Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Faktisk rimelig koldt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:36

Andy træk lidt på skulderne og så på ham og smilte
"men det betyder jo ikke at dit navn passer til dig" sagde han
og blev ved med at nusse ham på armene, han lod sin hånd glide op på hans kind
"fordi jeg har lyst til at kysse dig" hviskede han
og tog hurtigt sin hånd til sig og vende sit blik ned i sit skød og bed sig i læben, og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:41

Jordan trak bare lidt på den ene skulder og smilte svagt, men kunne ikke finde på noget at sige til det.
Han lukkede kort øjnene da han mærkede Andys hånd op sin kind og blev faktisk lidt trist da han tog den til sig igen, men gjorde ikke noget. Jordan rykkede lidt på sig og tænkte sig godt om inden han svarede.
"Jamen... hvorfor gør du det så ikke?" hviskede han og kyssede Andy på skulderen inden han lagde sin pande på den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:45

Andy tog en dyb indånding og så tilbage på ham
"fordi det er forkert, det er derfor jeg er en idiot at jeg har lyst til at kysse dig.. jeg er bange for at du bliver forelsket i mig" hviskede han
og trykkede sig tætter på ham og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:52

Jordan trak lidt på den ene skulder og viste først ikke rigtig hvad han skulle svare og tænkte lidt.
"Alt er vel forkert lige nu, vi burde slet ikke kunne sidde sådan her" sagde Jordan stille og tog derefter sine arme til sig igen og rykkede lidt væk fra Andy. Jordan lagde derefter sine arme omkring sine ben og lagde sin pande på sine knæ og sukkede svagt, han synes selv ikke at der var noget galt i at kysse hinanden og slet ikke hvis begge to gerne ville eller hvis de godt kunne lide hinanden, men nu viste han jo ikke om Andy havde samme tanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 05:01

Andy åbnede sine øjne da han rykkede sig væk, kulden slog ham der hvor Jordan's arme havde været. han træk sine ben hen til sig og så over på ham
"Jordan det er ikke sådan ment, men jeg ved slet ikke hvis jeg bliver her.. det er fordi jeg er nok problemer med folk der er forelsket i mig, og jeg kan næsten ikke holde det ud.. da jeg hader at såre folk" hviskede han
og kravlede hen til ham og lag sine på hans ben og bed sig lidt i læben, han slap den lidt efter og gav et suk fra sig
"vil du ikke nok forstå" sagde han
og lag sine læber mod hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 05:25

Jordan viste ikke hvad han skulle gøre lige nu, han var lidt forvirret, for før kyssede Andy jo igen, men var det bare for at drille ham? Han viste ikke hvor han skulle gøre af sine ord lige nu. Da Jordan mærkede hans læber imod hans hår, sukkede han lidt og bed sig hårdt i læben, " hvad er der at forstå, jeg er jo ikke forelsket i dig, jeg synes bare at du er sød hvad er foreskellen?" spurgte Jordan trist om og sukkede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 05:28

Andy så på ham og rystede på hovedet
"jeg er bange for at du bliver forelsket i mig, hvis jeg gør lidt for meget" hviskede han
han lod sin hånd glide hen og finde hans hage, han løftede hans hoved stille op
"kig på mig" hviskede han
og rykkede sit hoved væk fra ham
"kan du lov at du ikke bliver forelsket i mig hvis jeg kysset dig ?" spurgte han om
og hævede sit ene øjebryn lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 22:49

Jordan havde virkelig lyst til at bare begynde at græde lige nu, han sørgede stort for ikke at få tårer i øjnene fordi så var han bange for at det begyndte. Men alligevel snøftede han lidt og så derefter op på Andy, da han løftede hans hage.
Jordan rystede lidt på hovedet og bed sig i læben, " det ved jeg ikke Andy, det er svært at sige på forhånd" sagde han stille og bed sig i læben, han så væk fra Andy da han kunne begynde at mærke sine tårer og snøftede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:01

Andy så på ham og nikkede, han kyssede ham blidt på kinden og smilte svagt
"du skal ikke græde, der er intet at græde over eller ?" sagde han
og bevægede sin tommelfinger til på hans hage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:05

Jordan så på ham igen og bed sig lidt i læben, han lukkede dog kort øjnene da Andy kyssede ham på kinden.
Han slappede faktisk lidt af over at mærke hans tommelfinger bevæge sig på sin hage og trak derefter lidt på den ene skulder, " jeg græder ikke, men jeg føler mig bare lidt lost lige nu" sagde han stille og så ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:14

Andy smilte til ham og lag sit hoved lidt på skrå
"hvorfor ?" hviskede han
og blev ved med at bevæge sin tommelfinger på hans hage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:17

Jordan så op på Andy igen og rystede kort på hovedet, da han ikke rigtig viste hvad han skulle sige.
Han sukkede kort og bed sig i læben, " det ved jeg ikk.." hviskede Jordan og så ned igen.
Jordan viste ikke hvorfor han ikke kunne kigge på Andy særlig længe af gangen, måske var det fordi han var bange for at rødme eller sige noget åndssvagt, han sukkede lidt igen og lukkede øjnene.
*Måske.. ville det være bedst, hvis jeg ikke engang havde startet med at røre ham* tænkte han trist og bed sig i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:27

Andy så på ham og træk lidt på skulderne, han tog stille hans hænder og lag dem på sine kinder
"hvad nu hvis jeg kan lide når du røre mig" sagde han
og hævede det ene øjebryn, han bed sig lidt i læben og smilte imens
"du kan stadig ikke holde dine tanker for dig selv" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:33

Jordan så igen lidt overrasket op på Andy og havde et kort øjeblik glemt at han ikke kunne holde sine tanker for sig selv, uden at Andy ville kunne læse dem. Jordan så lidt på der hvor hans hænder var og bed sig i læben, " så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle sige, da jeg ikke for sådan nået at vide til hverdag" svarede han og kunne ikke lade være med at smile lidt over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:38

Andy nikkede og smilte lidt over ham
"når okay, kunne godt tænke mig et kys, men det er nok bedst at lade være" hviskede han
og betragtede ham lidt, han sprede hans ben og rykkede sig tætter på og lag en hånd på hans brystkasse. han bevægede sine fingere langsomt på hans brystkasse og fjerende ikke blikket fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 23:42

Jordan svarede ikke da han ikke viste hvad han skulle sige og han så bare kort ned igen.
Men han begyndte dog at blive lidt rød i kinderne igen, da Andy spredte hans ben og rykkede sig tættere på ham.
Jordan bed sig lidt i læben, men kunne faktisk godt lide at mærke Andys fingre på hans brystkasse og han tog sin ene hånd ned fra hans kind og støttede med den på gulvet, men Jordan begyndte roligt at nusse hans kind med sin anden hånd og synes det var lidt pinligt at han begyndte at blive rød i kinderne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:01

Andy så på ham og lukkede sine øjne i da han mærkede at han bevægede sine fingere, han rykkede sit hoved tætter på ham og kyssede ham blidt på kinden
"du er sød når du rødmer" hviskede han
og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:03

Jordan lukkede kort øjnene da han mærkede at Andy kyssede ham på kinden og kunne ikke lade være med at smile svagt.
Han fortsatte sin nussen på hans kind og tænkte kort, " hvad så når jeg ikke rødmer" hviskede Jordan med en drilsk tone og fugtede derefter sin underlæbe lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:26

Andy åbnede sine øjne og så lidt på ham og kunne ikke lade være med at smile
"så er du også sød" hviskede han
og rykkede sit hoved hen mod hans og kyssede ham hurtigt en enkel gang på munden, han lukkede sine øjne i og vende sit ansigt ned mod sit skød
"hov" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:31

Jordan kunne heller ikke lade være med at smile lidt, men blev dog lidt overrasket da Andy kyssede ham på munden.
Han rystede derefter lidt på hovedet og tog sit ansigt ned til hans og bed sig lidt i læben, " det gør ikke noget Andy" hviskede Jordan, inden han løftede hans hoved lidt op og trykkede sine læber blidt imod hans og lagde så derefter blidt hænder op i Andys hår og nussede det lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:40

Andy tog fat i hans trøje og kyssede ham tilbage
"jo"
fik han sagt mellem kysset, han nød at blive nusset i håret. men havde en skyldfølelse inde i sig over at kysse ham, han prøvede at få sig selv til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:43

Jordan rystede bare på hovedet, da han gerne ville kysse Andy og kunne ikke holde sig tilbage.
Han fortsatte med at nusse ham i håret og blev ved med at kysse ham blidt på munden, da Andy var alt for dejlig til at han kunne stoppe og ville bare sådan ønske at han ikke ville prøve at stoppe det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:12

Andy lukkede sine øjne hårdere i og lag en hånd i hans hår, han trykkede sig tætter på ham og kunne ikke få sig selv til at stoppe
"vi burde ikke gøre dette" hviskede han
og blev ved med at kysse ham og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:16

Jordan trak lidt på den ene skulder og slap kort kysset for at svare ham, så det ikke lød underligt i hans øre.
"Jeg ved det.. men det er svært at lade være" hviskede han imod Andys læber og kyssede ham derefter igen og begyndte at rode lidt rundt i hans hår og kom så tæt på ham som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:26

Andy åbnede sine øjne da han slap kysset og nikkede kort, han lukkede sine øjne i og kyssede ham tilbage igen. han lod sin hånd glide ind under hans trøje, han stoppede kort med at trække vejret da engel duften slog ham i hovedet. han begynde at nusse ham lidt i maven og begynde stille at trække vejret igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Faktisk rimelig koldt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Faktisk rimelig koldt
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Procella - Den fraværende Admin
» koldt
» koldt
» Mørkt og koldt..
» Koldt vand! Walentine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: