|
| Alene blandt andre | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 10:47 | |
| Hun rystede bare på hovedet. Hun ville jo gerne se ham igen, men hun ville ikke pakkes ind i vat. Hun pustede tungt ud, og lukkede øjene mens hun lænede hovedet til bage mod væggen. Hun var forvirret, men alligevel sikker.. Hun kunne ikke selv finde hoved og hale i det hele, men forsøgte alligevel at få styr på det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 10:50 | |
| Morgan så ned på gulvet og gav et suk fra sig "så kan jeg ikke gøre andet end at beskytte dig" hviskede han og bed sig lidt i læben, han rejste sig hurtigt op og løb hen til hende i vampyr løb. han lag en hånd på væggen på være sidde af hendes hoved, han så ned på hende uden at smile. så bare på hende med sine kolde øjne "men du vælger selv" sagde han og fjernede ikke blikket fra hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 11:26 | |
| Malicka åbnede øjnene da hans stemme pludseligt var meget tættere på hende. Hun så op i hans kolde øjne, men lod sig ikke gå på af det. Hun ragte hånden op og strøg ham over kinden. Hvorfor skulle det være så besværligt? Hun bestemte med sig selv at hun nok ville kunne leve med at han ville beskytte hende, så længe han ikke pakkede hende ind i vat.. Dét ville hun ikke være med til! Men det andet kunne hun nok godt leve med... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 11:32 | |
| Morgan lukkede sine øjne i da han mærkede hendes hånd på hans kind "hvad vælger du så ?" hviskede han og åbnede lidt efter lidt sine øjne igen, han tænkte sig lidt om og havde helt glemt at hun ikke kunne svare ham "kys mig hvis du vil havde jeg bliver, og slå mig eller nået andet hvis du ikke vil se mig igen" sagde han og så bare ned på hende, uden at smile eller nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 11:38 | |
| Malicka tog fat om hans hage, og trak ham lidt ned mod sig, samtidige med at hun strakte sig op mod ham og kyssede ham blidt på munden. Hun ville ikke have ham til at gå, men vidste at hun snart måtte bede ham om det alligevel. For det første havde hun jo brug for at sove, og for det andet ville hun helst undgå at hendes far kom hjem, mens Morgan var der... Det ville kun skabe problemer hun ikke var interreseret i.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 11:41 | |
| Morgan blev lidt overrasket og kyssede hende tilbage, han tog hende op i sine arme for at kunne nå bedre. men slap kysset lidt efter "du må heller få sover snart" hviskede han selv om han ikke havde den store lyst til at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 11:48 | |
| Hun nikkede lidt, og smilede op til ham. Så gik hun hen til stuebordet og tog blokken op og skrev: 'Og du må hellere gå, nu.' Hun ville ikke have ham til at gå, men hellere det end at han skulle møde hendes far, når han kom hjem fra byen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene blandt andre Søn 27 Dec 2009, 11:56 | |
| Morgan gik efter hende og nikkede, han kyssede hende en enkel gang på kinden "kan godt være der er nået spiseligt der ude nu, vil jo helst ikke være sulten når jeg er sammen med dig igen. venter på dig.. når du vågner, et eller andet sted.. banker før eller siden på din dør i morgen, og skal nok passe på hvornår det er" hviskede han og lag sine hænder på hendes kinde og kyssede hende blidt på munden, han løb hurtigt i vampyr løb hen og tog sin sko og jakke på og løb ud af døren og lukkede den efter sig. han vende et blik mod døren og smilte lidt over det, inden han begynde at gå ned af trappen og videre ud på gaden. da han ikke kunne se nået menneske så satte han i vampyr løb væk, for at få nået at spise
//out.. logger også af// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene blandt andre | |
| |
| | | | Alene blandt andre | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|