Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På en hyggelig cafe - Blake

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:52

Dato: 19. december 2011
Årstid: Vinter
Dag: mandag
Vejr: koldt
Sted: en lille cafe
Tid: 15:49
Omgivelser: En hyggelig lille cafe, uden for mange mennesker.

Elias kiggede lidt på skiltet der hang på døren. Ingen rygning. Han havde siddet og stirret intenst på det, til hans kunde var dukket op. Ingen rygning. De havde snakket lidt frem og tilbage, i en lavmeldt hvisken. Ingen rygning. En rig mand, der var blevet huk på vampyrblod, en god kunde. Ingen rygning. Elias fandt en lille pose frem fra sin inderlomme, og fik overbetaling.

Da den rige mand havde takket mange gange, og var stukket af så hurtigt som muligt, købte Elias sig et stykke kage imens han stirrede tomt på skiltet. Ingen rygning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:56

Blake sidder inde i cafen og drikker sin kafe og spiller at stykke kage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:14

Elias havde fået den første bid kage i munden da.. en ung fyr fangede hans opmærksomhed. Hans ellers slørede blik vågnede lidt op og han kiggede op og ned af Blake. Smuk, meget smukt. Smukkere end et normalt menneske. Elias rejste sig roligt, og spadserede hen til hans Blakes bord. ”Sidder der nogle her?” spurgte han i en monoton tone, imens han satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:51

Blake kigger på manden der spørger om han må sidder der. "nej det er der ikke" siger han og tager en tår af sine kafe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:54

”Virkelig?” Elias tog endnu en bid af sin kage og kigge over på skiltet. Han kiggede lidt på Blake igen. Han kiggede bare på hans hår, prøvede at se hans øre…..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:55

"hvad kigger du på?" siger Blake "og hvorfor vil du sidde her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:57

”Du er meget køn” sagde Elias, som bare kiggede på Blakes ansigt. Han så på hans hår ”yndefuld af en mand af være.. det kan man se på den måde du holder din kop på” han vinkede en af medarbejderne hen til sig imens han talte ”en kop kakao..” sagde han stille, uden at tage øjnene fra Blake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 03:59

"okay....." siger Blake og dirkker sin kafe og kigger lidt væk var manden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:00

Elias sad bare og betragtede ham i stilhed, imens han ventede på sin kakao. Da den kom, tog han en lille tår og sænkede koppen. Han lagde blidt en hånd på Blakes arm ”hvad er dit navn?” spurgte han smilende. Charmerende, og alligevel.. som om der lå en skjult bagtanke bag det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:03

"Blake" siger Blake og tager sin hånd til sig "og dit?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:05

”Elias” svarede han med et svagt smil og tog en tår af kakaoen. ”Mmh, brænder på tungen.. sig mig..” mumlede han knapt hørligt og tog fat om Blakes fingre ”kommer du tit her?” spurgte han og lænede sig lidt tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:06

"det gør jeg nok ikke mere" siger Blake og rejser sig og går hen og betaler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:08

Elias rejste sig med en doven bevægelse, helt synkront med Blake. Han fulgte efter ham hen, og betalte også selv.. han holdt sig hele tiden lidt under en halv meter fra ham. Ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:10

Blake går ud på gaden og bedgynder at gå, han kigger sig over skule på Elias.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:11

Elias var lige bag ham. Han lignede mest af alt en der kedede sig, men han havde ikke på noget tidspunkt fjernet blikket fra Blake. ”Fortæl mig lidt om dig selv” sagde han henkastet, som om de var gamle venner der snakkede om vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:13

Blake stopper op og vender sig om "nu er du fanden creepy" siger han "lad mig være i fred"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:16

”Creepy?” et svagt smil kom omkring Elias’ læber. Han tog lidt længere skridt og kom op på siden af ham ”interessant ordvalg..” sagde han tænksomt, imens han fandt en zippo lighter frem fra sin lomme. Han tændte en smøg, og vendte de matgrønne øjne imod ham ”Blake.. du virker ikke snaksaglig” sagde han så og ignorere hans kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:17

"det her du fuld stende ret i" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:20

”Trist, jeg kan godt lide lyden af din stemme” sagde Elias, med samme toneleje som hvis han havde ærgret sig over der var udsolgt af hans yndlingschips. Han rykkede sig lidt nærmere og kiggede på hans ansigt ”en smuk stemme….” sagde han helt tæt ved hans øre ”er det bare noget alle elvere har.. eller er du noget specielt?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:24

Blake kigger på Elias som om han er sindsyg, (Blake tro også at han er det.) "det har nok gang i en årndelig brændet" siger han "du burerte nok gå hjem og lige dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:49

”Hm..” Et frækt glimt kom frem i Elias øjne. Han lagde blidt armene omkring Blake ”jeg kunne overveje at følge dit venlige råd.. hvis du tog med mig” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:16

"WOW!!!" siger Blake "jeg er ikke bøsse!" han tager Elias's arm væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:18

”Pft, det er jeg da heller ikke…” sagde Elias med et frækt smil og pressede sig op imod ham ”jeg er bare ikke kræsen.. men det er elvere måske?” spurgte han med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:20

"du har det særisøgt prolme" siger Blake og rykker sig væk "lider du under en hygist sydom?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:21

”Jeg har ikke noget problem jeg er bare…” Elias slap ham og så på ham med sine matte øjne. ”Du burde virkelig fortælle mig lidt om dig selv…”
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På en hyggelig cafe - Blake Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På en hyggelig cafe - Blake
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: