Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Another Day in Paradise { Balthasar

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Another Day in Paradise { Balthasar - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Another Day in Paradise { Balthasar   Another Day in Paradise { Balthasar - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 01:47

Corabelle slap engle fyren, hvis blod nu lå over hendes fyldige læber og ned af den udstrakte hals samt de fine smalle klaver finger var skam ligeså smurt ind i blod. De blodrøde øjne lod sin fokus rette mod Balthasar da han krævede hendes opmærksomhed og langsomt trådte hun over liget og hen til ham og slikkede ham blidt op af halsen og hviskede ham så i øret " I Find you.. very attractive .. "

Hendes hjørnetænder skød frem og med et, sad hun nu fast på siden af hans hals og lod så tænderne glide på plads igen og sugede lidt af hans delikate blod til sig, vis han da tilod det og langsomt fjernede hun de fine smalle finger fra hans brystkasse og skubbede sig væk fra ham og strøg så med håndfladen over munden på sig selv for at fjerne sporet af hans blod og sagde" Hvorfor? spørg du.. kunne du da ikke lide mit kys " hendes øjne flakkede til en anden retning og denne gang var hendes blik fjernt. Hun havde ikke mere øjenkontakt med Balthasar og inderst inde håbede hun lidt at få et svar fra ham eller at han kom med et eller andet som indvending?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Day in Paradise { Balthasar   Another Day in Paradise { Balthasar - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 02:05

Han kiggede på hende med et undrende blik da hun sagde det. Noget i ham fortalte ham at hun ikke var godt for ham. At han havde andre planer med hende. Men han ignorere denne følelse. Han stillede sig op af hende og kiggede ned på hende. Med et kom noget tilbage til ham. Han huskede at han var en kriger. Han huskede alle de slag og kampe han havde været i. han blinkede et par gange og smilede så. Han nød nu da hun bed ham.

Da hu rettede sit hoved væk tog han fat i hendes ansigt og rettede det blidt hen imod hans. Det var til at se at han havde ændret sig en smule. At han huskede lidt igen. Dog heldigvis langt fra nok. Stadigvæk kun småting. Han kyssede hende på læberne og sagde’’ Det var godt.. Men jeg husker nu alle mine krige.. alle mine kampe.. Og jeg ved en ting.. Jeg elsker kvinder der tager hvad de vil have.. Så er spørgsmålet.. Er du en af disse kvinder? ’’.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Another Day in Paradise { Balthasar   Another Day in Paradise { Balthasar - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 02:12

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Another Day in Paradise { Balthasar   Another Day in Paradise { Balthasar - Page 3 Icon_minitime

Another Day in Paradise { Balthasar
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Red fugleungen- Balthasar
» Bloody... [Balthasar]
» Hello, Balli. What are you doing? - Balthasar.
» Traning [Balthasar]
» En skov tur med Balthasar

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: