Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Faktisk rimelig koldt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:36

Jordan begyndte at gøre kysset mere ømt og holdte Andy blidt ind til sig og kunne slet ikk klare tanken om at måtte stoppe lige nu. Da han mærkede hans hånd glide ind på hans mave, trak Jordan kort maven ind, men slappede hurtigt af igen og kyssede ømt videre. Jordan tog selv sin ene hånd ned fra Andys hår og kørte den ind under hans trøje bagpå ryggen og begyndte at nusse blidt op og ned af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:48

Andy nød det meget og trykkede sig tætter på ham, han kyssede ham bare tilbage og nød det meget. han tog blidt fat i hans trøje og hev den langsomt op, men fik sig selv stoppet i at tage den helt af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:04

Jordan kyssede ham stadig ømt videre og ville bare ikke stoppe lige nu, da han godt kunne lide at kysse Andy.
Han mærkede godt at Andy hev lidt op i hans trøje og blev faktisk lidt trist over at han ikke hev den af ham, men det lod ikke Jordan stoppe kysset, han holdte det alligevel og fortsatte sin nussen på hans ryg inden under Andys trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:10

Andy blev lidt ved med at kysse ham, han træk sig lidt efter væk fra ham og åbnede sine øjne og så bare på ham
"mmrh" sagde han
og rødmede svagt af det og havde ikke lige forstået hvad der var sket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:30

Jordan så trist på Andy, selvom han kunne se hans rødmen og dumpede ned på røven igen.
Han viste ikke rigtig hvad han skulle sige, så derfor sendte han bare blikket ned i gulvet og fumlede lidt ved sin trøje.
Jordan sukkede svagt og viste ikke hvad han skulle gøre lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:34

Andy så på ham og lag sit hoved på skrå
"Jordan er der nået galt ?" hviskede han
og tog stille fat i hans hænder med sine, han så stille ned på dem og bed sig lidt i læben. inden han vende sit blik op mod hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:40

Jordan vendte ikke blikket på Andy, selvom han tog fat i hans hænder, han rystede bare lidt på hovedet.
"Er jeg giftig, siden du ikke vil kysse med mig?" spurgte han trist og bed sig hårdt i læben.
Der var jo nogle som så engle som små udskud og nogle man bare skulle have væk fordi de var så svage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:45

Andy hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet, han kyssede ham blidt på panden og smilte til ham
"nej du er da ej,, det er bare en dårlig idé at kysse mig" sagde han
og bevægede sine tommelfingere lidt på hans hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:48

Jordan vendte endelig sit blik op på Andy da han havde kysset ham på panden og sagt sit.
Han forstod det ikke rigtig, " hvorfor er det en dårlig ide?" spurgte Jordan nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå.
Men så dog kort ned, da Andy begyndte at bevæge hans tommelfingre på hans hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:53

Andy så på ham og lukkede sine øjne kort i
"fordi jeg er forelsket i en" hviskede han
og åbnede sine øjne og så på ham igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:57

Jordan så lidt overrasket på Andy, men tog så sine hænder til sig og fumlede med sin trøje igen.
"Det kunne du godt have sagt noget før" mumlede han lidt trist og følte sig som en idiot lige nu.
Jordan tog sine hænder op i sit hår og hev svagt i det, *idiot, godt at du fik gjort dig selv til grin!* skældte han sig selv ud i sine tanker og havde igen glemt at Andy kunne læse dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:13

Andy så på ham og træk ham ind til sig og lag sine arme tæt omkring ham
"lad være med at snakke så grimt om dig selv.. det skulle jeg nok, men det var derfor jeg sagde at jeg er bange for at du ville blive forelsket i mig" hviskede han
og kyssede ham blidt i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:17

Jordan blev lidt overrasket over at Andy trak ham ind til sig, men lagde derefter armene løst om ham.
Han gav ham et blidt klem og nød Andys kys i hans hår, " hvorfor skal altind også være så uretfærdigt" mumlede Jordan trist og kunne begynde at mærke nogle få tårer løbe ned af hans kinder og blev lidt overrasket over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:27

Andy så overrasket på ham og træk ham tætter på ham
"men.. men Jordan, du er jo ikke forelsket i mig ?" sagde han
og kyssede ham igen i håret og kunne mærke hvor meget han holde af Jordan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:30

Jordan rystede lidt på hovedet og gav Andy et blidt klem.
Han viste ikke hvad der gik af ham lige nu, " jeg ved det godt, jeg ved heller ikke hvorfor jeg græder, jeg er bare mega forvirret lige nu" sagde Jordan stille og snøftede kort. Tårerne løb stadig ned af hans kinder, men han lukkede kort øjnene da Andy kyssede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:38

Andy nikkede og træk ham lidt tætter på ham og lag sin kind mod hans hår
"når okay, jeg holder virkelig meget af dig" hviskede han
og smilte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 10:05

Jordan blev lidt overrasket over det Andy sagde og lukkede kort øjnene, han smilte dog lidt svagt over det.
Han gav ham et blidt klem og bed sig lidt i læben, " mener du det?" spurgte han stille om og snøftede lidt igen.
Men tårerne var holdt op med at løbe ned af Jordans kinder og han tænkte lidt på at tøre sine kinder, men han ville ikke slippe Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 10:07

Andy nikkede og kyssede ham i håret
"ja jeg mener det, jeg er virkelig glad for at jeg mødte dig" hviskede han
og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 09:07

Jordan smilte lidt og krammede ham blidt ind til sig og viste først ikke rigtig hvad han skulle sige til Andy.
"Jeg er også virkelig glad for at have mødt dig" hviskede Jordan ind mod Andys brystkasse og smilte lidt igen.
Han var kommet i bedre humør og så nu ikke nogen grund til at være ked.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 09:41

Andy smilte og så på ham, han lag en hånd i hans hår og rodet lidt rundt i det
"det er jo altid godt, min lille engelbasse" sagde han
i en drillende tone og kunne ikke lade være med at smile til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 22:52

Jordan lagde en hånd i sit hår da Andy rodede rundt i det og grinte lidt over det han sagde.
"Hey pas på mit hår" drillede han, " og jeg er ikke en engelbasse" tilføjede Jordan grinene bagefter.
Han så er Andy smilte til ham og kunne heller ikke lade være med at smile tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 01:53

Andy så drillende ned på ham og begynde at at køre sin hånd hurtigt rundt i hans hår
"jov du er min helt lille engelbasse" sagde han
og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 02:07

Jordan himlede bare grinene med øjnene og rakte tunge af Andy.
Først viste han ikke helt hvad han skulle sige, men kom så på noget, " har du ikke andre du kan kalde en englebasse, det lyder som om jeg er en baby" sagde Jordan og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 02:35

Andy så ned på ham og tænkte lidt over det, han rystede så på hovedet
"nej de har allerede kælenavne" sagde han
og prikkede ham drillende på næsen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Faktisk rimelig koldt - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Faktisk rimelig koldt
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Procella - Den fraværende Admin
» koldt
» koldt
» Mørkt og koldt..
» Koldt vand! Walentine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: