Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sheria's lille Bar. (Narcissa)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 12:52

Hun var ikke sen til at adlyde, og sprang op på ham. Hun kørte løs i et voldsomt tempo. Hendes negle kradsede ham hen over brystet og efterlod store røde flænger. Hun slog har hårdt med flad hånd, lænede sig frem og kyssede hans hals og bed i hans øreflip. Hun førte hans hænder hen over hovedet på ham og holdt ham fast i et stramt greb.

Hun satte sine tænder i hans skulder og mærkede et par bloddråber på sin tunge. Imens hun grådigt slikkede dem i sig, klimaksede hun igen. Hun faldt træt sammen ovenpå ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:00

''yes... hårdere'' sagde han da han mærkede hendes krassen på hans bryst..
han kunne ikke lade vær med at smile og nyde den smerte... hvor efter han kom hårdt... og kunne ikke lade vær med at stønne over tempoet hun kørte i... og han lod hendes hænder holde hans oppe hvor efter holdte om hende...
''er du færdig..'' sagde han og kiggede på hende som om hun ikke havde mere at byde på...

*hmm en skam.. og nu var jeg ellers lige begyndt...* smilede han lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:05

Hendes tunge slikkede den sidste blodsdråbe af hans skulder. Hun smilede skævt til ham, løftede hans arme op imod hovedgærret og klikkede dem fast i håndjernene. Hun strejede hans underliv med sine læber imens hun kravlede ned til fodgærret. Her låste hun også hans fødder fast. Hun tjattede til ham og grinede.

Hun rejste sig fra sengen, gik over til sin tøjbunke og fandt en pakke smøger. Hun tog én ud, hoppede i sin løse top og gik ud imod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:11

''hey.. hva stopper vi?'' sagde han og kiggede undrene på hende.. da hun nærmede sig døren...

*hmmm bad choice girl...* han begyndte at smile lidt...

*hmmm i wounder what mai would say... naah she just lough... Bitch....*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:13

Mai hørte en nærme sig mens hun havde kniven i hånden hun drejede sig om og kiggede..

''så... er dig og Grigori allerede færdig... det ligner ham ikke at være færdig så tidligt'' sagde hun og grinede...

*hmmm der er noget galt... men tja.. han har sikkert dummede sig...*

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:15

Hun tændte smøgen i gangen og kiggede efter køkkenet. *Der* Mai stod med en kniv hævet. Hun lænede sig op ad døråbningen og tog et sug af sin smøg.

"Godaften, ja, sorry, var lige lidt optaget før" smilede hun. *Så det her er altså den stoooooore dæmon-herres lille pige? Haha...* "Dufter godt..." hun nikkede imod komfuret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:20

''tak.. Tailansk kyllinge & grønsags ret... en ret som min oldemor lærte mig... men jeg gætter på at du ikke helt er i bekendt skab med abbadon... for jeg ikke ikke set dig i om egnen.. så hvad laver en demon uden nogle herre... eller stempel'' sagde hun koldt mens hun havde fortsat med sin madlavning...

''jeg gætter på at du ved om Grigori og hans sjove gaver..'' sagde hun og grinede lidt...

*hmmm hvad var hun dog ude på.. at mæsse sig ind pga min skaber... naah... det kan ikke være det... eller kan det...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:24

Narcissa trak på skuldrene. "Jeg kender ikke Abbadon... Grigori har fortalt lidt om ham her til aften." Hun undrede sig over hvorfor alle åbenbart synes at denne Abbandon var det ypperste.

"Stempel?" hun hævede det ene øjenbryn og kiggede nysgerrigt på Mai. "Som sagt, jeg tilhører ikke nogen, hvis det er dét du mener? Og det har jeg det sådan set fint med." Hun skottede over sin skulder og synes hun kunne høre en raslen af lænker. *Haha!* Hun smilede frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:27

''virkelig... hvad har han da fortalt?.. fortalte han noget om min bror?'' spurgte hun lidt nysgerrig..

*hvis det svin har fortalte noget om ham flår jeg ham levende... jeg VIL IKKE høre min bror til en engle boller igen...*
hun fik gennem tvunget et smil på hendes læber da hun drejede sit ansigt over på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:29

Grigori begyndte at hive lidt i lænkerne.

*Come on... it should not be that hard... now where did i put the ekstra key.... hmmm...*

Grigori begyndte at tænke mere og mere hvor han havde lagt den skide ekstra nøgle...

*fucking woman.. Fucking Mai.. Fucking every one.. hard and oral...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:30

"Næh... ikke andet end at han vist havde været lidt for voldsom imod Abbadon og at du nu skal slagte ham." Hun smilede lidt. "Familieanliggende går jeg ud fra... rager jo ikke mig." Hun tog et sug af smøgen og askede i vasken. Hun skyllede asken ud ved at lade vandhanen løbe lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 13:38

''tja.... jeg kan sige som det er... at svinet allerede er slagtet... heh han døde igår.. hvor efter jeg morede mig lidt... han var svag... men havde en lækker kværn...
...men du kan li så godt få hele turen.. min bror var svag.. og drabte min mor...så.. jeg slog ham ihjel.. Fair and justice... you might call it... '' sagde hun og grinede lidt... og fortsatte
''så nu lever hans ånd som slave for mig'' sagde hun og kiggede på hende

*hmmm så han har alsor fortalt en smugle... not bad..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 22:00

*hmmm where did i put it... aah... ehm.. hmm... there....*

han prøvede at vende sig med hoved men det gik ikke specielt godt... han fejlede et par gange ved at prøve at vende sig om pga. han var låst fast i arme og ben...

*well.... i knew that the sex was dangerus... but not that dangerus... HAHAHAHAHA*

han begyndte så småt at grine efter at havde kommet i tanke om den lille sikring han selv havde installeret i håndhjernene... problemet er blot at det skide svært at klikke op uden nøgle...

*Fucking shit!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 23:04

Narcissa trak på skuldrene "Sådan kan det jo gå" sagde hun tørt. Hun smilede pludselig, "Nå, jeg må hellere gå ind igen befrie den lille engle-basse" sagde hun og gik imod soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 23:09

''hvis du ikke har lyst kan du bare lade vær..'' sagde hun og smilede lidt over det..

*hah så kan de svin lære det... også aligevel.. noget skal han vel æde...*

hun begyndte at bære maden ind i stuen.. hvor efter hun dækkede spisebordet til...

*hmmm gad vide om wolf er her...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 23:14

hans blik kiggede på hende og smilede lidt...

''når.. fortsætter vi eller skal vi tag en længere pause eller vil du fortsætte ind i det nye år?'' sagde han med et kækt smil

*heh... ikke en dårlig ide... det kunne være meget sjovt.... *

han begyndte at ligge sig til rette... hvor efter han kiggede og drejde hovdet lidt på skrå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 01:19

Hun slog små klik med sin tunge og tog resten af sit tøj på. Hun løsnede hans arme og ben og sagde "Mai er færdig." Hun stillede sig i døren og stirrede tomt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 01:36

*hmmm ingen sex... oh well.. that can wait....... for now..*

han smilede lidt over hende hvor efter han tog sit tøj på og rejste sig og gik ud mod køkkenet..
''hmmm slutter dette knald eller venter vi til senere '' sagde han og kiggede med et drillende og barnligt face..

han krydsede armene overkors og gik ud til hende...

*hmm sex kan hun da håndtere... men kommer ALT for tidlig...*
tænkte han lidt for sig selv da han kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 02:32

Hun så lettere irriteret ud *tænker den mand ikke på andet?* Så lyste hun pludselig op i et smil, *stop whining girl, just admit you like it!* Hun fandt endnu en smøg frem og tændte den. Hun satte sig ved spisebordet, som var det en selvfølge at hun skulle spise med.

"Så ham dér Abbadon... Er han bare the shit, eller hva?" Hun kiggede på Mai med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 03:59

''tja... ja.. og nej.. han er værre end ham du lige har været inde hos og meget mere hårder hvis det er det du spørg om'' sagde hun og grinede..
og kiggede efter Grigori...

''men det er hvad de fleste demoner siger som har oplevede abbadon.. jeg snakker sjældent med ham...'' sagde hun fortsættende...

*hmm hvorfor fanden skulle abbadon være så skide besværlig med kvinder.. også aligevel.. ham Grigori var også et svin..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 04:03

*hmm hun er allerede færdig!?* tænkte han og kiggede dumt efter dem..

han tøfle ind i stuen og satte sig ved siden af naicissa og kiggede på hende og der efter på Mai..

*hmmm i wounder when she would freak out... or maby she wound't... hmmmm*

han vendte der efter blikket mod maden..
*after some good sex im getting hungry.. MHMM...*

han begyndte at æde lidt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 04:40

Hun kiggede lidt på Mai og så gravede hun noget mad op på sin tallerken. Hun fiskede ekstra efter kødet. Da hun havde tygget af munden efter.den første bid kiggede hun op og sagde drillende "Ham her, hård?" Mens hun nikkede imod Grigiori. Hun grinede højt. "Så en engel og en dæmon der bor sammen, hvordan gik de til?" spurgte hun køligt.


Sidst rettet af Narcissa Søn 18 Dec 2011, 04:46, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 04:45

''fortiden har mange dumme relationer... '' sagde hun og spiste vidre...
hun undlod at svare på hendes spørgsmål bevist...

*hvorfor skal alle disse problemer være så... problematisk...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 06:08

Hun kiggede lidt på Mai og spiste så videre. I et stykke tid sagde hun ikke noget, spiste bare. Da hun var færdig tændte hun en smøg. "Kender I området hér godt? Er der måske et sted at slå sig ned?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 06:24

hun kiggede over mod grigori..

*hmm måske skulle hun blive her vi ku bruge en partner mere*

"tja... hvis du har løst kan du sove her? eller i min lejlighed'' sagde hun og kiggede venligt på hende.

*hmmm ikke dårligt.. men kunne hun blive stolet på...*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sheria's lille Bar. (Narcissa)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Narcissa [Død]
» That Was Crazy (Narcissa)
» Im Alive - Narcissa - privat.
» Could dreams come true (Narcissa)
» en lille går tur

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: