Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 03:38

Kasper så ned på hendes øjne. Han følte sig en smule nøgen og savnede sin t-shirt. Han slap hendes hånd. Han vendte sig om og fik fat i den og tog den på uden at genere Elodi. Han fandt hendes hånd igen og gav hendes et lille klem. Han så ned på hendes læber, det var længe siden han havde kysset en pige, alt var sådan set længe siden. Men et kys var vel okay? Sex var jo en anden ting, kys var jo, romantisk. Han aede hendes kind. "Ville det gøre noget hvis jeg kyssede dig?" spurgte han genert og bed sig i læben. Han ville godt kunne klare et nej hvis det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 03:42

Elodi kunne ikke lade vær med at smile over det han sagde, han ville kysse hende? hun følte sig faktisk helt smigret lige nu, men så rystede hun bare på hovedet bare for ikke at ædelægge den dejlige stemning der havde lagt sig over dem, hun havde intet imod han kyssede hende, selovm hun aldrig havde kysset en dreng før, piger var en anden sag, hun kyssede sine veninder næsten hver dag men det var jo en anden ting.. deres kys var til for at drille og pirre drengende i deres klasse. hun smilede svagt ved tanken, og elskede enligt sin skole, hun glæede sig lidt til hun skulle tilbage, hurtigt skuppede hun de tanker fra sig og rettede opmærksomheden imod ham, Hun følte sig enligt også nøgen, men et sted havde hun det fint med det, mange så hende i bh, især når hun var på stranden sammen med vennerne,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 07:55

Han smilte. Hun rystede jo på hovedet men hendes tanker sagde ja. Det gjorde han en smule forvirret. han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige i situationen. Skulle han bare gribe ind og kysse hendes alligevel? Hendes tanker om at hun ikke havde kysset en dreng før holdte ham dog lidt tilbage. "Ehm, jeg er en smule forvirret nu" sagde han roligt og smuttede roligt væk fra hende og lagde sig op siden i sengen og lænede sig op af sin hånd. "Sig hvad du vil.. altså, jeg vil ikke gå ud efter dine tanker.. du må fortælle mig det" sagde han roligt og havde et kært smil på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 07:58

Elodi kunne ikke lade vær med at grine svagt over ham, han havde jo spurgt hende om hun havde noget imod det. det var jo derfor hun rystede på hovedet, så stillede hun sig på alle fire og kravlede hen til ham, og for at slutte hans forvirring lod hun sine læber røre hans i et lille men mildt kys, Hun fandt dette skam meget sjovt da han ingengang selv kunne huske hvad han spurgte om, for hun havde jo sagt nej til hun ikke ville havde noget imod det, så han skulle jo bare havde kysset hende, og det morede hende virklig meget...

//Jeg bliver nok snart nødtil at sige oute her da Azriel er ved at forvandle min pige til vampyr.. xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:33

Kasper kunne ha' klappet sig selv en på hovedet. Det var godt nok flovt. Han kunne høre hendes tanker og han gav hende bare mere og mere ret. Han kunne ha' rødmet da hendes læber rørte hans. Han lukkede øjne i som en refleks, men han nød det lille uskyldige kys. Han blev hel trist da hun forsvandt fra hans læber. Han åbnede øjne roligt og havde et genert smil på læberne. "ehmm.. Jeg tror stadig jeg er forvirret.. Kan du fortælle mig det igen?" spurgte han og havde et drillende smil på læberne. Han hentydede til et kys mere.

// Jamen, vi kan da bare emne videre imens hun er menneske? :3 Men hvis du vil mødes imens hun er vampyr, det er jo en anden ting :D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:34

//Vi kunne da tage et når hun er vampyr? for azriel har lige forvandlet hende o.e xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:36

// Ja okay, så lad og sige at han fik et kys mere? :b og så måtte han skynde sig hjem fordi hendes familie kom hjem? Eller hvad synes du :P hehehe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:39

//Det er fint med mig xD
Så skal du da også lave emnet da han fik snydt sig til to kys xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:39

// haha ja okay, går igang med det samme :P
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:41

//Super ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 08:51

Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi   Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi - Page 3 Icon_minitime

Dagen imorgen, ser aldrig ud som igår - Elion Elodi
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Do you want to see what i can do ((Elion Elodi))
» Pariserhjul - Elion Elodi
» Testen \\elion elodi
» let's see what happen (Elion Elodi-privat)
» Hvor det begyndte - Elion Elodi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: