Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

se igennem alt det dårlige ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:04

Hun lagde hovedet på skrå og så på Miike.
"Jeg sagde bare til Adam jeg ikke var sulten fordi jeg lige har drukket." Sagde hun og smilte til ham.'"Resterne ligger der nede." Hun smilte kæmpestort. "Så gå ikke derned."
"Var det bedre?" Spurgte hun med et kæmpe smil.
"Nårh ja. Også ville jeg have nappet dig hvis du ikke var med Adam. Du er jo herre lækker." Hun grinte stort og blev distraheret af en lille kanin.
Hun lyste op og løb i mennesketempo hen til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:07

mike så på cisse og forstod ingenting, han så lidt mod engen og vendte så blikket hen på adam "hvad er det i snakker om?" spurgte han dybt forvirret og lignede allerade et storte spørgsmålstegn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:10

Adam hævede det ene øjebryn og så efter hende
"godt klaret Cisse" sagde han
og vende sig om og så ned på Mike og kyssede ham en enkel gang på munden
"jeg er jo et monster også er alle mine venner jo heller ikke normale" sagde han
og træk på skulderne da han ikke viste hvordan han skulle sige det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:12

Hun fløj i vampyr fart tilbage.
"JEg æder dig ikke." Sagde hun og smilte beroligene. "Det vil Adam ikke have." Sagde hun og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:19

mike så på adam og lyttede til hvad han sagde "okay...så hun er også dæmon?" spurgte han og ville se hen på cisse, men fik et chok da hun allerade var over ved dem igen, han kløede sig lidt i nakken og så på hende "okay...godt..." sagde han lidt forvirret og nikkede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:21

Hun så på ham med store øjne.
"JEG ER SQ DA FOR SMUK TIL AT VÆRE EN DÆMON!" Sagde hun forskrækket og så såret på ham.
"Jeg er da vampyr!" Hun drejede rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:24

Adam rystede på hovedet og så over på Cisse
"hun har det med at sige ting lige ud" hviskede han
til Mike, og hævede surt det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:30

"Ja selvfølgelig!" Sagde hun og så på Mike. "Han kaldte migh en dæmon!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:32

mike stirrede på cisse og sank en klump, han så på adam "vampyr...hvor mange historie væsner findes der?" hviskede han stille og lidt forvirret, han så så på cisse igen "undskyld...jeg vidste ikke lige...at du var vampyr" sagde han undskyldende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:33

Adam så over på Cisse og grinte
"du står og taler dårligt om dæmoner til en dæmon" grinte han
og så ned på Mike og hans smil forsvandt
"der findes et par stykker" hviskede han
og lukkede sine øjne i og rykkede sig tætter på ham og kyssede ham blidt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:23

Hun grinte.
"Jeg er ikke det værste du kan møde.."Sagde hun stort.
"Fx. Vincete.." Sagde hun og smilte ved sin ven. "Han piner en til man tigger om man må dø." Hun grinte og så på Adam.
"Jajaja. Men nu vil jeg ikke forveklses med dig Adam, for jeg vil ike komme fra paradis." Hun trak på skuldrende.
Hun tiede da de kyssede og gik helt tæt på o studerede dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:32

Adam slap Mike's læber i en kort tid
"paradis der kommer jeg ikke fra" hviskede han
og begynde at kysse Mike igen, og rykkede sig så han stod med ryggen mod hende og grinte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:35

Hun lagde armene over kors.
"Jeg æder din kæreste hvis jeg ikke må se på." Sagde hun som et surt barn. "Eller også giver jeg ham hjertestop med den mand dernede." Hun pegede mod engen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:47

mike følte sig ikke ret tryg ved hendes forklaring og en helt masse ubehagelige billeder kom op i hans hovede, han kunne mærke hendes blik og brød sig ikke rigtig om det, han så på adam da han stoppede kysset og lage hovedet lidt på skrå, han fulgte adams bevægelser og kyssede igen med i kysset, han stoppede kysset da han hørte hvad hun sagde og så hurtigt på cisse, han så op på adam igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:49

Adam så ned på Mike og rystede på hovedet
"tag det roligt" hviskede han
og vende sit blik mod Cisse og lag sine arme over kors og grinte lidt, han hævede det ene øjebryn
"så spændende kan det da heller ikke være ?" sagde han
og prikkede hende på næsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 07:51

Hun nikkede utrolig meget.
"jooo! Jeg har jo aldrig kysset en vel? Jeg har kun fornøjelsen af at kigge på jer."
Hun stod lyn hurtigt bag ham.
"Undskyld.." Hviskede hun i hans øre. "Jeg ville ikke gøre idg bange Mike." Hendes stemme var blid og alvorlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:01

Adam vende sig hurtigt efter hende
"så må vi jo finde en til dig" sagde han
og smilte svagt og lag sine arme over kors, og gik lidt tætter på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:03

mike så lidt på adam og nikkede stille, han ville gerne slappe af, men alle de ting cisse sagde gjorde ham lidt nervøs, han så lidt på dem og fik smilet lidt over det de snakkede om, han fik et lille chok da han hørte cisse's stemme tæt ved han øre, han så let over sin skulder "det er okay...jeg skal jo vænne mig til det." sagde han venligt og smilte forsigtigt, han så på adam igen og lage hovedet svagt på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:03

Hendes hænder fløj op.
"Jeg røre ham ikke!" Sagde hun med store øjne.
"Hvor skulle vi finde sådan en?" Spurgte hun med store øjne,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:07

Adam nikkede og så på Cisse og tænkte lidt over det
"en dag hvor vi to jager sammen måske" sagde han
og så på Mike og bed sig i læben, og tænkte lidt over alt. han tog fat i ham og hev ham ind til sig, han kyssede ham en enkel gang i håret og så over på Cisse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:12

"Der er ingen der vil have mig sødeste Adam." Smilte hun trist til ham.
Hun fik et gavtyve udtryk og lod den ene hånd falde ned mod Mikes skulder mens hun kiggde på hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:19

Adam så på hende og rystede på hovedet
"nu behøver mad jo heller ikke ville havde en" sagde han
og hævede det ene øjebryn, han træk Mike lidt tætter på sig og lag sit hoved mod hans og gav et lille suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:23

Hun trak på skuldrende.
"Om så det var en varulv, ville jeg ønske jeg havde dte der." Sagde hun og smilte trist til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:25

mike så lidt på cisse og bed sig lidt i læben, han brød sig ikke rigtig om hendes blik og skuttede sig en smule så hans hals blev dækket af sin jakke, han lage sit hovede mod adams brystkasse og kunne ikke helt forstå deres samtale, så han blandte sig udenom, han mærkede adams hovede mod sit og lukkede stille øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:29

Hun grinte og lagde hånden om hans skulder.
Bare for at se hvad der ville ske.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: se igennem alt det dårlige ?   se igennem alt det dårlige ? - Page 2 Icon_minitime

se igennem alt det dårlige ?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Dårlige sko - Ray
» Igennem menneske mængden - Altair.
» Ud med den dårlige luft, ind med den gode! (Raven + Colt)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: