Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 02:43

John tog selv noget af maden, han tog en bøf og lidt salat. Han var ikke selv så glad for salat, men det var lige det eneste han havde, og vidste hvordan man lavede godt. Han var nok ikke lige den bedste til at lave mad. Han kiggede undrede over på Cecilie. "Vil du ha noget salat?" spurgte han smilende, og henvente sig tydelig til hende. Han undrede sig lidt over hvorfor hun ikke rigtig sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 02:49

John var ikke den eneste som undrede sig over Cecilies tavshed, der gjore Rafael også, men istarten tænkte han det sikkert bare var hende som følte det hele var mærkeligt, men det undrede ham mere og mere, han syntes hun så lidt forvirret ud, hvis han kendte hende rigtigt. efter at have tygget lidt på det spurgte han så "hvad tænker du på Cecilie?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 02:53

Cecilie kom ud af sine tanker da de spurte hende om ting... ''hva nå jov tak'' sagde hun stille og tog lidt salat hun så over på ham... ''jeg tænker bare lidt jeg har bare på fornemmelsen at der er nogle der ikke siger det de gerne vil'' sagde hun stille og havde håbet på det var john der ville spørge om hun ville komme sammen men det ville nok aldrig ske for hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:07

John lo stille, da hun vågnede af hendes lille drømme land. "Træt?" spurgte han med en drillende undertone. Han rakte bøfferne over mod hende, så hun kunne få noget at spise. Han tog noget af sin vin, han vidste ikke helt hvad han skulle synes om den. Han var nu heller ikke den som drak så meget vin, han sukkede stille over det. Han lyttede til hende, og begyndte stille at tænke på om han skulle spørger hende om de skulle være kærester.. Men på den anden siden ville han gerne gør det nok det kun var dem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:23

Rafael vidste ikke helt om han skulle gå, han havde ikke rigtigt det store at sige ligenu, han var for glad, og han havde en aftale med Meriko , men vidste ikke hvordan han skulle sige forvel, han ville jo ikke bare gå, han havde godt nok næsten spidst færdig, men var stadig ikke sikker på om man bare skulle byde forvel, og tak for maden, han sukkede lidt og kiggede på klokken, han skulle både nå at finde sine piske, og sådan frem Meriko, og det ikke mindst mangelede han et bytte, så hvis han skulle nå det, skulle han nok gå nu. Rafael sagde venligt "Det er ikke fordi jeg ikke kan lide selskabet, men jeg har nogen ting at nå her til aften, men du skal have tak for maden John" Rafael tog vin glasset op, og smagte lidt på det, og satte det så ned. "Cecilie, jeg går nu, men mindre du har noget du skal spørge om inden jeg går"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:26

Cecilie så på ham og bed sig i læben... ''hvis john spørg om jeg vil komme sammen har jeg så din tilladelse til det'' hviskede hun i hans øre da hun kamemde ham farvel. hun smilede for sig selv også mod ham hun elskede sin bror men nogle gange var han ret streng... og hun ved jo godt det for hendes eget bedste...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:40

John spiste noget mere, han vidste godt at maden kunne ha været en del bedre end det han havde lavet. Han burdet startede på at lave noget rigtig mad, han sukke lydløs. Han kiggede hen på Rafael med et stille smil. "Det er helt okay, det var da så lidt. Rafael hvis du vil, kan vi lave en anden aften hvor du får chancen for at lære mig bedre at kende?" spurgte han smilende, han regnede med at Rafael gerne ville lære ham bedre han kende. Han kiggede smilende med spørgende på Cecilie, da hun hviskede noget til Rafael.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:10

Rafael nikkede til John, og sagde, "Jeg vil med glæde komme igen en anden dag" han rettet blikket mod Cecilie, og kramemde hende forvel, han overvejet kort hans svar, og viskede så "Ja, du har min tilladelse, bare ikke gå overgrænsen med ham endnu" han lænede tilbage, og gik mod døren, han stoppede inden han gik ud "Jeg er hjemme hvis der sker noget, men jeg har besøg, så bank lige på inden du går ind, ellers kan du altid ringe" han forlod.

\\Tror det er Rafael bortgang fra dette emne ;), sig til hvis i skal bruge mig til noget plot i et eller andet emne\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:17

Cecilie tog tøj på og krammede john og smilede... ''vi ses i skolen imorgen'' sagde hun stille og gik emd refael hjem

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john   et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Normalt- Svar please...
» ÅH nej jeg er bange... //abaddon/refael//
» Et spørgsmål om tid
» Et spørgsmål om nyskabelse
» Spørgsmål om kultur - til brugerne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: