Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I fred for andre

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I fred for andre - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:16

Hun lavede en grimasse og så ned i jorden "1200 år" mumlede hun og sukkede over hvor gammel hun egentlig var. Hun strøg nogle fingre gennem sit hår og så frem for sig med et lettere irriteret udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:21

Han så ret overrasked på ehnde, men smilede så, "Okay" sagde han roligt han nussede hende på ryggen, "Det er okay" sagde han med et smil, han kyssede ehnde på håret...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:52

Hun smilte lidt "Ja.." mumlede hun og så så op på ham "Hvordan kan det være at du er så sød nu? Altså.. Der er selføli ikke noget galt med det.." sagde hun hurtigt og så ham ind i øjnene "Men hvordan kan det være at du har ændret dig så meget fra første gang vi mødtes?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:02

Han tænke lidt, "'hm.. da jeg lige var kommet hjem fra helved, var jeg blevet ond, men det gik hurtigt op før mig, at jeg gjoder det forkert, og jeg blev bange for mig selv, jeg prøvede og begå selvmord, jeg fik en kærste, som fik mig til og tænkte på noget andet, men da vi slog op tænkte jeg igen på og begå selvmord, du kom ind i mit liv, og ja jeg startede med og voldtage dig, men jeg fandt jo hurtigt ud af at jeg elskede dig, og jeg skulle aldrig haft gjort det, " han holdt en pause, "Jeg voldtog ikke kun dig, øhm, men jeg kan ikke gører noget ved fortiden, men jeg ved at jeg er lykkelig nu, og jeg håber at du vil glemme det der er sket, og vi leve i nuet sammen med mig, for jeg elsker dig," han mente hvert et ord, han kyssede hende ømt på kindne og rettede sig op igen, "Du betyder alt Rose, Alt" hviskede han, han nussede hende op og ned langs siden, "Der er ingen ord der kan beskrive hvad du har gjort mig til." sagde han roligt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:10

Hun så op på ham og smilte og var ret glad for det svar hun fik. Hun lagde sine hænder omkring hans ansigt og så ham ind i øjnene "Jeg elsker oss dig, Dean og jeg vil ikke leve i fortiden. Jeg vil sår'n set bare glemme det der var sket og komme videre. Jeg føler mig oss lykkelig over at have dig inde i mit liv og håber virkelig at vi ikk behøver at gå fra hinanden" sagde hun og kyssede ham hurtigt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:15

Han lagde en hånd bag hende nakke og mærke han blev ret svag og meget blød i knæene, "Du er fandme alt, og jeg lover dig at mit døde hjerte er dit, der ingen der får lov til og tag dig fra mig, men vis du ikke en dsg vil mere så er det er fint, jeg vil bare have du er lykkelig," han holdte en pause, og tænkte lidt, han var så svag lige nu, hun var jo alt i hans liv, hun havde lige gjort så han ikke begik selvmord, "Jeg kan ikke takke dig nok, du har redet mit liv, selvom jeg ikke var sød imod dig" han nussede hende op og ned lans siden og i nakken med den anden hånd han lagde sine læber imod hendes i et ømt kys...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:18

Hun lagde sine hænder om i hans nakke og trak sig helt tæt på ham "Jeg kan ikke være lykkelig uden dig" hviskede hun og gengældte kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:24

Dean kyssede hendde igen, og lukkede øjne let i, vis han kunne græde havde han gjort det, af ren lykke, hun var virkelig hans, han kunne ikke forstå det, han blev så lykkelig, han lagde hænderne på hendes hofter og bærer hende kort op og drejede rundt og kyssede stadig han satte hende ned, og holdte kysset...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:34

Hun smilte og kunne mærke at hendes øjne blev våde. Hun klemte øjnene sammen så han ikke kunne se det og trak så langsomt sine læber væk fra hans og lagde armene omkring ham i et kram og lagde sin kind mod hans skulder "Jeg elsker dig, Dean" hviskede hun og blinkede tåre væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:40

Han holdt ind til sig, "Det ved jeg, og jeg kunne ikke værer lykkeliger, jeg ved jeg siger det her hele tiden, men jeg elsker dig" sagde han sødt, han lagde sine hænder på hendes ryg og nussede hende, "Os to for altid lover du mig det, for det vil jeg gerne love dig" hviskede han..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:42

Hun smilte og så op på hans ansigt og kyssede ham blidt på munden "Der er intet jeg hellere vil love dig. Jeg vil blive hos dig for evigt" sagde hun og strøg en finger over hans underlæbe og ned af hans hage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:47

Dean smilede stort, det var meget rørende, "Tak skat, og nu er jeg here lykkelig" sagde han med et smil, hn trak hende op i armene og kyssede hende ned af halsen og satte ehnde så ned igen, "Hmm, jeg har en ide," han smilede drillene, han bøjede sig ned imod hende og hvisede med en frækt tone i hendes ører, "Vi finder en sex utik køber et par, sex håndjern, jeg spænder dig fast til sengen også tager dig i mange stilinger" han slikkede hendes ører flip
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:51

Hun kunne mærke at hun rødmede og skulle næsten tvinge sig selv til ikke at begynde fnise som en anden skolepige. Hun bed sig blidt i underlæben og smilte så sødt og nikkede så "Jeg er frisk på det, hvis du er" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og så lidt på Dean og smilte lidt frækt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:58

Dean smilede frækt og tog hende hånden, han fandt en sex butik og trak hende blidt med der hen, Han ånede døren og flettede ders finger sammen han kiggede rundt, og så håndjerne, "De skal værer grønne ikke" spugerte han og tog nogle op i hånden "Og hvad for noget legetøj vil du bruge på mig" spugerte han med en fræk tone...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:00

Hun grinte lavmælt og så lidt på håndjernene og trak på skuldrene "Jeg ved det faktisk ikk.. Har ikk rigtig haft chancen for at prøve det her før" sagde hun og så lidt rundt i butikken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:06

Han smilede og tog håndjerne og havde hende stadig i hånden, han kiggede rundt og begyndte g gå rundt, og smilede svagt me dog frækt, "Du sigere bare til når du finder noget" sagde han med smilet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:08

Hun nikkede "Det skal jeg nok" mumlede hun og lod sit blik gå rundt og vidste egentlig ikke rigtig det helt store omkring sex legetøj og sår'n nogle ting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:11

Dean smilede svagt og lo kort, men nussede så hendes hånd og ventede på hun sagde hun havde fundet noget" han smlede frækt imens han kiggede rundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:35

Hun smilte op til ham og lod derefter sit blik gå rundt. Et par gange kløede hun sig tænkende på kinden, men fik sig så taget sig lidt sammen til faktisk at finde noget. Hun tænkte sig om og lagde hovedet let på skrå da hun faktisk så noget. Noget undertøj. Hun var ikke helt klog med alt det der legetøj, men hun vidste dog godt at fyre godt kunne lide sår'n noget. Hun gik lidt derover mod og havde stadig fat i Deans hånd og lod blikket gå over det og tænkte lidt "Hmmm.." mumlede hun og så lidt op på Dean og blev ved med at tænke over hvad for en han bedst kunne li og så så tilbage på det undertøj og diverse sexet tøj som hang der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:41

Dean gik med hende og smiede over at det var det han tændte mest på hun valgt, han kiggede kort på under tøjet også på hende, "Barer tag det du bedst kan lide, alt passer perfekt til dig skat" sagde han med et smil, og hans smil var frækt, han belv helt tændt ved tænken om at skulle se hende i det sexede under tøj, han smilede stadig frækt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:45

Hun smilte lidt frækt til ham og lod blikket gå over noget hvidt. Hun så lidt på det og nikkede så. Det var den hun valgte. Hun tog det ned fra hylden og så lidt op på Dean og havde stadig et lidt frækt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:47

Han smilede frækt og kiggede på tøjet, han havde stadig håndjerne i hånden, han trak hende blidt hen imod disken, "Wauw" hviskede han og glædet sig allrede meget til i aften..

//Skal logge x(, Men tænkte på om du har hørt den sang jeg har sat ind på min profil som dean synger til rose xD ses <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:52

Rose kunne ikke rigtig lade vær med at grine lavmælt og var egentlig ret glad for Deans reaktion. Hun gav hans hånd et lille kærligt klem og kunne selv heller ikk rigtig vente til om aftenen.

//Okai, sees! <3 Yup, kender den skam godt ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 20:56

Han smilede over hendes kærlig klem, og gav hendes hånd et blidt klem, han kiggede lidt rundt, men så hurtigt på ehnde, han hev sine penge op af lommen da de var ved disken, han lagde håndjerne på disken og kiggede på hende, "De her to ting" han to penge frem de fik en pose til tingene, han tog hendes undertøj og lagde det i posen og tog hende i hånden igen, og hev hende blidt med ud af døren og flettede ders finger sammen,

//Den er sød ! xD <3 //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 04:41

Hun så lidt drømmende op på ham og fjernede ikke sit blik fra ham. Hun nussede hans håndryg med sin ene tommelfinger og smilte sit søde smil igen og gik med ham udenfor.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 12 Icon_minitime

I fred for andre
Tilbage til toppen 
Side 12 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fred og ro.
» Fred på engen