Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Sheria's lille Bar. (Narcissa)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 04:03

''flot... ikke dårligt.. ikke dårligt.. men kan du holde dig vågen?'' sagde han og begyndte at fløjte en rolig melodi...(læs evner)

hvor efter han morede sig lidt og lukkede øjnene for at lytte hvor hun var...

*hmmm ikke dårligt... en perfekt morder... uden nogle kunne se sin fjende... ikke dårligt.. ikke dårligt...* der kom langtsomt et smil på hans læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:01

Hun rynkede på næsen af hans ord. Da fløjtelyden ramte hende blev hun meget pldselig meget træt. Hendes knæ gav efter og hun kunne se mørket omkring sig trække sammen. Med hænderne hvilende på jorden sad hun ih kæmpede imod søvnen. "Nej!" var det eneste hun fik sagt. Hendes øjne gled i, hun mærkede hvirdan det sidste mærke gled ind i hende og det sidste hun registrerede inden søvnen tog over var asfalten imod hendes kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:08

da hun sagde ''nej'' vendte han mod lyden for at gribe hende... han lod hånden om hendes ryg og greb hende... mens han smilede

*sød var hun da for fanden.. men hey.. hun er da underholdene...*

han begyndte at tag hende op i hans arme mens han lagde stokken under i hans hænder hvor efter han kiggede på hende og begyndte at gå mod hans lejlighed som lå tæt på...

han kom ind i lejligheden og lagde hende på sofaen...
hvor efter han satte sig i sin sofastol... og ventede på at hun skulle vågne...

*hmm sød og kær var hun da... af en demon at være...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:52

Hun missede med øjnene og så et loft... *et loft? What?* Hun åbnede øjnene helt og sætte sig hurtigt op. *Hvor fanden er jeg?* Med vrede øjne skannede hun lokalet igen fik øje på ham. Hun smilede, et vredt smil. Hun kiggede ned af sig Selv, og konstaterede at alt var som det skulle være.

"Hvor har den herre bragt mig hen?" Spurgte hun spydigt. "Og hvad nu?" Hun kiggede på ham med glimtende sorte øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:09

''du er i min lejlighed.. eftersom jeg ikke viste hvor du boede.. så jeg bragte dig hjem til mig og lod dig sove på sofaen.. du har sovet 2 timer... udover dette så har jeg ikke gjort noget ondsindet mod dig.. så hvorfor så spydigt? '' sagde han og smilede til hende..

*hmmm hun var da meget sjov vågen... men hey.. det måtte vel være en sjov tanke.. ik?*

han rejste sig op og kiggede på hende ''har du lyst til noget at drikke... eller er du bange for at jeg skulle forgifte det?'' sagde han og grinede lidt over det..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:43

"Idiot..." mumlede hun mens svingede benene ud over kanten af sofaen. "Noget stærkt tak!" Hun puttede op i hendes hår og smed jakken ved sin side. Hun havde svedperler på panden igen trak ned u sin udringning og pustede nef for at køle sig selv ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:49

han begyndte at lave en dobbelt stærk chikIla ... og en kop te til ham selv hvor efter han kom ind i sofaen.. og satte drinken til hende for an hende...

''sovet godt?'' spurgte han igen og grinede lidt over det...

'' jeg må sige at det var et flot trylle nummer du lavede '' sagde han og kiggede på hende...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:21

"Pfff... Jo tak" vrængede hun og hældte drinken ned i en mundfuld. Hun kiggede sig omkring og tændte en smøg. *Hvad mon han ville hende?* Hun tørrede lidt svedperler af panden. "Nå, lidt good guy er du da. Og formår at holde fingrene fir dig selv..." Hun smilede kækt og tog et sug af sin smøg. "Du er sjov..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:26

''takker.. men jeg har levet 150 år fået opstillet mit tilfredstillet mine formål med kvinder.. men dermed kan jeg stadig ha visse løjer med kvinder'' sagde han og smilede...

'' men demoner har jeg sgu ikke prøvet endnu'' fortsatte han der efter....

*hmm demoner.. ikke dårligt.. de skulle efter signe være nogle ret spændene krabater både i sengen og i livet...* tanken fik ham til at smile...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:42

"Kunne man friste dig?" Hun ventede ikk på svaret. Rystede blot hovedet og sagde "Jeg vil gerne møde hende Mai!" Hun lænede sig tilbage i sofaen og samlede hendes arme i nakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:50

hans øjne kiggede undrene på hende..
''er du sikker på at du vil kunne klare det?.. alsor hun kan værre lidt... spændene... '' sagde han og grinede

''men jo jeg kan da godt spørge om hun lige kunne lade hendes øjne møde her.. '' sagde han og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:24

"Kun øjne?" spurgte hun drillende. Hun bad om mere at drikke og tilføjede "Jeg er interesseret i at møde flere som mig..." Hin sukkede igen smed støvlerne, derefter smækkede hun fødderne op på sofabordet. "Hvad får du tiden til at gå med? Altså når du ikke arbejderr?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:27

''sex'' svarede han direkte uden helt at tænke over det

*heh hvad ellers kunne man bruge tiden på...* tænkte han mens han kiggede på hende..

''også lidt trænning selvfølgelig så man holder sig i form'' grinede han

*hmmm nu hvor jeg tænker over det er det længe siden jeg sidst har dusket en...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:49

"Hmm, fornuftigt!" sagde hun og smilede. Hun lod en hånd glide blidt nede ovet hendes brystben og ud til sit venstre bryst. Hun klemte det hårdt og lagde hovedet tilbage imod sofaens ryglæn. Hendes læber skiltes og en tilfreds lyd kom ud. Hun tog et sug af sin smøg, pustede røgen ud imod loftet og lod hendes hånd lege videre...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:51

'' så.. hvilken slags form for sex fortrækker du?'' spurgte han lidt nysgerrig...

*hmmm mon hun turde.. hah hun ville sikkert knække sammen..* tænkte grigori og grinede lidt...

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:05

Hun svarede ham ikke, i stedet rejste hun sig og gik og stillede sig foran ham. Hun bøjede sig ned over ham og kiggede ham i øjnene. Uden omsvøb krængede hun sin bluse af og stod hun med nøgen overkrop firan ham. Hun stak ham en syngende lussing og smilede kækt. "Svar nok?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:11

''mmhmm... not really......'' sagde han og morede sig over denne smerte han fik...
og kiggede på hende...
'' måske skulle du prøve med ord...'' sagde han og smilede udfordrere til hende...

*hah var det dit bedste... come on.. you can do it better.. Hit me with ya best shot*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:32

"Ord er så fucking kedelige..." Hun tog fat i hans krave og med overmenneskelig styrke trak hun ham op at stå. Det var tydeligt at se at hun var irriteret, men dog opstemt. "Hør her, jeg gidder ikke alt den snak. Jeg har brug for at vi knalder hjernerne ud nu. Kan du ikke præstere det, så tak for i aften... " Hun stirrede hårdt på ham og holdt stadig fast i hans jakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:38

han begyndte at grine lidt... ''ønsker du at opleve det overaskende... eller få det hele på et sølv fad'' sagde han og kiggede på hende med at lumsk smil..

han tog fat i hendes hånd og lavede en lille piuet.. hvor han havde nu hendes hånd bag hendes ryg i et lille politigreb mens han med den anden tog hårdt fat i hendes anden arm og smækkede hende på bordet....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:49

Hun kom med et overraskende men tilfreds udbrud. Hun nød at være låst fast imod bordet ved hans hårde tag i hendes arm. Et smil dansede over hendes læber *fucking finally!*

Hun grinede gæst og svarede ham: "som du vil ha det... Lille mand" drillede hun."Men du skal mene det... Ikke noget tit-tjatteri" kurrede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:56

han stak hendes ene balle en lussing... hvor efter han trak bukserne kort ned og stak den hårdt ind og bag hende..

han morede sig lidt da han begyndte at gøre det hurtigere og hurtigere hvor efter hans ene hånd fortsatte med hårdere slag... hvor tog fat med begge arme og låste hende... og trak hende op og gik mod sove værelset... mens hans bukser faldt af... og gik nu ind mod sit sove værelse hvor han havde indrettet det til de værse sex lejligheder samt andre former for piske og erotiske magazin blade og legetøj.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:07

Narcissa fulgte lydigt med, kunne hun andet? Hun grinede sagte da hun så værelset. *En god legekammerat... Et godt valg min pige* Hendes ansigt lyste af forventning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:16

''altså dette er blot nogle små ting.. jeg mangler stadig masser ting endnu og sætte op'' sagde han og grinede lidt hvor efter han førte hende over til en hænge køje som han spændte hende til hvor efter han hejste hende op og spredte hendes ben via nogle kæder og morede sig hvor efter han fandt en lille en hånds pisk frem til det som er til det mere ''bløde'' start er Masochistisk start... hvor efter han lagde et bar hård sving langs hendes inderlår og der efter et par sving mod hendes bryst hvor efter han fandt en lille dobbelt dildo frem med vibrator og stak ind i hende hvor efter han fortsatte sine sving..

*hmmm hun er da en morsom lege kamerat* tænkte han og smilede vel fornøjet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:22

Hun nød alt hvad han gjorde ved hende. Høje støn slap hendes læber, "hårdere!" skreg hun ofte. Da han havde leget med hende en rum tid kiggede hun fast på ham og sagde "tag mig så, lad mig mærke dig. Hårdt!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:27

''hver ting til sin tid '' sagde han drillende

og begyndte roligt at skubbe den vibrerende dildo lidt op og ned og frem og tilbage... hvor efter han slap dildoen og tog fat i den elektroniske som virkede fint som ''tredje mand'' i denne situation... hvor han tog dobbelt dildoen ud og stak den elektroniske ind i hendes røv hvor efter han stak sin egen ind i hende efter at havde tændt den elektroniske som begyndte hurtigt at arbejde frem og tilbage.....

*hmmm hvad kan jeg dog ellers finde på.. *

tænkte han mens han lavede hårde stød ind i hende og holdte om hendes hals mens den anden hånd lavede et par slag på hendes bryst...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) - Page 3 Icon_minitime

Sheria's lille Bar. (Narcissa)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Narcissa [Død]
» That Was Crazy (Narcissa)
» Im Alive - Narcissa - privat.
» Could dreams come true (Narcissa)
» en lille går tur

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum