|
| Håber dagen bliver lidt bedre ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 04:55 | |
| Pandora smilte stort og hoppede lidt inden hun gik videre med ham. Hun grinte svagt over han's grin, men stoppede lidt efter da de var kommet rimelig tæt på gruppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 05:04 | |
| Adam så på dem "hende vil jeg havde" brummede han og pejede over på en af pigerne, mens han gik tætter på han bed sig svagt i læben imens og grinte stadig ondt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 05:12 | |
| Pandora kiggede på en dreng der var ca. 2-3 år ældre end hende og smilte stort. Hun kiggede op på Adam og smilte igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 05:25 | |
| "lad os lege" brummede han han hev hurtigt sine vinger ud i det at hans øjne blev gule, han løb hurtigt hen til pigen og tog hendes om halsen. han kyssede hende en enkel gang på munden "lege" brummede han og fløj hurtigt op, han fløj et par meter op inden han så på hende mens hun skrig. han så koldt på hende og gav slip "hov" grinte han mens han så ned på hende da hun ramte jorden, man kunne høre at hun brækkede et ben. han stoppede med at bevæge sine vinger, han landede ved siden af hende og elskede lyden af hendes skrig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:07 | |
| Alle de andre fra gruppen var begyndt at løbe, men drengen hun havde udvalgt var blevet stående og kiggede på hende. Pandora smilte og gik tættere på ham. ''Skal du ikke løbe med dine venner ?''Spurgte hun som om det med pigen og Adam slet ikke var sket. Hun smilte stort og stod nogle få skridt fra drengen. Drengen gik tættere på hende og hun tog fat i han's hals, pressede ham op af væggen og hviskede ham i øret ''Du skal ikke være bange... Det gør kun lidt ondt'' Sagde hun og grinte kort. Hun bed sig fast i han's hals og sugede blodet til sig til han var helt tømt og ikke var ret meget andet end utrolig bleg og livløs. Hun smed ham fra sig og hoppede op på taget til pigen der lå deroppe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:14 | |
| Adam så over på Pandora og grinte lidt, han tog fat i pigens hals og løftede hende op. selv om hun slog fra sig, han lag sine læber mod hendes og begynde at suge hendes sjæl. han lag en arm om livet på hende, og kunne mærke hvordan hun slog fra sig til sidst slog hun ikke fra sig og var helt væk. han slap hende og så over på Pandora, han løb hen til hende og lag en arm om livet på hende og fløj op han så sig omkring "jeg elsker fangeleg" brummede han og fløj hurtigt efter flokken der var løbet, han fløj ned til jorden og satte Pandora ned inden han fløj op og landede på jorden foran dem. de stoppede hurtigt op og så på Adam "hvor skal i hen" spurgte han om som fik dem til at løbe den anden vej, men stoppede op når de var nået til Pandora. Adam lag sine hænder ned i sine lommer og begynde at gå hen mod dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:15 | |
| Fie sad i et træ og så på Pandora. Hun smilte, og hoppede hurtigt ned fra træet. "Smukt"mumlede hun, og smilte lalled. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:20 | |
| Pandora så over mod Fie da de var nået over til den anden gruppe. Hun smilte stort og grinte lidt ''Heej Fie!'' Sagde hun og kiggede så på gruppen og derefter Adam. ''Vil du være med?'' Spurgte hun og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:25 | |
| Adam så over på Fie og derefter på Pandora "ikke lege med maden" grinte han og gik lidt tætter på gruppen, han tog sine hænder op af sine lommer "hvis jeg var jer ville jeg selv vælge hvem der skal dræbe jer.." grinte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:27 | |
| Fie smilte, "Hmm, kun en lille bid"grinede hun lalled. Hun gik hen til Pandra, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:27 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:31 | |
| Pandora smilte stort, og var jo i et usædvanligt godt humør idag så det kunne sikkert ikke blive bedre lige forløbig. ''Dejligt'' Sagde hun. Hun kiggede på den lille gruppe hvor der kun var 3 tilbage. ''Hmm, en til hver'' Hviskede hun, men dog så de alle kunne høre det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:43 | |
| Adam så på dem og rystede på hovedet "jeg er ikke rigtigt sulten, jeg prøver at holde igen" sagde han og satte sig langsomt ned og lag sit hoved på skrå, og kunne godt lide synet af når folk havde det dårligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 08:44 | |
| Fie smilte, og så hen på Adam. "Hvor du kedelig"grinede hun lalled. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:00 | |
| Adam nikkede "prøver sådan set at stoppe med at tage menneske sjæle, men at mishandle dem.. tror jeg aldrig jeg vil kunne stoppe" grinte han og tog sig til maven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:03 | |
| Fie rystede på hovedet af ham, og smilte. "Tænk Adam det havde jeg ik troet jeg ville høre fra dig"grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:05 | |
| Adam rystede på hovedet "det havde du ikke tænkt dig at høre fra Yo ikke mig" sagde han og hævede det ene øjenbryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:06 | |
| Hun så hen på menneskerne, og sukkede. "Der mistede jeg lysten til at slå ihjel for sjov"mumlede hun, og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:12 | |
| Adam rystede på hovedet og rejste sig op, og lag sit hoved på skrå "så må jeg jo slå ihjel" sagde han og gik tætter på dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:18 | |
| Fie gik hen til træet igen, og sprang op i det. Hun så roligt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:31 | |
| Adam så over på Fie "du sulten ?" spurgte han om og gik hurtigt en til en af dem og kastede ind i en væg, så den unge mand slog hovedet og begynde at bløde. Adam grinte bare og gik videre til de andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:34 | |
| "Næææ"sagde hun stille, "Har lige spist, ville sådan set bare have det sjovt"sagde hun, og så ned på ham. Hun smilte lidt ovet blodet, men så så på Adam igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:40 | |
| Adam nikkede og smilte svagt "så kom" sagde han og lag sit hoved på skrå, mens han kunne se at de andre to var rimlig bange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:45 | |
| Hun sprang ned fra træet, og gik langsomt hen ved siden af ham. "Nam nam"sagde hun kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? Tirs 19 Jan 2010, 09:51 | |
| Adam nikkede "hvem vil du helst havde" sagde han og så på dem og grinte lidt for sig selv |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Håber dagen bliver lidt bedre ? | |
| |
| | | | Håber dagen bliver lidt bedre ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|