Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På en hyggelig cafe - Blake

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 01:16

"wow, hvad skal du bruge mit blod til??" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 07:04

”Har du nogensinde smagt blod fra en anden race?” spurgte Elias, uden at sænke kniven. Hans holdning var træt, uoplagt til kamp. Hans øjne vidste ingen interesse.. hans stemme var det eneste der viste form for energi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 07:56

"nej, det her jeg ikke" siger Blake og lavet et hop så der kom lidt afstan imellem dem, han vendet sig om i mod Elias
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:00

"Så kan du ikke forstå det.." Elias så lidt på ham "engleblod er helbredene.. og kan kurere sygdomme"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:04

"okay" siger Blake "men nu er jeg ikke en engle"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:24

"Nej det er sandt, men det er jeg.. elverblod har også en virkning. Men jeg har aldrig testet det... så jeg bliver nød til at skaffe noget" Elias så bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:32

"hvordan virker det der telepotetenings halov, skal du bare tænke på en person også kommer du hen til den, eller skal du have set stedet før?" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:34

"Jeg skal bare tænke på den person jeg vil hen til, og så står jeg ved siden af dem.." sagde Elias i en ligegyldig tone. "Nå, blod?" han viftede lidt med kniven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:38

"du er jo syg" siger Blake "men jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg kan komme unden om der her" han kigger lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:40

"Det er nemlig rigtigt, men jeg vil være venlig... hvis du giver mig en smule af dit blod, så vil jeg betale dig godt. Du kan også få lidt blod for det hvis du vil have et rush?" Elias svingede med kniven, og fandt et tomt reagentglas frem "så hvad bliver det til?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:42

"så du har bare tænkt dig at gøre det på åben gand?" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:45

"Yeah, pretty much..." Elias strak sløvt på skuldrene "medmindre du gør det frivilligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:52

"jeg gør det nok frivilligt" siger Blake og sukker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:00

"Hm?" Elias trådte nærmere og holdt mere roligt på kniven nu. "Perfekt, hvor vil du skæres?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:02

"ville det ikke være nemmer at bruge en sprute?" siger Blake "også vil det heller ikke komme til at svinde så meget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:04

"Du har ret, men det har jeg ikke her" Elias så tankefuldt på ham "hvis du følger med, så kan vi gøre det med en sprøjte"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:12

"det vil jeg meget heller" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:18

Elias tog blidt fat om hans arm "godt så, du kommer bare med her.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:19

"ja, men hold op med at holde fat i mig" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 20:32

"Hm, hvad hvis du stikker af?" Elias smilede glædeløst og begyndte så at traske afsted.. han holdt godt øje på Blake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 21:45

"jeg kan jo ikke stikke af, for di teleporter dig bare gen til mig" siger Blake og går efter Elias
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 22:52

"Sandt, men jeg hader at trække ting ud" sagde Elias og trak på skuldrene. De kom til en lille lejlighed, og han stoppede op. "Vi skal her ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:51

"ok" siger Blake og stopper også og kigger på Elias
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 01:25

Elias åbnede døren, og lavede tegn til at Blake skulle gå ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:09

Blake går ind, han kigger rundt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På en hyggelig cafe - Blake
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hyggelig aften - Damien.
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker
» Den hyggelig bar - Heath
» En hyggelig gå tur -Cille
» Hyggelig snevejrs aften.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: