Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En hård omgang - Gracy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En hård omgang - Gracy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 01:16

Gracy ville have ham ind på det hospital, på den ene eller anden måde. Hun faldt ned på jorden med et bump, alt luften blev presset ud af hendes lunger, men hun slappede af i alle hendes kropsdele, så hun virkede som en der var besvimet. Hun kunne måske få ham ind på hospitalet hvis hun selv var kommet til 'skade' faldet havde ikke ligefrem gjort godt for hendes arm, og gjort smerterne ulidelige, men hvis hun ville have Sor ind på hospitalet måtte hun ignorere det. Nu skulle hun bare ligge på den kolde jord indtil han vendte sig om og fandt hende 'bevidstløs' det var måske ondt, men hun gjorde det for hans skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 01:49

sor hørte et bumb. han kiggede til siden og gracy var væk. han kiggede ned på jorden hvor hun lå. han satte sig ned på knæ og sagde "Gracy..... Gracy!" han ruskede lidt i hende han prøvede en gang til "Gracy!!" hun vågnede ikke han løftede hende og begyndte at halv løbe mod lejligheden. de kunne ikke vende om. hvad ville de ikke sige hvis det fandt ud af at hun var stukket af. og end ikke hvad de ville sige hvis sor kom bærende ind med hende. nej de kunne ikke vende om. så slog det sor. spiller hun. han luntede videre og kiggede ned på hende. nej hun så ret besvimet ud. det kunne ikke være et trick. det ville hun ikke gøre mod ham. han tvang jo heller ikke hende til at blive på hospitalet. de var noget et godt stykke væk fra hostpitalet. omkring en km og femhundrede meter eller lignende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 07:07

Gracy mærkede hendes krop blive løftet, hun var forberedt på at møde en varme og en hel del larm. Men der var.. intet.. Gracy besluttede sig for at slå øjnene op og så sig omkring, de var stadig på vej mod lejeligheden. Gracy lod sig glide ud af hans hænder og ned på jorden. "Hvad laver du!?" Spurgte hun med en skjult vrede, hun havde regnet med han ville tage hende med på hospitalet, hun var lige 'besvimet' og han gik bare væk fra hospitalet med hende. Gracy ville på en eller anden måde få ham ind på hospitalet. "Jeg vil ikke have dig til at ligge syg derhjemme, du tager ind på hospitalet nu." Hun var måske meget dobbeltmoralsk, da hun selv var syg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 08:23

sor blev overrasket da han opdagede hun var lys vågen og blev hurtigt vred. "Hvad fanden laver du!? hvad... hvorfor...." han var helt rundt på gulvet. hvordan kunne hun lyve overfor ham på den måde. og da slog det klik for sor han følte sig brugt. udnyttet bedraget. han blev hurtigt sur når folk tog sådan pis på ham. han kigged væk fra hende. kiggede bare ligeud og begyndte at gå han kiggede ikke engang på hende han gik bare. han ville ikke have noget med hende at gøre mere kampenegel eller ej. op i røven med hans ed og hans ære. den måde hu havde trampet på ham var nok til at hans ære måtte være kommet under et nulpunkt. den møgsæk. et ord sor aldrig havde troet han skulle tænke om gracy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 18:05

Gracy blev overrasket over hans vrede , hun havde forstillet sig han ville blive vred men det kom alligevel bag på hende. Gracy løb efter ham og stillede sig foran ham. "Hey! Jeg gjorde det altså for din skyld, jeg ville ikke kunne pleje dig hvis du lå og var syg derhjemme. Jeg er bekymret for dig." Gracy håbede det kunne hjælpe på det hun havde gjort som Gracy nu kunne se var forkert, helt forkert. Men hun gjorde det i god mening, det tællede da, gjorde det ikke?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Feb 2012, 07:47

sor stoppede brat og lyttede til havd hun havde at sig hvorefter han sagde "og du tror jeg kan pleje dig. jeg gjorde hvad du ville og ikke hvad du behøvede. tror du måske jeg er dum" sagde sor og løftede hendes arm for at vise hende det betendte sår. "Det der er ingen almindelig fucking infektion. det der kan blive slemt. men jeg ville med glæde tage mig af dig og rense det så godt jeg kunne hvis du spurgte. jeg holder af dig gracy. men du gør det virkelig svært for mig. du er ikke rigtig klog sådan at lege med mine følelser" sagde sor og gav slip på hendes arm. han stirrede hende i øjnene hans øjne var fortvivlede og vrede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Feb 2012, 18:19

Gracy så hårdt på Sor. "Men det kan jeg ikke gøre ved dig, du er altså også syg. Det er ikke almindeligt at hoste blod op." Gracy mærkede en smertende fornemmelse i armen da han tog den og slap den igen. "Det må du undskylde, men jeg prøvede at få dig til at gøre hvad der var bedst for dig, og ikke mig." Gracy mærkede hans vrede blik. "Jeg gider ikke det her." Gracy gik forbi Sor og videre mod lejeligheden, hun var på daværende tidspunkt fuldstændig ligeglad med hvad han gjorde eller ikke gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 01:10

sor fulgte hende med øjnene han fik den bedste kommentar i hovedet jo det skulle han bare sige."ved du hvad! jeg ville fandme ønske den kugle havde dræbt mig!!" råbte sor og vendte sig om og gik og tænkte *det sagde jeg bare ikke* han fortrød det lidt men han var så rasende at hendes følelser kunne rende ham. for en gangs skyld tænkte han ikke på andre end sig selv. hun kunne skære vingerne af sig selv og brænde i helvede for alt hvad han bekymrede sig. men alligevellet.... nej. hun fortjente selv den kommentar
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 02:10

Gracy var klar på en kommentar på Sor, men det han sagde kom alligevel som et chok, som en sten lige havde ramt hendes baghoved og slået hende ud. Hun havde allermest lyst til at give et eller andet igen, men tårene vrimlede op i hendes øjne. Hun havde virkelig troet han var anderledes. Gracy vendte sig om og så kort på ham, før hun gik videre, det var helt afgjort. Alt der havde eller ikke havde været mellem dem var slut. Det hun havde gjort var i god mening, udførelsesmåden var måske ikke så god, men det ændrede stadig ikke på mening med det hun havde gjort. Gracy tørrede ihærdigt tårene væk og satte sig ned ved et træ langt væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 02:19

//slut :)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 02:58

//Det kan vi godt sige, men hun sidder i nærheden, så Sor kan godt gå hen til hende hvis det var:)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 11:45

//nåå ja men det var mere sådan for plottets skyld tænkte jeg det var et godt sted?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 19:42

//Det kan vi godt sige:)//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En hård omgang - Gracy   En hård omgang - Gracy - Page 2 Icon_minitime

En hård omgang - Gracy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Visit time. - Gracy
» en hård og trættende dag - Ezekiel
» En virkelig hård dag - Rikkie
» Hjem efter en hård dag //Rockey//
» Vinden er hård og blodet tyndt - Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum