Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Faktisk rimelig koldt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:21

Andy så op på ham og rejste sig hurtigt op
"Jordan du skal ikke gå" sagde han
og gik hurtigt hen til døren og trykkede sig op af den, da han ikke havde lyst til at være alene. han bed sig lidt i læben og så over på ham
"så det er altså sådan en evne, hvilken evne ?" sagde han
og betragtede ham lidt, inden han rystede på hovedet og så op på hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:30

Jordan så hurtigt over på døren da Andy gik over til den, og gik også hurtigt selv over til den imens han havde et tænkende udtryk, men det var just ikke et glad udtryk han havde, mere et fortvivlet et.
"Andy flyt dig nu, tænk hvis jeg fik tænkt noget også at du røg ind i trancen, jeg vil ikke starte min dag med at få dig til at hade mig på grund af det" sagde Jordan og rystede kort på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:36

Andy så på ham og rystede på hovedet
"jeg gider ikke være alene, jeg hader dig først hvis du går, alt andet kan være ligemeget" sagde han
og lag sine arme over kors og man kunne se at han ikke havde tænkt sig at flytte dig, han bed sig lidt i læben og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:40

Jordan sukkede svagt og kørte tænkende en hånd gennem håret og bed sig hårdt i læben.
"Hvorfor skal i dæmoner også være så stædige" mumlede han stille for sig selv men kunne alligevel ikke lade være med at smile lidt på grund af det. Men da han så at Andy også smilte til ham, rystede han på hovedet igen, " jeg fortjener ikke at du smiler sådan til mig, tro mig, det jeg kunne gøre ville være langt værre end hvis jeg gik" sagde Jordan og gik et skridt tilbage før han dumpede ned på gulvet med røven og holdte den ene hånd i sit hår og tænkte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:44

Andy træk på skulderne og kunne ikke lade være med at smile
"det ved jeg ikke, sådan er vi bare" sagde han
og så lidt på ham, hans smil forsvandt og han gik stille hen og satte sig på hug foran ham. han skulle lige til at røre ham, men tog sin hånd til sig igen
"hvad kan din evne da ?" spurgte han om
og bed sig i læben da han gerne ville vide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:49

Jordan tog sin hånd ud af håret og vendte sit blik op på Andy og sukkede svagt, han havde næsten opgivet at sige det.
Men alligevel, han kunne ligefrem så på Andy at han gerne ville vide det og det fik Jordan til at give efter.
Jordan trak derefter lidt på den ene skulder, " lad os bare sige.. at hvis jeg rørte eller så på dig med en bestemt tanke, så ville du være rimelig nem at få med i sengen" det sidste mumlede han lidt lavt, men regnede med at Andy hørte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:53

Andy lyttede på hvad han sagde og nikkede, han træk på skulderne
"lige som Angel, udover hans virker på en anden måde" sagde han
mest til sig selv og tænkte lidt over det, han vende sit blik hen mod ham igen og smilte kærligt til ham. han lag en hånd i hans hår og nussede det lidt
"og derfor vil du smutte fra mig ? har du da lyst til at bruge den på mig ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben og så bare på ham, mens han satte sig på knæ istedet for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 05:57

Jordan skulle lige til at spørge hvem Angel var, da han mærkede Andys hånd i sit hår og bed sig tænkende i læben.
Han var ikke vant til at blive rørt på den måde, men kunne faktisk godt lide det, han sukkede lydløst og trak derefter lidt på den ene skulder, da han ikke lige havde sine ord på plads endnu.
"Det er lidt svært at sige, en side af mig vil gerne, men så er der også noget af mig som siger nej, derfor synes jeg at det var bedst hvis jeg daffede af, så jeg ikke fik brugt den på dig, så du ikke skulle tvinges til at elske med mig" mumlede Jordan og bed sig hårdt i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:07

Andy så på ham og rystede på hovedet
"vil du ikke nok blive, jeg gider ikke tage hjem og jeg gider ikke være alene,, så er jeg ligeglad med hvordan sammen jeg er med dig" sagde han
og bed sig i læben og lukkede sine øjne i, da tankerne om Dean strejfede ham selv om han ikke havde set ham længe. han åbnede lidt efter sine øjne og smilte til ham
"lad mig lave mad til dig" sagde han
og tog sin hånd til sig og smilte stort, da han ikke kunne finde ud af at lave mad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:14

Jordan lagde hovedet lidt på skrå og så tænkende på Andy, det var svært at skulle vælge imellem at blive eller gå.
Men samtidig var der noget som sagde ham at han faktisk ikke gad gå fra Andy lige nu, han sukkede kort og nikkede så derefter lidt, " okay.. jeg skal nok blive, for at du ikke skal være alene" sagde Jordan stille og smilte svagt.
Men han var ikke sikker på at han ville kunne styre sig, hvis de tilbragte meget af aften sammen, Jordan rystede hurtigt på hovedet og smilte stadig svagt, " nej nej.. jeg er ikke sulten" svarede han og tænkte kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:28

Andy smilte glad da han valgte at blive
"godt" sagde han
og bøjede sig hen mod ham og prikkede ham på næsen, han lo lidt og nikkede og tænkte på hvad han ellers kunne finde på
"vil du havde nået slik ?" spurgte han om
og viste jo ikke hvad Jordan kunne lide, han lag hurtigt en hånd på hans brystkasse da han var tæt på at falde ind i ham. han satte sig hurtigt og træk sin hånd til sig
"undskyld" sagde han bare
og smilte svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:37

Jordan smilte skævt da Andy prikkede ham på næsen og rystede så derefter på hovedet igen.
"Nej.. behøves ikke, men mange tak" svarede han og smilte stadig skævt til Andy, men da han mærkede hans hånd på sin brystkasse, rødmede Jordan svagt og rystede hurtigt på hovedet, "øhm.. ja, det.. det gør ikke noget" stammede han og smilte svagt til Andy, men sørgede for at holde sin rødmen lidt skjult, selvom det var svært for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:40

Andy nikkede og fik øje på hans kinder, han prikkede på den ene med åbne mund
"du rødmer ?" hviskede han
og bed sig i læben for at holde sin mund lukket, han rykkede sig tætter på og lag sit hoved på skrå og så på hans kinder. han slap stille sin læbe og kunne ikke lade være med at smile
"sødt" hviskede han
mest til sig selv, han så sig omkring og nikkede. hans blik fald på hans kinder igen
"er du sikker på du ikke vil havde nået ? andet end mig" sagde han
og sagde det sidste med en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:45

Jordan rødmede bare meget mere over de ting Andy sagde og lukkede kort øjnene, da det her faktisk var et meget pinligt øjeblik for ham og han bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle sige til ham.
Han lod godt mærke til at Andy rykkede sig tættere på og trak vejret roligt ud gennem munden, han nikkede kort og så derefter op på Andy, stadig rød i kinderne, " ja.. øhm.. jeg er helt sikker" svarede Jordan roligt og bed sig i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:49

Andy så bare på hans kinder og nikkede
"det bestemmer du selv, du siger bare til hvis du bliver sulten eller tørsting" sagde han
og blev bare ved med at se på hans kinder, han prikkede ham på kinderne igen og syntes det så sødt ud
"hvorfor rødmer du ?" spurgte han om
og betragtede den lyserøde farve på hans kinder, han rykkede sig tætter på og var nu bare få centimeter fra hans kind. han åbnede sin mund og blev ved med at se på den, og lignede mest en idiot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:55

Jordan nikkede bare uden at sige noget og kunne mærke sit hjerte banke hurtigere og hurtigere jo tættere Andy kom.
Derefter rystede han lidt på hovedet og trak kort på skulderne, " det.. det ved jeg ikke" svarede Jordan og så derefter væk fra And, i håb om ikke at rødme mere, men det gad ikke gå væk og det fik Jordan til at bide sig i læben og tænke lidt over hvad det endelig var som fik ham til at reagere sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 06:59

Andy så på ham og smilte stort
"det er sødt, du ligner næsten et jordbær" sagde han
og lag sig ned på gulvet på ryggen og mod sig hoved mod ham, han så op på ham og rakte tunge. han så bare efter hans kinder og kunne ikke få sig selv til at se væk
"du er min helt egen jordbær, måske smager du lige så godt" sagde han
og sagde det sidste mest tænkene, han tog hans hånd og træk den ned til sin mund og tog den i sin mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:12

Jordan blev bare ved med at være rød i kinderne, fordi han tog alle de ting Andy sagde meget bogstavligt og det fik ham til at rødme, men han var aldrig før blevet kaldt et jordbær, kun en gang en tomat.
Da Andy snakkede om, om han smagte godt, så Jordan hurtigt på ham, da han tog hans hånd og blev meget mere rød i kinderne da han kunne mærke at hans hånd var inde i Andys mund og Jordan viste ærlig talt ikke hvad han skulle gøre andet end at se på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:16

Andy så op på ham og tog stille hans arm ud af sin mund, og lavede nogle smagte lyde
"mere blåbær" sagde han
og så op på ham og begynde at grine, han hævede det ene øjebryn og tænkte på hvordan han skulle drille Jordan mere. han viftede lidt med sin hånd mod sit ansigt
"puha her er varmt" sagde han
og tog sin hånd ned og træk sin trøje lidt op, og blev bare ved med at se op på ham
"meget meget bedre" drillede han
og kunne ikke lade være med at smile stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:20

Jordan viste ærlig talt ikke hvad han skulle gøre, han var helt rundt på gulvet fordi Andy drillede ham så meget.
Han havde aldrig følt sig så flov i hele sit liv, Andy overgik endna hans forældre når de var pinlige.
Jordan tog sin hånd til sig da Andy gav slip på den efter at have smagt på den, og så derefter kort ned på hans overkrop da Andy trak lidt på i sin trøje. Jordan forblev helt rød i hovedet og bed sig i læben, " hvorfor skal du drille mig sådan der, vil du have at jeg skal forblive rød i hovedet hele aften?" spurgte Jordan og puffede kort til Andys skulder og kunne ikke lade være med at smile lidt, men så derefter væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:23

Andy begynde at grine og, men stoppede hurtigt og prøvede at se tænkene ud. han nikkede langsomt og smilte hurtigt igen og så op på ham
"du er sød når du rødmer" sagde han
og vende sit blik ned mod sin overkrop og hævede det ene øjebryn
"hvor kom den fra ?" sagde han tænkende
og vende sit blik op mod Jordan igen, han tog hurtigt hans hånd og lag den på sin over krop
"er den ægte ?" spurgte han om
og gjorde alt for at holde masken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:29

Nu kunne Jordan snart ikke holde det ud meget mere, af en eller anden grund gjorde Andys drilleri sådan at Jordan på en måde fik lyst til ham. Han vendte sig mod Andy med kroppen og lagde sin anden hånd på hans kind, Jordan lænede sig derefter hurtigt ned og kyssede Andy ømt på munden og lukkede sine øjne. Han kunne ikke gøre for det, men Andy gav ham en lyst som han ikke havde haft i lang tid og hans drilleri med sin smagen på hans hånd og at han absolut skulle vise sin overkrop gjorde hans lyst meget størrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:34

Andy så op på ham og prøvede at rykke sit hoved tilbage da han så at han kom tætter på med hans hoved, men gulvet var i vejen. han lukkede sine øjne kort i og kyssede ham lidt tilbage, han lag en hånd i hans hår og tog lidt fat i det. han satte sin anden hånd på hans brystkasse, og viste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:40

Jordan fik faktisk et chok over det han havde gang i og trak sig hurtigt tilbage selvom Andy havde fat i hans hår. Jordan kravlede lidt væk fra ham og satte sig op af væggen og gemte sit ansigt i sine arme og rystede lidt på hovedet, " undskyld Andy, men jeg.. jeg.. jeg fik sådan lyst til dig lige pludselig" mumlede han ned i sine arme og rystede lidt på hovedet igen og turde ikke komme tæt på Andy igen lige forløbig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 07:52

Andy så efter ham og lod sin ene hånd glide ned og trække sin trøje ned, han satte sig op og så efter ham og rystede på hovedet
"du skal ikke undskylde, det var mig der fik dig til at få lyst" hviskede han
og slikkede sig lidt på læberne da de smagte af Jordan, han kravlede stille hen og satte sig foran ham. han lag sine hænder tøvende på hans arme
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Faktisk rimelig koldt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faktisk rimelig koldt   Faktisk rimelig koldt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Faktisk rimelig koldt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: