Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Håber dagen bliver lidt bedre ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:26

Pandora nikkede og bed ham kort i armen men's hun grinte. Der gik godt nok hul men det var ligemeget for hende, da hun jo allerede havde spist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:44

Adam åbnede hurtigt øjnene og satte sig op
"av for satan" udbrød han
og tog sig til armen og så ned på sin arm hvor der kom blod fra, han så ondt på hende og snerrede lidt. inden han vende blikket ned mod sin arm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:49

Pandora trak kort på skulderen og hvæsede lidt tilbage. ''Jeg sagde det jo'' Sagde hun og sukkede inden hun vendte blikket mod han's arm. Hun tørrede blodet væk og slikkede det af hende finger. ''Tja..'' sukkede hun og vendte blikket mod ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:10

Andy blev ved med at snerre af hende
"du skal sku da ikke bide mig" snerrede han
og så ned på sin arm og lukkede sine øjne kort i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:15

Pandora sukkede og kiggede ned på han's arm. ''Gør det virkelig så ondt at blive bidt af en lorte vampyr?'' Sukkede hun og kiggede op på himlen. Hun kravlede lidt væk fra ham og satte sig i skrædderstilling på jorden. De sad ikke specielt langt væk fra hinanden, måske lige så de kunne nå hinanden. ''Du kunne ogs bare have kigget op på mig!'' Hvæsede hun vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:17

Andy rejste sig op og nikkede
"du bed mig" snerrede han
og tog en dyb indånding og vende sig om og begynde at gå, uden at se sig tilbage på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:21

Pandora rejste sig ogs og kiggede irreteret over på ham. ''Arg!''Skreg hun surt og løb efter ham. Hun tog fat i han's arm og gik op foran ham så han var tvunget til at stoppe. ''Undskyld'' Sagde hun og kiggede ned i jorden. Hun slap forsigtigt han's arm og kiggede op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:52

Andy stoppede op og så ned på hende og hævede det ene øjebryn og viste ikke hvad han skulle sige, han træk bare på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 20:17

''La' nu være'' sagde hun og kiggede op på ham. Hun bed sig i læben og sukkede kort, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:18

Andy blev bare stående og så ned på hende
"hvad vil du havde jeg skal sige ?" spurgte han om
og træk bare på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:36

''Jeg ved det ikke?.. Men jeg siger Undskyld..'' Svarede hun trist og kiggede på ham. *Forhelvede jeg hader mit lorte vampyrliv!* Tænkte hun vredt. Tydeligt kunne man se på hende's øjne at de var triste og at hun ville gøre alt for at gøre det godt igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:38

Andy så ned på hende
"hold dine tanker for dig selv" hviskede han
og lag sine arme tæt omkring hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:40

Pandora knugede sig ind til ham. Hvis hun kunne græde havde hun gjort det, for hun holdt virkelig meget af ham som sin ven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:42

Andy knyttede hende tætter på sig
"dit fjols til vampyr" hviskede han
og kyssede hende i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:44

Pandora blev ved med at holde sig tæt indtil ham og smilte kort af ham. ''Ja, jeg ved det'' Mumlede hun imod han's bryst og knugede sig stadig tæt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:06

Andy så ned på hende og smilte svagt
"du må ikke bide" hviskede han
og kyssede hende igen i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:10

Pandora rystede på hovedet men tænkte så lidt over sætningen. *Hmm, aldrig bide dig igen* Tænkte hun og smilte kort. Hun puttede endnu engang sit hovede ind til han's bryst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:36

Andy nikkede
"ikke bide" hviskede han
og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:46

Pandora smilte og rystede på hovedet. *Ikke bide* Gentog hun i hovedet.
''Hvordan kan du tilgive mig så hurtigt?''Spurgte hun forsigtigt og kiggede op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:01

Andy så ned på hende og smilte
"fordi jeg holder så meget af dig" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:09

Pandora så ret så uforstående ud. ''Jeg er jo bare en lille blodsugende igle'' Hviskede hun meget lavt, og kiggede op på ham. Hun puttede sig tættere ind til ham og smilte svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:45

Andy rystede hurtigt på hovedet
"ikke i mine øjne" sagde han
og lag sine læber mod hendes hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 06:36

Pandora blev ved med at putte sig ind til ham og smilte rolig. ''Hmm'' Mumlede hun bare og lagde sit hovede ind mod han's bryst. ''Tak'' Hviskede hun stille og smilte igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:23

Andy rystede på hovedet af hende
"du skal ikke takke der er intet at takke for" sagde han
og smilte lidt over hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 23:06

''Mm, jo der er'' Svarede hun og kiggede op på ham med et kort nik over sit eget svar. Et lille svagt smil kunne ses på hende's læber, men så heller ikke mere. ''Du tilgav mig så derfor takker jeg'' Sagde hun og smilte lidt større end før.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ?   Håber dagen bliver lidt bedre ? - Page 8 Icon_minitime

Håber dagen bliver lidt bedre ?
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Med tiden bliver alt bedre..ikke? ¤Kasper¤
» Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren
» Det kan kun blive bedre (Rose)
» Dagen efter...
» Musik gør en i bedre humør? (Evan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum