Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The club of nightmares.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The club of nightmares. Empty
IndlægEmne: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 03:06

Dato : 22 december
Årstid : vinter
Dag : tirsdag
Vejr : koldt, mørkt og det sner lidt men ellers tørt
Sted : "nightmare", navnet på clubben.
Tid : 21:46
Omgivelser : mørke vægge, dj bagerst i rummet som kørene et dunkende beat, lys overalt, væsnerne af all slags.
Påklædning: sorte jeans, hvid nedringe top, sort åben silkebluse, løst hår, normale sorte gummisko.

Silvia sukekde let og kørte en hånd i gennem sit hår, hun sad i en af sofaerne og betragtede sin onkel som overaskende nok havde valgt at gøre hende selskab den aften, selvom han lige i øjeblikket var mere intreseret i en ung demon kvinde han hviskede ting in i øret på, selvom kvinder af alle racer prøvede og modstå Lord Layren, virkede det aldrig, han havde jo en typisk charme. Silvia skannede lidt klubben imens musikken dunkede ind i hendes øre samt blodslugten fra et eller andet sted bag hende, nok 2 varmpyre som delte blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 03:28

Vicente kom gående mellem en masse folk. Han skubbede dem stille til siden så han kunne komme forbi. Han vidste godt, at sådan et sted her, der nyttede det ikke at spørge. Han havde, som altid sin sorte frakke på og hans blege hænder var begravet i dens lommer. Sådan et sted var normalt ikke et sted for ham, men lugten af blod havde bragt ham herind. Han vidste godt, at der var mange forskellige racer på denne natklub, men tænkte at han nok godt kunne finde en, at sætte sine tænder i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 03:38

Silvia bemærkede ikke vincent, ville ikke var svært siden klubben jo var godt fyldt den nat, grunden var mest at Lord Layren havde vovet sig ud, det var ikke hver dag at den gamle, dog vise, greve kom ud, normalt var de jo vand til hans nieche kun. Hun sukkede kort og lage hoved imod sin håndflade så det lange hår faldt ned og samlede sig i hendes skød og på hendes ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 03:43

Vicente så søgende rundt og hans blik faldt på Silvia. Vicente havde en god hukommelse og kunne hurtigt genkende hende, selvom han ikke kunne se hendes ansigt. Han satte kursen imod hende og stoppede, da han stod ved siden af, hvor hun sad. "Godaften," sagde han og så på hende. Om hun hørte ham var ikke til at vide. Musikken var jo meget høj.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 03:49

Silvia havde hørt på musikken i efterhånden 4 timer, så hendes øre havde vendt sig til den høje larm. Da hun hørte en mande stemme løftede hun blikket lidt dovent og så op i hans røde øjne med sine egne matte blå, hvilket tyde på hun ikke havde fået blod et par dage. "ah...vincent?", sagde hun lidt spørgende, at huske navne var ikke hendes stærke side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 06:10

"Vicente," sagde han og så på hende. "Har De noget imod at jeg sætter mig?" Spurgte han og tog sine blege hænder op af sine lommer. Han så kort rundt. Der så ikke ud til at være mange mennesker her. Han ville dog være på udkig efter nogen, som kunne være hans offer. Han trængte efterhånden til at få sat tænderne i nogen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 06:21

Silvia gjorde et udslag med sin hånd og klappede let på den sorte lædersofa som tegn til ja. Hun betragtede sin onkel som havde fået trukket demon kvinden over imod trapperne som ledte op til de øvre værelse, han ville i det minste få selskab, men tja, nu havde hun jo vicente her, varmpyren hun havde mødt i den gamle boghandler, så det ville måske ikke blive helt så kedeligt..nu skulle hun jo bare havde lidt blod så vilel aften være fuldent.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:15

Vicente satte sig ved siden af hende og rettede sine røde øjne mod hende. "Jeg havde ikke forventet at se Dem her," sagde han og strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine røde øjne. "De tænker sikkert det samme om mig," sagde han. "Siden De ikke er ude og danse, så gætter jeg på, at De ikke er den festlige type," sagde han. Han var selv ikke den festlige type og foretrak at være alene og nyde stilheden, men duften af blod havde lokket ham herind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:25

Silvia gjorde et let suk"..tjo..ind i mellem tager jeg ud og for lidt at drikke..men du har vel ret", sagde hun og lod en hånd glide i gennem sit lange hår før hun rettede øjne imod de dansende gæster, tørsten kunne nærmest mærkes på hende, såvel som ses i øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:22

Vicente betragtede hende i et kort stykke tid før hans blik også gled ud på alle de andre, som stod og dansede. "Jeg er vidst heller ikke den eneste, som ikke har drukket blod i et stykke tid?" spurgte han og lænede sig tilbage. Han havde i et stykke tid tænkt på, at gå ud og fange et menneske, som han kunne stille sin tørst på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:27

"nrg...sandt nok..jeg gætter på at min tørst vel er så stor den let kan læses?", sagde hun og betragtede ham med de isblå sultne øjne, hun lod en hånd glide hen over sofaen`s kant og trykekde lidt ned i læderet med sine negle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 02:11

Vicente nikkede kort. "Dine øjne afslører dig, som mine afslører mig," sagde han og hentydede til farven. "Øjnene er det der afslører mest. Ligemeget, hvor god man er til at skjule ens følelser," sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 02:42

"hmm...", Sagde hun med en lidt eftertænktsom tone, hun havde egntlig ikke så mange kræfter til at lede efter et nyt offer nu, hvilket fik 2 tanker til at passere hende, at finde en flok fulde mennesker og lede dem væk for derefter at tage deres blod, eller at dele blod med vicente, selvføglig vidste hun jo ikke om han var til varmpyr blod også.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 03:57

Vicente så kort rundt. "De ved vel ikke, om man kan få noget blod herinde, vel?" spurgte han og rettede sine røde øjne mod hende. Han havde ikke drukket blod i et par dage og det kunne efterhånden ses på hans hud, som var unormalt bleg og hans røde øjne, som også skinnede mere end normalt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 03:59

"hm...du kan forsøge at lure et af væsnerne ud, men de er fulde og kan jo gå til angreb..", hun rykkede lidt ættere op imod ham og lage hoved på hans skulder"men ved dit udssende og sult i øjne..forslog jeg at vi måske deler blod?..vi kan jo ikke have at du bider en tilfældig og en jæger måske ser dig.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:08

"De kunne ellers være ligeglad med, hvad der sker med mig," sagde han og så på hende. Sådan havde han oplevet alle andre vampyre. De var ligeglad med, hvad der skete med andre, så længe de ikke selv kom i problemer. Sådan var han også selv. "Dele blod? Det betyder vel, at jeg bider Dem og De bider mig?" spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:11

Silvia inorgede hans første ord men besvarede dog hans spørsmål med en roglig stemme"...sandt.., det er en måde så varmpyre ikke dør..det vil ikke slukek tørsten helt, men det vil i det minste give dig cirka 4 dage mere at finde et offer i"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:16

Han var ikke meget for at få den slags hjælp fra en anden vampyr og han var især ikke glad for at han skulle bides af en anden vampyr. "Jeg ved ikke helt.. Tror godt jeg kan klare mig indtil jeg finder et offer," sagde han og så rundt på dem der dansede. Der var nok et eller flere ofre imellem de dansende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:18

"hm, det var nu også bare et tilbud", sagde hun i en stadig roglig tone. Hun sukkede let og drak lidt af sit kolde vand hun havde hentet for et par timer siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:27

"Jeg ville ikke have noget imod at bide dig, men at en anden vampyr bider mig.. Første gang jeg oplevede det skulle helst forblive den sidste," sagde han og strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine røde øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:31

Silvia lage en hånd på sin hals"..det er smertefulgt...men vi gør jo hvad vi kan for at overleve", sgde hun og så på ham,.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:42

"Vi lader smerten gå ud over andre end os selv," sagde han og så på hende. Vicente var den type person, som kun tænkte på sig selv og var ligeglad, hvad andre blev udsat for eller, hvad de følte. Mange brød sig heller ikke om ham netop på grund af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 06:14

"hm..vi gør alt for at overleve..", sagde hun igen i en eftertænktsom tone. Hun fjernede håret fra sin hals og så op på ham"men tja..du kanvel lige så godt tage nået"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 01:44

Vicente rystede kort på hovedet. "Jeg har ikke tænkt mig at bide Dem," sagde han og så på hende. "Jeg finder bare et offer senere.. Det burde De også selv gøre," sagde han. Det var det første han havde tænkt sig at gøre når han kom ud herfra. Stille sin tørst på offeret og så sikkert slå personen ihjel. Det gjorde han for det meste med sine ofre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 01:57

Silvia trak blot hoved itlbage og gjorde et let nik før hun lage sin hånd imod sin hånd igen. "Jeg ville skam gerne, men min onkel har møde med nogle andre varmpyr grever fra området, selv jeg frygter dem"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. Icon_minitime

The club of nightmares.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» At the club
» In the club
» Elf at the club
» The Club (Daniella)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: