|
| Håber dagen bliver lidt bedre ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 07:46 | |
| Pandora grinte og ragte tunge af ham. ''Jamen, det fordi du er en søøøød dæmon'' sagde hun og vristede sin arm fri så hun kunne prikke ham på næsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 07:55 | |
| Andy grinte lidt "jamen så må jeg jo lære at blive ond" sagde han og grinte lidt af hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 07:58 | |
| Pandora rystede på hovedet af det han sagde. ''Det gør du ikke'' mumlede hun og kiggede op på ham. Hun prikkede ham på kinden og grinte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 08:12 | |
| Andy rystede på hovedet "det kan jeg sgu ikke lære" indrømmede han og kyssede hende på panden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 08:16 | |
| Pandora kyssede ham kort på kinden og smilte. ''Du kan ikke være ond'' mumlede hun og grinte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 08:32 | |
| Andy så surt ned på hende "hvis andre kan så kan jeg også" sagde han selv om han godt viste at han var alt for blød til at være ond, han tog sine arme til sig og vende sig om og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 08:36 | |
| Pandora kiggede hen på ham, da han gik. Hende's arme hang slapt ned ved hende's side. Lidt efter løb hun efter ham, tog fat i han's arm og hoppede ind foran ham så han var tvunget til at stoppe. ''Din vrede kommer pludseligt ligesom ved en dæmon.. Selvfølgelig kan du blive sur..'' mumlede hun og kiggede op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 23 Feb 2010, 08:56 | |
| Andy fik et chok og stoppede op, han begynde at grine af hende og rystede på hovedet "jeg er altså ikke sur ?" sagde han og træk sine hænder ned i sine lommer |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Ons 24 Feb 2010, 03:17 | |
| Pandora kiggede træt op på ham og mumlede et eller andet utydeligt. Hun begyndte at gå hen mod legepladsen igen, uden at kigge på ham. Godt nok, var hun ikke sur på ham men ville bare have et eller andet at tage sig til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tors 25 Feb 2010, 09:36 | |
| Andy så efter hende og træk lidt på skulderne, inden han forsatte med at gå |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? | |
| |
| | | | Håber dagen bliver lidt bedre ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|