| se igennem alt det dårlige ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:47 | |
| Hun skulede til Adam. "Mike har sin fri vilje." Sagde hun og så ned på ham. "Også selvom han blot er et menneske." Hun rettede sig op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:09 | |
| mike så skifte vidst på dem og var lidt forvirret, han så på cisse "en som jer?...orh..det" han lød list forvirret og meget tænksomt, han så op på adam "er det det der med evig liv vi snakker om?" spurgte han stille og så skiftevis på dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:11 | |
| Adam så over på Cisse og rystede på hovedet "jeg ønsker ikke det samme for ham så det er med mig" sagde han og så bare videre på Cisse og nikkede til Mike's spørgsmål "at blive som hende" hviskede han og bed sig let i læben selv om han ikke mente nået ondt i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:29 | |
| mike så på ham og tænkte sig lidt om, han bed sig svagt i læben og så hen på cisse, han nikkede bare stille og var helt stille, at blive en vampyr lød uhyggeligt efter hans mening, men hvis det kunne gør at han kunne være sammen med adam forevigt ville han godt blive en vampyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:39 | |
| Adam så ned på Mike og kunne ikke smile "ønsker du virkelig at blive en vampyr ?" spurgte han om og bed sig let i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:45 | |
| "Bliv hellere Dæmon." Sagde hun roligt og så på Mike. "Det er for risikabelt det andet." Hun så på Adam igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:53 | |
| mike så på adam og så ud til at overveje det meget, han vendte så hurtigt blikket mod cisse "kan jeg blive dæmon?" spurgte han nysgerrigt og så så hurtigt på adam igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:54 | |
| Adam rystede på hovedet "du skal ikke blive nået andet" hviskede han og bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne opgivende i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 06:59 | |
| Cisse mukkede noget surt og nedstirrede Adam. "Vil du virkelig udsætte mig for det?" Mumlede hun surt. "Vil du virkelig risikere jeg sætter tænderne i din kæreste" Hun klappede blidt Mike på knæet, for at hentyde til dte ikke var hendes planer. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:10 | |
| Adam åbnede ikke sine øjne rystede bare på hovedet "men jeg ønsker det heller ikke for ham, at han kommer til at føle sig som en monster" hviskede han og gav et suk fra sig og trykkede Mike tætter på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:11 | |
| mike så op på adam og bed isg lidt i læben, den diskution ville han helst bare slippe for så han svarede ikke igen, han vendte sit blik mod cisse og så lidt på sit knæ, men vendte hurtigt blikket op på hendes ansigt og nikkede stille for at vise han forstod hendes hentydning, han lænede sit hovede mod adams brystkasse "det er et ligegyldigt emne lige nu..." sagde han for første gang bestemt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:18 | |
| Hendes hånd fløj tilbage og hun så tvært på dem. Hun hadede at tabe. Hun rejste sig og fløj op i træet mens hun mukkede surt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:19 | |
| Adam gav et suk fra sig mens der trillede en enkel tåre ned af hans kind "hun har ret på en måde, det er farligt for dig at være et menneske" hviskede han uden at åbne sine øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:26 | |
| Hun lugtede tåren men gjorde ikke noget. Hun blev bare deroppe mens hun knækkede kæmpe store grene af som små pinde. "MEn du har også ret." Mukkede hun tilbage. "Det er jo tydeligt jeg skræmmer ham, så hvordan skulle han vende sig til dte?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:28 | |
| mike så lidt op efter cisse, men vendte hurtigt blikket mod adam da han hørte hvad han sagde, han så tårene og fik det lidt skidt med sig selv, han tørrede den stille væk fra hans kind "mmh...men...det skal ikke holde mig væk fra dig...og jeg vil gøre alt for at blive ved dig..og hvis det så betyder jeg skal blive vampyr eller dømon er det det der skal til" hviskede han stille, han hørte cisse og rystede lidt på hovedet "jeg er ikke skræmt af dig...det var liget der skræmte mig" mumlede han stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:32 | |
| Adam åbnede sine øjne lidt og så op mod Cisse og nikkede "tror bare man skal være overnaturlig for at kende til din humor" hviskede han og så ned på Mike, han gav et lille suk fra sig "jeg ønsker det bedste for dig, også er jeg ligeglad med mig selv.. udover du har den mulighed som jeg har ønsket mig i så langtid, at blive gammel og dø i en varm seng med et smil på læben" hviskede han og bed sig i læben og gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i igen "ønsker du virkelig at blive en som os ?" spurgte han om og bed sig i læben da han helst ikke ville høre svaret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:34 | |
| Hun sprang ned lige foran ham. "Du spiser mennesker når du er vampyr." Sagde hun roligt. "Du skal hører deres skræmte skrig mens du drikker deres blod, for en vampyr på ikke drikke fra døde væsner." Sagde hun og kradsede mukkent i et træ. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:40 | |
| mike lyttede til de ting adam sagde og lukkede hårdt sine øjne sammen, han bed sig i læben og kunne slet ikke tænke klart, det hele kom på en gang og mike kunne slet ikke følge med "hmm jeg ved virkelig ikke hvad jeg vil" hviskede han og hang lidt med hovedet, han åbnede øjnene får at se på cisse og sank stille en klump "det vil jeg ikke...men jeg vil heller ikke ældnes" sagde han stille og så på skift på dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:43 | |
| Adam åbnede sine øjne lidt og så på Mike "du bliver jo heller ikke ligefrem ældre end mig i morgen skat" sagde han og kunne ikke lide tanken og at Mike skulle blive en af dem, han bed sig i læben og tænkte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:48 | |
| Hun sukkede opgivende. "Han dufter så.." Hun afsluttede ikke og sprang op igen. Hun sang stille for sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:51 | |
| mike så på adam og tænkte sig lidt om "pointe...men det bliver jeg en dag..og den dag vil jeg ikke have skal komme" sagde han stille, han vendte blikket mod cisse og lage hovedet på skrå "jeg dufter så hvad? spurgte han en smule nysgerrig, han ville ikke være bange mere få de ting hun sagde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 07:54 | |
| Adam nikkede "men det er 4 år til" sagde han og så efter Cisse og bed sig lidt i læben og rystede på hovedet "hun syntes du dufter vildt godt" sagde han og kyssede ham en enkel gang i håret, han lag sine arme tætter omkring sig og gav et suk fra sig "hvorfor skal det være så svært" hviskede han mest til sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:04 | |
| Hun svang hovedet ned. "Det er bare sådan livet er.." Sagde hun roligt og sukkede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:07 | |
| mike så på adam og sukkede stille, han rystede kort på hovedet og så lidt ned "kan vi ikke snakke om noget andet...noget mere sjovt?" spurgte han stille og så lidt op på cisse, han vendte blikket mod adam og lage sin hånd på hans kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 08:09 | |
| Adam nikkede og så over på Cisse "jeg har slået min ekskæreste kæreste" udbrød han og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? | |
| |
|
| |
| se igennem alt det dårlige ? | |
|