Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alteret & mørket - Segovax

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alteret & mørket - Segovax - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alteret & mørket - Segovax   Alteret & mørket - Segovax - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 04:38

''hvad snakker du om?'' sagde han og gloede undrene på ham

*hvad snakkede han om.. den eneste han kendte som han hørte fra af og til var abbadon... men.. han kunne da umuligt kende til dem...* tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

Antal indlæg : 1504
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

IndlægEmne: Sv: Alteret & mørket - Segovax   Alteret & mørket - Segovax - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:04

"Du ved udemærket hvad det er jeg snakker om, du skal ikke prøve at spille uskyldig."

Han var ved at blive virkelig vred og hvis der var en ting man ikke havde lyst til var det at komme på den gale side af ham.
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alteret & mørket - Segovax   Alteret & mørket - Segovax - Page 3 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:12

wolf kiggede undrende på ham... og kryssede hænderne
''jeg forstår ikke hvad du mener... tidligere snakkede du om at en som skulle overvåge vores samtale.. der næst stiller du spørgsmål om hvem jeg arbejder for som jeg har sværet... '' sagde han og kiggede med et undrende ansigt udtryk

*hvis han referede til hans mester havede han jo sagt at han var leverandør... hvad galt skulle være i det??''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alteret & mørket - Segovax   Alteret & mørket - Segovax - Page 3 Icon_minitime

Alteret & mørket - Segovax
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» ... - Segovax
» Vejen... -Segovax
» Faret vild - Segovax
» På en lille tur kan der ske meget for en ((Segovax))
» Make your choice - Segovax

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: