Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Som tiden den går

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 04:47

Dawn havde svært ved og snakke om det fordi det var et alvorligt emne.. men hun følte på en måsde hun var nød til det. Men Dawn kunne ikek få sig selv til det. Dawn sad helt stille og stirrede ud i luften da hun kom i tænke om den gang Jordan havde fundt de blå mærke på hende.. hvor hun havde prøvet og komme væk.. men han vandt og hun måtte fortælle hvordan hun havde fåret dem.. hun havde bare ikke fortalt ham hele historien.
Dawn var stadig svagt rød i kinderne.. da hun synes det var ret pinligt det hun havde sagt.. Dawn rødmede meget nemt og hun ahvde det.. hun hadet meget sin rødmen og det irriertert hende meget nu hvor Jordan var der.. "Hmm.. godt svar.. Jeg kan godt lide det svar" hun smilede og kiggede fra sin trøje op på ham og smilede skævt til ham men dog også sødt.. Dawn savnede ham mere end hun havde troet. men nu hvor hun sad ved siden af ham kunne hun godt mærke at hun savnede ham meget .."Hvad nej.." hun rystede på hovedet. "Du linger ikke en nørd ikke engang tæt på.. du er da ret lækker med dem på.. jeg er og var ligeglad med hvad min familie synes" hun nikked eog kiggede fra ham ned på sin trøje. og blev nu meget rød i hovedet da hun kom i tanke om hvad hun ahvde sagt.. hun drejede hovedet så hendes hår kom ned foran hendes hovede. så han ikke kunne se hvor rød i hovedet hun var..
Hun tog en dyb indåandening og smilede over det han sagde og tog sig sammen og fik sig selv til at kigge op på ham.. "Tak tak.. av av" hun vred sig lidt.. "Får helt ondt igen" hun smilede skævt og sødt tilbage og var ikke rød i hovedet mere.. "Woow hvor de fede" hun smilede og kiggede roligt på den på ahns hals.. og lod en finger køre over den.. hun drehjede såp hovedet og så den anden der var på brysted eller på halsen og smilede stort.. hun stirrede kort på den han havde på armene.. og lod en finger kører over den.. "hvor den..woow" hun smilede stort og kørte en hånd igennem sit hår.. "De er herre fede.. de klær dig" hun smilede sødt il ham ..--
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 05:08

Jordan havde ikke nogen mistanke om at hun ikke havde fortalt hele historien, da han havde fundet de blå mærker på hende, men det havde også kun været et held at han havde fundet dem. Hvis de ikke havde været på vej til at gå i seng sammen, så havde han nok aldrig fået øje på dem når de nu var under hendes bluse, hun havde faktisk skjult dem ret godt, bedre end han havde troet. Men selvom de havde snakket lidt om de blå mærker på hendes krop, så fortsatte de med at gå i seng med hinanden, selvom han stadig havde haft dem i tankerne hele tiden, men han havde dog lagt dem lidt til sidne for at få plads til sin nydelse med hende.
Han havde ikke personligt noget imod hendes rødmen, men han kunne dog godt komme lidt i tvivl om hun stadig følte noget for ham, fordi hun rødmede så meget. For det gjorde man for det meste kun foran folk man kunne lide eller som man havde det godt med. Han havde ikke lige i tankerne om at hun rødmede over ingenting, men han havde da også en ide om at hun rødmede over det hun havde sagt til ham. "Tak Dawn" svarede han og smilte skævt til hende, han så dog overrasket på hende da hun kommenterede det med hans briller og kom til at grine lidt over det og kørte langsomt en hånd gennem håret, hvorefter han tænkte lidt, "hmm.. tak, jeg prøver også at holde mig lækker, selvom jeg da har forandret mig lidt hen af vejen" drillede han smilende og blinkede hurtigt til hende for at drille lidt. Jordan tog sig ikke af at hun kørte sin finger på hans tattoveringer, selvom det også var på hans hals og lidt ned på hans brystkasse, men da han jo engang var blevet rørt af hende mange gange, så gjorde han ikke noget, "tak skal du have, jeg er glad for at du kan lide dem og at de klær mig, men intet kan slå dig og dine stjerner, de klær dig meget mere, end hvis de sad på mig" sagde han og grinte lidt over tanken, men at have stjerner overalt på sig, selvom det kun var på ryggen og bag øret, men dog kunne han ikke se sig selv med stjerner på kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 05:38

Dawn havde været god til og gemme dem.. hun havde også nogle få ar på ribenene som var helt nye.. men hun gamte dem..og havde ikke været i seng sammmen med nogle efter Jordan havde gåret fra hende. hun hun tænkte ikke så meget over dem.. men vis man kiggede godt efter..men kun vis man så meget godt efter. at hun ahvde tre små buler i trøjen der gik skråt ned af hendes riben. Det var hendes mor.. der havde smadret hende med en kniv inden hun flyttede.. men broren nåede heldigvis igen og komme og rede hende.. Dawn var utrolig stærk vis man tænkte på hvad hun havde været igennem..
Dawn tænkte meget over hendes rødmen da hun var bange for at han troede hun var sygt forelsket i ham. men ja hun holdte da af ham.. men hun var ret bange for at blive forelsket i ham. da han sikkert bare ville forlade hende igen.. det var jo ham der slog op.. Dawn tænkte og tænker meget over den dag han gik fra hende..og havde aldrig helt fattede hvorfor.. men kunne ikke få sig selv til og spøger. "Selv tak" hun smilede tilbage til ham og kiggede så kort ned på sin trøje..
Hun grinede lidt og rødmede nu meget lidt igen. "Øhm.. øvelse gør mester.. du må nok heller øve dig noget mere" drillede hun.. Dawn rykkede sig lidt og smilede stort til ham. hun rykkede sig lidt da hun var bange for at han ville kilde hende og finde ud af at hun havde fåret tre ar mere.. hun smilede stort over hans blikken og blinkede drillende tilbage til ham..
"De klær dig meget.. men det var så lidt.. øhm tak.. men det passer ikke.. jeg tro du ville være pæn med stjerne et heller andet sted henne.. men tak" hun smilede til ham.. og kunne selv lige se sig selv med hans tattoo's og grinede lidt.. "Forstil dig mig med dine tattoo's og dig med mine" hun smilede til ham og grinede lidt igen og kiggede på ham.. Dawn havde glemt alt om sine venner.. da hun var i godt selvskab..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 06:31

Jordan gik ikke så meget op i sig selv, når det galt om han var okay eller om han var kommet til skade eller det som var værre, han passede næsten altid godt på sig selv, untagen når folk gik ham på nerverne så kunne han godt kalde dem et eller andet eller sige noget til dem. Men Dawns mor havde han aldrig sagt noget til, han viste faktisk ikke engang hvorfor, han havde tænkt på det mange gange, men aldri gjort det. Lige nu følte han sig faktisk lidt skyld i at hun blev slået og mishandlet af sin mor, men dog glad for at hendes bror kunne være der og passe på hende når han ikke kunne, men nu var det også svært når man ikke var sammen mere.
Han havde aldrig selv haft de problemer derhjemme, jo måske kun dengang hans far levede, han gik meget op i at holde ro og orden i familien og dem som ikke kunne acceptere det, måtte få en straf for at være udlydig eller på tværs. Selvom der ikke var sket det helt store, så havde hans far en gang i hele hans levetid givet Jordan en lussing over ikke at kunne tie stille til sin kusines konfirmation. Derefter havde Jordan altid været seriøs når han var i nærheden af sin far, men selvom det måske var lidt ondt så følte Jordan sig faktisk lettet og fri da hans far gik bort og han håbede bare ikke at faren vendte tilbage som engel på et tidspunkt.
Jordan kunne ikke lade være med at grine over det hun sagde og rettede lidt på sit hår, for at drille lidt over det hun havde sagt til ham, " jeg skal nok øve mig 24/7 sir!" drillede han og gik grint lidt igen og sendte hende et skævt smil og kørte så derefter hånden gennem håret.
Jordan kunne ikke lade være med at forestille sig at de byttede tattooveringer også at det bare slet ikke så særlig godt ud og han kom til at grine igen, " det tør jeg slet ikke forestille mig" sagde han smilende og lagde sine hænder på sit skød og så betragtende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 06:54

Dawn følte en stor trang til og snakke om sin mor.. hun havde så mange tænker inde i hovedet..som så gerne ville ud af hendes mund.. hun følte hun havde været ond imod ham..og at hun ikke hvade fortalt ham hele sandheden kun at moren..havde kommet til og slå hende.. hun måtte kigge væk fra ham.. da hun blev helt bleg af alle de tænker hun ahvde i hovedet.. hun kiggede ud af vinduet der var ved siden af hende. og sank en storklumb. hun kunne ikke finde ud af om hun skulle sige det.. eller om hun skulle holde sin kæft.. hun var bange for om hun blev for meget.. Dawn havde nogle få vampyr venner, hun havde tit tænkt på og snakke med dem og få dem til og slå hendes mor ihjel.. men selvom hendes mor havde gjort alt detimod hende.. betød hun jo stadig noget for hende.. det var jo hendes mor.. Dawn's far dødee af kræft nogle måndeer efter hende og Jordan havde gåret fra hinanden..Det havde taget meget hårdt på hende at lige præcis de to ting skulle ske.. at to af de mennesker/Engle hun holdte af forlod hende.. Det var også derfor Dawn aldrig ringede eller skrev til Jordan..fordi han var den enste hun nogle sinde havde elsket rigt.. så var der alle de der skole kærester.. men det var jo slet ikke det samme.. men hendes far var død.. og nu havde hun kune sin bro.. som nu betyder alt for hende.. Dawn mærkede tårene var på vej.. hun grinede dog lidt af det han sagde.. men kunne ikek få sig selv til og sige noget.. hun kiggede kort på hende.. men kiggede så trist ned på sin trøje og smilede kun svagt. hendes smil forsvant. hun mærkede en tår trille. hun fjrende den hurtigt, og kiggede hurtigt væk fra ham. og var helt bleg..Hendes tænke havde gjort hende dårlig.. "Måpske skulle jeg gå ind til mine venenr" snøfftede hun.. og var nu kommet i tænke om dem..-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:14

Jordan så lidt bekymret på hende, da hun ikke sagde noget til det han lavede sjov med, hun plejede altid at være frisk på en gang drilleri og lige nu tænkte han om han havde gjort noget forkert.. igen. Han bed sig lidt i læben da hun vendte hovedet væk og derefter blev han bare endnu mere tænkende, for han var ret bange for at hun nu ville få et udbrud på ham eller noget lignede, da hun nogle gange godt kunne have det vildeste temperament men det kunne de sådan set begge to godt have og han sukkede svagt for sig selv og var begyndte at tænke meget igen.
Da han fik øje på hendes tårer som gled ned af hendes kind, så rykkede han hurtigt lidt på sig, men kun fordi han var blevet endnu mere bekymret end før og han ville gerne sige noget men kunne ikke lige nu og slet ikke da hun tørte sin tåre væk, for så følte han at hun ikke ville have haft ham til at se den og det kunne han både se det gode og dårlige i. Men han viste ikke helt hvordan han skulle sætte sin finger på det og han sukkede lidt for sig selv igen og bed sig hårdt i læben.
Jordan så tænkende på hende og nikkede lidt til det hun sagde med sine venner, han kunne jo heller ikke bare holde hende for sig selv, når nu hun faktisk var ude i byen med sine venner og han følte sig lidt dum lige nu. "Øhm.. okay.. ja, men jeg kan jo heller ikke sige at du ikke må gå ind til dem, så du er velkommen til at stoppe samtalen nu og gå ind til dem" sagde han med et svagt smil og tog fat i håndtaget på sin side, men han vendte sig lidt imod hende igen og holdte sit svage smil på læberne, " men... det var faktisk godt at se dig igen Dawn" sagde han med et lille nik med hovedet og var på vej til at stige ud af hendes bil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:36

Dawn var altid frisk på fest,drilleri..og sjove ting.. men alle de tænker ville ikke komme ud af hendes mund.. hun mærkede en til tåre trille og trøede den hurtigt væk.. hun syntes det var ret pinlig at græde foran ham. hendes blik var på sin trøje og hun lukkede øjne i og kæmpede for ikke og græde.
Dawn hadet og græde.. hun hadet trist hed.. hun hadet sur miner.. hun elskede fest og farver og sjove ting. Lige meget hvor meget hun tænkte på at hun skulle tænke på fest og farve.. kunne hun ikke Dawn kunne bare ikke..
Dawn lagde mærke til at han rykkede på sig og gættede at han renget ud at hun faktisk græd.. hun havde grædt 2 gange foran ham.. imens de havde været sammen og den dag hun forlad ham. Men Dawn græd aldrig. da det var noget hun ikke kunne lide.. Dawn gjor ikke noget hun ikke kunne lide..
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige.. hun mærkede bare flere tåre falde.. hun havde ikke lyst til og gå ind til sine venner.. hun havde bare lyst til og kramme ham. hun mærkede tårne presse på da han åbnede døren.. hun hørte godt hvad han sagde men svarede ikke. "Nej.. Jordan du må ikke gå.. " hun begyndte og græde.. hun skyndte sig ud af blien og da hun kom ud i bilen kastede hun sig over ham i et kram og begyndte og græde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 07:54

Jordan havde faktisk heller ikke lyst til at gå, men bare det at være tæt på hende føltes på en underlig måde forkert, han var bange for at få sine gamle følelser for hende igen, for han følte jo virkelig at de havde haft noget godt og specielt sammen også havde han ødelagt det på grund af at han kun havde tænkt på at det nok havde været bedst for hende at leve uden ham, så hun kunne forelske sig på ny igen og komme lidt videre, istedet for at hænge ud med en nørd.
Da han hørte at hun sagde noget til ham, var han lige ved at vende sig og bukke sig ned til døren, men da han så hørte at hun kom ud til ham, blev han lettere overrasket over at hun kastede sig på ham i et kram, han havde lidt tænkt over at hvis det ikke havde været for hendes tårer og at hun græd, så ville han nok have stoppet hende lidt, for at at der ikke skulle ske noget uventet, men dog kunne han ikke stoppe hende og lod hende bare kramme ham som hun havde lyst til.
Jordan prøvede virkelig at få lidt styr på sine tanker, men alligevel lagde han sine arme rundt om hende og tog den ene hånd lidt på i noget af hendes hår og nussede det lidt, "Dawn.. hvad er der galt" hviskede han næsten, fordi han sagde det bekymret, blidt og roligt på sammen tid og bed sig lidt i læben.

//Sorry at det ikke blev så langt xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 08:07

Dawn havde ikke føleserfor ham på kæreste måden.. men hun holdte da meget af ham..og kunne underligt nok ikke holde ud at han ikke vat tæt på hende.. hun pressede sig ind til ham og da han lagde armene om hende tog hun det lidt mere roligt.. hun lagde hovedet imod hans brys.
"Jeg..jeg kan ikke mere" græd hun.. en af hendes veninder kom ud..Dawn hørte hende godt.. hun trak sig væk fra ham og begyndte og gå væk.. da hun ikke kunne holde ud og snakke med sine fulde veninder lige nu.. hun håbede meget på at Jordan gik med hende.. Veninderne grinede og satte sig ind i hendes bil.. men lidt efter gik de ud af den.. de lukkede hendes dør og låste den og løb ind på the reggie club igen.. der stod en veninde og kiggede efter Dawn.. Hnede der kiggede efter hende vidste godt at hun havde det svært og veninden var ikek fuld.. hun havde ikke duruket hun var nemlig gravis.. hun stod med Dawn's nøgler i hånden.. hun gav dem til Jordan..
"Gå efter hnede.. du er den eneste hun kan snakke med.. hun har det svært..jeg er hendes bror kæreste.. jeg ved godt de ander er fulde.. men jeg er gravid.. så er siger ikke det her for at tag pis på dig" hun kiggede alvorligt på ham.. "Skynd dig hen til hende..og tag hende med hjem til dig.. elelr tag med hende.. hjem hun har brug for det" Damen nikkede til ham.. Dawn gik vider og havde hænderne op foran øjne og græd imens hun gik afsted.. hun håbede på Jordan kom men hun ville ikek vende sig om..for hun var bange for at hendes veninder så bare vilel komme..


//Helt okai ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 08:32

Jordan kunne godt mærke at han ikke helt viste hvad han skulle gøre, han var ikke så god til at trøste når folk virkelig havde brug for det og derfor havde han virkelig lyst til at slå sig selv, for han følte at han svigtede hende lige nu, selvom de jo som sådan ikke havde noget til fælles mere, for de var jo hverken sammen mere eller bedste venner, men alligevel følte han at det var meningen at han skulle være tæt på hende og han havde ikke lyst til at give slip, selvom det måske så lidt forkert ud at to eks kærester stod og krammede hinanden, men lige nu var han ret ligeglad.
Han holdte hende blidt ind til sig og sukkede lidt over det hun sagde og viste først ikke rigtig hvad han skulle sige, men et eller andet måtte han da finde på at sige, hvis det ikke bare skulle blive værre, " jeg er her Dawn.. " hviskede han blidt og så lidt bekymret på hende da hun trak sig væk fra ham og han bed sig hårdt i læben og havde virkelig lyst til at tage fat i hende, men lod dog være.
Jordan fulgte derefter hendes fulde veninder lidt med øjnene, både da de gik ind og ud af bilen, men dog var der en af dem som fangede ham lidt, men også kun fordi hun gav ham Dawns bilnøgler og han så tænkende, men dog lyttende ned på hende, da veninden fortalte om Dawn og blev lidt overrasket da veninden både var gravid, men også hendes brors kæreste.
Jordan sagde ikke noget, men klemte bare lidt om bil nøglerne og nikkede til veninden og satte derefter i små løb hen imod Dawn og kom foran hende og satte sine hænder blidt på hendes skuldre, for at hindre hende i at gå videre, "Dawn.. vil du med mig hjem, eller skal jeg køre dig hjem?" spurgte han lidt bekymret og bed sig hårdt i læben.

//Godt ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 08:59

Dawn's ar svedte hun havde lyst til og rive sit tøj af og flå sit hjerte ud.. hun lagde sine arme om sig selv da hendes hænder var helt våde af sine tåre. hun kiggede ned af den kedelige gade og sank en klumb.. hun hørte at han ikke var bag hende og det fik hende til og få det væære.. smerten voskede op inde i hende.. hun havde mest lyst til og løbe hen til ham og ned i hans arme..
Dawn var måske på vej til og få små føleser for ham igen.. men han var jo også hendes eneste rigtig kæreste.. som havde betydet noget for hende.. "Åh nej" græd hun.. hendes ar gjor ondt da hun ahvde hænderne på dem.. hun lod hænderne falde ned og kørte dem igennem håret..
hun hørte en kom løbene og gik lidt hurtiger.. da hun så hvem det var.. stoppede hun og opg lagde sine hænder på hans.. "Jeg..jeg vil gerne med dig hjem" hviskede hun og så på ham.. men blev pinligt over at hun græd for ham. "Undskyld jeg græder.. men jeg kan ikek klare mere.. det er bare ikek nemt" hun kiggede op på ham igen ..
Dawn tænkte meget over om det var en god ide men hun trak på skulderne.. hun havde godt renget ud hvem det var der havde sagt det til ham.. "Men..er du sikker på at du vil have mig med hjem.. " spugerte hun og kiggede ham i øjne.. hendes make up rendte ned af hendes kinder ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 18:56

Jordan havde ingen ide i at hun havde et ar der gjorde ondt eller at hun måske var på vej til at få lidt følelser for ham igen, selv hvis han viste det så ville han nok tage en meget alvorlig snak med hende omkring det med aret, men være lyttende og forstående hvis hun fortalte ham det med sine følelser, han viste faktisk ikke engang hvordan han ville reagere hvis hun fortalte ham det, han håbede i hvertfald ikke på at blive stiv eller mundlam, men forstående og kærlig istedet for.
Han lod sine hænder glide lidt ned på hendes arme da hun sagde at hun gerne ville med ham hjem, han kom til at tænke lidt på sin fætter og om han stadig var hjemme lige nu, men han regnede ikke med det, på grund af at hans fætter havde aftenvagter lige i øjeblikket.
"Okay øhm.. så tager vi hjem til mig" sagde Jordan og bed sig tænkende i læben.
Han tog et stykke af sit ærme hved sit håndled og begyndte at tørre hendes make-up af fra hendes kinder, han var ligeglad med at blive beskidt eller snavset, han syntes bare ikke at hun skulle gå rundt med det rendene på sine kinder og han smilte svagt til hende, da det meste var kommet væk, " ja jeg er sikker, jeg ser heller ikke nogen grund til at du ikke skulle kunne tage med hjem og det gør ikke noget at du græder lige nu, det er helt naturligt at blive ked af det Dawn" sagde han og smilte svagt til hende igen. Han bøjede sig ned og kyssede hende blidt på panden, mens han så derefter trak hende ind til sig og lagde sine arme trøstende og kærligt omkring hende, for at hun skulle få det lidt bedre, hvis det altså kunne lade sig gøre lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 20:48

Dawn's hjerte hoppede et exstar slag. hun sank en klumb og lagde hænderne på hans bryst kasse. Dawn var vidst ved og få små føleser for ham igen. men hun vilel ikek indrømme det. hun bed sig lidt i læben og lod tårene trillede ned af kinderne. og bed sig blidt i læben da hun kom i tænke om hans fætter hun ville jo ikke stå i vejen for ham og hans fætter.. men hun ville ikek sige noget. Dawn tænkte lidt over hvad de vilel komme til og lave om natten. Ville de komme til og have sex? ville de bare putte? Hvad mon der ville ske? Dawn slog tænken fra sig da han kyssede hendes pande. hun lagde sig ind til ham. og havde faktsik ikke hørt hvad han ahvde sagt.. men tænkte lidt. "Hvad med din fætter.. hvad vil han sige til det" spugerte hun hviskende.. "Men kan vi ikek køre nu" Hendes føleser for ham hoppede lidt.. hun var blevet rigtig glad for ham igen.
Hun var nu lidt bange for det.. da hun ikke ville såres mere end det hun var i forvejen.. Hun kyssede ham en enkel gang på halsen. "Og tak for at du gider og tag dig af mig" hun smilede svagt

//Ingen krea.. sorry ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 01:50

I den tid som de havde stået og kigget på hinanden, havde mange tanker fløjet gennem Jordans hoved og han viste ikke rigtig hvor han skulle gøre af dem lige nu. Han var mega forvirret, både med dig selv og over Dawn, han viste ikke hvad han skulle gøre, sige eller føle for han ville ikke have at noget skulle gå forkert som alle de andre gange de havde været sammen.
Han gav et lille ryk med hovedet, da han mærkede hendes hænder på sin brystkasse, men sagde ikke rigtig noget til det, hvorfor skulle hun ikke have lov til at røre ved ham? det synes han at hun skulle have lov til, så derfor lod han hende også gøre det. Jordan tog sin ene hånd op og tørte nogel af hendes tårer væk, da han ikke kunne nå at fange dem alle sammen, men han havde ikke noget imod at hn græd, det skulle alle have lov til, det synes han også at vampyrer fortjente nogel gange og at det ikke var blod de græd, men også rigtige tårer. Jordan tænkte kort på sin fætter, men trak så derefter på den ene skulder og lagde den ene arm omkring hende, da hun lagde sig ind til ham.
"Jah.. det ved jeg ikke, han må bare finde sig i det" sagde han med et lille smil og nussede hende lidt på armen. Han nikkede lidt til det hun sagde og var lige ved at trække hende over mod hendes bil, da han mærkede hendes kys på sin hals og fik faktisk lidt kuldegysninger over det, fordi det var lang tid siden at han havde fået noget som helst kys fra hende.
Jordan smilte let til hende og kyssede hende endnu engang på panden, " altid.. jeg vil altid tage mig af dig" hviskede han imod hende pande og trak hende så derefter over til hendes bil og hjalp hende med at sætte sig ind, da man godt kunne blive lidt træt og udmattet af at græde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 02:05

Dawn tørede de tårer væk hun kunne og da hun mærkede hans hænder der fjernede nogle af hendes tår smilede hun svagt. Dawn havde det underligt, hun kunne ikke lide den stilhed der var, men hun kunne heller ikke lide vis der blev snakket hele tiden. Dawn var forvirret og kunne ikek finde ud af hvad der skete.. Dawn gabte kort og var blevet ret træt.. hun stoppede med og græde efter noget tid og kiggede på ham. og nød at mærke hans arm om sig. og gemte hovedet i hans
trøje
Dawn lod sine hænder glide fra hans bryst og rundt om ham. hun smilede dog lidt over det han sagde om sin fætter, "EJ sidste gang jeg mødte din fætter var han da ret glad for mig.. altså du ved .. venne måden" hun smilede lidt og så kort op på ham. og huskede tydeligt alle de gode ting de havde lavet sammen. Selvom det gjor hende en smule dårlig, da hun savnede alle de ting de havde lavet sammen. Dawn smilede lidt og stoppede med og kysse hans hals efter lidt tid. hendes smil forsvant da hun blv ført over til bilen. hun var bange for at skulel falde i søvn, "Tak " sagde hun til at han ville tag sig af hende og fordi han hjælp hende ind. hun tog selen på og lukkede øjne og lænede sig tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 02:55

Jordan kunne sagtens e på Dawn at hun var træt og han fik da beviset på det, da hun gabte, men så træt så hun ikke ud, men han viste hvos træt man kunne blive af at græde, for det havde han jo også selv prøvet et par gange. Han var faktisk pænt glad for at han måtte være så tæt på hende som han var lige nu, han havde faktisk savnet det rigtig meget og han kunne ikke lade være med at smile svagt, selvom det nok ikke var det helt rigtige tidspunkt at smile i, men det var svært at lade være. Jordan mærkede skam godt at hendes hænder gled rundt om ham, og han fik en meget underlig følelse igen, men bed sig blot i læben og smilte svagt over det hun sagde om hans fætter og nikkede lidt, "jah.. han er også venlig imod mine venner og han synes du var meget sød, det var også derfor" svarede han med et lille skuldertræk og beholdte sit svage smil på sine læber.
Han tænkte lidt mere over nogle ting da hun stoppede med sine kys på hans hals og bed sig lidt hårdere i læben, men sørgede for at gøre det diskret som overhovedet muligt.
Han smilte på grund af hendes taknemlighed og gik roligt om på den anden side af bilen og satte sig roligt ind, han havde selv bil, så der var intet problem for ham at styre sådan en. Han stak nøglerne i tændingen og startede bilen, men dog tog han sele på og så sig for, inden han drejede lidt ud og begyndte at køre hjem til hans fætter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 03:08

Dawn havde stadig føleser for ham og det lagde hun ikek skjul på. syntes hun selv. Dawn tog roligt i sin sele og rykkede lidt på den og kiggede ud af sit vindue.. og havde faktsik lyst til og kysse ham. men lod værer og vilel vente til de skulle sove. Dawn lukkede øjne og tændte for radioen i sin bil.
Og med det samme kom der en stille sang.
"Fuck.. jeg falder i søvn snart" hun skiftede sang og der kom så rock. "Skønt" hun smilede lidt for sig selv og kunne godt lide sangen da det var Celina ree.. det hørte Dawn rigtig meget for tiden. for Celina's sange var ret triste.. hun kiggede kort ehn på ham men så hurtigt ud af vinduet og smilede lidt.. hun havde helt glemt sin bror..Men han havde sikkert også gletm hende da han havde gang i så mange piger. Så han fik så ´han havde så meget sex, og Dawn hørte det tit og var derfor meget ude og Alene.. Dawn vidste ikek hvad hun skulle sige og holdte der for sin kæft og lyttede til musikken og smilede svagt over den..
Dawn havde tænkt sig og fortælle ham at hun stadig havde føleser for ham og om han ikke ville værer hendes igen. Dawn bed sig lidt i læben og kiggede på alle de mennesker der gik ude på gaden. og lagde fint og stille sine hænder i sit skød og kunen ikek lide stilheden. men havd skulle hun sige. Hun villejo ikke bare åbne munden og snakke som en gal og det hele ikke gav nogle mening. men hun ville heller ikke åbne munden og sige noget der lød dumt. hun bed sig bare i læben og tænkte og tænkte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 03:29

Jordan så slet ikke på Dawn i den tid, hvor hun både snakkede, tændte radioen og skiftede musik.
Celina Ree var han ikke så meget til, men han lod hende dog høre det, for det var som det første ikke hans bil og for det andet, så skulle man lade piger få sine vilje og han ville heller ikke gøre hende mere ked af det eller trist ved at begynde at skændes med hende, når det galt musik.
Han vendte dog kort blikket på hende, da han havde det som om at hun også så på ham, men det gjorde hun ikke da han så på hende og han bed sig lidt i læben og skiftede gear.
Han kunne både køre med automatisk gear og manuelt gear, det havde han lært af sin fætter.
Jordan kunne heller ikke lide at det kun var musikken som man kunne høre, han ville også rigtig gerne høre hende stemme, men det kunne åbenbart ikke lade sig gøre lige nu.
For at være ærlig, så havde Jordan også små følelser for Dawn, men han kunne ikke fortælle hvor store de var og slet ikke fortælle det ansigt til ansigt med hende, det kunne han bare ikke.
Dog kom der desværre et lille suk ud fra Jordans læber og han så lidt væk fra vejen, men ikke over på hende, men bare væk. Han skiftede gear igen og drejede af lidt længere henne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 03:39

Dawn sad stille og ville bare have et ord ud. men hav skulle det værer hun tænkt og tænkte ".." hun var tavs.
Dawn kom i tænke om at ikke kunne lide Celina Ree og stoppede hurtigt musikken og kiggede cder igennem og bed sig lidt i læben. Hendes hændske rum var fyldt med cder. Hun trak på skulderne og sætte paramore på og kunne ikke helt huske om han kunne lide det. Hun lænede sig tilbage og så på ham og tænkte lidt på hans fætter., "Linger din fætter sig selv.. eller" spugerte hun efter hans lille suk.. Hun var dog ikek så glad fir at han sukke da hun tog det som et dårligt teng..
Dawn kørte nogle hænderne igennem sit hår og nynnede lidt med på den sang der var, og kunne ikke helt huske hvordan hans fætter så ud. men havd hun huskede var der ikek meget forskel på dem. men havd nu vis hun tog fejl og det var en af hans venner hun sad og tænkte på. Hun lagde tænken fra sig og vendtede spændt på hans svar.. hun smilede sødt til ham, selvom hun ikke var sikker på at han så hendes smil til ham, da hun så at han kiggede væk .-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 03:55

Jordan kom faktisk lidt mere til stede da han hørte at hun stoppede musikken og skulle lige til at sige at hun ikke behøvede det, da han hørte at hun satte Paramore på istedet, dem kunne han sagtens høre og smilte lidt over det, men ikke det helt store. Han var faktisk fan af dem, men indrømmede det meget sjældent da mange mente at det var et tøsse band bare fordi sangeren var en pige, det kunne Jordan ikke rigtig se meningen i, så derfor hørte han dem alligevel.
Han blev dog lidt tænkende og sendte hende et tænkende blik, men smilte derefter lidt og rystede kort på hovedet, "min fætter har forandret sig lidt, han er også blevet sorthåret, men hans hår er kortere end mit og han er også begyndt at gå med briller, men han hader når folk kommentere dem" sagde Jordan og gav et lille grin fra sig, da han kunne huske en reaktion fra hans fætter da Jordan selv kom til at drille lidt med det, men fætteren gav bare tilbage da Jordan også selv skulle begynde at gå med briller en gang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 04:03

Dawn så at han smilede lidt og var glad for at han også smilede for så vidste hun at han godt kunne lide musikken, Dawn hadet selv og værer i en bil nårh der var musik hun ikek kunne holde ud. hun lagde de cder hun havde i hånden ind i hænske rummet og kiggede kort på ham og smilede. men lukkede så hændske rummet og lænede sig tilabeg og sætte bene op på sædet og lagde hagen på sine knæ og lyttede til havd han sagde, "Hey.. jeg er sikker på at han ser godt ud med billder.. og med sort hår" hun smilede lidt og det var meningen at hun ville gører ham lidt misunderlig da hun sagde at hans fætter så godt ud. Dawn kiggede lidt på ham og smilede sødt til ham.
Dawn havde storer føleser for ham, og vis det var denne her måde hun skulle gører så han vile få følser for hende igen vilel hun gører det. for Dawn ville ahve ham tilbage. "Har du så en kæreste,, eller er du singel.. og har du haft en kæreste siden du skred fra mig?" spugerte hun og bed sig i læben og håbede på at han var singel og han ikke havde haft nogle kæreste..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 04:19

Jordan så lidt overrasket på hende, men begyndte så at grine lidt over det hun sagde med hans fætter og kunne ikke lade være med at ryste lidt på hovedet. Han tænkte lidt på om hun overhovedet synes at han så godt ud, for Jordan havde jo også sort hår og skulle en gang imellem gå med briller hvis han følte at han blev nød til det, selvom han ikke altid gjorde det alligevel.
Han skiftede gear igen og drejede til venstre 2 kilometer efter at de havde drejet ved afkørelsen og han vendte blikket på hende igen og bed sig lidt i læben, "jamen, hvis du tror han ser så godt ud, så kan du jo vælge om de vil flirte med ham eller ej, han er single sidst jeg tjekkede" drillede han smilende og blinkede kort til hende og vendte så blikket ud på vejen.
Men det kom endelig ikke så meget bag på Jordan at Dawn gerne ville vide noget om hans liv når det galt andre piger og om han var single, derefter rystede han lidt på hovedet, men vendte ikke blikket på hende, " jeg har ikke nogen kæreste og jeg har ikke haft det siden jeg gik fra dig, jeg følte ikke rigtig at der var andre piger" sagde han med en tænkende stemme og vendte så endelig blikket på hende igen og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 05:00

Dawn blev sur over at han ikke syntes det var irrerterne at hun faktsik havde sagt det hun havde sagt for at gører ham misunderlig. men han virkede ligeglad. hun hørte på hvad hn sagde og smilede lidt for sig selv. "Hmm. Så har jeg jo en chane..Yes" hun smilede men så alvorlig ud. selvom hun faktsisk sad og løj over for ham. hun hørte detsidste han sagde og kiggede hurtigt ud af sin rude og blev here glad det var det hun herre glad for at han var singel og at han ikke havde haft nogle siden han gik fra hende.
"Hmm..men du har sikkert haft sex med mange.. du er jo mange piger der kigger på dig" Sagde hun roligt, selvom det gik hende på neverne. hun kunen huske da de var i et forhold og alle kiggede på dem. Dawn følte bare at hun ikek var god nok og det gjor hende ked af det.. selv den tænke gjor ehnde en smule trist.. "Men.. det er vel en drøm for en dreng" sagde hun lavt og havde slet ikke kigget på ham men havde bare set ud af vinduet og lidt efter kiggede hun på ham og smilede sit søde smil til ham-..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 05:29

Jordan blev denne gang lidt gnaven over det hun sagde, men lod det ikke ses, han synes ikke så meget om at se sin eks kæreste sammen med sin fætter også en som han nogen gange ikke kom så godt ud af det med og derfor brummede han lidt og så kort væk fra hende. Men vendte så blikket på hende igen og bed sig i læben, " mener du virkelig det? ville du virkelig kunne finde på at komme sammen med min fætter?" spurgte han og lød faktisk lidt trist over det, men også fordi tanken om det gjorde ham lidt dårlig og dårlig tilpas, for han ville ikke have at hun var sammen med hans fætter. Derefter så Jordan lidt surt på hende, men sørgede dog også for at holde øje med vejen, men han kunne ikke lide det hun sagde, lige nu havde han det som om at hun hentydede til at han var player og derfor strammede han grebet lidt om rattet og bed sig hårdt i læben, " det er løgn..." mumlede Jordan gnavet og så væk fra hende igen. Sådan noget kunne sagtens pisse Jordan fuldstændig af, selvom det måske ikke havde været nødvendigt, men han havde ikke haft sex i næsten et år, fordi han ikke havde fundet det interesant på nogen måde efter sit brud med Dawn, han vendte blikket tilbage på hende og hans blik var denne gang alvorligt og man kunne se på ham, at han ikke kunne lide det hun havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 05:42

Dawn hørte at han brummede og lagde armene om sine ben og kiggede ud af vinduet og ville ikke se på ham. hun bed sig i læben. Og ville ikke værer sammen med hans fætter. Da hun bare vilel værer samemn med ham igen.. Hun vendte dog usikket bliket imod ham og trak på skulderne, "Næh.. jo.. måske.." der var lidt stilhed men så sade hun, "Nej!" meget bestemt og hun var helt ærlig.. Hun kunen godt hører han lod trist og kiggede derfor ud af vinduet og ville ikke kigge på ham. hun havde fåret dårlig sambitighed..
Dawn hørte havd han sagde og rystede på hovedet, "Det er ikke nogle løng.. jeg har sgu da set hvordan de kigger på dig... " sagde hun og hentydet til at hun havde set så mange piger savle over ham. Hun hetydet over hovedet ikke til at han var player.. hun så kort på ham men så tydeligt at han så surt på hende og kiggede derfor væk fra ham. "Jeg gider ikke og hører på det der.. selvfølig kan drenge godt lide at piger kigger på en nårh man er dreng" sagde hun og kiggede kort på ham. "Gider du ikke godt lade værer med og værer sur.. " hun sad og tænkte lidt. "Vent lige lidt.. jeg sider atså ikek og hentyder til at du er player" sagde hun hurtigt ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Som tiden den går - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Som tiden den går   Som tiden den går - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Som tiden den går
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Slå tiden ihjel.
» Tiden som går..-Josh
» Tiden går - Irissa
» Er tiden gået i stå? -Erenir
» tiden går rundt og rundt // Walter//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: