|
| Hell fire and lollipops \\Meriko\\ | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Lør 22 Okt 2011, 20:48 | |
| Meriko hvæsede stille af hende da hun først snakkede om at den var i midten men skiftede mening til den var til højre. Hun gik hurtigt op ved siden af hende og kiggede surt på hende og tog fa i hendes hår med sin frie hånd og hev hendes hovedet op til sig "Du har bare at bestemme dig snart for du skifter mening hele tiden og det gør mig ikke særlig glad lille pige" sagde hun surt og holdte jern røret op foran hendes ansigt så hun hurtigt kunne se det men gik om bag hende igen og sat den mod hendes anden balled og smilede bare stort da hun kunne høre hvordan den brændte hende og det var dejligt at høre på. Hun kiggede lidt over mod bordet og så nogle nåle og overvejede lidt at pice hende i hendes små brystvorter og måske også i læben men hun vidste ikke helt for det var nu meget sjovt at brænde hende men det her jern rør kunne jo ikke holde sig varm for evigt så hun skulle nok snart finde på noget nyt. Hun kiggede stille over på ham og lagde røret fra sig og tog handsken af og lagde den ved røret og var væk i et par minutter. Hun rystede hurtigt på hovedet og kiggede om på Lisa igen og smilede lumsk til hende "Skal vi ikke pice dig lidt?" sagde hun skummelt og bandt hende fri fra stolen og vendte hende om og sat hende ned på stolen men skubbede hendes numse lidt ud over kanten og bandt hendes ben fast til stolen igen og gik stille over mod bordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Søn 23 Okt 2011, 00:44 | |
| Lisas hjerte pumpede som aldrig før, da Meriko hvæsede af hende, hun kunne godt regne ud hun ikke troet på hende, Lisa bliv helt ked af det, igennem hele kroppen, hun kunne ikke klare mere. hun troet for et kort sekund det hele var slut, men fik et hoved trukket tilbage, og det gjore hende klar til at græde helt på ny igen, da hun så jernet tudet hun, og hun bevæget sin numse som en gris ville gøre, da hun så jernet gøre væk fra hende ansigt, "jeg skifter ikke mening mere..den er til højre, vil du ikke nok ikke røre min numse med den mere" hun fik ikke sagt mere før jernet ramte hendes lille numse, og hun græde, og skreg på samme tid. hendes hud ætesede som kød på en grill, og man kunne se brune mærker hvor jernet havde været. hun vidste ikke hvad at pice betød, men lige meget hvad det var gjore det sikker ondt på hendes numse, det havde næsten alt gjort indtil. hun græd da hun så hende gå mod bordet "tag denne mærkelige ting ud af min numse, og lag mig være...vil du ikke nok, jeg har sagt den er til højre" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Søn 23 Okt 2011, 23:04 | |
| Meriko stod og kiggede lidt på nålene og tog 6 af dem men hun var ikke sikker på at hun fik brugt dem alle men det gjorde hun nok på en eller anden måde men lige hvordan havde hun ikke bestem sig for endnu. Hun gik stille over mod Lisa og tog fat i hendes kjole oppe ved hendes brystkasse med hendes negle og rev til så den gik i stykke så man kunne se hendes små brystvorter og hun smilede bare stort og lidt lumsk til hende og tog en af nålene og prikkede stille til den ene mens hun kiggede på Lisa "Nu skal du til at blive en stor pige og gøre ting mor ikke vil havde f.esk blive picet" sagde hun skummelt og pressede den gerne hendes ene brystvorter og blev ved med presse til den kom ud på den anden side og tog stille en nål til og prikkede til den anden og kiggede på hende "Er du nu helt sikker på at den er til højre?" sagde hun lumsk og kørte stille nålen rundt om hendes brystvorte for at give hende lidt tid til at tænke over det inden den også blev presset ind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Søn 23 Okt 2011, 23:22 | |
| Lisa fik endnu en kold fornemmelse gennem kroppen, hun var bange for nåle, og stolede sjovt nok ikke på at Meriko ville hende noget godt. og da hendes kjole bliv revet mere i stykker, fik hun en klump i halsen, hun havde ingen ide om hvad Meriko ville gøre ved hende, men det fandt hun vel snart ud af. hun hørte på hvad Meriko sagde og svaret "min mor bliver ked af det, hvis jeg gør noget jeg ikke må". hun mærket nålen på hendes brystvorte, og piv lidt, det havde ikke gjort ondt endnu, men hun ville ikke have det til at gøre ondt mere. "den.." hun nået ikke mere, før at Meriko presset nådeløst nålen i hende, hun fik igen et hulkene ansigt frem, og da Meriko lagde klar til at ødelægge den anden brystvorte skreg Lisa "højre!" hun kigget med våde øjne på Meriko, og hulkede mere end før, hun havde en ide om at Meriko var ligeglad med hvad end hun sagde. Rafael nød bare synet, det var en dejlig forstilling og Meriko gjore det ikke dårligt, hun var ikke så god til det, da en lille pige jo ikke ligefrem var den største modstander i verden, og hun havde heller ikke lavet så stor nydelse til Rafael som man kunne havde gjort, men det var jo også første prøve. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Søn 23 Okt 2011, 23:31 | |
| Meriko tog stille nålen væk fra hende og kiggede over på æskerne og bed sig stille i underlæben og var virkelig ikke sikker på om hun skulle stole på den lille pige for hun havde skiftet mening hele aften og det irriterende hende rart meget for hun skulle jo bare sige hvor den var henne for så skulle hun nok lade hende være eller måske ikke men det vidste lille Lisa jo ikke. Hun vendte sig stille om mod Rafael og sukkede meget stille så der var ingen af dem der kunne høre det. Hun vendte sig mod Lisa og stak den anden nål hurtigt igennem hendes brystvorte "Den er for hvis du lyver" sagde hun lumsk og gik over til den højre æske og trak vejret tungt flere gange og var ikke helt sikker på om hun skulle åbne den eller ej for hun havde jo kun en chance og hvis det var den forkerte hun åbner er det hende som der misbrugt som hun lige har misburgt Lisa bare meget værre for hun vidste at Rafael kunne være rigtig hård mod andre så hun ville helst ikke vælge forkert men nu tog hun chancen. Hun trak vejret tungt igen og lukkede sine øjne og åbnede stille æsken og ville helst ikke se ned i den for hun var så bange for at det var den forkerte hun havde åbnet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Man 24 Okt 2011, 18:33 | |
| Lisa ånede lettet op, da Meriko fjernet nålen, "Mange tak..." hun nået ikke at sige mere, før nålen gennem bordet den anden brystvorte, og hun piv lidt igen, men det var en lille pris at betale syntes hun for at alt andet stoppet. Rafael smilte lumsk til Meriko hele vejen fra pige til æskerne, Rafael vidste at Meriko havde fundet den rigtige æske, men man kunne velgodt køre lidt tilfældig press på hende, Rafael så hun trak vejret og lukkede øjnene, så han gik om bag ved hende, og lagde armne rundt om livet på hende, og lugtede til hendes hovedbund, han havde tænkt sig at fjerne sine arme, og gå nogen skridt bagud, når hun åbnet øjenen, og så at mønten var der nede. han gik et skridt bagud hvis hun åbnet øjnene, og satte sig ned på sin stol, og smilte til hende i et meget venligt og varmt smil, "du har klaret første prøve" Rafael var mega stolt, han så jo Meriko som en lille søster, og han bliv næsten varm i kroppen over at se hende blive mere voksen, hans smile bliv breder, han var ikke nogen venlig person, medmindre man lærte ham at kende, og selv der ville han ikke vise tegn på svaghed, men hvis han ikke havde noget mod det, ville han give hende et kram for hendes bedrift, men han er ikke svag og nægter at vise det, men han kunne ikke skjule han var glad. "du skal møde dom kirken for din næste prøve" Rafael tænkte han hellere måtte smede hende ud nu, han havde ting at lave, og han skulle lige gøre noget ondskab ved denne pige, fordi han lige skulle gøre op med det venlighed han havde følt mod Meriko. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Man 24 Okt 2011, 18:53 | |
| Meriko blev lidt bange da hun kunne mærke hans hænder rundt om hendes liv og kunne mærke at han duftede til hendes hovedbund og det gjorde hende ikke helt tryg for hun var bange for at hun havde åbnet den forkerte æske når han gjorde sådan men hun kunne heller ikke lide det da hun ikke van til at folk er så tæt på hende for det var kun hendes familie der kunne komme så tæt på hende. Hun åbnede stille sine øjne og kiggede ned i æsken og tog stille mønten og smilede stort over at hun havde valgt den helt rigtig. Hendes mørke øjne blev helt lyse og varme og venlig igen over hun havde gjort det rigtig. Hun kiggede stille over på pigen og havde lidt svært ved at huske hvad hun endelig havde gjort ved hende for det hele var tåge for hende ligesom om hun var en helt andet men hun var nu sikker på det for det kunne jo være at det bare var noget hun tænkte. Hun nikkede til ham og holdte hurtigt mønten ind til sig og gik stille over til ham og rakte den ud mod ham og sukkede stille "Her det er din" sagde hun lige så stille og kunne ikke vente på at han tog den så hun lagde den på hans skød uden at røre ham for det havde hun jo fået besked på at det måtte hun ikke for ham og det var jo også helt iorden og hun var stadig meget ked over hvis hun havde gjort nogt forkert den dag nede ved havnen for hun ville jo bare gerne lærer ondskab og lære ham at kende. Hun gik stille over mod døren men kiggede stille om på dem og sukkede lidt men kiggede hurtigt ud mod gangen igen men det var som om hendes ben ikke ville bære hende længere for de begyndte at ryste men hun var ikke sikker på om det var fordi hun var lettet eller fordi hun stadig var lidt bange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Man 24 Okt 2011, 19:18 | |
| Rafael tog mønten i sin hånd, han havde en lang og kedelig histoie fra det game rom, om denne mønt, han kigget over på Meriko, hun så lidt bange ud, han var da ikke så ond mod hende, eller var han?, altså normalt ville han være en føleset koldt mosntre, men han behandlet hende bedre end andre, så hun burde ikke være bange, ellers kunne han godt være mod hende som alle andre, næ...han så hende som sin lille søster, og man lagde ikke hånd på sin søster, det ville ødelægge ens ære. Rafael gik lagsomt hen imod Meriko og fik jaget hende ud af lejligheden, han havde forberedelser at lave inden han skulle prøve hende igen. men han skulle også finde udaf hvad Liv lavet herinde tidligere, hun var vel ikke dum nok til bare at komme forbi og sige hej, der måtte være mere til det end som så. "Husk det Meriko, Dom kriken imorgen aften, kom så ud her fra inden jeg bliver sur" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Man 24 Okt 2011, 19:35 | |
| Meriko så at han gik over til hende og tog sig sammen til at gå ud i gangen men hun havde det stadig ikke vildt godt i kroppen og hun var ikke sikker på hvad det var for noget der var galt med hende lige nu men hun havde heller ikke tid til at finde ud af det for hun skulle helst ikke irriter ham mere. Hun gik over til hoveddøren og nikkkede hurtigt til ham "Jeg skal nok møde op" sagde hun stille og vente sig stille mod trappene og lagde sig stille op af væggen uden at så ud som om hun havde det dårligt for hun havde det godt for det følte som om der var noget inde i hende som der forvandlede sig men hun vidste det ikke helt men hun håbede da der var ved at ske noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Man 24 Okt 2011, 19:52 | |
| Rafael lagde et blik ramme hende, hun så ikke godt ud, men han ville ikke vise mere svaghed end han allerede havde gjort mod hende. "Jeg lukker min dør nu, og du er der ikke når jeg åbner den igen om lidt" han sagde det i en meget seriøs tone, han ville ikke blive sagt imod nu. han lukket døren. \\Over and out fra min side... vil du lege med på et andet emne ?\\ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ Tirs 25 Okt 2011, 06:22 | |
| Meriko nikkede hurtigt til ham "Nej skal nok være væk" sagde hun stille og gik helt til trappen og begyndte stille at gå ned af den for ikke at falde ned af den for det plejede hun nu at være meget god til men hun tænkte også bare at når hun havde som hun nu havde ville hun ikke skynde sig meget.
//Out... Uhhh lege ;) det vil jeg da gerne :) du siger bare til // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hell fire and lollipops \\Meriko\\ | |
| |
| | | | Hell fire and lollipops \\Meriko\\ | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|