| forsent ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 00:53 | |
| Rose så ham ind i øjnene og nikkede så. Hendes blik var ulæseligt "Fint" mumlede hun med en stemme som passede til hendes blik. Hun rejste sig langsomt op og lod sit blik gå væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 01:08 | |
| Morgan satte sig op og så på hende "nu skal du ikke blive sur igen,, bare fordi jeg ikke vil havde sex med dig" sagde han og lag sine arme omkring sine ben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 01:09 | |
| Rose så på ham og grinte lavmælt over ham "Jeg er ikk sur" hviskede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 01:18 | |
| "kom her" hviskede han og hev hende ind til sig, han kyssede hende et par gange i nakken og smilte lidt "vil du da gerne havde sex ?" spurgte han om og blev bare ved med at kysse hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 01:22 | |
| Rose trak på skuldrene "Det ved jeg ikk rigtig" hviskede hun og nød det han gjorde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 03:28 | |
| "så må du finde ud af det" sagde han og rejste sig op og gik ud i køkkenet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 03:29 | |
| Rose så efter ham og sad lidt og tænkte. Der gik et par minutter, men så rejste hun sig op og gik med rolige skridt ud i køkkenet til Morgan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 03:39 | |
| Morgan satte sig op i på køkkenbordet og tænkte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 03:41 | |
| Rose så på Morgan og lagde armene over kors "Jeg vil ikke noget som du ikk vil" sagde hun og lændte sig op ad dørkarmen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 04:49 | |
| "men nu vælger du om du vil havde sex eller ikke" sagde han og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 04:49 | |
| Rose så over på ham "Jeg er altid frisk.. Men jeg vil bare ikke have det med dig når du ikk vil have det med mig" sagde hun og blev stående hvor hun var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 05:04 | |
| Morgan hørte ikke på hvad hun sagde, han hoppede bare ned fra køkkenbordet og gik hen til hende. han lag en arm om hende og kyssede hende vådt på munden, han begynde at hive hende ind til soveværelset |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 05:06 | |
| Rose holdt kysset i noget tid og fulgte med ham, men tvang sig så til at skubbe sig væk fra ham "Morgan.. Du vil jo ikk.. Du skal ikk gøre det bare fordi jeg gerne vil" hviskede hun og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 05:40 | |
| Morgan så koldt ned på hende "bestemmer du selv" snerrede han og gik ind i stuen igen og lag sig ned i sofa'en med et suk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 05:41 | |
| Rose kunne ikk fordrage når han var sår'n. Hun gik hurtigt ind i stuen "Nu er det squ da ikk dig som skal være sur" sagde hun og lød lidt irriteret over ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 06:05 | |
| "hrmm" snerrede han og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 08:59 | |
| "Nu opfører du dig bare barnlig, Morgan" sagde hun og smilte over ham og betragtede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 09:15 | |
| "jepp,, så passer vi mere sammen" snerrede han og vende sit blik væk fra hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 09:16 | |
| Rose grinte lavmælt. Hun kunne ikke rigtig lade vær med det. "Morgan.." mumlede hun og rystede på hovedet og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Tirs 05 Jan 2010, 11:11 | |
| Morgan rystede på hovedet "du er virkelig barnlig nogle gange" snerrede han af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 06 Jan 2010, 05:26 | |
| Rose trak på skuldrene "Måske.. Men det er du oss" sagde hun og smilte over ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 06 Jan 2010, 05:31 | |
| "nemlig" sagde han og så bare på hende med kolde øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 06 Jan 2010, 05:33 | |
| Rose så på ham med et ulæseligt blik "Drop det der blik, Morgan" sagde hun i et roligt tonefald. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 06 Jan 2010, 05:35 | |
| Morgan lag sit hoved på skrå "hvilket blik ? jeg kigger jo bare på dig" snerrede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Ons 06 Jan 2010, 05:35 | |
| Rose vendte øjnene af ham "Klart" mumlede hun og lod sit blik gå væk fra ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsent ? | |
| |
|
| |
| forsent ? | |
|