| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:24 | |
| Kuro så lidt op og ned af hende.. han trak på skuldrene "jeg har da set værre.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:28 | |
| "så du syndes at jeg er pæn?" siger Alice og går tæter på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:29 | |
| "Du er.. ikke hæslig" sagde Kuro, og så lidt ned af hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:30 | |
| "er jeg pæn eller hvad?" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:33 | |
| "Du er ikke grim, hvad mere vil du vide?" Kuro så irriteret på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:34 | |
| "jeg vil vide om jeg er lækker og tiltrækene!!" siger Alice også irreteret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:37 | |
| "Hvorfor spørg du ikke en grim fyr med dårlig selvtillid, istedet for en hot fyr som mig? Så får du sikkert det svar du leder efter!" sagde Kuro. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:40 | |
| "ja! men nu spørg jeg dig!" siger Alice "og en hot fyr er nok mere krasene, ene en ikke hot fyr!" hun sætter hænder ned i sidden på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:50 | |
| "Præsis.." han klapper hende på kinden "smut nu ud og find en grim fyr og få din selvtillid tilbage.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:52 | |
| "jeg ved sgu godt hvad svart er der" siger Alice "jeg vil meget gerne høre din!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:57 | |
| "Jeg gider ikke svare dig" sagde Kuro med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:59 | |
| "og hvorfor så ikke ???" siger Alice irreteret og sender Kuro et blik der kan dræbe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 11:59 | |
| "Hm... hvorfor er det nu.. nå jeg" Kuro så alvorligt på hende "jeg bryder mig ikke om dig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:02 | |
| "som i personlighed eller ret usend mæsisk??" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:10 | |
| "Begge dele" sagde Kuro uden tøven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:16 | |
| Alice bliver overrasket over svaret "mener du virkelig det..?." siger hun meget trist
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:19 | |
| "Jeb" sagde Kuro "dine øjne er grimme, dit hår er for lyst..." han så ned af hende "gode bryster" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:24 | |
| " når!..... Men så fuck dig" siger Alice sur |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:26 | |
| Kuro så overrasket på hende.. han smilede svagt "du tager ikke kritik så godt.. så burde du ikke spørge.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:29 | |
| " jeg tro kun du siger det for at irritere mig" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:30 | |
| "Tro hvad du vil" sagde Kuro med et grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:35 | |
| Alice vender Kuro ryggen og går sin vej. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:38 | |
| Kuro kommer hænderne i lommen og følger efter.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:42 | |
| Alice prøver. at finde et hotel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:47 | |
| Kuro følger bare efter hende "så du har ingen penge??" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
| |
|
| |
| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|