Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På en hyggelig cafe - Blake

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:06

Det er en rimelig enkel lejlighed. Ren, som om den ikke rigtigt blev brugt. "Du kan sætte dig i sofaen.." sagde Elias og hentede en sprøjte fra en skuffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:08

Blake sætter sig ned *hvad er det for noget jeg har rudet mig ud i* tænker han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:11

Elias kom ind. Han satte sig med et sløvt blik ved siden af Blake. Uden en lyd, spændte han sådan en gummidims omkring hans arm og mærkede lidt rundt efter blodåren. "Du vil mærke et lille prik..." sagde han ligegyldigt og stak sprøjten ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:34

Blake sidder og venter det er overståt. det gør ikke rigtigt ondt på ham, men det følgs mærkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:38

Elias samlede 6 flasker. Sådan nogen som normalt bliver brugt på hospitalet til blodprøver. Da han er færdig ser han på Blake "det gik jo smertefrit, jeg er glad for vi kunne finde en løsning"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:42

"det er jeg også, vil du lad mig være i fred nu?" siger Blake og rejser sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 07:58

"Mh, ja det vil jeg" sagde Elias og rejste sig. Han så tomt på ham "betaling? Ingen skal sige jeg ikke giver mine donere penge for deres vare"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:35

"nej elles tak du!" siger Blake "jeg skal ikke have noget fra dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:55

"Virkelig? 500 dollars?" spurgte Elias og kiggede bare roligt på ham "så lover jeg at du får mere en anden gang, hvis du altså nogensinde vil handle med mig igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:04

"nej jeg vil ikke have det" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:09

"Sikker?" Elias smilede svagt og nikkede lidt "du behøver ikke tage imod mine penge.. det var blot et tilbud"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På en hyggelig cafe - Blake
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Hyggelig aften - Damien.
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker
» Den hyggelig bar - Heath
» En hyggelig gå tur -Cille
» Hyggelig snevejrs aften.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: