Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Scarred - Azuriel+Procella

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Scarred - Azuriel+Procella - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scarred - Azuriel+Procella   Scarred - Azuriel+Procella - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 23:39

Han hørte Pro’s stemme men løb videre dog råbte han ’’ That… Thing told me to run or you would die Pro.. I have to trust that ‘’. Az mente ikke at han havde andre valg. Han kunne ikke tillade den morderiske side i Pro kom frem eller at hun kom til skade. Han havde lovet hende at passe på hende så det måtte han gøre. Han var sikker på at dette var nøglen. Han kiggede da Narcissa tog fat i amuletten og da hun besvimede tog han det roligt fra hende igen. Han løb over til gyden hvor hans motorcykel stod. Han kunne dog se at Narcissa var besvimet. Dog vidste han også at dæmoner var meget hårdfører så han var faktisk ikke så bekymret. *Undskyld Pro.. Men hvis stemmen havde ret så bliver jeg jo nød til at løbe.. Det her er så fucked op.. Men jeg lovede dig at jeg ville redde dig og det har jeg tænkt mig at holde.. Også selv om du sikkert hader mig lige nu* Han gjorde det eneste rigtigt han kunne finde på. Han lagde Narcissa på jorden og sikrede at hun ikke var vågen. Han åbnede det hemmelige rum i sin motorcykel hvor han normalt gemte sin pistol når han kørte igennem landegrænser. Han lagde amuletten der og lukkede rummet. Han kiggede op imod hotellet hvor Pro var ’’ I am sorry Mentor.. I am a faliure.. But i will make it all better.. I promise ‘’. Han løftede Narcissa op og satte sig på Motorcyklen og satte hende ovenpå ham så de sad mave mod mave. Han hvilede hendes hoved på han skulder og startede Motorcyklen. Han vidste ikke om Pro havde fulgt efter så han kiggede sig over skulderen og hvis hun ikke havde ville han køre af sted.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Scarred - Azuriel+Procella   Scarred - Azuriel+Procella - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 23:48

Procella så sig forvirret rundt. Hvad pokker lavede hun på et hotel. Et minde om raseri flakkede igennem hendes hjerne, men det sagde hende ikke noget. Hun så sig rundt lidt mere klinisk denne gang.

"...what the hell did you do Az?"

Procella så fra det blodige sengetøj til førstehjælpstingene. Havde han slået nogen ihjel?

"You owe me you little prick..."

Hurtigt og metodisk byltede hun stoffet sammen fra sengen. Hun gennemgik hurtigt værelserne da hun hørte motorcyklen gasse op og forsvinde i natten. Hvad fanden var der foregået her? Det ravfarvede blik hvilede undrende på sengen hvor der var skudt et stort hul i gavlen.

"...someone owe me an explanation..."

Hun samlede alt sammen og gik kort skraldespande igennem også. Ingen spor måtte efterlades.

"If you killed someone i am going to kick your ass...so hard...what the fuck is going on..."

Procella smed hurtigt sit våben i tasken og ignorerede den hunger der brændte i hendes mave hver gang hun så på sengetøjet. Hun forlod værelset og stirrede på den splintrede dørkarm da hun listede ud i natten. Der var sket et eller andet, så meget var sikkert.

((end))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Scarred - Azuriel+Procella   Scarred - Azuriel+Procella - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 01:57

Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Scarred - Azuriel+Procella   Scarred - Azuriel+Procella - Page 3 Icon_minitime

Scarred - Azuriel+Procella
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Azuriel [Død]
» Its not what you think { Azuriel
» Azuriel
» Could you be of any use to me? - Azuriel
» På flugt...Azuriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum