|
| se igennem alt det dårlige ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:13 | |
| Adam gav et suk fra sig "men jeg bliver nød til det, at synge det er mit liv" sagde han og gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:15 | |
| "At synge er også fantastisk." Mumlede hun surt, men mente det. Hun gabte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:20 | |
| "så lad mig gøre det" sagde han og vende sit blik væk fra hende med et suk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:24 | |
| "Jeg havde ikke tænkt mig at stoppe dig Min Adam." Sagde hun træt. "Jeg kommer bare til at savne dig." Hun trak på skuldrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:27 | |
| Adam åbnede sine øjne og så på hende og nikkede "jeg kommer også til at savne dig, men jeg rejser jo ikke endnu, og det er jo kun en uge" sagde han og smilte til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:32 | |
| Hvis ikke han havde holdt om Mike havde hun nok givet am et kæmpe kram. Men hun ville ikke fjerne dem fra hinanden. Hun smilte bare ved tanken om dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 07:49 | |
| Adam så skiftevist på dem og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:00 | |
| mike lyttede til deres samtale og så skiftevis på dem, han bed sig svagt i læben da han sagtens forstå cisse reagtion, sådan havde han jo også selv reageret til han så fandt ud af han skulle med, han holdte sig ind med adam og stirrede på hans hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:01 | |
| adam så ned på cisse med et smil "jeg køber nået til dig, en mandestripper" sagde han og så glad på hende med åben mund, og ville ikke se på Mike da han ikke havde lyst til at se hvordan han ville se på ham efter det han sagde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:21 | |
| "Så har han også bare at smage godt." Sagde hun og grinte. Hun åbnede sine øjne og smilte kærligt til Mike for at vise at hun aldrig ville gøre det mod ham. Hun gabte og slikkede Adam på kinden og grinte højt inden hun lagde sig på hans lår igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:35 | |
| Adam grinte af hende og tørrede sin kind af "ellers så kan jeg skaffe sådan en mandlig luder, så kan du få to fluer i et smæk" sagde han og grinte lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:45 | |
| Hun grinte. "Sex og mad.." Sagde hun tænkende. "Aftale!" Grinte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:53 | |
| Adam nikkede og rakte sin hånd ned til hende "aftale, tror bare ikke Mike vil syntes om det" hviskede han til hende og lo der efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 10:57 | |
| Hun rejste sig op og så på Mike. "Har du noget imod jeg æder min mandeluder?" Spurgte hun muntert og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 11:09 | |
| Adam så op på hende og begynde at grine af hende og rystede på hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? Fre 29 Jan 2010, 11:18 | |
| Hun grinte men ventede på svar fra Mike med et afventende smil |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: se igennem alt det dårlige ? | |
| |
| | | | se igennem alt det dårlige ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|