"Det gider jeg ikke engang at tænke på, da jeg ikke har nogle planer om at angribe dig."
Han fandt det meget interessant hvorfor han kom med det forslag ville han gerne op at slås eller hvorfor kom han med forslaget. Det var ikke normalt at han mødte folk der kom med den slags forslag til ham, det var simpelthen ikke normalt.
''det da fornuftigt... så.. hvem arbejder du så for? eller er du alene?'' spurgte wolf mistroisk...
''vi kan vel ligeså godt ligge kortene på bordet... og indrømme du og jeg ikke helt normale'' smilede wolf og kiggede undersøgende efter ans reaktion...
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
'' tja... det er da altid noget at se nogle af samme race..'' sagde wolf og grinede kort.. og drejede hovedet lidt på skrå... ''selvom.. tja. at vores race ikke lige frem er mange af..'' sukkede wolf og kiggede på ham med nu åbne arme langs wolfs side..
Segovax D-rang
"Ja, det er er altid rart at møde nogen man regner med at man kan forstå og samarbejde med, uden at der komme for mange diskussioner."
Han begyndte at gå lidt rundt fordi han bare hadede at stå stille, han følte sig utroligt udsat når han stod stille det, var bare ikke noget han brød sig om.
"Nej vi kunne da godt være flere, og mere samlede."
Han forstod ikke helt hvad han mente med det, eller hvor han ville hen med det. Måske han bare sagde noget for at samtalen ikke døde. Han fortsatte med at gå rundt på kirkegården, da der var noget der han ikke rigtigt brød sig om, som om der var nogen eller noget der overvågede dem.
'' vores race er ved at være døende... efter som vi ikke er mange af... det jeg mener er at vores race er en sjældnehed.. hvor fra jeg ved dette er pga. en dusør jagere udrydet næsten hele min klan og lod mig ilive hvor jeg slog ham ihjel... hvor jeg fandt et brev i hans lomme om racer's værdier... som om det ville være nogle former for trofæ.. både min far og min kæreste blev slagtet... samt vores klan..'' sukkede wolf og kiggede på ham mens han gik..
Segovax D-rang
Han smielde skævt over det, fordi han troede på at det nok skulle vende, han havde jo ikke engang selv haft problemer med jægere, eller ihvertfald ikke udover de forbandede kvinder der havde forsøgt at myrde ham.
"Jeg må selv sige jeg ikke der de store problemer med at vores race formindskes..."
''virkelig? '' wolf kiggede undrene på ham.. ''selv om vores race er døende så er der ingen som gør noget ved det?'' wolf begyndte at kryse sine hænder...
''det er som om at vores race lever i anaki... uden nogle former for leder..'' sagde wolf og grinede lidt over tanken..
Segovax D-rang
Han havde jo planer store planer om et kraftigt samarbejde med både dæmoner og vampyre. Det var ikke noget ret mange vidste og han ville heller ikke fortælle det til ham her, bare at der var planer om et samarbejde.
"Det kan jeg ikke fortælle før jeg ved mere, men du vil vide det når det sker."
Han smilede bare tomt og koldt. For at fortælle ham at det ikke ville nytte noget at forsøge at få fat i mere info. Det ville ikke hjælpe ham, fordi Segovax havde valgt at der skulle ikke mere ud, og så kom der ikke mere ud.
Han stoppede så hvad han sagde og begyndte at gå imod udgangen af kirkegården. Han havde stadig den der ireeterende fornemmelse af at der var nogen eller noget der overvågede dem.
"Nååå... Ja jeg har i hvertfald tænkt mig at komme væk herfra, da jeg har en fornemmelse af at blvie overvåget.
Han gik lidt hurtigere mod udgangen, fordi fornemmelsen af at blvie overvåget blev stærkere og stærkere han frygtede virkeligt at der var nogen der holdt øje med dem.
Han fortsatte sin raske gang ud i byen for at komme væk fra kirken og dens kirke gård. Han ville gerne have lagt så stor afstand til den som muligt, og gerne så hurtigt som muligt.
han blev ved med at have fornemmelsen af at han blev forfulgt, og overvåget. Han blev så slået af ideen om at det måske var den anden varulv. Han vendte sig rundt mod ham stirrede ham dybt i øjnene.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …