| se igennem alt det dårlige ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:14 | |
| Cisse faldt ned fra træet af grin, hun landede på nakken men der skete ingenting. "HVAD!?" Grinte hun og hoppede hen til dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:17 | |
| mike så op på ham og hævedet et øjnbryn, han grinte lidt og rystede på hovedet "hvorfor gjorde du det?" spurgte han og smilte lidt, han så på cisse og undrede sig over hun ikke kom tilskade. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:21 | |
| Adam så efter Cisse og kunne ikke lade være med at grine "hun fattede ikke at jeg ikke gad at blive pisset af, så hun gjorde at for at gøre mig sur, så blev jeg meget sur.. og mest når jeg fandt ud af at hun kom sammen med ham, så nu er jeg på prøven hvis han kommer efter mig" sagde han og grinte lidt videre og så ned på Mike og kyssede ham på panden "sagde også at jeg ville komme efter hende til den dag hun døde,, lorte engel.. jeg hader dem virkelig meget, eller de fleste af dem" sagde han og rystede på hovedet og vende sit blik mod Cisse igen "du skulle havde været der så kunne du havde bide hende, da hun begynde at bløde" sagde han og bed sig let i læben for ikke at grine for meget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:26 | |
| Hun grinte. "Du får mig til at savle." Sagde hun og lagde sig om på ryggen, ved siden Adams lår. "En engel lyder vidunderligt.# |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:38 | |
| mike så på adam og lage hovedet lidt på skrå, han grinte lidt med et skævt smil og rystede på hovedet igen, han lage mærke lidt ordet engel og undrede sig lidt "engel?..." mumlede han undrende til sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:41 | |
| Adam nikkede "hun fik et par på hovedet, også tog hun min smøg" sagde han og bed sig i læben og vende sit blik ned mod Mike og nikkede "der findes meget i denne verden du ikke kender til.. og ikke tag min smøg, så er du sikret hos mig" sagde han og lo lidt af det og bed sig let i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:50 | |
| mike så op på ham og lage hovedet lidt på skrå, han lyttede til hans latter og smilte lidt "en dag må du fortælle mig om alle de ting jeg ikke ved noget om...og bare rolig jeg holder mig fra dine smøger..jeg skal ikke nyde noget af at ryge" sagde han bestemt og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:55 | |
| "Godt Mike." Mumlede Cisse søvnigt. "Adam?" Mumlede hun søvnigt. "Må jeg låne dit lår?" Hun gabte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:58 | |
| Adam nikkede "godt, dine forældre ville hade mig mere så hvis jeg fik dig til at begynde at ryge" sagde han og kyssede ham i håret og nikkede til Cisse "det må du da gerne, sovedyr som ikke sover" grinte han og trykkede sine læber mod Mike's nakke, og så over mod Cisse "hvis min eks. kommer efter mig, så er jeg så meget på røven, vampyrer er jo farlige" hviskede han og bed Mike drillende i nakken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 09:09 | |
| mike grinte lidt "ja det ville de nok.." mumlede han stille og rystede lidt på hovedet, han nød virkelig hans kys og følte sig tryk, han så lidt på cisse og smilte lidt "kan vampyre ikke sove?" purgte han nysgerrigt og mærkede så adams læber mod hans nakke, han lukkede øjnene og lyttede til hvad han sagde, der gik et lille sug igennem hans krop da han mærkede adam bed ham i nakken og åbnede hurtigt øjnene igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 09:22 | |
| Adam rystede på hovedet "nej de kan ikke sove" hviskede han og kyssede ham en enkel gang i nakken og smilte lidt "du er lige til at spise" lo han og trykkede ham tætter på sig selv om han ikke kunne komme tætter på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 09:29 | |
| mike så lidt på cisse og lage hovedet på skrå "det må da være ubehageligt ikke at kunne sove" hvisjede hasn stille og nød kysset i nakken, han smilte stille og grinte stille "nu må du altså ikke spise mig.." hviskede han stille og mærkede trykket, han nød at være så tæt på ham og følte sig utrolig tryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 22:57 | |
| Adam lo lidt af ham "du er min, mig spise dig" sagde han og blev blidt ved med at bide ham, han begynde at nusse ham på maven og lo lidt imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 05:52 | |
| "Jeg kan." Sagde hun og smilte. "Ja vampyre er farlige. Men hvis hun kommer efter dig så ringer du bare ikke?" Spurgte hun og grinte. Hun elskede og slås. Hun sneg sig ind mellem Adam og Mike's kroppe og lagde sig på hans lår. Hun strakte sig. "Det er ikke ubehageligt." Sagde hun roligt og lukkede øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:05 | |
| Adam så på Cisse og grinte "min eks er en dreng" grinte han og rystede på hovedet af hende, han så ned på Cisse på sit lår og prikkede hende på næsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:10 | |
| "Du ringer alligevel." Sagde hun med et stort smil. Hun rynkede på næsen og slog ud efter ham med voldsom kræft. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:14 | |
| mike grinte lidt af adam bed ham i nakken og af det han sagde "fjolle hovede" sagde han mundert, han så ned på cisse og smilte lidt, han så lidt frem for sig "jeg håber altså ikke han kommer..." sagde han mest til sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:17 | |
| Adam rystede på hovedet og så på Mike "nej det gør han nok ikke, for så havde han nok været her" sagde han og kyssede ham i håret og så ned på Cisse "vi skal jo snart rejse, og ved sku ikke hvis min skytsengel tager med" sagde han og vende sit blik op mod Mike "men alene med dig er også godt" hviskede han og lo lidt af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:20 | |
| HUn åbnede øjnene og så på Mike. Så begyndte hun at grine højt. "Åhh Mike"Grinte hun og klapppede hans knæ. "Det gør jeg!" Sagde hun med et drabeligt blik. "Ham skal jeg nok klarer." Hun grinte og viste sin spinkle arm og pegede på den. "Jeg er meeeget stærk." Hun blev stille, og rejste sig op. "Rejser du Adam?" Hviskede hunn og så på ham med øjne der kunne have grædt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:32 | |
| Adam så på Cisse og nikkede "i en uge,, Mike skal følge med mig og så mig spille til en koncert" sagde han og kyssede Mike i håret igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:34 | |
| Hun lignede en der skulle dø. "Jamen.. Jamen.." Sagde hun forvirret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:50 | |
| Adam så over på hende "jeg bliver jo nød det til, jeg kan ikke svigte mine fan's" sagde han og prikkede hende blidt på næsen med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 06:59 | |
| Hun bed sig i læben og så trist på ham med et dræberblik. Hun lagde sig tilbage og puttede sig mukkent ind til ham og lukkede øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:03 | |
| Adam så ned på hende og bed sig i læben "Cisse er du sur ?" hviskede han og viste ikke hvad han skulle gøre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:05 | |
| "Ja." Brummede hun surt. "På dine fans." Sagde hun mukkent uden at åbne øjenene. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? | |
| |
|
| |
| se igennem alt det dårlige ? | |
|