Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hell fire and lollipops \\Meriko\\

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Empty
IndlægEmne: Hell fire and lollipops \Meriko\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 05:00

Mørket har lagt sig i gaderne, og indenfor en lille lejlighed i Werclare, sidder der en lille pige, hun er ikke mere end 8 år gammel, hun er iført en lyserød kjole, som hun fik sidste jul af hendes far.
Men i lejligheden var der også en mand, hans navn var Rafael, og han havde forberedt sig hele dagen på dette, han havde tømt det første rum i hans lejlighed, og han havde taget den mest uskyldige pige han kunne finde. hun troede at hendes mor ville komme ind lige om lidt, men det gør hun ikke, men der kommer en kvinde lige om lidt, den kvindes opgave var at pine denne lille pige til døde. og Rafael havde forberedt alt, han havde en bord med piske af forskelligt materiale, der var knive i forskellige tørrelser, der var sytråd og nåle, det var køller, det var fiske kroge, der var pinsetter, der var spansk rør, der var dildoer, og meget mere. Han var klar på alt som kunne ske med den lille pige. han havde tænkt at Meriko først skulle lære at være ond, når hun havde lært ren ondskab, kunne hun begynde at lære måder at toture på, men hun skulle se om hun kunne klare det mentale pres.

\\beklare det ikke bliv langt, har travlt ;)\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 05:08

Meriko havde taget nogle stramme hvide bukser og en rød top på og bare nogle falde sko som der var helt sorte. Hun lukkede stille sin dør og låste den og gik stille hen mod Rafael's lejelighed da hun jo havde lovet ham at komme hjem til ham her til aften for at lærer at være ond og tortur folk men hun var bange for hun ikke kunne kalde det her.
Hun kiggede ned i jorden og kunne ikke helt tænkte klart så hun tog sig hurtigt en smøg og tændte og tog nogle dybe sug af smøgen som der gjorde at hun stille og roligt slappet af i kroppen igen.
Hun kom til højhuset han boet i og gik stille ind og gik op af de mange trapper mens hun suger lidt af sin smøg på vejen og pustede stille røgen ud igen for hun ville gerne være helt afslappet inde hun skulle til at lære. Hun var spændt på at se hvad hendes første opgave var for hun vidste det virkelig ikke hvad han havde i tankene. Hun stoppede foran hans dør og bankede lige så stille på hans dør og tog et dybt sug til og prøvede bare at virke helt afslappet men det var lidt svært for hende men hun prøvede nu stadig.

//Det okay har hellere ikke vildt mere krea lige nu ^^ //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 19:57

Den lille pige, som hed Lisa, drejet hoved mod Rafael, og sagde, med hendes uskyldige og tillidsfulde stemme "Hvornår kommer mor?". Rafael smilte ved hendes stemme, han kunne ikke glæde sig nok til at Meriko kom ind af døren, han rejste sig op, fra den stol han sad på, og sagde med en venlig og rolig stemme "Din mor kommer lige om lidt, har du brug for noget at spise, jeg har noget nogen rundstykker fra imorgens" Lisa fik hendes rosen røde læber frem, i et stort smil, og nikkede ivrigt med hoved, hun slikkede sig om munden, og ville ikke sprøge om hun måtte få chokolade på, men hun lagde det ene ben over det andet, og spurgte så "Må, jeg få chokolade på den ene" hun smilte kærligt, og Rafael nikkede til hende, og sagde lige så roligt som før "Næ.." han smilte drilsk til hende, for at vise han lavet sjov, han åbnet døren, i det næsten tomme rum, og gik ud i køkknet, han åbende skuffen, og kunne mærke det var den menneskelige del som havde kontrollen over kroppen, godt nok ikke den fulde kontrol, for så havde hun jo ikke været her, men nok til at være venlig. Rafael fandt to rundstykker frem, han rakte hånden mod brød kniven, han havde ikke købt nye knive til hans køkken siden han tog afsted til frankrig, og det var 2 år siden, så måske skulle han købe nogen nye, de var godt brugte, og han kunne aligevel ikke lide dem, de minde ham for meget om Gabriel, men sårøgsmlet var hvornår han sklulle købe nogen nye, måske kunne han få Meriko til at købe ind, ikke fordi han ikke selv kunne, men fordi han var lidt doven. han var normalt ikke doven, men lige på tidspunkter som nu, hvor den dæmoniske side af ham, og den mennekselige del var lige stærke, så kunne han nemt blive dorven. han havde nu skåret bolden over, og havde lagt pællæg chokolade på begge halvdele. han vidste ikke om hun spiste smør, men det havde han puttet på. han gik ind i rummet igen, og pigen sad stadig i hendes stol, og ventede. Rafael gav hende de 2 havlve rundstykker, og satte sig ned i hans stol igen. han skulle til at sige noget, men bliv afbrudt før han gjore det, af lyden af døren. hans øjne bliv helt sorte som natten, og hans sagde "Kom indenfor Meriko". Lisa begyndte at spise,og prøvede at ungå at svine hende pæne kjole til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 21:24

Meriko træk vejret tungt og åbnede døren lige så stille og gik stille ind af døren og kiggede stille rundt og lukkede døren efter sig og tog sine sko af for at være venlig for hun vidste ikke hvordan han havde det med at folk havde sko på inde i hans lejelighed for hun kunne ikke selv lide det. Hun gik stille hen til den dør der var ind til det rum han sad i og fik øje på den lille pige og lavede hurtigt store øjne da hun godt vidste at den lille pige skulle være hendes første opgave.
Hun sank en klump og kiggede stille over på ham "Hej Rafael" sagde hun stille og kiggede over mod pige og gik stille over mod hende og sat sig stille ned på huk så de ca var lige høje og rakte stille hånden frem "Hej jeg er Meriko" sagde hun med en venlig stemme og kiggede roligt på hende. Hun vendte stille hovedet om mod ham og pegede lige så stille på pige "Er det min opgave?" hviskede hun stille så pigen ikke kunne høre det og hun træk vejret lidt hurtigt mens hun stadig kiggede på Rafael og vidste ikke hvad han ville havde hende til at gøre mod den lille pige.

// Sorry min krea svigter lidt syns jeg //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 00:32

Rafael nikkede, men gjore hånd tegn, til at hun skulle vente lidt, og bagefter rejste han sig op, og begyndte at gå hen mod pigen, han lagde en hånd på hendes kind og sagde "Meriko..henne på bordet er der tre små æsker, en til højer fra døren, en til ventre fra døren, og en mellem dem, i en af de tre æsker, er der en gammel mønt, du må kun åbne en, og hvis du åbner en af de 2 forkerte, vil jeg volde dig så meget smerte, jeg vil ydmyge dig så meget, jeg vil ødelægge dig, til på grænsen til selvmord, men hvis du åbner den rigtige, har du klaret din første opgave, og denne lille pige, ved hvad for en æske, mønten er i, så må du slev vælge din fremgangsmåde" Lisa så underligt på Rafael, og sagde "hvad snakker i om, hvor er min mor?" hun kiggede over på Meriko, med hende brune øjne, og sagde "vil du gøre mig fortræd?".
Rafael tog hånden væk fra Lisa, og grinte lavt, og gik så tilbage til hans stol, da han havde st sig ned, sagde han "du bruger bare de redskaber du skal bruge"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 02:27

Meriko kiggede med store øjne på ham og vidste hvad hun skulle gøre for hun ville op og slåes med ham for han ville vinde stort og det vidste hun at han ville gøre. Hun kiggede stille på pigen og rystede stille på hovedet "Nej det vil jeg men jeg gerne vide hvor den mønt er" sagde hun stille og roligt og kiggede meget venligt på hende men sine helt lyse blå-grønne øjne og håbede at hun bare ville sige det men det gjorde hun nok for hun kendte sådn nogle pige for de var altid havde noget igen så hun måtte finde på et eller andet for hun ville helst ikke skade hende men ja det blev hun nød til for det var det der var hendes opgave for hun var jo ikke helt dum.
Hun sukkede højt og rejste sig stille op og kiggede over på ham og nikkede bare stille og kiggede lidt af noget til at starte med men kunne ikke se noget så hun gik over til ham "Hvor er tingene henne?" hviskede hun stille så han lige kunne høre det. Hun rigtig meget lyst til at rive ham hele vejen over kinden og hen over munden men lød hver for så ville det være hende som der ville mishandle istedet for den lille pige som der bare så så kært ud i sin lille fine kjole.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 02:44

Rafael gik over i hjørnet af rummet, da han hørte hendes spørgesmål, og tog stille det sorte tæppe væk, fra bordet med det mange redskaber, så der nu var 2 stole, og 2 borde i rummet, bordet med de tre æsker, og det andet bord med alle de mange redskaber. Rafael drejet stolen med den lille pige mod bordet, og hendes øjne bliv hvide af skræk, og hun begyndte at skrige med hendes lungers fulde kræft, hun skulle til at rejse sig, men Rafael satte hende ned i stolen, og dejet den mod Meriko, og sagde "hvis du siger hende, hvor mønten er, lover jeg at din mor overtager din plads" han kiggede målrettet på Meriko, og sagde "du kan også vælge at lade hende være, og åbne en tilfældig æske, men så vil du fejle prøven" Rafael slap pigen, men hans hånd, og gik hen til sin stol igen, og satte sig ned. han glædet sig til at se hende gøre den lille pige fortræd, han vidste at lige meget hvad Meriko gjore, så ville han nyde showet, for hvis hun ikke selv, klaret opgaven, og ikke kunne finde mønten, så måtte hun selv, i et fint udtryk, lille bagdel til smerten. han lænede sig tilbage, og ventede på at Meriko begyndte, han tog en cigaret frem fra lommen, og tændte den med en zippo lighter, og sagde så "hvis du vil lege med brændene jern, eller noget andet med ild, så sig til, jeg har det læggene i rummet ved siden af, jeg kunne ikke holde det varmt herinde"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 02:56

Meriko kiggede på de mange ting og lavede rigtig store øjne da hun fik øje på dildoerne for hun havde aldrig set sådn en før så hun vidste ikke om det var mest pinligt for hende eller den lille som hun snart skulle mishandle på det groveste for hun ville klare sin første prøve men var ikke sikker på hvad hun skulle gøre for at pigen ville sige det hurtigst mulig. Hun nikkede stille til ham og gik over til pigen og trak vejret lidt hurtigere da hun var meget nervøs for at hun ikke klare det her godt nok for hun ville så gerne gøre sit bedste for ham for at vil lære hende mere om det.
Hun tog stille fat om pigens lille hals og løftede hende stille op og gik over til bordet og kastede hende hen i hjørnet så hun kunne holde øje med hende mens hun kiggede lidt på de forskellige ting der var på bordet og fik øje på noget reb og hun vidste ikke hvorfor men hun var bare helt vild med det der reb men det var nok mere at de så ikke kunne sparke eller slå hende. Hun tog rebet og gik over til pigen og vendte hende om på maven og band hendes hænder sammen og tog fat i hendes arm og løftede hende op og gik over til stolen igen og stillede hende foran den så hendes ansigt var mod den og bandt hendes ben til stol benene og overvejede lidt at binde hendes arme til stolen men lød hver med det for hun kunne altid gøre det senere hvis hun irritere hende lidt for meget. Hun slap resten af rebet og gik over til bordet igen og kiggede lidt på det hele og overvejede hvad hun skulle gøre først men havde svært ved at bestemme sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:12

Den lille pige, bliv bange og udgjore et lille lydløst støn, da hun bliv sat over i hjørnet, hun havde aldrig prøvet at folk var onde mod hende, og hun forstod det ikke, hvorfor gjore de det er mod hende, hun bliv mere bange forvært sekund, hun så på tingene, hun kiggede på Meriko, og sagde så "hvorfor vil du gøre mig noget, jeg har føselsdag, hvor er min mor?". hun gipede da Meriko bandt hende fast til stolen, og hun prøvede at bevæge sig, men kunne ikke, de stamme reb, gjore ondt, man kunne se hvordan hun begyndte at gå i chok over rebene, hun vill bare have dem væk, de gjore ondt at have på. hun kiggede på Meriko, og sagde "jeg ved ikke noget om din mønt, vil du ikke nok tage rebene af, de gør ondt" hun havde meget let til smerte. Rafael kiggede fornøjet på Meriko, han skulle godt nok kæmpe med hans menneskelige del, for at forsætte, men det var ikke så svært, selvom den menneskelige del havde kontrollen det meste af deres liv, så havde dæmon i ham, intet besvær i at overtage hvis der var noget den bare gerne ville gøre, og dette var helt klart noget den ikke ville undvære at se, den var ikke sikker på, om den håbede hun klret den eller ej, den ville gerne lege med Meriko, den ville gerne se, hvad hun ville gøre hvis den skar lidt i hende, men stoppede med tankerne for at nyde synet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:21

Meriko tog stille spanksrøret og vendte sig om mod pigen "Du lyver jeg ved det for sådn er små piger for i vil gøre alt for ikke at sige en hemmelighed for husk nu på at jeg selv har været lille" sagde hun lidt lumsk og gik stille over til pigen og stillede sig ved siden af hende så Rafael kunne se det hele for hun ville gerne havde at han ville nyde det her for hun ville jo helst ikke være ofte. Hun begyndte stille og slå pigen på benene og op af lidt så stille og det blev hårdere og hårdere for jo længere hun kom op af på pigen. Hun smilede lumsk og begyndte stille at nyde det ligesom der sidste hun skulle være ond mod Alex hvor det ikke gik vildt godt for hende.
Hun begyndte stille at få mørkere øjne af det og kiggede stille over på bordet og tænkte lidt på sit næste træk for hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle gøre efter det her for det måttet godt starte stille og roligt og så blive værre og værre for hver ting hun brugte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:58

Lisa rystede med hele kroppen, da hun så spanksrøret, og Merikos ord, om at hun løj, sad fast i hendes hukommelse med frygt, hun ville ikke ture tænke hvad Meriko ville slå med den, var det hendes arme, var det benene. hendes øjne sagde for hende for skræmt hun var. hun skreg til Meriko da hun begyndte at gå hen mod hende med spanksrøret, og sagde så "Nej..vær nu sød" hun prøvede at komme fri, men det kunne hun ikke, da spanksrøret tamte hende den første gang, fik hun en tåre frem, hun kunne ikke forklare overfor sig selv, hvad hun havde gjort galt, hun havde ikke troet nogen ville gøre hende ondt, og slet ikke med slag fra et spanksrør, hun sagde mod Meriko, med en forskræmt og undskyldene stemme "Undskyld for det jeg har gj...." hun følte igen spanksrøret, denne gang længere op, hun skyndte sig at forsætte "jeg ved intet vil du i..." igen ramte spanksrøret hende, og hun bøjet sig ned i knæene, i smerte, og græd lidt, men hvis Meriko, rejste hende op, ville hun ikke kunne gøre modstand. Rafael nød synet, han kunne mærke hans krop blive dejlig varm af føelsen af det. han kiggede på Meriko, og sagde "du skal nok komme ud herfra min søde, så længe du forsætter med den gode underholdning, men husk at klare opgaven"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:25

Meriko smilede lumsk til den lille pige og stoppede stille "Hvis du bare fortælle mig hvor mønten er skal jeg nok lade dig være men hvis ikke blive jeg ved og tro mig det bliver værre endnu" sagde hun skummelt og gik over mod bordet og tog nogle nåle og lidt sytråd men vidste ikke helt hvad hun skulle bruge sytråden til eller måske! Hun kom i tanken om det han havde gjort på Alex og smilede rigtig lumsk og hun kunne tydligt mærke at det var hendes indre dæmon der var ved at komme op i hende for hun nød det og hun vidste ikke hvorfor men det gjorde hun.
Hun gik over til den lille pige og tog fat i hendes hår og hev hende op og rystede stille på hovedet "Hov hov du skal da ikke slappe af nu min kære" sagde hun skummelt og slikkede hende op af kinden og lød den ene nål køre fra hendes hals og ned af hendes arm og ned til hånden og prikkede stille i hendes håndflade mens hun kiggede på den lille pige for at se hvor det mest gjorde ondt for så ville hun begynde at syge hendes hånd sammen. Hun kiggede over på Rafael og kunne tydligt se at det var hendes indre dæmon der var kommet frem for det var slet ikke hendes øjne mere og hun var blevet mere skræmmene at se på eller det ville et menneske nok synes men han ville nok ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:47

Lisa, forstod ikke hvorfor du prikkede hende med en nål, hun var glad for at hun ikke fik flere smæk, men istedet bare bliv prikket til, hun havde nemlig ikke set sytråden, og selv hvis hun havde, så havde hun ikke regnet ud hvad Meriko ville gøre. hun kunne godt nok ikke lide at blive revet i håret, det var nok det værste af det hele. hun fik et kort glimt af hendes øjne, og fik en klump i halsen, og sagde så uden at tænke sig om "Den er til venstre". Rafael kunne ikke høre Lisa, han var igang med at observere Meriko, og han kunne se hun var på vej det rigtigte sted hen, hun var langt fra klar til at være ligesom ham, men hun havde lige gået hendes første skridt, og det gjore den dæmoniske side af Rafael glad, han sukkede af glæde, ved tanken om at han skulle lære en ny dæmon op, som Gabriel havde lært ham, han besluttede sig for at hun skulle igennem alle de 4 trin af prøverne, før havde han ikke så meget lyst til at oplære hende, men nu kunne han ikke vendte. Rafael besluttede at beskytte Meriko mod problemer, og alt andet, intet skulle ske hans læring noget, det skulle han nok søger for. han lukkede øjenen, besluttede sig for at betskytte hende som hans egen søster, og som han beskyttet hans forlovet. Rafael rejste sig op, og tog fat i Merikos arm, og sagde så seriøst han kunne "Du er nu af vigtighed, og jeg forventer din fulde respekt, og hvis du ikke gør det, bliver du træffet, til gengæld vil jeg fjerne alt som skulle blive et problem for dig" hans tonefald var ikke så meget til diskurtion. "Men du vælger selv, om du stoler på mennskers ord, om hvor mønten er. bare husk prøven er ikke over endnu"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:57

Meriko smilede stille og pressede nålen lidt ind i hendes hånd "Er du nu også sikker på den?" sagde hun skummelt og presse den stille lidt længere ind og puttede sytråd i nålen og Lisa kunne se at hun havde næsten helt sorte øjne men der var stadig lidt grønt i dem men det var meget lidt. Hun kørte stille nålen rundt inde i hendes hånd og fik den op lidt fra det første sted og blev ved sådn i noget tid men stoppede stille ved hendes finger og smilede lumsk og tog stille spanksrøret med den anden hånd og begyndte at slog hende på benene igen mens hun stille syede videre i hendes hånd så hendes finger var ind mod håndfladen.
Hun stoppede hurtigt da hun kunne mærke Rafael hånd om hendes arm og hun kiggede lidt forskrækket på ham og nikkede hurtigt til ham "Jeg skal nok gøre alt du siger uden at spørger hvorfor" sagde hun hurtigt og kiggede længe på ham og overvejede lidt om hun skulle prøve at finde mønten men koom hurtigt fra det for hun stolede ikke på lille Lisa for hun var helt sikker på at hun ikke talte sandt for hun havde selv været lige så lille og hørte altid på en hemmelighed lige meget hvad der skete men ja det her var jo bare et mennesker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:15

Lisa hulkede som aldrig før, hun havde før været udsat for smæk af hendes mor, men det var som straf, og der syde hun ikke hendes hånd sammen. Lisa prøvede at holde hånden stille, men det gjore så ondt, hun prøvede virkelig, at slappe af i hånden, så det ikke ville gøre så ondt, men hendes muskler drejde sig inde i hendes lille hånd, og hun udbrød i et skrig af både smerte og overreskelse, da hun igen mærkede spanskrøret ramme hendes ben. hun hulkede mere og mere. Rafael gik hen til hans stol og satte sig ned. han tog endnu en smøg frem, og tog så hans zippo lighter frem, og åbnede zippoen, men en hurtig håndbevægelse, og med det samme var der ild, han havde øvet sig på det, siden han begyndte at ryge da han var de 15 år, han så alle de seje fra film, kunne åbne en zippo, og få flammen op, med det samme, som en hurtig bevægelse. han tændte smøgen, og overvejet at hente det brændene jern, men gad ikke ligenu, det her var for sjovt at se på til han ville rejse sig, bare for at hente noget mere Meriko, kunne lege med. Rafael lænede sig tilbage i stolen, og tænkte på hans forlovet, han savnte hendem gad vide hvad hun lavet nu, sikkert noget som han gerne ville hjælpe hende med. han ville gerne tage hende hoved op til hans bryst, og give hende tryghed, det var sjovt, ingen folk i denne verden kunne få ham til at være som han var overfor hende, hun var nok også det eneste hans dæmoniske side og den mennskelige var enig om, de kunne begge lide hende, det var nok derfor han både fandt glæde i at give hende tryghed, og være tryg med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:58

Meriko blev færdig med at sy hendes hånd sammen og slog hende rart hårdt på hendes lille numse og kiggede skummelt på hende "Nå hvor er mønten henne?" spurgte hun stille om og slikkede hende fra halsen og op af kinden for at give hende gåsehud og gøre hende lidt mere bange men vidste ikke helt om det hjalp men det fandt hun kun ud af ved at prøve. Hun rejste sig stille op og gik over til bordet og lagde røret og tog fat i en af dildoerne og var virkelig ligeglad med at hun ikke havde set sådn en før. Hun kiggede lumsk på Lisa "Du må hellere sige det for jeg tror at den her gør rart ondt på en lille pige som diq" sagde hun mens hun blev ved med at kiggede på Lisa og gik hen foran hende og sat sig på huk og hev stille hendes kjole op og hendes trusser ned og sat den stille ved numsehulet og slikkede sig stille om munden mens hun stadig kiggede lumsk på hende og pressede lidt til for at være sikker på at hun snakkede sandt og ikke løg overfor hende for det ville være dumt at gøre for så ville hun bare straffe hende rigtig hårdt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 08:17

Hun skreg af hende da hun slog hende på numsen "Jeg har ikke gjort dig noget" hun tavs og gik tibage til at hulke "undskyld...undslyld....vil du ikke nok lade være med at slå mig, jeg har jo sagt den til venstre" hun kunne ikke lide at blive slikket på halsen, det var ydmygene, og hun smalede sig lidt sammen, Lisa tiggede hende om at gå lade hende være, med øjnene, og det var da Meriko, gik over til bordet igen, Lisa vidste ikke havde den ting hun tog op var til, men hun bliv alligevel bange da det sikkert ikke var rart, og da Meriko sagde hun skulle sige det, sagde Lisa "den midterste". Lisa bliv meget ydmyget over at få taget sit tøj af, og hun sagde "vil du ikke nok lade være.. jeg vil gøre hvad du siger" og da hun fik den sat op til numsehulet, græd hun som aldrig før "midten, midten" hun prøvede at læne sig væk fra dildoen, men bliv helt rød i hoved, da Meriko pressede den bare lidt.
Rafael smilte og sagde "Du er begyndt et lære det, men langt fra klar til næste skridt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 02:00

Meriko hvæsede stille af hende da hun nu sagde at den var i midten og var stadig ikke sikker på den så hun pressede dildoen helt om i hende og blev ved med så den til sidste ikke kunne komme længere ind "Er du nu sikker på at den er midten eller skifter du mening igen?!" sagde hun surt og tog fat i hendes hår og hev hendes hoved tilbage og bed hende hårdt i øreflippen da der kom et lille hul i det.
Hun kiggede hurtigt over på Rafael da han sagde noget til hende og bukkede stille sit hovede som tegn til at hun gerne ville lære mere af ham og ville gøre alt han sagde for han var nu hendes mester. Hun kiggede stille på Lisa igen og smilede lumsk og kiggede over på bordet igen og kiggede på spanksrøret og overvejede lidt at tage det igen og slå hende så det ville gøre mere ondt i hendes lille numse men hun overvejede nu også lidt at bruge noget med ild for hun elskede bare ild så meget.

// Krea svigter lidt //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 02:35

Lisa hyldede mere og mere, og bliv mere rød i hovedet, hun ville bare have Meriko til at stoppe, kunne det være så svært for hende at forstå, Lisa pressede alle hendes muskler på grund af smerten, og sagde så "ventre, den er til venstre"..Rafael smilte ved sig selv, han elskede synet, ikke på grund af pigen, det var mere Meriko, som gjore ham i godt humør, det var nok tankerne om at hun nu ikke bare var hvilken som helt dæmon, men hun faktisk var af betytdning, han skulle til at sige noget, da en lyd yog hans opmærksomhed, han tog en dybindånding, og kunne lugte en anden dæmon, Rafael kendte den lugt, han rejste sig op, og sagde roligt mod Meriko "forsæt, jeg er tilbage om lidt " Rafael gik ud i køkkenet, og der stod hun så Liv, hun sad i hendes korte nederdel, og hende lang ærmet t-shirt, hun havde solbriller på selvom det var mørkt udenfor. hendes hår var langt og gyldent, hun smilte kærligt til Rafael og sagde "Hej Raffi, jeg fortyre vel ikke din aften, jeg ville bare høre om du havde savnet mig?" Rafael smilte ikke, han gik hen og tog hendes briller af, og sagde "Hvis jeg ville se dig igen, havde jeg ikke kørt dig ned" Livs smil blive breder, og hun sagde "men hvad er en lastbil mellem venner" hun lagde hendes hånd på hans bryst, og i samme sekund, tog han et fast greb på hendes håndled, og drejdet det rundt, men fuld kræft,hun fjernet hånden og bliv tvunget ned på jorden, hun smilte endnu mere kærligt, og sagde sødt "Jeg høre du har en vampyr som partner nu, hvordan tager din bror Gabriel det?...hov vendt det gør han ikke" Rafael kastede hende op mod væggen, og med den ene hånd, holdt hende fast, og sagde "Du burde vide hvem du taler til liv, jeg er ikke lige frem Micky Mouse, men heldigt for dig, har jeg andre ting at se til, men hvis jeg ser dig igen, vil jeg rive ver eneste knogle du har ud, bare for at tvinge dig til at spise dem" Rafael gav slip på hende, og Liv hoppede ud gennem vinduet, Rafael vendte sig mod rummet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 02:46

Meriko gik over og tog spanskrøret igen og slog sig stille i hånden mens hun gik over til hende smilede skummelt "Jeg stoler ikke på dig for du skifter jo mening hele men lad os se om det her hjælper lidt" sagde hun lumsk og gik om bag hende og slog hende tre gange hårdt lidt på hendes numsehul og hendes smil blev mere og mere lumsk i det men hun stoppede hurtigt da Rafael gik ud af rummet og snussede stille ind og kunne lugte en dæmon og kiggede stille rundt der ude men rystede hurtigt på hovedet og blev ved at slå hende for hun skulle jo gøre som hendes mester nu sagde uden at spørger ham dumt om hvorfor hun skal gøre det for det var det hun havde lovet ham.
Hun kiggede stille på Lisa og hev hende i hovedet og slikkede hende på halsen igen og stoppede ved hendes øre "skal jeg hente det varme jernrør eller siger du sandheden nu?" hviskede hun rart skummelt og bed hende i øreflippen og fik lidt af hendes blod ind i munden og smagte stille på det og det var meget bedre nu hvor det var hendes indre dæmon der var fremme i hende. Hun smilede lumsk og smed spanskrøret lige ved siden af hende og ventede på hendes mester for hun ville gerne bede om jernrøret nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 03:28

Lisa hulkede så tårene løb ned af hende, hun sagde så da hun så Meriko tage spanskrøret "vil du ikke nok lade være at slå min numse, den gør ondt, jeg siger sanheden" hun følte det første slag ramme hende nøgne hud, og hun snøftede lidt, det gjore meget ondt, og hun skulle til at tigge, men så følte hun slag nummer 2, hun krøb sig sammen, råbte "Jeg lover at være sød!!" men endnu et slag ramte hende, og hendes numse bliv nu lidt rød, på det punkt de tre slag var faldet, hun sagde med gråd "Stop..stop..stop" men slagene ramte ned over hende, og til sidst var hendee numse helt rød, hun faldt sammen i smerte, og sagde "Lag min numse være, den er til venste" hun fik en chok da Meriko tog hende i håret, og hele hendes ryg fræs, da hunbliv slikket, hun sagde med en hulkene stemme "vil du ikke nok lagde min numse være, ikke mere putte op i numsen, ikke flere smæk, så du sød, den er i midten".
Rafael kom ind ad døren, og hvis hun bad om et varmt jern rør fik hun det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 04:14

Meriko kiggede om på Rafael og pegede over på Lisa "Hun er særlig sød mod mig så jeg tror at jeg skal havde et varmt jern rør nu mester" sagde hun stille og smilede lumsk og kiggede om på Lisa igen og slikkede sig stille om munden og tog fat i hendes hår igen "Du skifter jo mening lille pige men hvis jeg var dig ville jeg beslutte mig hurtigt om den er i midten eller til venster eller er den mod til højre" sagde hun skummelt og kiggede lidt over på æskerne og smilede stille.
Hun stod bag hende og prikkede stille til dildoen så den bevægede sig lidt inde i hende og smilede bare mere og mere ved at hende tigge og bed hende om at lade hver for det havde hun jo ikke tænkte sig før hun havde fået mønten og hun skulle ikke lyve for hende for så ville det gøre mere ondt på Meriko end Lisa og det havde hun slet ikke lyst til så hun tog stille en smøg frem og tændte den og tog et dybt sug og pustede røgen op i hovedet på Lisa og havde smøgen ved hendes arm og pressede den stille ind mod hende "Det komme til at gøre mere ondt med et jern rør så beslut dig nu" hviskede hun tæt ved hendes øre og kyssede hende blidt på panden og pressede smøgen længere og længere ind mod hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 01:48

Lisa kunne ikke græde mere, hun ville gerne, men hendes tåre stoppede da hun mækede dildoen blive presset mere op i hendde, der gik nogen sekunder, også begyndte hun igen, med at hulke, og tigge om at få lov til at ”Stop…Stop. Jeg er sød nu det lover jeg” smøgen brænte hende, og hørte ordene varmt jern, og skreg højt "Jeg lyver ikke mere, den er til højre, jeg lover det, tag nu denne klamme ting ud af mig, og lag min numse være, så skal jeg nok sige lige hvad du vil have mig til" Lisa tiggede igen med øjene, og kræmpede sig sammen, ”vil du ikke nok tage denne ting ud!!, og lag vær med at give mig smæk, så du sød”. Lisa vidste ikke om hendes ord havde nogen effekt, men hun prøvede alligevel.
Rafael kom med den lange glødene jern stang, og ramkte den, og smede handsken mod Meriko, Lisa hulgede som en lille gris på markedet, hun ville hellere dø, end at røre den. Rafael satte sig tilbage på plads, med en godt udsyn til pigen og Meriko .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeLør 15 Okt 2011, 01:30

Meriko smilede lumsk til hende og stillede sig helt hen til hendes øre igen "Er du nu sikker på det for du skrifter lidt piger men ja det kunne jo være at den var til højre men tror dig nu ikke" hviskede hun stile og tog smøgen væk og smed den gulvet da den var slukket efter hun brændt hende på armen.
Hun tog stille handsken på og tog imod jern stangen og vendte sig om mod Lisa og strakte den stille hen mod hendes numse og lød den brænde hende på den ene balde og kørte den lidt og brændte hende igen på inderlåret og hun kiggede bare rigtig skummelt på lille Lisa og brændte hende igen på den anden balde "Siger du sandheden nu eller skal jeg brænde dig mere?" sagde hun lidt vredt og lidt ondt mens hun kiggede lumsk på hende og tog stille stangen væk fra hendes hud igen og kiggede over mod Rafael men kiggede hurtigt på Lisa igen og ventede bare på at hun ville sige sandheden den her gang. Hun smilede rigtig lumsk til hende og stillede sig ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitimeSøn 16 Okt 2011, 03:12

Lisa græd mere da ikke tog dildoen ud af hendes numse, men istedet sagde hun ikke troet på hende, hun sagde med flere og flere tåre, løbende ned af kinderne "jeg vil bare ikke have flere smæk, eller have ting i mig, og jeg vil slet ikke have min numse brændt, vil du ikke nok være en sød dame, jeg siger sandheden, vil du ikke nok..." hun vendte bliket mod Meriko, som tog handsken på, og lille Lisa, sagde "undskyld midten, midten" hun kunne mærke det varme jern var ikke mere en et lille pitte stykke fra numsen, og hun bukkede sig over stolen, "jeg er sød nu, vil ikke stoppe nu jeg siger alt så, den er ..." hun kom ikke længere før hun kunne høre hendes numse blive ristet, og hendes kød blive brændemærket, det sygeret og larmede fra hendes hud, og hun udbrud i mere gråd end hun havde gjort hele aften, hun rystede med numsen, som en lille gris, og hulkede ikke mindre af at den kørte ned til underlåget. hun kunne mærke den kort bliv fjernet, og hun sagde "midten frue...." hun mærket igen jernet, og bliv helt rød i hoved af smerten, i hendes numse. og da Meriko stoppede sagde Lisa hurtigt "vil du ikke nok smække min numse, ikke mere jern, jeg har været uartig, vil du ikke nok bare give mig smæk...." hun snæftede og håbede ikke hun ville gøre det, hun ville nemlig bare have den onde dame til at stoppe på den ene eller anden måde "den er til højre"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\   Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Icon_minitime

Hell fire and lollipops \\Meriko\\
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lollipops and old friends \\Ellen\\
» Meriko?
» Come and play with me!! ((Meriko))
» dont play with fire. - Stef
» fest for en nat //meriko privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum