| Sheria's lille Bar. (Narcissa) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 10:38 | |
| Hun mærkede hvordan hendes krop snart manglede luft og sorte prikker dansede snart for hendes øjne. Dette sammen med alt det der foregik i hendes underliv og på hendes bryst blev for meget for hende. Hun kom med et gæst udbrud og idet hun klimaksede stod et strålende og blændende lys ud fra hele hendes krop. Imens hendes muskler igen begyndte at slappe af forsvandt lyset. Hun rev hans hånd af sin hals og hev grådigt luft ind.
"Sorry" hostede hun "... Jeg kan sgu ikke altid styre det forpulede lys!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 10:48 | |
| '' no talk more fuck!'' sagde han og smilede venligt til hende
hvor efter han stødet hende hårde ind...
han fandt endnu en vibrator og viberede klitten... mens han stødet hårdere og hårdere samt hans hånd tog fat om hendes bryst og holdte den stramt samt nogle dask ind i mellem...
*not bad... not bad at all... MORE FUCK!!*
han lagde der efter vibratoren og tog et rød stearinlys og tænde det hvor efter han lod den varme fra den dråbe nogle dråber ned på hendes mave samt underlivet... mens hans stød blev hårdere og hårdere.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:02 | |
| Narcissa lagde hovedet bagover og nød at han havde magten. Hun fangede ind imellem hans arme og lod sine negle bore sig ned i hans kød. Hun lod ham gøre alt det der passede ham, hun havde jo givet ham lov. Hun nød blot at hun for en gangs skyld ikke skulle tvinge sit offer til at tilfredsstille hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:13 | |
| da hendes negle gennem borede hans hud kunne han ikke undgå at komme... han kom hårdt og intens inden i hende men fortsatte med stædighed i hende og begyndte at trække den ud efter at havde morede sig lidt... han fjenede maskinen som kørte i hende ud og låste hende fri hvor efter han tog hende ved halsen og smed hende på sengen og spændte hende fast der...
han satte hende ved hver sin arm og ben i hvert hjørne af sengen og gav sig langtsomt til at indsætte dobbelt dildoen ind i hende igen... og lod den køre mens han fandt sin favorit legetøj frem og begyndte langsomt at lade den slikke hendes krop og lod den køre på hende langs hendes bryst... hvor efter han fandt nogle klipser og klemte en af hver på hendes bryst hvor efter han trak resten af sit tøj af og tog dildoen ud af hende og begyndte at fortsætte med hårdere og hårdere stød mens han støttede med sine hænder over hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:16 | |
| Hendes øjne var lukkede, men at dømme efter hendes lyde var der ingen tvivl om at hun nød akten. *Låste han mig lige fast* en lille stemme mindede hende om at hun faktisk ikke anede hvem han var, og at hun nu lå fastspændt i hans seng i en lejlighed, et sted hun ikke anede hvor var. *Nu ikke forstyrre dig selv med latterlige bagateller... nyd lortet mens du kan!*
Hun kunne mærke at der ikke gik lang tid før hun ville klimakse igen. Fra hende begyndte skinnende hvidt lys at sprede sig... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:21 | |
| han nyd det og stønnede en smugle...
*foresten... var det ikke idag mai skulle komme...* tankerne om at mai's ankomst idag havde svedt ham fuldstændig ud... men han rystede tanken af sig og fokuserede med at more sig over sit nye legetøj...
han begyndte slå maskinen som slikede hendes bryst væk og gav også et par dask på hendes bryst hvor efter han nærmede sig hendes læber men kyssede hendes kind og hals hvor efter han daskede den ene klemme væk og slikkede hendes ene bryst mens han daskede til det andet og der efter fjernede den anden klemme mens han tog hårdt fat om hendes andet bryst...
//skulle spørge fra Mai om hun kunne joine? når tiden ville blive Perfekt // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:38 | |
| Hun skreg højt af smerte, hendes øjne skinnede af nydelse. "Hårdere, hårdere!" krævede hun. *Jeg håber ikke han har nogle naboer* Hun udbrød en høj latter. For hendes indre blik tegnede et billede sig, en billede af en ung pige der sad på sine blødende knæ. Hendes øjne var fyldt med rædsel. Narcissa kunne ikke styre sig og med billedet og erindringen af pigens frygt i hendes næsebor blev alt for et kort sekund sort for hendes øjne. Hendes krop spændede op i en bue og lyset var så strålende klart at Grigori måtte lukke øjnene for ikke at blændes. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:46 | |
| *Endelig hjemme...* Påklædning: Rød top,jeans,et gammelt hals smykke samt nogle admindelig Konverse sko..
hun fik et smil på læben over at stå for an hans dør...
*hmmm mon han har lavet mad til mig.. det håber jeg for han eget.. * en latter kom fra hendes læber hvor efter hun lydløs trak i håndtaget og lukkede døren blidt hvor hun hørte hans stønnen..
*nu igen??.. kunne den dreng ikke bruge det hovde til andet end blot sex...*
hun gik ind og snugkiggede inde i rummet... *hmm sød tøz... og nuttet krop... lige til at spise... og hun kan da skrige... ikke dårligt hihi..*
hun gik ind i rummet og kiggede Grigori over skuldren og betragtede dem mens de knaldede.... uden helt at give lyd fra sig... hvor hendes lys show begyndte... hun lukkede øjnene kort og morede sig lidt over det... *woaw... det må jeg sige.. hun kan lyse* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:46 | |
| han lukkede øjnene da lys showet begyndte... hvor efter han begyndte at give hårdere og hårdere stød....
han kunne føle et eller andet som om nogle overvågede dem...
*Sig det ikke er mai..* han drejede hovedet ned af og så hende iført sin røde top... som hun plejede nogle gange
*SHIT!!*
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:49 | |
| Narcissa åbnede øjnene... "Grigori... vi har fået publikum på!" sagde hun lettere utilfreds. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:52 | |
| ''nu igen Grigori... jeg troede du havde lært at lukke dørene efter sig'' sagde hun og smilede lidt... og kiggede på hende..
''og du må være hans nye legetøj.. hvor sødt... hvad hedder du'' sagde hun og smilede
*hmmm hun burde da være tilfreds med at nyde det istedet for at snakke op som en kælling... men ja... hun var trods alt et væsen som ikke kendte sin plads... i hvert fald ikke endnu...*
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:54 | |
| ''mmhmm..... jeg troede.. du.. var.. på jagt'' sagde han mens han fortsatte sine stød in på hende mens han nu drejede sit blik på Naicissa og der efter Mai...
''men Mai.. dette er Naicissa.. Naicissa.. mai..'' sagde han og begyndte hårdere....
*ikke lige frem det bedste tidspunkt... men bedre sent end aldrig...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:56 | |
| *Sødt? Jeg skal edermageme give hende sødt* Narcissa smilede falskt til hende. Hun kiggede olmt på Grigori og fattede ikke hvorfor han bare fortsatte ufortrødent. *Der står en trunte og kigger på os* hun overvejede at sige det højt, men undlod da hun huskede hans formaninger tidligere på aftenen.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 11:59 | |
| '' jeg gætter på du ikke har lavet mad endnu... det iorden.. skal du ha noget med?'' spurgte hun til tøzen som lå der....
*hmm hun var da meget køn.. og underholdene i sandheden..*
hun drejede sig om og gik mod køkkenet.... hvor efter hun smækkede døren i efter sig fra værelset....
*tsk.. af alle mænd.. han burde da havde lært at lukke døren efter sig...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:00 | |
| ''hvis du gider og lave det vi plejer ville det være fint'' sagde han mens han holdte en kort pause... og der efter drejede sit blik på hende
''jeg er vant til at hun kommer brasende ind... det er vist en selvfølge her... '' sagde han og kom i tanke om at hun vist ikke er vant til pupblikum...
*hmmm mon hun blev sur.. naah... ikke så slemt...* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:02 | |
| Hun himlede med øjnene... "Blev du færdig?" spurgte hun tvært. *For fanden... og så lige da det var allerbedst* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:05 | |
| ''HA. jeg er først lige begyndt..'' sagde han og smilede udfordrende... hvor efter han kiggede undersøgende om hendes lyst var forsvundet... ''men vil du da gerne stoppe?'' sagde han med et barnligt ansigt
*hmmm gad hun ikke mere... er forsvandt hendes lyst.. naah... lige meget*
han begyndte at give et par enkelte drillende hårde stød... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:07 | |
| "Så skal du kraftedme også mene det!" sagde hun. Hun kiggede drillende på ham. "Løs mig lige op..." Hun kunne høre nogen rumstere ude i køkkenet. *Ignorer hende!* Hun rystede på hovedet og trak lidt i lænkerne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:09 | |
| Mai stod i køkkenet og forberedte en kylling samt nogle grønsager som var sat over en pande...
*stædig kælling.. hah hun ville vist ikke tale mens at ha sex.. hvor kedeligt.. men hey jeg kommer da til at lære hende at kende.... om hun vil eller ej..*
hun forberedte til en Tailansk ret samt forskellige af chilli arter blev lavet mens hendes grønsager var over panden i svisende mad olie.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:14 | |
| ''HAH så nemt slipper du ikke'' sagde han drillende... men slap løsnede hende mens han dog stadig var inden i hende... hvor efter hans låste hendes arme op
*hmmm hun er vist stadig i ildhu... ikke dårligt... ikke dårligt...*
han låste der efter hendes ben op og tog fat op hendes arme og løftede dem over hende og placerede dem i nogle hånjern som var i en kæde spændt til loftet hvor efter han placerede sin dejlige maskine som begyndte med hendes røv igen.... hvor efter han en 7 halet pisk frem og gik over til hende... og gav et par dask på hendes røv der efter hendes ryg og bryst... han tog enden frem som var formet som en dildo og stak den hårdt om i hende mens hans anden hånd tog fat i hendes hals og kyssede hende heftigt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:18 | |
| *For helvede... flere håndjern?* Hun virkede irriteret. Da han slog hende med pisken glødede hendes øjne af noget der virkede som vrede. "Så slå dog som du mener det, din skide bøsse-engel!" Hun hvæsede af ham og drejede mundvigene opad i et kruset smil. "Fucking svagpisser" spyttede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:25 | |
| han smilede lidt over det.. ''jamen så lad os lege...'' sagde han som om han havde ventet på det...
han tog sin pisk en lille sølv kant og lavde nogle makante hård slag ind mod hendes krop mens maskinen begyndte at arbejde hårdere og hårdere...
*hmmm mon jeg burde.... naah...*
efter noget tid stoppede han piskene og gik over til hende og gav hende en lussing hvor efter han tog hende hårdt for an og løftede hende mens maskinen var igang...
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:30 | |
| //Nu bliver jeg forvirret//
Hun stønnede højt af nydelse da hun mærkede den skarpe pisk. Hun kunne mærke nogle få bloddråber danse ned af hendes ryg. Hun smilede til ham. *Endelig!* Hun tog imod lussingen og ønskede at hun kunne få lov til at give ham lidt igen. Hendes mund åbnede sig i et dyrisk hvæs og afslørede hendes nu sylespidse tænder. Hendes sorte øjne funklede. Hun hev i lænkerne, men måtte sande at de var for hårdføre til at hun kunne bryde dem.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:44 | |
| ''mmhmm... men er lidt ivrig huh!?'' sagde han og greb fat om hende og nød at hun blev lidt kurrene... ''husk nu at beherske dig'' sagde han barnligt...
*hmmm udfordrene og morsomt... ikke dårligt en sand legekammerat....*
han tog fat ved håndjernene og låste dem op hvor efter han fik fat i hendes hænder og førte hende over til sengen hvor efter han smed hende og begyndte hende rolligt med at lade hende ridde lidt... og se hvad hun kunne pæstere...
//mai er min karakter og Grigori er min bror's... men ehm.. jeg fik lov til at bruge hans karakter.. så det er lidt forvirrende med 2 forskellige internet browsers... sry// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) Lør 17 Dec 2011, 12:48 | |
| hun fortsatte med sin tailanske ret... og kunne ikke undgå Grigori's stønnen...
*hmmm mon abbadon ville tag hende som grigori gør med denne tøz... hmm kunne vær sjovt..* tankerne fik hende til at få et smil på læben...
hun fortsatte retten... og kiggede efter om der var noget hun manglede..
*hmmm næsten færdig... noget jeg mangler....* |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa) | |
| |
|
| |
| Sheria's lille Bar. (Narcissa) | |
|