Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Som tiden den går

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 07:53

Dato: IRL
Dag: Lørdag
Tid: 22.30
Sted: Reggie Clubben
Omgivelser: Mange mennesker
Årstid: Vinter
Vejr: Klart, men der ligger skam sne lidt rundt omkring

Jordan havde gået i næsten en halv time, rundt i byen bare for at finde noget underholdning, men han kunne ikke rigtig finde noget. Han gik for det meste bare rundt for sig selv, men få gange kunne han skam godt slå sig ned. Men det var også en af grundende til at han havde slået op med sin eks kæreste, fordi han havde ment at hun havde fortjent bedre og at han ikke var den rette for hende. Men hun havde så heller ikke taget det så pænt og han havde ikke hørt fra hende siden. Men der havde været noget specielt ved hende, siden at han ikke kunne lade være med at tænke på hende, det var faktisk ret irreterende, men så turde han slet ikke tænke på hvad der ville ske hvis de mødtes igen. Om han ville tigge hende om at tage ham tilbage eller bare tage halen mellem benene, som han faktisk tænkte på at gøre bare ved tanken.
Jordan kom forbi clubben lidt efter og gik roligt derind for at slappe lidt af, han var også godt træt i benene, han lagde sin jakke ved siden af sig på en af barstolene og sørgede for at holde godt øje med den. Han bestildte en øl og tog et akebærer hen til sig, tog en smøg op, tændte den og tog et sug og pustede så afslappet ud, da han fik sin øl og tog en lille tår fra den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 08:03

Dawn var ude på toileterne sammen med sine veninder. de lagde make up og hun stod med sin øl flakse i hånden. og havde ikke lyst til og kigge sig i spejelet. hun savnede sin kæreste., og når Dawn savner nogle gør hun næsten aldrig noget ud af sig selv. selvom hun godt vidste at hun faktisk så ret godt ud. og det var også en af de grunde tila t hun ikek gag at kigge. hun kørte en hånd igennem sit hår. og pillede så igen ved flasken. hendes veninder grinede og havde det sjovt.. Dawn gjor alt hvad hun kunne for at prøve at have det sjovt.. men det gik ikke så godt.
Da Jordan valgte og gå fra hende,valgte hun at lade være med at ringe, skrive, snakke, eller se ham, da hun vidste det gjor ondt på hende. hendes veninder havde nærmest logget hende med hen til byen.. da hun næsten ikke havde lavet andet end at ligge i sin seng og havde grædt.. Pigerne gjor sig færdig og løb op i baren hvor efter Dawn kom stille gående langt bag dem.hun havde ikke set Jordan men de stod ved siden af ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 08:12

Jordan havde ikke som sådan glemt duften af Dawn, men det tog ham lidt tid at finde ud af hvems duft der hang ham ved næsen og da han fandt ud af hvem det var som var i clubben, blev Jordan lidt nervøs og bed sig i læben. Han slukkede sin smøg, selvom den ikke engang var røget færdig eller noget endnu og han begyndte at drikke meget af sin øl, han havde næsten tømt den, da han satte den ned på brodet igen, men det var nervøse træk.
Han håbede ikke på at de lavede en scene, men bare sagde hej eller nikkede til hinanden, hvis de nu fik set hinanden, men alligevel.. ville det egentlig ikke være meget rart at se hende igen? Nej! Hvad tænkte han dog på, hun var sikkert virkelig pist over at han havde slået op med hende at hun sikkert ikke engang ville have noget at gøre med ham mere. Jordan sukkede lidt og så sig til siden, han så to af de veninder som Dawn havde fulgtes med og kunne godt dufte at hun var tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 08:23

Dawn kiggede ned på sin flaske.. hun var lidt træt af at hendes veninder var så vilde.
hun stod nu ved siden af Jordan med ryggen vendt imod ham. Hvad ville der ske vis hun vendte sig om? Hvad ville hun gøre? ville hun slå ham, kysse ham, kramme ham, hun vidste det ikke engang selv. Dawn sukkede dybt. da hun stod ved sine veninder. hendes veninder festede altid igennem. de satte shororts på bodert og kæmbede om hvem der var hurtigts.. det var stadig ikke gårt op for Dawn hvem der var bag hende. selvom hun ikke havde glemt hans duft.. men hun troede bare det var hende selv der billede sig selv ind han var der.. hun sukkkede og kiggede bare på sine veninder og ville ønske hun kunne være glad og føle sig fri som en fulg ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 08:29

Jordan var faktisk både en smule lettet men dog også en smule trist over at hun ikke havde opdaget hende, han sad tænkende og kiggede på hendes baghoved, hans sorte briller lå i hans lomme i skjorten og han bed sig lidt i læben. Det var faktisk kune få gange at han havde haft dem på imens de var kommet sammen, men den tid prøvede han at glemme selvom det var svært og der var endna gået så lang tid, men alligevel kunne han ikke bare lade det ligge, men sådan var det vel.
Han sukkede lidt og havde egentlig bare lyst til at gå og lægge pengene på disken, men han tog lidt mod til sig og rejste sig fra stolen og tog sin hånd lidt hen imod hende for at røre hende skulder. Men idet, den var næsten helt tæt på, så trak han den lidt tilbage, men han sank en klump og prikkede hende forsigtigt på skulderen alligevel, "D-Dawn.." stammede han lidt imens og tog hurtigt sin hånd til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 08:36

Dawn..havde sat sin øl på bodert og havde lagt hænderne i sine lommer. hun kiggede roligt på hendes veninder og begyndte at smile.. *Tag dig sammen Dawn....ha en sjov aften* tænkte hun.. Hun nikkede nogle gange. og kunne stadig dufte ham. Så tydeligt. men det lod hun sig ikke slå ud af. Det var ham der forlad hende. så hun måtte bare komme vider..Dawn tog sin øl og bællede den. hun satte den så igen på bodert og kiggede kort rundt for at se om der var nogle drenge der var hendes smag.. men det var der ikke. så hun kiggede tilbage på pigerne igen. Hun mærkede en der prikkede hende på skuldern og kendte hendes navn og vente sig om med et smil. men da hun så hvem det var forsvant hendes smil, Dawn fik et chok. hun bakked eog ramte en i en. hun faldt lige ned på numsen. nogle grinede af hende ander var ligeglad. hun rødmede og blev siddene ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 08:52

Jordan blev faktisk temmelig overrasket over at hun fik et chok, men det var vel til at forstå hvis hun ikke lige havde regnet med at han ville være her. Han så lidt surt på dem som grinte af hende, men så derefter ned på hende igen.
Det var næsten helt uvirkeligt at se hende igen, ligesom om man mødte hende helt på ny og lige skulle til at lære hende at kende. Han bed sig lidt i læben, men rakte hende så sin ene hånd, men smilte ikke, han kunne ikke lige nu, men han viste heller ikke hvorfor, " undskyld Dawn" sagde han stille og havde stadig sin rakt frem imod hende. Jordan lagde godt mærke til hendes rødmen, men smilte inde i sig selv men ikke udenpå. Han kunne sagtens mærke at han havde savnet hende, selvom det måske var lidt forkert. Jordan sukkede lidt og tænkte over hvad han skulle gøre, nu hvor han havde fået hendes opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 09:00

Dawn bed sig genert i læben.. hun synes det var dybt pinligt at falde foran ham og ikke mindst alle de ander. hun bed sig stadig genert i læben. og kiggede roligt på ham og var kun savgt rød i kinderne og rystede på hovedet. "Det er okay.. det er ikke din skyld" hun lagde roligt sin hånd i hans og hev sig op og stå.. Folk biftede af hende og grinede stadig. "Pinligt" mumlede hun.og kunne ikke få sig selv til og slippe hans hånd. hun kiggede bare på ham.Hun så kort hen på ham hun faldt ind i som havde fåret rødvin ud over sig. og rødmede nu lidt mere og kiggede så op på ham. "Lang tiden siden" sagde hun stille og kiggede op på hans perfekte ansigt og vidste ellers ikke hvad hun skulle sige. hun synes det var hårdt og se ham. og havde stadig hans hånd i sin ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 01:31

Jordan lagde godt mærke til at hun var rød i kinderne, men det gjorde ham nu ikke så meget, han var faktisk glad for at se at hun følte et eller andet da hun så ham, selvom det var flovhed. Han havde på en underlig måde savnet at se hendes rødmen, den blev nemlig rosa når hun rødmede og det passede rigtig godt til hendes smukke ansigt og han bed sig lidt i læben over at tænke den tanke igen. Han blev faktisk glad indeni over at hun tog imod hans hånd og hjalp til at at hive hende lidt op, hun vejede jo næsten ikke noget fordi hun var engel. "hmm.. det er på en måde min skyld, jeg gav dig jo et chok" svarede han og så kort på det rødvin som var spildt ud over hende, men det gjorde ham nu ikke noget. Jordan lod godt mærke til at hun ikke havde sluppet hans hånd endnu, selvom han faktisk havde givet lidt slip, men derefter tog hans blidt fat om hendes hånd igen og smilte svagt for sig selv... hun var ligeså blød som han huskede hende. Jordan nikkede lidt til det hun sagde og sukkede svagt, " ja det er det... hvordan går det?" spurgte han forsigtigt og lagde hovedet en anelse på skrå, han spurgte på en måde bare for at holde en samtale oppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 01:50

Dawn's rødmen ville ikke væk. og det gjor hende mere pinlig og lidt mere rød i kinderne. Dawn følte sig flov over at have falet lige foran ham. hun følte dog også en savn inde i sig som havde gjort at hun ikke havde slap hans hånd.. hun smilede svagt til ham da han tog fat i hendes hånd. "Okay.. ja jeg fik et chok.. men det var nu min egen skyld at jeg faldt" hun kiggede kort på ham men kiggede så ned på sin trøje og tænkte kort. *Fedt nu ved min store bro godt hvor jeg har været henne....Tis* Tænkte hun surt men smilede stadig savgt og roligt til ham da hendes blik endte på ham igen.. "Hmm.." hun tænkte lidt og ville svare ham ærligt.. "Det går ikke så godt... jeg bor hos min bror og har ingen penge så det er pigerne der betaler for mig her" hun sukkede og kiggede kort væk og rykkede sig lidt men kun lidt tætter på ham. "Hvad med dig" spugerte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 02:14

Jordan lyttede grundigt efter det hun sagde og kunne ikke lade være med at smile lidt til hende, det var ikke et svagt smil, men det var dog et smil og han havde ikke noget imod at smile til sin eks kæreste, det gjorde jo ikke noget, eller det kunne jo godt være, men så håbede han da at hun ville sige noget til ham. Han så lidt op og ned hende, men trak så lidt på den ene skulder, " måske.. men jeg kunne jo have prøvet at gribe dig, ligesom en gentleman" sagde han og kunne ikke lade være med at køre en lidt drillende tone ind over det han sagde, men hans tone blev dog normal igen og han rømmede sig kort over at han havde drillet hende lidt, det kunne jo godt være at det var for meget for hende lige nu.
Jordan lagde hovedet tænkende på skrå, imens hun tænkte, men lyttede derefter grundigt efter det hun sagde og blev lidt trist over at hun havde ikke så dårligt, meget værre end han havde forestillet sig eller troet, han nikkede lidt da hun var færdig, "hmm.. det lyder ikke så godt.. jeg kan godt huske din bror, men det er meget utydeligt" sagde han tænkende og bed sig i læben. Første gang Jordan havde set hendes bror, var da hun havde taget ham med til en fest hvor hendes bror også var, han kunne huske at broderen først ikke kunne se hvad hun så i ham, men så derefter blev de meget gode venner, men det var så røget da Jordan slog op med Dawn. Han slap roligt hendes hånd, da hun spurgte ham hvordan det gik og bed sig i læben, "hmm.. min mor har smidt mig ud, så nu bor jeg hos min fætter... min lillesøster er syg og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, så jeg går sådan lidt i min egen forvirrede verden" svarede han ærligt og så ned i gulvet, da han ikke kunne se hende i øjnene lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 02:34

Dawn kiggede ned af sig selv og kom i tænke om at hun havde en sort trøje med der lå ude i bilen.. hun stod og overvejede kræftigt at gå der ud og tag den på.. da hun hadet rødvin..Hun lyttede til hvad han sagde og bed sig i læben .
Men slap den for at svare.. "Det er også for dårligt du ikke gjor det...ej jeg driller.. det er fint nok.. har en trøje ude i bilen" hun smilede nomalt til ham..eller hendes nomale smil.. Hun kunne godt lide hans drillene tone og kom til og grine hendes søde grin...Dawn lyttede til ham og hendes smil forsvant.. hun sank kort en klumb.. "Min mor har drobbet kontakten til mig...for nogle dage siden.. jeg har ikke fåret min løn...har ingen lejelighed og bor hos min storer bror...så nej det er ikke så godt" hun trak på skulderne.. og lagde godt mærke til han slap hendes hånd og tog modvilligt sin hånd til sig og kørte den igennem sit hår..hun lyttede til hvad han sagde ig bed sig i læben.... "Det lyder ikke for godt..... det er jeg ked af at høre....øhm...vil du snakke om det " Dawn tog roligt sin hånd frem imod ham og tog fat om hans hage og vendte hans hovede op imod sit
og kiggede ham i øjne.. "Så kan vi gå ud ..skal alligevel hente min trøje" hun så spøgerne på ham..

//Undskyld jeg svare langsomt ser film ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 02:51

Jordan smilte lidt over det hun sagde og trak lidt på den ene skulder, han kunne godt lide når smilte og det var helt fortryllende når hun grinte, det lød ikke som en menneskelig latter, men nu var hun jo heller ikke ligefrem menneske, hun var engel, så selvf var hendes stemme og latter fortryllende, men det gjorde hende jo bare endnu smukkere og dejligere end et menneske kunne være, " okay det var heldigt, det ville ikke være så godt hvis du gik rundt hele aften og lugtede eller duftede af rødvin" sagde han og smilte lidt til hende.
Jordan bed sig lidt i læben, da hendes smil forsvandt, det kunne han ikke så godt lide, han tænkte lidt over om det var hans skyld at hun blev trist og ikke smilte mere, men ville ikke tænke for meget over det, fordi han var bange for at han så ikke ville høre efter hvad hun sagde og det ville bare være uhøfligt, han ville nemlig gerne være høflig når han nu så hende igen efter så lang tid, "jah okay... hmm.. gør mig ondt, det med din mor" mumlede han stille og bed sig lidt i læben.
Jordan blev lidt overrasket, men dog også meget tænkende da hun tog fat i hans hage og løftede hans hoved, det var helt mærkeligt at føle hende igen, altså føle hendes berøringer, det var helt dejligt næsten, "hmm.. behøver vi ikke, men jeg vil gerne med dig ud, for at hente din trøje så du ikke skal gå alene" sagde Jordan og smilte svagt til hende.

//Er helt fino ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 03:12

Dawn smilede svagt og tænkte lidt. "Ja.. husker altid et heller andet exstar.. for kommer altid til og lave noget uheldigt" inrommede hun. Det var sandt nok Dawn var en meget uheldig person. hun faldt tit. bliver tit skubbet. snubler. taber ting. ja hun er bare uheldig.. Dawn så på ham og smilede lidt tilbage.
Dawns smil var væk, hun havde virkelig meget lyst til og ssmile til ham men det var så svært for hun kunne ikke..Det var ikke Jordan skyld hun var trist.. over hovedet ikke. Men Dawn havde bare ikke tænkt rigtig over de her ting.
så hun kunne godt se hvor sorligt det hele lige pludslig var.. men hun ville ikke være trist så hun skubbede tænken til sidden.
og smilede svagt til ham."Det gør ikke noget.. jeg har min bror..og det er helt fint.. selvom jeg ikke orker og sove hos ham mere" hun trak på skulderne og smilede nu sødt til ham.
"Tak.. jamen du siger bare til vis du vil snakke...når skal vi gå ud?" spugerte hun og tog roligt hans hånd så hun ikke skulle blive væk fra ham imens de gik . hun så ventene på ham.. "Den holder lige ude foran" sagde hun roligt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 03:26

Jordan smilte svagt til hende og kunne ikke lade være med at grine lidt over det hun sagde og kunne sagtens huske hendes klodshed og at hun nogle gange ikke kunne holde sig på benene, selvom hun for det meste var ædru, " ja det var heldig nok, at du huskede en ren bluse, jeg kan sagtens huske hvor klodset du var" sagde han og holdte stadig sit svage smil på sine læber. Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun nævnte sin bror igen og kunne endelig ikke forstå hvorfor hun ikke ville sove hos ham, han så hendes bror som en fin fyr, men det kunne jo også være at han havde forandret sig gennem den tid de ikke havde været sammen i.
"Hmm.. hvorfor egentlig ikk?? Din bror virkede da som en meget fin fyr... altså da jeg mødte ham første gang" sagde Jordan og kløede sig lidt i nakken, han tog derefter sin hånd op i håret og roede lidt i det, før han tog den ned i lommen og tænkte lidt. Jordan nikkede lidt til det hun sagde og havde det som om at de igen kunne snakke om alt, selvom det sikkert ikke var sådan, men han stolede nu alligevel på hende, " jeg skal nok sige til... og ja kan vi godt" sagde han og kiggede kort ned på deres hænder da hun tog fat i hans hånd. Han nikkede igen lidt til hende og begyndte roligt at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 03:43

Dawn smilede stort da han grinede og var meget glad for at han grinede. det fik hende i beder humør. hun havde helt glemt at hun var sammen med pigerne. "Okay..shyy..pinligt..glemer aldrig den dag jeg skulle hente noget over ved stue bodert og inden jeg nåede og tag det jeg skulle have fik jeg over balance og faldt ind over dig" hun smilede til ham.
"Ja min bror er fin nok..men jeg har boet der i snart 5 månder" sagde hun og trak på skulderne. "Det bliver bare hurtigt for meget" hun tænkte lidt.. "Hvor bor du hos din fætter.. du har da gode penge.. har du ikke det mere" spugerte hun forsigtigt.'
Hun fulgte hans bevælgser med sit blik..og smilede sødt til ham. hun vidste bare ikke hun smilede sødt.
"Godt..det er nemlig ikke godt at være trist" hun smilede til ham og gik med ham. Og tænken om hendes veninder var væk ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 04:01

Jordan grinte lidt igen over at hun gik tilbage til dengang de var sammen og kunne godt huske noget af det, heldigvis var der ikke noget som var gået i stykker efter deres lille styrt, men de havde bare grint over det istedet for, " ja kan jeg godt huske.. det var nået af en oplevelse" sagde han og smilte nu et kort, men dog skævt smil til hende og kløede sig i nakken.
Han nikkede lidt til det hun sagde og bed sig diskret i læben, " hmm.. jaah okay, så kan jeg godt forstå det, men det er da altid noget at du ikke er blevet træt af din bror som sådan, på grund af det" sagde Jordan med et træk på skulderen.
"Hmm.. jo jeg har skam penge, men ikke nok til at kunne bo for mig selv.. og vi eller han bor i Sheria" forklarede han og smilte svagt til ham. Han kunne godt lide hendes søde smil, det gjorde hende skøn at se på.
Han bed sig lidt i læben og nikkede kort på hovedet, " det ved jeg godt Dawn... men man kan heller ikke være glad 24/7" svarede han og fulgte roligt med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 04:13

Dawn smilede og bed sig kort i tungen.. "Så så..så meget vejer jeg ikke" drillede hun og smilede sødt og grinede kort et sødt grin.."Eller gør jeg?" spugerte hun og slap roligt hans hånd da de kom ud.. og kørte den igennem håret..
Hun tænkte lidt og smilede svagt imens hun bed sig i læben. Hun slap læben for at svare. " Jeg er glad for du har penge,... der er nogle af os der må hinge på sine veninder..min mor griner sikkert sin røv i lasser" hun sukked eog gik hen og '
åbnede bilen. "Jwg er ret træt af min bror.. og det dårlige er.. at han tro at han bestemmer hvornår jeg må tag i byen.. og hvad jeg vil.. han spiller nærmest min far.. " hun kravlede in i bilen og da hun kom der ind rev hun sin ene trøje af og havde nu kun bh på. hun ledte efter sin anden trøje og fandt den efter lidt tid.. hun tog den på og blev siddene omme på bag seddet.. "Kommer du ikke her ind.. så kan vi også høre hinanden..og jeg ved godt man ikke kan være glad 24/7 men kan ikek lide når du er trist" inrommede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 07:37

Jordan grinte lidt over det hun sagde og trak lidt på den ene skulder og tænkte kort over hvad han skulle sige, for det gik jo ikke at han sagde noget der lød af hå til, men at det lød godt istedet eller at det var noget hun skulle tænke over selv. Det gik jo heller ikke at hun blev ked af det og gik sin vej, for ærlig talt så havde han ikke lyst til at se hende gå, han viste heller ikke om han ville kunne lade hende gå, hvis det skete, "hmm.. du vejer ikke en skid, så du har ikke noget at brokke dig over" sagde han og smilte skævt til hende og bed sig derefter lidt i læben.
"Det tror jeg ikke din mor gør... men jeg ved ikke hvad jeg skal sige at hun laver" sagde Jordan tænkende og bed sig stadig lidt i læben og tænkte kort over om det var okay at sige sådan. Han nikkede bare lidt til det hun sagde med sin bror, men da han som sådan ikke kunne finde på noget at svare, så undlod han helst at svare på det, for at undgå at sige noget komplet åndssvagt så hun ville blive sur eller fornærmet, for Jordan kunne jo godt selv lide hendes bror.
Jordan så kort væk da hun hev sin trøje af, men så på hende igen, da hun spurgte om han ikke ville med ind i bilen og han smilte svagt, med et lille nik med hovedet, han steg ind i bilen og satte sig ved siden af hende, " sådan... nu kan vi da høre hinanden" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 07:53

Dawn grinede og korte en hånd igennem sit hår. "Tak tak....Jeg brokker mig heller ikke" hun smilede stort og kiggede kort rundt i bilen men kiggede så på sin trøje med rødvin og pillede lidt ved den.."Tro mig.. Jeg har aldrig mødt et menneske der hader sit eget barn som hun hader mig.. jeg ved ikke om du kan huske at jeg fortalte dig at min mor bankkede mig indtil jeg var 15 og da jeg begyndte og gå til selvforsvar" hun kiggede spøgerne på ham.
"Nårh men .. for hvad...5 uger siden tro jeg.. jo det var 5 uger siden..kom jeg hjem og havde været i byen.. min mor stod inde på mit værelse med en pande og slog mig ned med den..vis det ikke var for men bror havde jeg være død" hun kiggede kort væk fra ham og sukkede dybt.. det tog lidt tid før hun kiggede op på ham og nikkede."Ja det var dejligt..men nu har vi ikke noget musik..jo vent ligt lidt" hun bed sig i læben men lænede sig så ind over og tog fat i døren og lukkede den og startede noget roligt musik inde i bilen og smilede stort til ham da hun satte sig ned igen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 08:07

Jordan lagde hovedet lidt på skrå og tænkte lidt over det som hun faktisk på en måde ville have ham til at huske, men hvordan kunne man glemme at ens tidligere kæreste havde været udsat for vold, han kiggede på hende og nikkede lidt, " ja jeg kan godt huske at du fortalte mig det, selvom jeg ikke havde lyst til at tænke på det" indrømmede han tænkende og så lidt ned. Han tog det ene ben op til sig og støttede albuen på knæet og begyndte at pille lidt ved sin piercing i læben.
Han så kort ned, imens hun fortalte ham en hel masse, han havde slet ikke regnet med at hun ville bringe sådan noget på banden igen, han var dog glad for at hun gerne ville snakke med ham om en held del og han så på hende da hun var færdig og lagde sin ene hånd kort på hendes skulder, " jeg takker din bror for at du er her den dag idag" svarede Jordan og smilte svagt og tog hurtigt sin hånd til sig igen.
Han fulgte hende lidt med øjnene, da hun lukkede døren og satte noget musik igang. Han syntes dog at der begyndte at blive utydeligt i bilen, så derfor tog han sine sorte briller frem fra sin lomme og tog dem roligt på, han sendte hende et svagt smil og begyndte at pille ved ved sin læbe piercing igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 08:19

Dawn kiggede roligt på ham. hun havde brug for at snakke med nogle om det.. hun kunne ikke snakke med sine veninder om det. men hun hvade altid haft kunne snakke med Jordan og det kunne hun åbenbart stadig..
"Okay...det viser jo bare at hun er ligeglad" sagde hun og pillede lidt ved sin trøje igen.. hun lagde den så på sit skød og pillede ved nogle knapper.. Hun smilede stort og kiggede op på ham da han havde fjernet sin hånd..
"Det er jeg på en måde også" hun smilede svgat til ham.. "De briller klæder dig stadig" hun fjernede noget hår fra hans øjne og kiggede kort drømmene på ham. men det gik op for hende så hun kiggede hurtigt væk igen og åndede lettede ud for hun troede han ikke havde set hendes blik. "Piercing" hun tænkte lidt og kiggede på hans piercing og så så ned på sin mave.
"Jeg har også fåret piercing,..se" hun hev sin trøje op så han kunne se hendes navle piercing.
hun kiggede fra ham ned på sin piercing og smilede svgat.. "Det gjor skide ondt..hvad med din gjor din ondt?" spugerte hun .-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 08:33

Jordan viste ikke rigtig hvad han skulle sige, han var god til at lytte når folk skulle have ting sagt og han sagde dem alrid videre, det andet var bare lige at den nogen gange smuttede, så han nogen gange kunne blive mundlam, så han ikke kunne sige noget, selvom han faktisk prøvede rigtig meget, han bed sig lidt i læben, for at skynde sig at finde på noget at sige til hende, så det ikke virkede som om han bare hang ved siden af hende på bagsædet, "hmm.. måske var hun ikke klar til at få endnu et barn, måske havde hun ikke lige tænkt på konsekvenserne, måske var det derfor hun var ligeglad.." sagde han, " jeg ved det ikke" tilføjede han hurtigt lige bagefter og trak kort på den ene skulder.
Han smilte dog svagt, da han gav ham ret i det med hendes bror, men blev dog kort stiv i kroppen, da han mærkede at hun fjernede noget af hans hår og han kunne sagtens se på hendes blik at det var anderledes, men ikke drømmende, "øhm.. tak" var det eneste han lige kunne få ud og han bed sig lidt i læben, da hun så væk fra ham.
Jordan så facineret på hendes navle piercing, da hun ikke havde den dengang de kom sammen, men han havde heller ikke haft de fleste af sine tattoos imens de havde været sammen, han havde tilføjet nogle flere hen af vejen efter de havde slået op. "Den er flot" sagde han og så derefter tænkende på hendes ansigt og trak lidt på den ene skulder, " det gjorde da lidt ondt.. men ikke værre end da jeg fik tattoveret flere tattoos på mig" sagde han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 08:57

Dawn bed sig i læben og kiggede på sin hvide skojte som var blevet rød.. hun kiggede så op på ham. "Nyt emne?" spugerte hun og hentydet til at hun ikke så gerne ville snakke om sin mor.. men hvem ville også det når det var et hårdt emne ?
"Men du har sikkert ret.. men hvorfor lavede hun mig så det irrerter mig... den enste grund til jeg var glad da vi var sammen.. det var begrund af dig" hun kiggede hrutigt væk fra ham og ned på sin trøje..
*Ups.. jeg skal lære og holde kæft* tænkte hun en smule pinlig.. og kiggede længe på sin navle piercing.. hun smilede svagt og rødmede også svagt.. "Det var så lidt.. du havde dem da ikke så meget på da vi kom sammen.. eller er det bare mig der er glemsom?" spugerte hun go kørte en hånd igennem sit hår og fugtede sine underlæbe og lagde hænderne på trøje kantten og hev trøjen ned.. "Er rigtig glad for den..føler mig mere tilpas ved at vise minmave på stranden nu...eller hvornår man nu skal vise mave" hun smilede til ham.
"Nej.. uuhh.. har fåret stjener ned af ryggen .. altså ved rygsøjlen.. av det gjor ondt..og har stadig stjerner bag øret..Jeg sagde jo at jeg ville alve den om.. jeg ved ikke om du kan huske det.. men du kunne godt lide den så jeg lod være.. det sagde du men ved nu ikke om det er rigtig" hun gøs kort over det der med tattooen. men smilede så til ham og prikkede ham på næsen.
"Har du fåret nye..som jeg ikek har set" spugerte hun og lænede sig tilbage og sendte ham et sødt smil ..
"Har fakrisk over vejet og købe den gammle lejelighed vi havde da vi var sammen.. den er til salg og jeg for snart penge" hun smilede til ham. "Men jeg ved ikke" hun trak kort på skulderne og smilede stadig sødt til ham. og tog ikke blikket fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 04:07

Jordan nikkede lidt til det med at skifte emne, men da det var et meget alvorligt emne så havde han faktisk meget svært ved at glemme det. Han havde jo få gange set blå mærker på hende, selvom hun gjorde modstand, men det ville han ikke bringe på banen lige nu, da han synes at de begge lige skulle have lidt pusterum, men nok mest Dawn.
Han så dog lidt overrasket på hende og havde nær rødmet over det hun sagde, men han var ikke personen som rødmede så meget, jo kun hvis der var noget som han virkelig synes var pinligt, så kunne han godt blive rød, men ikke som en postkasse, "øhm.. jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal svare, jeg prøvede jo bare at gøre livet godt for dig, ikke andet" sagde han lidt tænkende og trak kort på den ene skulder, men dog savnede han faktisk lidt det med at hu kom hjem til ham og havde brug for et kram eller et kys. Jordan lod godt mærke til at hun blev lidt rød i hovedet, men smilte bare svagt over det og tænkte lidt over det hun sagde til ham, så han ikke virkede som om han var ligeglad, "øhm.. nej, jeg havde dem næsten ikke på imens vi var sammen, jeg ville ikke sætte sig i dårligt lys foran dine venner og familie med at give dem et udtryk for at du gik ud med en.. ehm.. nørd" svarede han ærligt og smilte lidt til hende.
"Jeg kunne godt lide dine stjerne bag ørene, ja... men det lyder da fedt at du har fået stjerner ned af ryggen, selvom det var på et ret følsomt sted du fik dem lavet" sagde Jordan og skar kort ansigt, men smilte så skævt til hende. Han nikkede lidt til hende og viste hende de tattoveringer som han havde fået som var nye, " ja.. jeg har fået tre nye" sagde han og smilte skævt. Han blev dog lidt tænkende da hun nævnte lejligheden og smilte lidt til hende, " det lyder da hyggeligt, så for du jo også dit eget sted" sagde Jordan med et lille nik med hovedet og smilte stadig svagt til hende.
Han lænede sig tilbage, så han støttede ryggen op af døren og holdte sit blik på hende.

// På siden af halsen: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/el7f2p.jpg , Under halsen: https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/i76jk1.jpg og På armen: https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/21ki6f5.jpg //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Som tiden den går Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Som tiden den går
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Slå tiden ihjel.
» Tiden som går..-Josh
» Tiden går - Irissa
» Er tiden gået i stå? -Erenir
» tiden går rundt og rundt // Walter//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: