Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Faktisk rimelig koldt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Faktisk rimelig koldt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:56

Jordan løftede sit ansigt langsomt op, da han mærkede Andys hænder på hans arme og sukkede kort.
Han rystede lidt på hovedet og fugtede sine læber, " jeg burde alligevel ikke give efter for min egen lyst, overfor en jeg lige har mødt, men.. det var svært" hviskede Jordan forvirret og så ned i gulvet for ikke at få øjenkontakt med Andy, fordi han var bange for at rødme eller blive mundlam igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 08:07

Andy træk på skulderne
"nej måske ikke, men det der sker det sker jo" sagde han
og kyssede ham en enkel gang i håret, inden han rykkede sit hoved væk og lukkede sine øjne i. han gav et lille suk fra sig
"jeg skulle måske også lære at være mere ond mod folk" sagde han
og kunne huske alle dem der havde blevet forelsket i ham på første gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 20:55

Jordan lukkede kort øjnene da han mærkede at Andy kyssede ham i håret, og sukkede selv lidt bagefter.
Han trak derefter lidt på den ene skulder og så op på ham igen, " måske... men jeg synes ikke du virker som en der kan være ond, det er du alt for venlig til" mumlede Jordan og smilte lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 23:34

Andy lyttede på hvad han sagde og lo lidt af det
"det har du nok ret i, udover når får gør mig rigtig rigtig sur.. så tænker jeg slet ikke" sagde han
og lag sit hoved mod hans hænder og så på ham, med et kærligt blik i sine øjne. han bevægede sine tommelfingere lidt på hans arme, og kunne ikke se væk fra ham
"jeg ved ikke engang hvordan man er ond, men det gør min dæmon del.. men den er der ikke så tit" sagde han
og tænkte lidt over det uden at fjerne sit blik fra ham
"jeg kan jo også bare sidde her og prøve at se sur ud, så kan det være at folk slet ikke har lyst til at være i nærheden af mig" sagde han
og lukkede sine øjne i, inden han åbnede den igen og så på Jordan. og prøvede at se sur ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 23:40

Jordan fulgte bare Andy og hans bevægelser med øjnene og lyttede opmærksomt til hvad han sagde og bed sig svagt i læben.
Han mærkede hans hoved mod hans hænder og kunne godt lide at Andy på en måde nussede ham arme med sine tommelfingre, " hmm... jeg kunne altså ikke forestille dig på den måde du siger, men selvf hvis din dæmon side er ren vrede så kunne jeg godt tænke mig til det, men aldrig forestille mig det" svarede Jordan og lukkede også selv øjnene.
Men Jordan kom dog til at grine, da Andy prøvede at se sur ud og han rystede på hovedet, " det går ikke særlig godt for dig" grinte han og kunne slet ikke stoppe lige nu og næsten hele hans ansigt var lyst op lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 23:50

Andy træk på skulderne og kunne ikke lade være med at grine når Jordan grinte, han tænkte sig lidt om
"jeg kunne jo også bare spise dig,, skønne blåbær/jordbær" drillede han
han lod sin ene hånd glide op på hans kind og nusse ham der
"du skal være glad for at du ikke har set den, og være glad for hvis du ikke kommer til" sagde han
og tog sin hånd til sig igen og bed sig lidt i læben, han så på ham og kunne ikke lade være med at smile. han slap langsomt sin læbe og lukkede sine øjne kort i
"måske skulle jeg blive en vampyr" drillede han
inden han blidt bed ham i armen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:00

Jordan lukkede kort øjnene da han mærkede Andys hånd på sin kind og tænkte sig lidt om.
Han kunne godt lide at blive nusset, men rystede derefter lidt på hovedet, " jeg er ikke skøn" mumlede han og bed sig i læben igen. "Det kan jo sagtens være at jeg for lavet noget rod, så du bliver sur på mig" sagde Jordan stille og smilte svagt.
Men han blev kort overrasket da Andy bed ham i armen og begyndte at grine lidt igen, " ja måske, men det bliver svært når du allerede er dæmon" svarede Jordan og smilte svagt. Men han kunne ikke holde fingrene fra Andy, så derefter tog han sin anden hånd og strøg ham blidt over kinden, men rystede bare lidt på hovedet, tog sin hånd til sig og så væk fra Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:08

Andy slap stille hans arm da han mærkede hans fingere, han lukkede sine øjne kort i og smilte lidt over det. han åbnede sine øjne igen da han mærkede at han tog sine fingere til sig igen
"det er nok rigtigt nok, men kan jo godt være en vampyr når du er her" drillede han
og kunne på en eller anden måde ikke få sig stoppet i at drille ham, han prikkede ham på næsen og lo lidt af ham
"jeg syntes du er skøn, du er nået særligt.. det må du da vide" sagde han
og vende sit blik kort rundt og grinte lidt over dem
"ah.. det skal du ikke tro, det er nok mere mig der får lavet rod i det" sagde han,
han tog stille hans arme og lag dem ned på gulvet, så sprede han hans ben og lag sig op af ham med ryggen mod ham
"nu vi skal sidde på gulvet, så kan jeg jo lige så godt sidde godt" sagde han
og tog hans arme og lag dem om sig, han lukkede sine øjne i og smilte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:20

Jordan så overrasket på Andy da han både tog fat i hans arme og spredte hans ben, det fik ham til at rødme lidt igen.
Han prøvede at slappe af, men det var svært, når man både mærkede Andy mod sig med kroppen og på armene og Jordan lukkede kort øjnene da han lige skulle tænke det igennem.
"Du nyder virkelig at gøre mig flov, og desuden ser det her ikke så godt ud, fordi du er højere end mig" svarede Jordan stille og bed sig igen i læben, da hans vejrtrækning var rimelig uvjæn. Men han håbede ikke at Andy lagde mærke til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:27

Andy tænkte lidt over hvad han havde sagt og træk på skulderne
"jeg gør det jo ikke ligefrem med vilje" sagde han
og vende sig om og grinte lidt over det, han lag sig lidt ned så han lå på hans brystkasse med hovedet. han så op på ham og smilte
"nu ligger jeg godt" hviskede han
og lukkede sine øjne i og nussede ham lidt på armen
"men du ser meget sød ud når dine kinder ligner jordbær" sagde han
og åbnede sine øjne og så op på ham med et smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:36

Jordan gav Andy et blidt klem med armene da han mærkede at han rykkede sig lidt ned og Jordan lagde sine læber i hans hår. Han smilte svagt over det han sagde og rystede derefter lidt på hovedet, " jeg ser kun sød ud når jeg sover, så er jeg tilgengæld også meget stille så man ikke for spat af at jeg snakker" sagde han ned i Andys hår og nød at blive nusset på armen da det faktisk fik ham til at slappe af og Jordan lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:41

Andy træk på skulderne og så, så godt op på ham han kunne
"jeg kan godt lide at du snakker, så har jeg nået at lave. hvis du sov så kunne jeg jo bare ligge og kigge på dig" hviskede han
han træk sine fødder op til sin røv og smilte bare over Jordan, han blev ved med at nusse ham på armene og nød på en måde at mærke hans læber i sit hår
"du er let til at få til at rødme" hviskede han
og lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben og smiltes svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:49

Jordan kunne ikke lade være med at fnise lidt ned i hans hår og tænkte sig lidt om.
"Hmm.. det er jo rigtig nok, men så interesant er det nu heller ikke at se på mig imens jeg sover" sagde han og smilte svagt over sig selv.
Jordan gav endnu engang Andy et blidt klem og havde stadig sine øjne lukkede, derefter nikkede han og kunne ikke lade være med at grine svagt, " jep, hvis man ved hvad man skal gøre, så rødmer jeg let" hviskede Jordan ned i hans hår og kunne ikke lade være med at kysse Andy en enkelt gang i håret og sukkede derefter lydløst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 00:54

Andy lo lidt og slap sin læbe
"jeg kan nu godt lide at du er vågen" sagde han
og åbnede sine øjne og træk lidt på skulderne, han mærkede han han gav ham et klem og kunne ikke lade være med at smile af det
"ved bare at drille dig" sagde han
og rakte tunge ud i luften, han mærkede kysset og tog en dyb indånding. han bevægede sine tæer lidt og tænkte over hvad han skulle sige, han blev bare ved med at nusse hans arme og lå godt
"hvordan er det endelig at være en engel ?" spurgte han om
og trykkede sit hoved mod hans brystkasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:02

Jordan smilte svagt over det Andy sagde og pustede bare lidt i hans hår for at drille ham.
Men da han mærkede at Andy trykkede sit hoved lidt mere imod hans brystkasse, så strammede Jordan blidt grebet omkring Andy, men ikke så det gjorde ondt, men fordi han ikke ville have at Andy flyttede sig lige nu.
Derefter trak Jordan lidt på den ene skulder og sukkede svagt, " anstrengene, hårdt... det skifter en gang imellem, men man lærer at overleve det, og desuden er der nogle engle der godt kan lide den fare der er, men der vil jeg nu helt være fri" svarede Jordan stille og sukkede svagt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:12

Andy lo lidt da han mærkede at han pustede til sig hår, han trykkede sig selv tætter på Jordan og smilte svagt af ham
"du har ikke tænkt dig at lade mig gå vel ?" spurgte han om
han lukkede sine øjne i og nød at blive holdt op, han lyttede på hvad han sagde og nikkede stille
"engler kan også være meget mærkelige" grinte han
og tog en dyb indånding af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:48

Jordan rystede smilende på hovedet og tænkte lidt over det, det var endelig ikke særlig underligt at have en dæmon så tæt på sig, de var faktisk meget rare at have tæt på sig og Andy virkede hverken tung eller hård, men faktisk blød i det.
"Nej, jeg har ikke tænkt mig at give slip, du må tvinge mig først" drillede Jordan og smilte svagt, selvom han viste at han var meget slap i forhold til Andy, så det skulle ikke blive noget problem for ham.
Jordan hav ham endnu et blidt klem og nikkede kort, " ja det er der nogle der kan være, jeg er en af dem" grinte han og pustede igen på Andys hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:53

Andy lo lidt af ham og prøvede drillende at komme fri
"hjælp jeg er fanget af en engel" drillede han
og stoppede lidt efter og lukkede sine øjne i da han mærkede han pustede i hans hår igen, han grinte lidt og bed sig lidt i læben. hun slap sin læbe lidt efter og så op på ham
"man må ikke drille" hviskede han
og så bare kærligt op på ham, hans smil forsvandt og han kunne ikke få sig selv til at se væk fra ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:01

Jordan kunne ikke lade være med at grine da Andy prøvede at komme fri og det var faktisk lige før han gav slip.
Men holdte bare fast og grinte lidt igen.
Han trak derefter lidt på den ene skulder og lagde hovedet lidt på skrå, " jeg må altid drille, du er ældre end mig, så jeg må alt lige nu" drillede Jordan og rakte kort tunge af ham. Men da han så at hans smil forsvandt, slap Jordan taget om ham og lagde sine hænder ved siden af sig, så han faktisk støttede sig på hænderne og han så lidt væk fra Andy imens han bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:04

Andy rystede på hovedet
"yngre personen må intet" hviskede han
og lag stille et finger på hans underlæbe og hev lidt ned i den, han lukkede sine øjne i og tog sin hånd hurtigt til sig igen. han åbnede sine øjne og så ned i sit skød, han tog stille hans arme og lag dem igen
"dine arme varmer mig, du skal ikke fjerne dem så bliver her koldt" sagde han
efter et stykke tid
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:10

Jordan så lidt overrasket da Andy lagde en finger på hans underlæbe og hev lidt ned i den, men kunne ikke lade være med at smile da han så tog sin hånd til sig igen.
Han kunne ikke lade være med at smile lidt, da han hørte hvad Andy sagde og klemte blidt om ham igen, men lidt efter lagde Jordan sin pande på Andys skulder og sukkede lydløst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:14

Andy så tilbage på ham da han mærkede hans hoved på sin skulder, han smilte svagt og kyssede ham blidt på halvt på munden og halvt på kinden
"Jordan" hviskede han et par gange
og bed sig lidt i læben og nussede hans arme igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:18

Jordan lukkede kort øjnene da han mærkede at Andy kyssede ham og nød det faktisk.
Han fugtede sin underlæbe inden han løftede hovedet lidt og vendte det imod Andy og kunne ikke lade være med at smile lidt over hans hvisken. "Hvad er der Andy?" spurgte Jordan nysgerrigt og lagde sin tening på hans skulder, men holdte stadig blikket på Andy, selvom han kort lukkede øjnene da han blev nusset på armene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:24

Andy så efter ham og smilte lidt, han træk på skulderne
"intet, må man jo ikke sige en anden navn uden at det skulle være nået, skulle bare se om jeg syntes dit navn passede til dig" sagde han
og blev ved med at nusse hans arme, han trykkede sig tætter på ham og nød at mærke varmen fra ham
"jeg er en idiot" hviskede han mest til sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:28

Jordan nikkede lidt og kunne ikke lade være med at smile lidt over det Andy sagde.
"Jo må du godt, men jeg synes mit navn er meget almindeligt" sagde han stille og bed sig lidt i læben.
Jordan så lidt overrasket på Andy og holdte blidt om ham, selvom han kunne mærke at Andy trykkede sig tættere på ham, " hvorfor er du en idiot?" spurgte han stille og begyndte at lege lidt med sit snakebite med tungespidsen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 3 Icon_minitime

Faktisk rimelig koldt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Procella - Den fraværende Admin
» koldt
» koldt
» Mørkt og koldt..
» Alt for koldt til at være udenfor.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum