Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skovens træer - Crystal

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 04:31

Tjeneren smilede bredt til dem.
"To myntethe. Colt, har du nu igen forsøgt at skaffe nye kunder, så jeg kan få den forfremmelse?" Colt lo bare og viftede med hånden, mens hun slog sig ned på stolen og så sin kammerat gå ud for at lave dem.
"Kom og sæt dig," bad hun venligt Crystal, "Lad os få slappet lidt af ovenpå anstrengelserne." Hun kunne godt mærke, Crystal ikke helt var på toppen, men forhåbentligt ville det hjælpe hende at være væk fra skoven og sidde lidt og snakke over en kop te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 05:32

Crystal lod sig dumpe ned ved siden af Colt, med et smil klistret til ansigtet. Hendes sætning havde, så vidt hun vidste, givet mening i de andres hoveder. Hun smilede venligt, og lænede sig dovent bag over.
"Uh, jeg elsker myntethe! Ja... Det var... Hårdt." Hendes venlige smil blev en smule falsk, men hun lod sig ikke mærke med at hun prøvede at ignorere den falske følelse der tomt klingede i hendes krop.
Hun lo, og fik langsomt den glade følelse tilbage. En enkelt lille hvid løgn, der byggede på en kæmpe stor sort løgn. Hun skar ansigt, men trak det hurtigt sammen og sørgede for at tvinge det ægte smil frem på hendes ansigt.
Hun satte sig ubevidst til at tromme med fingrene på bordet, men den hule lyd var ikke høj nok til at folkene omkring dem lagde synderligt mærke til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 06:24

Med sit evigt smilende ansigt betragtede Colt Crystal ved siden af sig og undrede sig lidt over hendes kommentar.
"Jeg tror ikke helt, du fandt det så hårdt," lo hun let og kunne ikke lade være mere. Hun smilede stadig. "Det er okay, hvis du er i bedre form end mig, det siger jeg intet ondt til." Hun smilede venligt til Crystal, da hun kunne se, løgnen var svær at holde gående for hende, og Colt var selv mere til ærlighed, hvorfor hun ikke kunne holde kommentaren tilbage.
"Jeg er selv vant til at løbe en del, men det var da en smule ansteengende for mig, men du ser ud til at være i glimrende form trods alt?" Hun smilede oprigtigt og mente det som en kompliment.
Den lette trommen i bordet generer ikke Colt; forstærker bare hendes mistanke om, Crystal har noget i hovedet, der ikke burde være der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 03:56

Crystal blinkede et par gange, og rettede blikket imod Colt, med et lille smil. Hun kunne godt se på Colt at hun vidste at Crystal ikke var helt ærlig, men hun valgte stædigt at ignorere det. Hun smilede venligt, og lo en let latter, inden hun lagde hovedet på skrå.
"Klart... Jeg er i god form... Derfor..." Hun lo lidt nervøst, og rettede lidt på håret. Indvendigt forbandede hun sig selv langt væk, for det meget afslørende tonefald, men hun lod sig ikke mærke med det på ydersiden. Hun trak hånden til sig, og spejdede efter theen, for en pludselig trang til at skynde sig væk lagde sig til rette i hendes krop.
Hvordan havde hun troet hun kunne drikke the med et menneske, uden at afsløre sig selv? Hun måtte snart væk, medmindre de ville finde hende. Man kunne godt finde én der havde afsløret sig selv. Meget nemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 06:08

Colt kan mærke hvor nervøs hun er og vælger derfor bare at lade det være ved det, selvom hun kan se, der er noget helt galt, og et øjebliks usikkerhed går gennem hende.
Thomas kom tilbage med et smil og to the, som han sætter foran dem.
"Værsågod, de damer," smilede han, og Colt gengældte hans visen tænder, før han gik tilbage igen til disken. Colt smagte sin the, mens hun forsøgte at finde ud af hvad, hun skulle sige for ikke at støde Crystals tydelige nervøsitet
"Går du meget på cafe?" spurgte hun, "Eller i byen generelt?" Hun smilede venligt og opmærksomt, men uden at virke overivrig. Hun håbede på, spørgsmålet styrede så meget som muligt uden om Crystals ubehag, men det var svært at sige, når hun ikke kendte grunden hertil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 06:19

Crystal lagde blikket på Colt, inden hun sendte hende et lille smil. Hun lagde knap mærke til theen der blev sat på deres bord, men hun lagde derimod mærke til de få personer der snakkede ivrigt omkring dem.
"Næh, jeg er mere en alene person... Det er ikke godt for..." Hun afbrød sig selv midt i sætningen, og lavede en pause der virkede mistænksom, selv på hende selv. "... mig at være så meget ude... Så bliver de sure, du ved..." Hendes nervøse latter der efterfulgte den sidste sætning, virkede bare som et ynkeligt forsøg på en latter, og hun skar ansigt af sig selv. Hun stoppede dog øjeblikkeligt sig selv, og sendte Colt et smil.
"Hvad med dig, er du meget ude?" Hun sørgede for at rette hele sin opmærksomhed imod Colt, og noget inde i hende håbede at Colt bare ville snakke uden at spørge ind til Crystal. Det var aldrig godt når folk begyndte at udspørge Crystal om ting. Det endte altid galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 06:32

Colt kunne godt mærke på Crystal, hun ikke vvar meget for hendes spørgsmål, så hun besluttede at lede samtalen hen på sig selv, selvom det ikke var hendes yndlingsemne. Hun tog en slurk te mere, nikkede til hendes ord og smilede så.
"Ja, jeg er her tit, både alene og sammen med andre, og jeg er i byen og feste næsten hver weekend. Ude at danse og sådan. Når først musikken pumper gennem hjtalerne er jeg slet ikke til at stoppe!" Hun lo igen og varmede hænderne om koppen, mens hun betragtede Crystal, der så ud til at blive mere og mere nervøs. "Tit når jeg går i byen er det med nogle venner, men jeg kan også godt finde på at tage ud alene bare for at opleve noget nyt og finde nye venner."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 06:50

Crystal blødte op indvendigt da det så ud til at Colt snakkede om sig selv. Hun smilede skævt, og nikkede da hun hørte om Colts sjove liv. Noget inde i hende knækkede da det gik op for hende hvor mange venner Colt havde, imens hun ikke selv kendte særlig mange. Hun havde 2, måske 3 venner - Hvis man talte Colt med.
"Wow, du har et vildt liv! Men som man siger, livet leves jo kun en gang..." Hun sendte Colt et stort smil, og prøvede at overbevise sig selv om at hun ikke var kedelig. Hun fik en smule kvalme da hun ikke kunne overbevise sig selv, men hun valgte irriteret at ignorere den spirrende følelse der gjorde hende svimmel. Hele caféen sejlede for hendes øjne, men hun sendte bare Colt endnu et lille smil, inden hun rettede blikket mod vinduet, som man gjorde når man var køresyg. Det føltes næsten ens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 06:56

Hun kunne ikke lade være med at smile overbærende og lægge en hånd på hendes skulder.
"Vi kunne tage i byen sammen en aften, hvis du har lyst? JEg kender et par klubber og ellers skal jeg nok finde en fest hos en kammerat, hvor vi er velkomne. Du vil automatisk blive accepteet som en ven, hvis du kommer sammen med mig." Hendes smil havde vokset sig bredere, for det slog hende, at Crystal trængte til lidt sjov og ballade i sit liv. Hun virkede ikke som typen, der havde prøvet det store.
"Kun hvis du har lyst altså," tilføjede hun så så hurtigt hun kom i tanker om det, og smilede stadig bredt.
"Der er så mange jeg kunne præsentere dig for, som du sikkert ville kunne lide. Tag min nabo Django for eksempel! Han er godt nok til fyre, men han er den bedste veninde jeg nogensinde har haft!" Hun lo selv ad sin joke. "Ej helt ærligt, han er sådan en flink og opmærksom fyr, forstår at vejre en situation og snakker godt med alle - og så er han fantastisk i et køkken!" Hun smilede bredt ved tanken om Django, som hun plejede at gå ud og kikke fyre sammen med. De havde det altid så sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Jan 2012, 07:00

Crystal spærrede overrasket øjnene op, og fik en underlig trang til at rødme. Jeg pillede ved sit ildrøde hår, imens hun forvirret lyttede til Colts opmuntrende ord.
"Wow, det vil jeg super gerne..." Hun smilede taknemmeligt, inden det gik op for hende at hendes ord blot lød ynkelige. Hun rettede lidt irriteret på sin siddestilling, men hun sørgede omhyggeligt for ikke at vise hendes irritation i kropsholdning og udtryk.
Hun trak hånden gennem håret og lagde benene over kors, kun med det forhold at hendes indre krop skulle finde sig bedre tilpas. Uden held, måtte hun desværre se i øjnene.
Skidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Jan 2012, 07:08

Colt hørte ikke det ynkelige i Crystals ord, kun det lidt ensomme, og hun glædede sig over at have fået et ja.
"Du siger bare til hvornår du gider, vi kan fx gøre det i aften, hvis du er frisk, da det jo er lørdag og sådan?" Hun smilede opmuntret og glædede sig faktisk til at ksulle en tur i byen med sin nye veninde.
"Vi kunne gå på Reggies?" foreslår hun så, da der som regel er godt med liv i den, "og er det ikke noget for os, så crasher vi bare en privat fest - det er aldrig et problem for piger!" Hun lo muntert og havde tydeligvis prøvet det før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Jan 2012, 07:19

Et smil flakkede langsomt over hendes nervøse ansigt, der lidt efter lidt afløstes af en rolig maske. Hun lagde en slap hun ned i skødet, og hun nikkede venligt.
"Helt sikkert, det lyder super hyggeligt." Hun opløste langsomt masken, og sendte Colt et stort smil. Hun trak langsomt hånden ned over sit bukseben, og trommede en hurtig melodi på benene, inden hun så op på Colt.
"Men så skal jeg først skfite." Hun lo ægte inden hun rystede håret rundt om hovedet for at ryste det gode humør ind i kroppen, og det dårlige væk. Hun havde aldrig været i byen, som i en fest. Hun var normalt en enspændertype, og hun kunne ikke forpasse den ene chance hun havde fået for at være social. Det måtte ikke gå galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Jan 2012, 07:25

Colt gengældte smilene.
"Det skal jeg sørge for, det bliver," lo hun muntert. "Og selvfølgelig skal vi have skiftet. Vi kan tage forbi hinandens lejligheder efter tur og skifte, eller vi kan bare mødes derhenne og så tage hjem først hver for sig ... Eller, du kan låne noget af mit tøj, hvis du har lyst? Jeg tror vi er omtent samme størrelse." Hun smilede bredt ved udsigten til at få lidt gang i den; lige hvad hun trængte til! At få tankerne lidt væk og få danset og måske drukket lidt, mødt nogle nye mennesker og bare hygget sig. Skøn udsigt til en god lørdag aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 02:11

Crystal smilede venligt, og trak på skuldrene med en træt bevægelse.
"Jeg har en sort kjole derhjemme som kunne bruges, men jeg kan sagtens låne af dig. Der er langt til min lejlighed. Det bestemmer du bare Colt." Hun sendte Colt endnu et stort smil, og lo ægte. Hun fik overrasket øje på theen, og løftede den elegant. Hun tog en lille slurk, og mærkede smagen brede i sig hendes mund. Sommetider ville hun ønske at normalt mad var nok for hendes krop, og at hun ikke behøvede at spise kød.
Hun blinkede stædigt, og kom tilbage til den ægte verden endnu engang. Det var ikke lige tidspunktet at tænke på hvad hun var. Dæmoner var trods alt ikke særlig vellidte. Som hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 02:24

Hun gengældte smilet og så på hendes skuldertræk.
"Jeg har masser af tøj, du kan finde noget fra, og jeg bor ikke så langt herfra," sagde hun forklejnende, "ikke så mange kjoler måske, men jeg har da nogle stykker, hvis du er mest til det? Selv elsker jeg min palliettop og et par jeans og stiletter." Hun skar en grimasse, da det måske ikke lige var det de fleste piger gik i byen i, men hun følte sig altid bedst tilpas sådan, når hun kastede sig rundt på dansegulvet.
Hun tog selv en tår mere af sin te og hilste på et par kammerater, der gik forbi dem.
"Skal vi bare tage af sted som en rigtig tøsetur og så se hvor meget opmærksomhed vi kan score - hvilket nok bliver en del - eller skal jeg rive i et par tråde og finde et par fyre at slæbe med?" Hun smilede muntert, lidt frækt ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 03:55

Crystal lo med hende, og trak endnu engang på skuldrene. Hun kunne se på Colt ansigt at hun forventede en vild tur i byen, og masser af opmærksomhed. Det undrede Crystal at hun faktisk selv glædede sig selv rimeligt meget.
"Jeg går mest i kjoler. I dag er én stor undtagelse." Hun lo, og løftede thekoppen op til munden, og nippede let til det. Den varme the skyllede gennem hendes hals, og i mellemtiden nåede hendes tunge at blive skollet. Hun lagde benene over kors, og satte koppen ned på bordet, så indholdet næsten skvulpede ud over duen.
Hun gned de varme hænder op af benene, og lagde dem så på bordet, som ville hun til at forhandle med Colt.
"Det bestemmer du helt!" Hun smilede stort, og lænede sig tilbage imod stolens ubekvemme ryglæn. Hun mente virkelig hvad hun sagde. Det betød ikke noget for hende hvilken af delene det var. Hun ville bare gerne med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 04:05

Hendes skuldertrækken er et okay tegn for Colt, og hun kunne se, hun glædede sig til det, hvilket var vigtigt for hende.
"Jeg er mere til jeans, men jeg kan da godt tage en kjole på, når jeg skal," grinede hun. "Og lige nu har du været ude at løbe, og det er jo ikke det fedete i kjole." Hun lo igen. Hun så hvordan Crystal brændte tungen og trak skævt på smilebåndet, da hun kendte det alt for godt.
"Okay, så ser jeg om jeg kan finde os et par opvartere til i aften," lo hun, "er du mest til at danse eller at drikke og snakke?" Hun smilede igen og kunne tilsyneladende finde hvad som helst blandt sin omgangskreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 06:02

Crystal blinkede nogle gange, og smilede til Colt. Hun kunne sagtens tage jeans og en sød top, men hun elskede bare følelsen af en kjole der blafrede om hendes krop. Hun lo let, og hævede et buet øjenbryn op over øjet.
"Du ligner også jeans-typen..." Hun lo, "Neej, det har du ret i, det er også derfor jeg ikke har en kjole på nu." Hun smilede stort, og pillede ved sin cardigan. Hun vidste ikke om hun havde lyst til mere the, for hendes tunge gjorde stadig ondt efter theen.
"Ja gør det..." Hun tænkte sig grundigt om med næste spørgsmål, og kom med en simpel konklusion på det. Hun havde ingen anelse. "Tjaa... Det ved jeg ikke rigtigt. Jeg tænker ikke så meget over sådan noget..."
Hun lod hånden ligge sig i skødet, og hun ventede smilende på et svar. For på dette punkt var Colt den der mestrede svaret, og hun var den forvirrede veninde der fulgte trop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 06:09

Det så ud til, Crystal havde lidt svært ved at holde sit fokus, men Colt følte da, hun havde fået en nogenlunde start med at snakke om at tage i byen. Om hendes kommentar om, Colt lignede jeans-typen, lo hun blot og drak lidt mere af den varme the.
"Ja, det gør jeg vel, selvom jeg også kan gøre mig i kjole når jeg vil. Men jeans er mere praktisk." Det var ikke fordi hun ikke selv nød følelsen af en kjole, der dansede om kroppen på hende, men mange gange følte hun sig bare også utroligt sårbar, når hun var i kjole, og dét var en følelse hun hadede. Mest af alt fordi hun ikke var synderlig stærk af natur.
"Jeg tror, jeg har et par fyre i tankerne, der er lidt til begge dele, og jeg ved, den ene af dem er helt vild med rødhårede piger, så ham vil du nok være et hit ved," lo hun let drillende og blinkede fortroligt med det ene øje. "Men du er ikke så vant til at gå i byen så, kan jeg regne ud," smilede hun. Intet bebrejdende eller nedladende i hendes stemme, bare ren nysgerrighed. "Jamen det skal da være sjovt at vise dig rundt! Kender du Reggies allerede?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 06:20

Crystal lo med Colt efter hendes egen kommentar, og nøjedes med at lytte til den næste. Hun sendte Colt et smil da hun sagde det med fyren der kunne lide rødhårede, og hun lo let. Hun trak på skuldrene ved hendes næste kommentar.
"Næh, det er længe siden jeg har slået mig ned et sted..." Hvis du vidste hvor længe, så ville du synes jeg var utrolig skræmmende. tilføjede hun i tankerne. Hun sendte Colt endnu et smil. "Ja, det bliver hyggeligt! Jeg har været dér en gang, men det var ikke med vilje, jeg gik ind ad en forkert dør... Og jeg smuttede efter to sekunder." Hun lo ironisk, og smilede så stort for at vise at hun ikke prøvede at være hverken alvorlig eller en lyseslukker. Det var ikke engang løgn det hun sagde. Hun var gået ind ad den forkerte dør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 06:26

Hendes latter var meget behagelig, og Colt nød tilsyneladende at have fået hende til at slappe lidt mere af. Hun håbede bare, Crystals nuværende nærvær ville var hele aftenen, men det var jo ikke til at vide.
"Heh, det kan jeg godt se så," sagde hun og gengældte smilet, der blev tilbudt hende, før hun selv fortsatte med et lille grin: "Noget af et chok at komme ind til, hvis man går forkert! Jeg håber ikke, du bliver skræmt væk i aften, og er det for meget, så går vi bare, du skal bare sige til," sagde hun venligt og med et bredt smil, "Det skal ikke være noget, du ikke gider, så finder vi bare på noget andet og jeg kan tage derhen en anden gang." Og hun mente tydeligvis hvad, hun sagde. Hun ville gerne have Crystal med, men ikke bare for at slæbe nogne med, hun skulle også nyde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 06:49

Crystal nikkede tænksomt til Colts ord, og blev beroliget. Colt havde jo ret. Hun behøvede ikke blive der hele aften bare fordi de gik derover. Hun smilede da de sidste ord havde forladt Colts læber.
"Selvfølgelig. Det bliver super hyggeligt!" Hun lod en finger glide over toppen af thekoppen, men sukkede så og skubbede det væk."Ej, jeg drikker jo ikke det der... Det er alt for varmt..." Hun lo, og lagde den hånd til lå i skødet, op på bordet. Hun lagde hovedet let på skrå, og sørgede omhyggeligt for at sende hende så-hvad-mener-du-så-?-blikket.
Hun lagde armene rundt om taljen, som for at holde varmen. Men det var helt sikkert ikke det hun prøvede på, men det virkede da meget menneskeligt. Gjorde det ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 07:14

Det var nemt at se, hendes ord havde beroliget Crystal, og det havde også lige været hendes hensigt, så hun var godt tilfreds med sig selv.
"Det er da det det gør! Skal bare lige have kontaktet de to - selvom de nok selv vil derned alligevel - og fortælle dem, de har et par piger hængende på sig i aften." Hun skar en grimasse og lo så muntert. Det lignede ikke hendes venner at have noget imod at følges med Colt, og en rødhåret veninde ville helt sikkert være velkommen.
"Brændte du dig før?" spurgte hun let bekymret og nikkede mod theen. Det ville i alt fald forklare hvorfor hun ikke havde drukket af den ret meget. "De er meget varme, men jeg tror min mund er blevet hårdhudet fordi jeg drikker det så meget." Hun lo igen og smilede så bare bredt. Det så ud som om Crystal frøs, og Colt var faktisk enig med hende og skuttede sig i sin jakke. Hun kunne ikke vide, det bare var komediespil.
"Vi skulle måske have rykket os længere ind i stedet, det tænkte jeg ikke på," sagde hun beklagende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 07:28

Crystal smilede af Colts grimasse, og lo sammen med hende. Hun håbede bare at det ikke ville blive pinligt med fremmede fyre - Og så Colt der helt sikkert var en der havde prøvet det rigtigt mange gange før. I modsætning til hende selv.
"Helt sikkert! Kan man få navne?" Hun sendte Colt et stort smil, og blinkede til hende med et hævet øjenbryn. Hun nikkede så, med et meget tydeligt falsk alvorligt blik.
"Ja." Hendes ansigt blødte op i et smil, og hun lo. "Det kan jeg forestille mig!"
Ved Colts næste ord rystede hun smilende på hovedet, og slap sin krop.
"Neej, det er fint nok... Jeg er hårhudet på dét punkt." Hendes ansigt lyste op i et ægte smil, som tydeligt fortalte at hun fortalte sandheden. Og det gjorde hun også. For en dæmon er hårhudet på det punkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jan 2012, 07:37

Det var dejligt at have en at le sammen med, og Colt nød hendes samvær meget.
"Jack og Django ... Django er til fyre, men han er den bedste fyr, jeg kender, og det er så Jack, der er til rødhårede." Hun blinkede fortroligt til hende. "Jack er en flink fyr, jeg har mødt ham i banken, hvor vi begge arbejder. Han er både til at danse - og kan finde ud af det mere end de fleste - og han kan drikke uden at blive vulgær, så det er et perfekt match for i aften! En stille og rolig fyr med gode manerer!" Hun grinede bredt og tømte så sin kop i et langt drag.
"Godt du er det, for han har en tendens til at aflevere dem næsten mens de stadig koger!" Hun lo igen og rettede lidt på sin cardigan, mens hun betragtede Crystal.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovens træer - Crystal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens træer - Crystal   Skovens træer - Crystal - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovens træer - Crystal
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Blandt skovens træer.
» Skjult af skovens træer. (Dementri)
» Træer, træer og dyb stilhed
» Crystal [Død]
» skovens stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: