Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På en hyggelig cafe - Blake

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:23

"det tro jeg ikke" siger Blake "farvel med dig" han bedgynder at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:23

Elias nikkede lidt for sig selv og fulgte efter ham. "Jeg går ud fra jeg selv må finde ud af det" sagde han med rolig stemme, stadig uden at slippe ham med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:25

"hvorfor følger du efter mig?" siger Blake og stopper med at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:32

Elias stoppede også op. "Jeg prøver at finde ud af hvem du er" sagde han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:33

"hvorfor er du det?" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:28

"Jeg er interesseret i dig.." sagde Elias ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:43

"hvorfor?" siger Blake "hvad her jeg gjort?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:47

"Hvad har du gjort?" Elias tog et sug af sin smøg "godt spørgsmål.." han pustede langsomt røgen ud og skævede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:48

"lad mig være i fred" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:49

"Nej" sagde Elias tænksomt. Han lod tankerne glide til kniven i sin inderlomme... han kunne jo bare gøre det færdigt her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:52

Blake stod lide og kigget rundt også lige pluse lidt begyndet han at løbe væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:56

Elias så efter ham.... han smilede svagt og lukkede øjnene.. og dukkede op lige foran Blake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:57

"omg" siger Blake og stopper op og kigger meget overrasken på Elias
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:58

Elias står med let bøjet ryg i en afslappet stilling. Han tager et sug af smøgen og kigger på ham under sit pande hår.. "Så" sagde han og smilede noget der nærmede sig sindsygt "hvorfor fortæller du ikke lidt om dig selv, hmm?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:00

"hvorfor vil du vide noget om mig" siger Blake forstræret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:55

"Du virker som typen jeg ville kunne... bruge til noget" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:56

"hvad er det du kan bruge mig til?" siger Blake irreteret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:01

"Mh, hvis jeg siger det..." Elias smilede et underligt tomt smil "så vil jeg faktisk tro du synes jeg er endnu mere creepy" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:03

Blake rykker sig lidt væk, han sukker " hvad er det?" siger han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:04

"Mh, det kan jeg ikke fortælle dig...." Elias så op på himmelen med tomme øjne og studerede skyerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:06

"så kan jeg ikke hjælpe dig?" siger Blake og går
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:11

Elias fulgte efter ham "det er jeg nu ikke så sikker på.." sagde han bare, og mærkede kort efter kniven..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:12

"så du vil blive ved med at følge efter mig" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:15

"Ja..." Elias smilede svagt "måske, måske vil jeg finde en der kan...." han fuldførte ikke sætningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:20

"kan hvad" siger Blake går stille og roligt hen af gaden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På en hyggelig cafe - Blake   På en hyggelig cafe - Blake - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På en hyggelig cafe - Blake
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hyggelig aften - Damien.
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker
» Den hyggelig bar - Heath
» En hyggelig gå tur -Cille
» Hyggelig snevejrs aften.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: