| se igennem alt det dårlige ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:29 | |
| Adam så på Cisse og smilte "jeg kan skaffe en der gerne vil havde sex" sagde han og viste ikke helt hvad han ellers kunne hjælpe hende med "du skal bare vente og så, så finder du også kærligheden en dag" sagde han og kyssede Mike blidt i håret og smilte over til Cisse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:33 | |
| mike åbnede sine øjne igen og så hurtigt på cisse da han mærkede hendes hånd, han smilte forsigtigt og vendte blikket op på adam, han smilte lidt over det han sagde og så lidt på cisse, han nød kysset og så op på adam igen "kærleghed kommer lige pludselig til en..." sagde han stille og så lidt på cisse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:37 | |
| Adam så ned på Mike og nikkede "han har ret, jeg var sikker på at jeg ville begå selvmord men så mødte jeg Mike, og han fik mig lyst til at leve igen" sagde han og så på Cisse og rystede på hovedet "du skal ikke drille" sagde han og lo lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:50 | |
| Hun så mukkende på dem. "Jeg vil snakke med en der giver mig ret!" Sagde hun og nedstirrede dem indne hun forsvandt og kom frem med Liget. "Ved du hvad?" Spurgte hun den som et surt barn. "Adam og Mike siger Kærligheden lige pludselig kommer. Og jeg har ventet i 89 år!" hun skar liget- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:51 | |
| Adam så efter Cisse, og vende hurtigt Mike om og så vredt på hende "hvad laver du" sagde han og trykkede Mike ind til sig og så lidt surt på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:53 | |
| mike stirrede skræmt på liget og knugede sig hårdt ind til adam, han havde det som om han skulle kaste op, men sagde det ikke, han lukkede hurtigt øjnene for ikke at se på liget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:55 | |
| "Leger med mit manequin. lig" SAgde hun med et løftet øjenbryn. Hun faldt skrigene om af grin. "Sødeste Mike da." Smilte hun kærligt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 08:59 | |
| Adam så på hende og snerrede lidt "du ved ikke hvad du har gang i" sagde han han tog stille Mike over og satte sig under et træ, han hev ham tæt ind til sig og kyssede ham i håret "rolig" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 09:01 | |
| mike brød sig ikke om at hun begyndte at grine sådan af det, han åbnede sine øhne lidt og så lidt på hende "du er ikke rigtig klog..." hviskede hans tille og gemte sit ansigt ind mod adam for ikke at se mere på liget, han fulugte med adam hen til træet, men blev ved med at gemme sit ansigt, han rystede kort i hele kroppen og tog en dyb indåpnding. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 18:14 | |
| "Jamen.." Hun så forvirret på dem. "Han.. Han er mere end 70 år." Sagde hun og så ulykkeligt på dem´. "Han er bare frosset." hun så på dem. "Jeg har aldrig sat tænderne i en menneskelig morder." Hviskede hun, hun holdt det kolde og stive menneske nok, hun havde ikke revet i selve manden.'Kun iset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 22:31 | |
| Adam så på hende og rystede på hovedet "få ham væk" sagde han og trykkede Mike tætter på sig, han kyssede ham en enkel gang i håret "skat det skal nok gå, det er bare en drøm" hviskede han og viste godt at det ikke ville virke at sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Ons 27 Jan 2010, 23:14 | |
| Hun bed sig i læben og så ned i jorden. "Okay.." Hviskede hun og rejste sig op. Hun vendte sig om og gik ind i skoven. Hun havde ikke kigget op en eneste gang- Hun smed det i skovbrynet og kom tilbage. Hun satte sig fra dem. Bange for at skræmme Mike endnu mere. "Det ville være nemmere at slå ham ihjel." Hviskede hun til sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 01:53 | |
| mike sank stille en klump og lyttede til hvad de begge sagde, men var selv helt stille, han havde sit ansigt gemt godt ind mod adam's brystkasse, han nød kysset i håret og løsnede grebet om ham en lille smule, han hørte hvad han sagde og troede ikke på ham, men det fik ham af en eller anden grund til at slappe lidt mere af "er han væk?...jeg mener liget?" hviskede han forsigtigt og så lidt op på ham, han turede næsten ikke se efter, men gjorde det dog alligevel, han sukkede lettet da han så liget var væk, han vente stille blikket mod cisse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 02:05 | |
| Adam så ned på Mike "det var bare en drøm" hviskede han og kyssede ham blidt i håret og vende sit blik mod Cisse og rystede på hovedet "kom her over" sagde han og trykkede Mike blidt tætter på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 04:26 | |
| Hun smilte stille og rystede på hovedet. "Jeg vil ikke gøre ham mere bange." Mimede hun til ham og vendte sig om igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 04:57 | |
| mike nød kysset og så lidt op på adam, han vendte blikket mod cisse og forstod ikke hendes mimen, han så op på adam igen lage hovedet svagt på skrå, han puttede sig tættere på adam og så på cisse imens. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 04:59 | |
| Adam smilte over til Cisse "kom her over nu" sagde han bestemt og vende sit blik ned mod Mike og bed sig let i læben med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:01 | |
| hun kunne mærke hans stirren og vendte sig om. Hendes blik var roligt og nysgerrigt. Hun så kun på ham få sekunder inden hun vendte sig om igen. Hun rejste sig op og skar en grimasse. Hun var koncentreret kunne man tydeligt se mens hun vuderede hvad tempo hun skulle gå i. Hun tog noget græs op og frøs det i sine hænder inden hun langsomt i mennesketempo gik hen til dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:08 | |
| mike så på adam og smilte stille, han vendte blikket mod cisse og kunne se hendes anstrangelse "øhm..hvorfor koncentrere du dig sådan?" spurgte han stille og nysgerrigt og smilte forsigtigt til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:09 | |
| Adam så på Cisse og smilte, han klappede på jorden ved siden af sig uden at sige nået. og lag sin arm om Mike igen og kyssede ham i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:13 | |
| Hun svarede ikke pp hans spørgsmål da det sikkert ville skræmme ham. Så hun smilte bare et blændende smil. Hun mukkede til Adam og satte sig ved et træ længere væk. "Du ved godt du ikke kan holde mig Alligevel Dæmon." Sagde hun og smilte stille. Hun hentydede til at hvis hendes instingt slog hendes selvbeherskelse væk.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:23 | |
| mike så på hende og tænkte lidt over hvorfor hun ikke svarede, han så spørgende op på adam og holdte sig ind til ham, han vendte sit blik mod cisse "hvad mener du med det?" spurgte han om selvom han nok ikke ville få et svar. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:26 | |
| Adam nikkede "det ved jeg godt, men så ville jeg nok gøre alt for at du ville gøre det mod mig istedet" sagde han og så ned på Mike og rystede på hovedet "lige meget" hviskede han og gav et lille suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:29 | |
| Hun sukkede dybt. "Det ville jeg aldrig gøre Adam." Sagde hun næsten lydløst. Hun så bare trist på Mike og smilte. "Hvis du engang bliver en af.. os. Så skal jeg nok fortælle dig det." Lovede hun ham stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Tors 28 Jan 2010, 05:44 | |
| Adam nikkede og hørte efter hvad hun sagde til Mike og rystede på hovedet "det vil jeg helst ikke havde, selv om han selv ønsker det" hviskede han og bed sig i læben og så trist ned på Mike |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? | |
| |
|
| |
| se igennem alt det dårlige ? | |
|