| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:48 | |
| " det har du fuldstændig ret i!" siger Alice i mens hun går |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:51 | |
| "Så kommer du ikke ind nogen steder.. hvor vil du sove?" spurgte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:53 | |
| "og hvorfor er du så sikker på det?" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:54 | |
| "Hvem vil lukke dig ind nogen steder, hvis ikke du vil give noget for det?" spurgte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 12:57 | |
| "det ved jeg ikke.." siger Alice og ind ser at hun har et problem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 13:04 | |
| Kuro ryster på hovedet af hende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 13:05 | |
| "okay, jeg kan godt se at jeg har et problem..." siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 13:56 | |
| "Ja, så hvad vil du gøre?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Søn 08 Jan 2012, 22:12 | |
| "det kommer ikke dig ved!" siger Alice "og su jeg vel også ligeglad!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 02:57 | |
| "Jeg er da bekymret for dig.." sagde Kuro og så overrasket ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 03:04 | |
| "gud er du ej!" siger Alice og vender sig om imod Kuro |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 04:50 | |
| "Jo da, for bundet af mit mørke hjerte.." han blinkede til hende "det eneste du har at betale med er din krop, du burde måske være lidt mindre.. dømmende imod en venlig sjæl der gerne vil hjælpe dig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:27 | |
| Alice bliver meget overrasket over at Kuro sage, hun tager hendes arme op foran sig. " hvad er det du ville" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:34 | |
| Kuro kiggede lidt på hende.. smilede "det var bedre, jeg har en lejlighed du godt må sove i til du finder noget bedre" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:40 | |
| *jeg kunne jo også bare sove ude i skoven...men han tilbyder en seng og det er indenfor* tænker Alice "jeg vil godt tage imod dit tilbud" siger hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:48 | |
| Kuro smilede "fantastisk, følg du med mig" han begyndte at gå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:54 | |
| Alice følger efter Kuro " ligger din lejlighed langt væk!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:57 | |
| Kuro kunne ikke holde et grin tilbage "du er måske i dårlig form?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 05:59 | |
| "jeg er i fin form!" siger Alice og går op på siden af Kuro |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 08:15 | |
| "Nå, hvad er problemet så?" spurgte Kuro og grinede lidt.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 08:17 | |
| "der er ikke noget probleme, jeg ville bare vide om der var langt" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 08:17 | |
| Han smilede svagt "vi er der næsten" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 08:20 | |
| "godt!" siger Alice *hvorfor går du med ham!! det er jo hul i hovdet at gøre det.... jeg gør det nok fordi jeg hader at sove ude i skoven, at sove indfør er meget mere bedhallidt* tænkker hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 08:21 | |
| "Der.." Kuro pegede på en lille lejlighed. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Man 09 Jan 2012, 08:22 | |
| Alice kigger på lejighed. *håber virklig at der er et badekra* tænkker hun og smiler |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
| |
|
| |
| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|