Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i natten [Tristan]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 11:32

"Du tænker det ikke igennem. Jeg kunne have været en smed eller simpelt væltet over en bunke jerne for 2 minutter siden" Svarede han og betragtede hende bakke bagud. "Jamen hvor fornøjeligt, det gør mit job meget nemmere" Afsluttede han og kastede kniven i en hurtigt bevægelse imod hende. Et så simpelt slag virkede nok ikke alligevel, men det var worth a shot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 21:16

karina fnyste og undveg kniven ret let. Hun vendte sig så mod ham igen. "tir mig nu ikke, jeg er ikke intraseret i at skade nogen" Hun så ham i øjnene med et alvorligt blik. Hun blav stående hvor hun var og fik normale brune øjne og trak sine tænder ind så meget hun kunne. "Jeg skader ikke med vilje!" hun var ved at være lidt iriteret på ham, han gad jo ikke at lytte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 21:32

"Du skader nogen hver gang du bliver sulten. Og hvis du ikke har opdaget det, så er at tirre dig lige det jeg er ude efter" Svarede han og slog ud med armene. Han svang hovedet lidt tilbage og kiggede lidt ned på hende. Det nyttede ikke noget at fortælle ham at hun ikke gjorde nogen noget også imorgen dræbe 3 mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 21:36

Karina sukkede og gik videre væk fra ham. Hun mumlede irteret nogle lide og mumlede "Jeg dræber ikke mennesker, og desuden elsker jeg at dræne dæmoner og andre væsner, de smager bedre og giver mere styrke" Hun stoppede op med ryggen til ham, ekke så langt væk fra ham endlig, vendte sig så om og så på ham "Har du endlig pistoler på dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 21:39

"Det gør det ikke mere humant" Svarede han kort og og lagde hovedet på skrå. Hvorfor ville hun vide om han havde pistoler på sig?
"Why should i tell you? men jo, det har jeg altid" Fortsatte han og var lidt ligeglad om hun vidste det. Det ville ikke gøre nogen forskel alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 21:49

Hun klukkede og gik så hen mod ham "Fordi jeg kunne dufte dem, men de bliver overdøvet tæt på" Hun gik med rolige skridt hen mod ham igen og ligte bare et helt normalt menneske med bare fødder der gik mod ham. Hun stoppede omkring to meter fra ham. "Vis jeg kan komme til det vil jeg faktisk hellere drikke af andre væsner end menneskene, jeg gør nærmest det samme som dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 22:09

Han fnøs igen og trådte et skridt bagud. Hun gjorde dte samme som ham? ikke engang tæt på!
"Du er inhuman og er en trudsel imod at skade mennesker. Jeg er ked af det, men jeg kan ikke se på dig på nogen måde som af retfærdighed" Svarede han så. Ikke fordi at han så sig selv sådan , men nogen skulle trække nitten og have dette job.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 22:20

Karina grinte og gik mod ham igen, denne gang tættere på. Hun tænkte ikke, gjorde bare hvad handes natur sagde til hende lige nu. Gad ikke sige ham imod længere, da det gik hende på nerverne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 22:22

"Finaly decided to fight? Det ville passe mig bedre, at dræbe nogen der ikke gør modstand er imod mine principper" Teasede han med et drillende smil og trak en daggert frem fra en jakkelomme. Han snurrede den rundt i hånden en gang, klar på hvis hun gjorde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 22:28

Karina så kort på daggerten og valgte så at gå tættere på ham, ikke truende eller noget, bare tættere. Hun så på ham uden følelser og lingte stadig et normalt menneske. "Jeg gider nærmest ikke bruge krafter på det" Hun sagde det roligt og overvejet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 22:30

"Dumt af dig" Svarede han og kastede kniven idet han satte et højt spark ind imod hendes ene side. For hvert et træk var der et modtræk og et modtræk for det. Han var klar på hvis hun blokere eller undveg. Hvad der provokerede ham her var at dæmonen ikke selv kunne se hvad hun lavede og de konsekvenser dte ille få.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 22:37

Hun blev stående urørligt, greb kun kniven som han kastede. Hun så ham i øjnene og lignede nu en lille skræmt pige der var ved at blive kørt ned og var fanget af bilens lygter. Hun tog mod sparket, krympede sig kun selvom det var hårdt, hun var på bare fødder så ville ikke lige vælte ved et spark. hun smad kniven og angreb på en måde, hun sprang frem og lagde armene om ham i et kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:06

Han smilede til sig selv da slaget ramte og hoppede væk igen.
Det kom lidt uventet at hun pludselig sprang frem imod ham og han nåede ikke at skube hende væk inden hun havde slået armene om ham. Det var svært at sige hvad hun ville gøre og han reagerede per instinkt.
Normalt havde mennesker ikke evner overhovedet, men på vegne af tidligere eksperiementer Sakref havde udsat ham for havde han selv fået fremprovokeret en.
En varm følelse i hans mave og han fokuserede den ud i hele kroppen og sendte dermed en elektrisk strøm igennem hele kroppen. Ikke stærk nok til at grille hende på stedet, men stadig nok til at give de fleste noget af en overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:12

Karina skreg kort men holdte fast i ham. Hun var vend til pinsler af sin herre, så lidt stød gjorde hende ikke det store, hun holde sig tæt ind til sig og bed ham så i halsen. Hun smagte kun blodet, men slap ham så helt og trådte tilbage "Som lovet, men jeg drikker ikke af dig" Hun tørede blodet om hendes mund væk og så på ham med et tilfredst blik og smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:19

Han mærkede at hun ikke hoppede af og forøgede strømmen. Det skulle nok få hende til atr flyve af. Han havde for længst fået en hånd op foran halsen for at han ikke skulle bide i den. Det var derfor at han nu havde bidemærker på den ene side af hånde.
"Beklager, men du kunne ikke hvis du ville" Svarede han halvkvalt igennem den bølge af energi han udlad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:26

"Ha, du skader mere dig selv med det der, jeg kommer fra en tid med strømstole" Hun stod omkring en meter fra ham og kunne let mærke hans ladning "Du er menneske, men har strøm? det giver ikke den store mening" Hun så sig om og fandt de to gagerter han havde kastet mod hende og tog en i ver hånd. Hun ønskede virkelig ikke at kæmpe mod ham, men han insisterede åbenbart på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:34

"Jeg sakder skam ikke mig selv, min krop har vendet sig til ekstreme overladning af elektroner. " Svarede han og fnøs. "Jamen så jeg jo bare sætte volten op til over den normale strømstol" Fortsatte han og kiggede ned på bidemærket i hans hånd. Det sved lidt, men ikke meget.
"Jeg giver generelt ikke den store mening. " Afsluttede han og dæmpede strømmen, ladede op 0om du vil.. Han var klar på at sende en stor ladning ud om nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:38

Karina sukkede og samlede dagerterne i en hånd og gik roligt hen til ham, tog hans hånd og slikkede den kort, han ville se såret healede, hun slap ham hurtigt igen får ikke at få stød, men blev stående tæt på ham "Hvordan skal jeg få dig til at tro på mig, jeg skader ikke nogen, og vis jeg gør, gør jeg det godt igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:41

Han trak hurtigt sin hånd til sig.
"Det er ikke af min interesse" Svarede han koldt og rystede på hovedet. Han begyndte at blive træt af dte her. Måske skulle han bare smutte til hovedkvarteret og lave en rapport om hende også give opgaveen videre, det var spild af tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:47

Karina knukkede lidt og gik tæt på ham igen "Du er ikke den eneste dusørjæger der er ude after mig, Mattis er også" Hun smilte og lod en hånd køre over hans hals og lagde så armene om hans hals, hun havde stadig dagertne i hendes ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:58

"Mattis? Jamen perfekt, så kan jeg jo bare sætte ham i arbejde" Svarede han og mærkede hendes arm om ham. Det var nok til at han sendte en stor ladning voldt igennem den side så blå lyn skød ud derfra og ville højst sandsyneligt få hende til at flyve af med kraft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 00:06

Karina skreg af smerte og blev skubbet tilbage, hun landede på fødderne og støttede på armene for hun væltede frem over. Hun trak vejret hurtigt og så ned i jorden. Hendes øjne og tænder var fremme igen og nu var hun virkelig iriteret. Hun rejste sig op og så hen på ham "HVAD SKULLE DET TIL FOR!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 00:08

Han trak på skulderene og vente rundt.
"Du kommer bare lidt for tæt på, og jeg troee godt at du kunne tage det - strømstol og alt det" Drillede han og overvejede seriøst at sætte denne Mattis efter hende istedet. Det var jo ikke fordi at han kujne afslå en direkte ordre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 00:27

Karina rejste sig vaklende op og kastede hans knive efter ham "Tag dine knive, jeg gider ikke det her mere, Jeg kan jo ikke få dig til at forstå jeg ikke dræber mennesker" Hun vendte sig med ryggen til ham og gik ud til vandet. Hun stod lidt på kanten inden hun hoppede i med et roligt hovedspring. Vandet var koldt, men det rensede hende godt, både krop og sjæl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 00:48

Han undveg begge dolke og samlede dem begge op imens han bevægede sig væk fra stedet.
"Hils Mattis, vil du?" Råbte han efter hende og fortsatte hen ad havnen. Nogle ting orkede man bare ikke efter en lang arbejdsdag.

//Out ~~//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i natten [Tristan] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i natten [Tristan]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» friskfanget # Tristan#
» På biblioteket - Tristan
» A New Book - Tristan
» På en bænk <> Tristan
» A wedding // Tristan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: