Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Bonjour - Grigori

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Bonjour - Grigori - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:17

''finder du ud af'' sagde han drillende..

''men tiden er ikke nu.. jeg finder dig senere sammen med den som skal bruge din underskift.. men det bliver desværre ikke mig.. men min kollega Mai som hun hedder..'' sagde Grigori og smilede venligt til hende..

*at hun ikke ved hvad der kommer til at ske for hende... stakkels tøz... HAHAHAHAHAHA*

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:19

Alkoholen gjorde hende en del temperamentsfuld og sagde bestemt: "Du får den ikke uden at jeg ved hvorfor. Punktum."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:21

''jeg forstår din fustration.. men tiden nu er ikke inde til diskution.. skæbnen har lagt større kort for både dig.. og mig selv'' sagde han og kiggede alvorligt på hende...

*tja.. stædig... tempermang... uhuhuhu!! jeg tror jeg kan li hende.. *
sagde Grigori's indre stemme...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:25

Hun rejste sig og - efter at have genfundet balancen - væltede hun glasset med resten af sin øl og forlod lokalet. Hun skulle ikke skrive under på noget som helst uden at vide hvad det var først.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:29

som en refleks rejste han sig og støttede hende..

'' må jeg i det mindste hjælpe dig hjem i denne tilstand...'' sagde han og fandt det lidt komisk...

*af alle mennesker.... hun kender vist ikke til selv behærskelse af drinks..... men stadig underholdene MEGET underholdene....*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:31

"Ellers tak," sagde hun og var rimelig irriteret på ham. Grundet alkoholen, selvfølgelig.
Så forlod hun baren og begyndte at gå i retningen af sit hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:33

som let på tå fulgte Grigori hende hjem.. men uden at støtte hende.... med mindre hun var ved at tumble rundt i sin fuldskab...

'' må jeg spørge dig om et simplet spørgsmål...'' sagde grigori.. og kiggede på hende med sin stok over skulderen...

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:03

Hun sukkede, da han ikke gik sin vej. Normalt ville hun ikke reagere sådan, men hun var virkelig en hidsigprop, når hun var fuld.

"Jaja," sagde hun i et ligegyldigt tonefald.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:05

'' hvis jeg tilbyd dig et job.. eller lad os kalde det en familie.. hvad ville dit svar være?'' sagde han og kiggede alvorligt på hende..

*hmm mon hun ville aceptere vores tilbud... Mai og jeg kunne jo godt bruge nogle flere hænder.. men ville hun aceptere vores lille.. familie..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:11

Hun stoppede automatisk op, da de stod ude foran hendes opgang.

"Hvilket job?" Spurgte hun og kneb øjnene sammen. "Jeg er altså rigtig dårlig til mødetider og så videre," forsatte hun med et skuldertræk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:14

''et job.. som handler om at levere en vare til det tidspunkt som passer dig selv.. så længe at du overholder dine aftaler... og at det bliver gjort inden for 3 uger.. samt også en familie som kan støtte dig gennem sværre tider.. '' sagde han og smilede..

*hmm hun lød interesseret... ikke dårligt..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:16

"Hvilke varer?" Spurgte hun mistænksomt. Hvis det var stoffer, var hun ude. Med det samme - det nægtede hun. Jo, stoffer var et fantastisk rusmiddel, men hun havde set mange af sine venner, som var blevet taget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:22

'' at levere eventuelle beskeder,breve,blomster,pakker osv... samt eventuelle andre ting som du selv kunne bidrage med '' sagde han og grinede lidt over hendes spørgsmål..
og fortsatte...
''dette er en af grundene til at jeg spurgte om din underskift.. '' sagde han og smilede

*hmmm dum var hun da ikke.. men pokkers nysgerrig det måtte han give hende.. og oven i købet humor.. ikke dårligt...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:32

Hun kiggede stadig mistroisk på ham, da hun havde på fornemmelsen af, at han ikke havde rent mel i posen. Men så igen... hvorfor skulle hun dømme? Hun havde jo langt fra rent mel i posen.

"Jeg vil tænke over det," sagde hun bare og låste op og gik ind i opgangen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:39

'' lyder meget godt.. du får nok snart besøg af mai... OH og husk.. vær høflig overfor hende... hun kan være lidt.. ehm.. temperamag fuld..'' sagde han og smilede

*hmm lad os da håbe at mai ikke dræber hende her... det håber jeg ikke for hendes egen skyld...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:41

Hun kiggede vredt på ham. "Det var IKKE et ja!" Skreg hun irriteret.
"Faktisk - ved nærmere eftertanke - tror jeg at jeg takker nej. Farvel." Med disse ord, smækkede hun døren i og gik op i sin lejlighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:53

da hun var på vej til at smække døren begyndte han at fløjte en milodi.... (læs evne) hvor efter han satte stokken i vejen for døren... og pressede let med sin højre hånd mod døren... så den stod på klem.. hvor efter han åbnede den og fulgte roligt med... mens han fløjtede...

*tid til at more sig... * tænkte Grigori og gik med rolige skridt mod hende...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:55

Hun trampede stædigt op af trappen og lod vreden få frit løb. Hvor vovede han?!
Men så hørte hun en stille fløjten... Som gjorde hende mere og mere døsig. For hun vidste af det, var hun faldet om og sov nu tungt, ude foran sin lejlighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:00

Grigori gik roligt over til hende og samlede hende nøgler op... hvor efter han låste op til lejligheden... han løftede hende... og gik med hende i hænderne ind ved sengen og lagde hende der hvor efter han bandt hendes arme og ben til sengen... han gik der efter ud til døren og lukkede den og låste den...

*lad morskaben begynde.. HAHAHAHAHAAHHAHAHA!!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:03

Hun vågnede kort efter igen og kiggede sig forvirret omkring. Hvorfor var hun bundet? Hun kunne ikke huske, da der var sket og begyndte at panikke mere og mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:04

Grigori sad i hjørnet og kiggede på hende...

''godmorgen.. jeg håber du har sovet godt'' sagde han og rejste sig der efter og kiggede på hende...

*hmmm hvad skal jeg mon starte med...*

han gik over til bordet hvor han havde lagt forskellige af tortur redskaber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:11

Hun åbnede øjnene med et sæt.

"Hvad fanden laver du?!" Spurgte hun panisk. "Hjælp mig lige ud af disse reb..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:29

han drejde sine øjne og kiggede på hende..

''hvorfor skulle jeg overholde en aftale du selv ikke kan overholde'' sagde han og kiggede med et gennemborende blik på hende...

han tog en tøj flænser og gik roligt over mod hende...

*hmm lad os more os lidt.. hmmm skal jeg drille hende... eller gå direkte... så mange valg...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:36

Hun kiggede panisk på ham.

"Okay, okay, jeg skal nok gøre det!" Sagde hun og kiggede bange på ham, da han havde en eller andet ting i hånden, som hun ikke vidste hvad var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:57

''godt.. '' sagde han og kiggede på hende hvor efter han gik over til bordet og lagde sin tøjflænser der... og tog en kniv og kontrakten frem hvor efter han gik over til hende...

''det er simpelt... jeg spørg dig om du ønsker at tjene Demetrix af eget kød og blod.. ved at du skriver under på denne kontrakt med dit eget blod.. '' sagde han og kiggede på hende

hvor efter han rullede kontrakten ud....

Kontrakten:

Ved at de giver deres blod til Demetrix sværger de trodskab,loyalitet samt deres eget kød og blod til familien Demetrix og tjener dem som slave i både liv og død...........
deres sjæl vil for evigt tjene familien og deres sjæl vil brænde op hvis der findes foræderi................

Skriv under her:_____________________________
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Bonjour - Grigori   Bonjour - Grigori - Page 4 Icon_minitime

Bonjour - Grigori
Tilbage til toppen 
Side 4 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Svenskere og Øl - Grigori