|
| I fred for andre | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 08:48 | |
| Der var gået lidt tid hvor Rose havde sovet og åbnede så sine øjne på klem og så op på Dean med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 08:51 | |
| Han smilede og kyssede hende på panden, "Godmorgen skat" sagde han roligt og kyssede hende på hendes kind og så så på hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 10:20 | |
| Hun gabte lavmælt og holdt sig for munden "Godmorgen" sagde hun muntert og så op på ham med et sødt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 10:22 | |
| "Sovet godt" spugerte han roligt og smilede sødt tilbage, og nussede hende blidt på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 10:45 | |
| Hun nikkede "Jah, jeg har sovet fint nok" sagde hun med en lidt grødet stemme og gnubbede sig i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:13 | |
| "Du er stadig træt, vil du sove vider, heller vil du med mig i bad" spugerte han hande op, han nussede hende i hovedebunden og kiggede roligt på hende, han havde stadig tænkerne om helved i hovedet men prøvede og tænke på Rose |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:15 | |
| Rose så op på ham og smilte sødt "Et bad lyder rart" sagde hun og kunne se på ham at han tænkte på noget som ikk var særlig rart. Hun kyssede ham kærligt på hagen og strøg nogle fingre over hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:18 | |
| Han smilede svagt til hende, og fjernede dynen, han bar hende op og og gik ud og tændte vandet, han ventede på det blev varmt og imens han ventede stod han stillet og kiggede roligt ned på hende, men tænkte på helved, han gynede svagt til den ene side og til den anden side med hende i armene, og da det begynte og dæmpe gik han ind det varme van og stillede hende ned og lagde blidt en arm om hende og nussede hende på ryggen imens det varme van brussede på dem.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:20 | |
| Hun åndede lettet op da hun kunne mærke det varme vand mod sin krop. Det var rart at stå under det varme vand med Dean. Hun nød at være sammen med ham og nød at han nussede hende på denne måde. Hun så op på ham og kunne stadig se at han tænkte på noget som ikk var særlig rart "Hvad tænker du på?" spurgte hun lavmælt og lændte sig lidt op af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:23 | |
| Han nussede hende blidt vider og stoppede kort med og tænke da hun spugerte om noget, han vidste så ikke om det var en god ide g sige det, men valgte og gører det, "Helved"hviskede han, og nussede hende vider på ryggen og kyssede hende på håret, og lukkede øjne sammen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:25 | |
| Hun så op på ham og lagde langsomt armene omkring ham "Det burde du ikk" hviskede hun "Tænk på noget godt" hun havde sin kind mod hans ene skulder og omfavnede ham bare og var fuldstændig gennemblødt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:30 | |
| Han sukkede svagt og pressede hende blidt ind til sig, "Hvad f.reks" spugerte han og lukkede øjne, han bed sig svagt i læben, Dean kunne ikke komme i tænke om noget godt, lige om snart skulle hun hjem, og han var ikke engang sikker på om det her vr et forhold, og vis det var, om det ville komme til og gå.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 11:33 | |
| Hun trak på skuldrene "Jeg ved det ikke" hviskede hun og så op på ham og lagde sine hænder omkring hans ansigt og rettede hans ansigt så han så ned på hende "Jeg vil ikk gå før jeg ved at du ikk er herhenne og er total depri eller tænker dårlige tanker" sagde hun og kom i tanke om det han sagde dagen før om at han ville tage sit eget liv. Det var den sidste ting hun ville have som skulle ske for Dean. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 23:45 | |
| Han kiggede ned på hende da hun rettede hans hovede, han sukkede svagt og kiggede hende dybt i øjne, han nussede hende roligt på ryggen men låd så hænderne falde ned på hendes røv, han nussede blidt hendes røv, "Jeg ved jo ikke hvor længe jeg vil værer depri, og jeg skal værer her indtil jeg fnder et sted jeg kan bo henne, og du ville til sidst ikke kunne holde mig ud" sagde han roligt og kiggede hende i øjne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Søn 10 Jan 2010, 23:49 | |
| Hun bed sig blidt i underlæben da han nussede hendes røv. Hun blev ved med at se ham ind i øjnene og smilte så til ham "Dean" hviskede hun og lagde armene omkring hans nakke "Du skal ikke sige sår'n noget. Jeg vil holde dig ud indtil at du ikke gider mig. Jeg vil blive her indtil du er blevet i et bedre humør" sagde hun og kyssede ham kærligt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:02 | |
| Han sukkede og kyssede hendes kærligt igen, han nussede hende vider på røven og tog så fat i hendes lår og bar hende op og kyssede hende vider kærligt på munden, han var kun glad for Rose ville værer sammen med ham, han slap kort kysset, "Når vi har fåre tøj på også vider, kan vi kører ned i byen, så du kan få noget morgen mad" sagde han roligt og lod hende ikke svare før han pressede sine læber imod hendes i et dybt kys.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:05 | |
| Hun holdt sig blidt ind til ham og gengældte kysset og sukkede glad. Hun var glad for at være sammen med Dean. Hun nussede ham i nakken med sin ene hånd og lagde sin anden hånd på hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:09 | |
| Han smilede og lidt efter slap an kysset og satte hende ned, han tog sæben og vaskede sin krop og rakte den ud til hende, "Her" sagde han med et sødt smil til hende, og han tog brusern den anden hånd og sprøjtede kort noget på hende, men skølede så sæben af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:25 | |
| Hun smilte lidt og gnubbede sig ind i sæben og skyllede det så væk bagefter. Hun smilte til ham og lagde sæben fra sig og strakte sig så og lod sine arme gå rundt om ham i et kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:31 | |
| Han smilede og krammede hende tilbage, og kyssede hende roligt på panden, og bakede hende blidt op af vægen, og drejede brusern så den skylde på dem, han smilede svagt til hende, "Du smuk" sagde han roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:33 | |
| Hun smilte og kunne mærke at hun rødmede svagt. At få at vide at hun var smuk var hendes svage punkt. Hun lændte sig op af væggen og lagde sine hænder på hans brystkasse "Det er du oss" sagde hun og så ham ind i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:38 | |
| Han smilede "Tak, men det passer ikke" sagde han og hentød til at han ikke synes at han var smuk, han lagde en hånd på vægen ved siden af hendes hovede og den anden på på hendes kind og nussede hendes kind, han smilede over hendes rødmen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:41 | |
| Rose smilte over ham og trak på skuldrene "Måske syntes du det ikk. Men det syntes jeg altså" sagde hun og lagde sin hånd på hans hånd som nussede hendes kind og lagde sin anden hånd ved hans hals og nussede ham der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:46 | |
| Han smilede, "Det skal man vel værer glad for" han smilede og kyssede hendes næsetip, og kyssede så hende på munden, i et varmt og kærligt kys, lidt efter slap han kysset og kyssede hende hurtgt på halse, "Når skal vi se og blive færdig" sagde han med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I fred for andre Man 11 Jan 2010, 00:50 | |
| Hun så lidt på ham og nikkede så "Det burde vi vel" sagde hun muntert og kyssede ham på hagen og slukkede langsomt for vandet og strøg nogle fingre gennem sit gennemblødte hår. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I fred for andre | |
| |
| | | | I fred for andre | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|