Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The club of nightmares.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The club of nightmares. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 09:19

Vicente rystede kort på hovedet. "Jeg kan lide at slå ting ihjel også selvom det måske er for at tilfredsstille dem," sagde han og rettede sine grønne øjne mod loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 10:57

Silvia satte sig bag ham og lage hans hoved i sit skød"..hm...jaså", sagde hun eftertænktsomt og legede lidt med hans sorte hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:02

"Hm.." mumlede han og så op på hende. Han foldede sine blege hænder og hvilede dem på sin mave. "Levende selskab er nu meget rart egentlig," sagde han og betragtede hende derefter stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:13

Underlight nok smilede hun svagt ned til ham for et øjeblik ."Ja..selvom jeg nok ikke ville betegne mig selv som levende..jeg er blot et lig som kan tale"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:28

"De lig jeg plejer at snakke med kan end ikke stå selv eller svare tilbage," sagde han. Han kløede sin blege kind kort og og strøg derefter noget af sit lange sorte hår væk fra sit blege ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:37

"hmm, man kan jo hænge dem op og bruge tråde, og derefter en god del fantasi", sagde hun lidt eftertænktsomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:46

Vicente rystede let på hovedet. "Det ville være alt for besværligt," sagde han og lukkede bagefter sine øjne. Et lavt suk undslap hans blege læber. "Så er det meget nemmere at snakke med dig," sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:00

"hmm..jeg er jo bare mig..", mumlede hun kort og kærtegnede hans kind med sin hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:07

Vicente åbnede sine øjne og så op i hendes. "Hm.. Du holder af mig. Ellers ville du ikke være, som du er nu," sagde han. Der var ikke rigtig nogen, som havde været sådan ved ham før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:17

"jeg nyder alle`s selskab..men dit er et specielt et", sagde hun blot og kørte en finger langs hans kindben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:28

"Hvordan er det specielt?" spurgte han og lukkede efter et kort stykke tid sine øjne igen. Det var egentlig behageligt at hun kærtegnede hans ansigt, syntes han. Han blev mere rolig af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:14

"hmm..det er jo nået du best ved selv", svarede hun og kyssede ham let på panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:57

"Nej.. Det er derfor, at jeg spørger dig," sagde han og strøg noget af sit lange sorte hår væk fra sit blege ansigt. Han åbnede atter sine øjne, da hun kyssede hans pande.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:03

"..tja, hvad vis jeg sagde at jeg holdte af dig, hvad ville dit svar så blive?",
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:20

Vicente så i et kort stykke tid på hende uden at sige noget. Han tænkte.
"Hm.. Det havde jeg en idé om, at du gjorde.. Jeg ved ikke helt, hvad jeg ville svare ellers," sagde han. Han fik normalt ikke sådan noget at vide.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:26

Silvia nussede blot hans blege kind med den ene hånd imens den anden fjernede håret fra hans øjne"at holde af nogen er en føelse mange af os har glemt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 02:45

"Eller aldrig har følt," sagde han og talte for sig selv. Han havde aldrig rigtigt holdt af nogen.
Det var helt nyt for ham, at nogen var sådan imod ham. "Hm.." mumlede han lavt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 03:33

Silvia plantede et kys på hans underlæbe let og flyttede sig sådan at hun lå ved siden af ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:08

Vicente folede hænderne bag sit hoved og så på Silvia. "Du er den første til at give mig et kys i over hundrede år," sagde han og betragtede hende derefter stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 05:19

Silvia smilede ikke men lage hoved imod hans kraveben igen og lukkede halvt øjne"hm..jaså"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:53

"Ja.. Det var en smule.. Underligt," sagde han. Han var ikke ligefrem vant til, at nogen gjorde sådan, så han fandt det lidt underligt. "Jeg havde helt glemt, hvordan det var," sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 08:53

"hmm..så må jeg jo bare lære dig det igen..", sagde hun blot og lage sine læber på gabs
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:49

Vicente blev en smule overrasket og lagde en hånd mod hendes skulder, som om han ville skubbe hende væk, men han skubbede hende ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:57

Silvia holdte blot sit hoved stille og sine læber lst mod hans så han kunne vænne sig til det, men også så han med lethed kunne trække sig væk vis han nu ville.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:27

Vicente trak sig tilbage. "Hm.." mumlede han lavt, men betragtede hende stille derefter. Det var stadig meget underligt for ham. "Det er underligt at gøre, synes jeg," sagde han efter et stykke tid.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The club of nightmares.   The club of nightmares. - Page 11 Icon_minitime

The club of nightmares.
Tilbage til toppen 
Side 11 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» At the club
» In the club
» Elf at the club
» The Club (Daniella)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: