Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Bonjour - Grigori

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Bonjour - Grigori - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 05:09

han kiggede med undrene øjne

''er dette en udfordring.. '' sagde han drillende med et smil på læben

*hmm en som ikke kunne såres.. HA det ville jeg gerne udfordre..*
tænkte grigori og gav med krops sprog om han måtte komme ind...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 05:13

Hun smilede dyrisk og spurgte: "Synes du det lød som en udfordring?"

Så rykkede hun sig til siden, som en gestus der viste, at han bare kunne komme ind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 05:21

''hmmm måske.. '' sagde han drillende..
og kiggede venligt på hende..

han gik indenfor og satte sig i sofaen...

*hmmm hun var nu meget sød.. tøzen kunne da være under holdene... ikke dårligt..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 05:30

Så grinede hun og sagde: "Jamen så var det en udfordring...."

Hun hævede det ene øjenbryn og satte sig derefter i sofaen, ved siden af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 05:41

''hmmm når.. hvad skal vi finde på med at såre dig.. '' sagde han og grinede lidt over det..

*hmm tja hvem sagde at det skulle være psygisk ondt...
hård sex er også en god måde at såre folk ''

han begyndte lidt at smile over tanken...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 05:43

Hun smilede fjoget til ham, da han filosoferede over det.

"Tja... Det ved man jo aldrig," sagde hun og trak på skuldrene, mens hun prøvede at lade vær med at grine højlydt. Han kunne måske godt såre hende fysisk, hvilket egentlig ikke gjorde hende spor. Men psysisk var det næsten umuligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 06:27

''hmmm tør du da ligge det an på en prøve?'' sagde han barnligt og kiggede på hende..

*alle har deres svagheder... spørgsmålet er blot tiden til at finde dem.*

han lænede sig halv over mod hende og kiggede på hende...

''hvis du da tør'' sagde han og grinede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 06:52

Hun smilede selvsikkert.

"Bring it on," sagde hun så og kiggede udfordrende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 07:41

''hmmm og dette er du sikker på?'' sagde han og kiggede på hende..

*hmm ikke dårligt.. så lad os se hvad mennesket kan..*
han kiggede på hende med et smil..

''skal vi så tag over til mig.. det er der hvor jeg har mine ting'' sagde han og grinede..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 07:47

Hun smilede vamt og sagde: "Det tror jeg nu ikke.. Men du kan jo bare hente det, hvis du har lyst." Hun sagde selvfølgelig kun dette, fordi hun ikke regnede med at han ville gøre det. Det havde han ikke nosser til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 08:04

''okay.. men.. ehm... det tag nok nogle dage at bringe alt udstyret med..'' sagde han og kiggede på hende med et smil på læben..

*ville hun ha at jeg skulle flytte alt mit lege tøj her over... det ville jo tag uger!!!*

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 08:07

Hun trak på skuldrene og sagde teatralsk: "Ej, hvor ærgeligt... Så må vi vidst hellere lade vær." Hun bed sig i læben for at holde et grin tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 08:14

''så det godt jeg har taget noget selv med i givende situationer som denne'' sagde han og smilede lumsk

*hmmm spørgsmålet er så om hun har en boremaskine... så kan jeg jo sætte min dejlige håndjern klar til brug... * han smilede lidt over tanken og grinede kort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 08:18

Hun kiggede overraskende på ham.

"Seriøst? Hvad havde du i tankerne, da du besøgte mig?" Spurgte hun måbende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 08:59

''jeg har det altid på min motercykle'' sagde han og kiggede undrene på hende...

*hmmm måske skulle jeg vise hende det..*

''men jeg kan bedre vise dig det end at fortælle dig det'' sagde han og grinede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 09:19

Hun rystede på hovedet og mumlede: "Du er sgu ikke helt normal.." Kommentaren var mest henvendt til sig selv.

Så lo hun og sagde: "Nå, det kunne du..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 09:31

''ja. hvis du tør'' sagde han med en barnlig grimasse...

*hmm mon hun turde stille sig selv om til denne opgave.. og om hun overhovedet ville kunne klare det... i sandheden en udfordring...*
der efter kom et smil på han læber og han kiggede undersøgende på hende...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 09:34

Hun fnøs og sagde: "'Hvis du tør'... Hvad tror du jeg er - en svagpisser?"

Hun grinede håndligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 09:49

''ingen komentar'' sagde han med en barnlig grimasse

*hmmm måske kunne hun holde til det... ikke dårligt.. ikke dårligt...*

han smilede skævt til hende..
''så du tror du kan holde til det?'' sagde han udfordrene...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 09:55

Hun gav ham et drillende dask i siden.

"Tag det tilbage!" Sagde hun grinende.

Så trak hun på skuldrene og sagde: "Tja... Hvad tror du selv?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 10:30

''tja.. jeg kan ikke svare på det før jeg har set dig i action...'' sagde han og smilede udfordrene..

*hmmm ikke nogle dårlige ide... at udfordre et menneske og se om hun kunne holde til det... ikke nogle dårlig ide... slet ikke faktis...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 10:38

Hun smilede drillende.

"Hvem siger at du nogensinde kommer til at se mig i action?" Spurgte hun og kiggede pludselig charmerende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 10:47

''tja... det gør jeg... med mindre du ikke tør tag imod min lille udfordring'' sagde han og kiggede forlegen på hende...

*hmmm mon hun turde prøve sine egne grænser af.. det kunne være underholdene.. meget endda... *

han rykkede sig ved siden af hende og drejede sig mod og kiggede hende i øjnene...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 10:53

Hun kiggede alvorligt på ham og sagde: "Der er noget du skal vide om mig... Jeg afviser ALDRIG en udfordring... Og jeg taber heller aldrig."

Så smilede hun stort og mumlede: "Synes bare du skulle vide det.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 10:58

han begyndte at smile lidt..
''jamen så lad os se hvad du kan pæstere'' sagde han og kiggede hende intens i øjnene..

*hmmm mon hun ville kunne udholde det... måske... måske ikke...*

han rejste sig og gik mod døren ned til hans mortorcykle..

''henter lige nogle af tingene..'' sagde han og grinede lidt...
hvor efter han fortsatte ned mod den...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 8 Icon_minitime

Bonjour - Grigori
Tilbage til toppen 
Side 8 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Svenskere og Øl - Grigori