| På en hyggelig cafe - Blake | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 09:24 | |
| Elias smilede og så på ham "har du en pris?" spurgte han så. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 09:25 | |
| "en pris på hvad?" siger Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 09:29 | |
| "...." Elias så på ham med tomme øjne "jeg har brug for en der kan klare et job for mig.. problemet er bare at det ikke kan være et menneske. Du er en elver, bedre syn.. hurtigere reflekser.. et ydre til din fordel. Jeg tror virkelig du kunne hjælpe mig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 09:34 | |
| "hehe" siger Blake "en elver? nu har jeg høret det med, du er virkel sindsyg?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 09:38 | |
| "Slab nu af prettyboy. jeg er selv en engel" sagde Elias og tændte en ny smøg. Han tog et sug og kiggede lidt på ham "selvom det sikkert er svært af tro på.." han grinede sagte, og tænkte på hvordan folk billede af elvere gik en stor bue uden om ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 09:41 | |
| "kan du ikke bare finden en anden elver?" siger Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 10:11 | |
| "Du ved det måske ikke, men i er ikke helt nemme at opspore.." sagde Elias og trak på skuldrene. "Jeg har denne her veninde, og hun er ved at rode sig ud i noget dumt.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 10:12 | |
| "og hvad har det med mig at gør?" siger Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 10:14 | |
| "Tja, hun lytter ikke til mig" Elias tog endnu et sug af smøgen. Han pustede den langsomt ud, og så tænksomt på den. "Det er min lillesøster.. en ung englepige. Sød som honning og naiv som et barn" han sukkede og rystede beklagende på hovedet. "Hun stoler ikke rigtigt på mig, forståeligt nok.. jeg har fået rodet hende ind i en del lort igennem tiden" han så alvorligt på Blake "hør... hun har en fantasi om den perfekte fyr der skal komme og redde hende. Du kunne godt være den fyr" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 10:22 | |
| "det tro jeg ikke" siger Blake "jeg vil ikke blande mig ind i din famile" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 10:26 | |
| "Det kan jeg også godt forstå..." Elias fik et svagt, desperat udtryk i øjnene "men hun kan ikke klare det, hun ender med at dø..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 10:39 | |
| "hvis jeg går med til det, hvad skal jeg så gøre??" siger Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 11:07 | |
| Elias så op på Blake, og det noget der lignede et svagt håb lyste i hans øjne. "Hun er på der her sted... et.. ja det er ikke et hyggeligt sted. Det er faktisk en lille, snavset natklub inde i byen.. men hun holder til der med en skrækkelig fyr. Han prøver at få hende rodet ud i nogle ting, stoffer.. sex for penge.. sådan noget" han rystede svagt på hovedet og så væk. Som om han skammede sig over at måtte snakke sådan om hans søster. "Men hvis du nu gik med.. og sagde noget i stil med.. Du er for god til det her sted, lad mig føre dig med mig den rigtige retning.. eller noget andet fint fis, så ville hun sikkert lytte" han så bedene på ham "og så snart hun er ude.. så skal jeg nok tage hende der fra" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:19 | |
| "og hvorfor skal det være en elver??" siger Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:21 | |
| "Det behøver det ikke.. ud over at det er en der skal være overnaturlig smuk, og jeg stoler ikke på vampyrer" sagde Elias alvorligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:24 | |
| "hvad hedder din søster?" siger Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:25 | |
| "Elena.." sagde Elias med et dybt suk. Han tog endnu et sug af smøgen og så tankefuldt frem for sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:29 | |
| Blake står og tænkker *jeg tilviler på om han har en søster, og hvis han har kan jeg godt forstå at hun er hanvet i sådan noget, jeg fatter ikke hvorfor jeg skal gøre det, der er granteret en bagvtænke ved det her* tænkker Blake |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:30 | |
| Elias vender igen blikket imod ham "så.. vil du hjælpe mig? Jeg kan godt betale" sagde han alvorligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:33 | |
| Blake tøver lidt "jeg kan ikke se hvorfor det lige skal være mig, så mit svar er nej, du må finden en anden en" siger han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:52 | |
| "..." Elias så tomt frem for sig "det svar vil de fleste nok komme med, hvorfor lige mig?" sagde han tomt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 12:56 | |
| "du må have held og lykke med det" siger Blake og går |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 13:30 | |
| Elias løftede blikket og så lidt efter ham. Han tog et dybt sug "jeg burde ikke gør det her alene.." sukkede han kedsommeligt, teleportrede sig om bag ved Blake og pressede sin kniv ind i ryggen på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 22:11 | |
| Blake stopper op "wow wow man" siger han "rolig nu" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake Tirs 20 Dec 2011, 22:26 | |
| "Vi kan gøre dette her på den lette måde, eller den sjove måde.." Elias øjne glimtede svagt under hans filtrede hår. Han hævede kniven til endnu et stik "jeg skal bruge dit blod, og hvis du gør det frivilligt, så bliver det ikke mere end du kan overleve" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake | |
| |
|
| |
| På en hyggelig cafe - Blake | |
|