Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et smut forbi hos Andy!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:14

Andy så op på ham og grinte lidt "tror heller ikke jeg vil vide det" drillede han og prikkede ham på næsen, han rakte stille tunge af ham og grinte derefter "hvordan går det ellers ?" spurgte han om og nød at blive nusset i håret og lukkede sine øjne stille i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:22

"Det går da fint" Svarede han og tog sig ikke af, at hans næse blev trykket på "Jeg savner dig selvfølgelig, men jeg har bare arbejdet hele tiden, så jeg har ikke kunnet komme før nu.. Jeg kan være her hele weekenden, hvis jeg må?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:26

Andy smilte lidt af ham og nikkede til det han sagde, han åbnede sine øjne og nikkede "ja det må du da med glæde" sagde han og lag stille en hånd på hans kind og smilte sødt til ham "så bliver jeg jo nød til at handle ind" sagde han og rejste sig stille op og tog sin øl i den ene hånd og gik ud og satte den ind i køleskabet og kiggede lidt hvad han havde og smilte, men der var ikke nået. han lukkede køleskabet igen og træk på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:28

"Det behøves ikke. Jeg kan da godt selv" Svarede han og tog sin pung op ad lommen for at se, hvor meget han mon havde tilbage. Han havde lige akkurat en halvtredser og så nogle småmønter tilbage. Det var nok til at overleve denne weekend i hvert fald.
Han blev liggende på sofaen og lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:38

Andy rystede på hovedet og gik ind i stuen "det er min lejlighed og derfor betaler jeg" sagde han og gik hen og satte sig i sofa'en igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:39

"Fint med mig. Jeg er ikke beskeden" Grinte han lidt og smilte taknemmeligt. Han lænede sig ned at ligge og så på ham "Jeg har også øvet mig lidt mere i madlavning, så nu kan jeg lave mere end bare spaghetti til dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:45

Andy så på ham og grinte lidt og rystede på hovedet "det lyder godt, men jeg kan stadig ikke lave spaghetti" sagde han og begynde at grine lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 03:51

Eolith smilte igen og lo lidt med. "Jeg kan da godt komme engang imellem og lave mad til dig?" Spurgte Eolith og havde slet ikke noget imod den ide. Han ville gerne lave mad til ham og gøre ham glad på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 04:03

Andy grinte lidt og rystede på hovedet "det behøvede du jo ikke fordi at jeg jo alligevel ikke blivet mæt af det" sagde han og lag en hånd i hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 04:06

"Hvilken skam.. så har jeg jo ingenting at give dig længere" Sukkede han træls og lukkede øjnene idet han blev nusset i håret "Er der virkelig ingenting du ønsker fra mig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:38

Andy tænkte lidt over det og træk på skulderne "bare du er her det er nok for mig" sagde han og smilte kærligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:41

"Jeg er også glad for at være her" Smilte han til ham og lagde armene omkring ham og trak ham ind til sig "Jeg kan da godt flytte ind, hvis du er ensom?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:46

Andy grinte lidt og lag en hånd i hans hår og nussede det lidt "havde endelig håbet at Dean ville flytte sammen med mig, men det ville han desværre ikke" sagde han og smilte hurtigt igen og nussede ham videre i håret "jeg er ikke ensom" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:08

"Dean er et svin..." Mumlede han og trak sig forsigtigt til sig igen og så på ham "Jeg husker ham som en rolig og rar person, men da jeg så ham i byen og satte mig hen til ham, så dissede han mig totalt. Sig hvad du vil om ham, men jeg kan ikke lide ham.. ikke længere..".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:10

Andy så på ham og træk på skulderne "hvad har han gjort ?" sagde han og så på ham med store øjne, og bed sine tænder hårdt sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:13

"Det er ligemeget... Jeg ved du bare fortæller ham hvad jeg siger" Svarede han og så på ham og sukkede kort. "Jeg troede bare vi var okay med hinanden, men det viste sig at han havde meget imod mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 03:44

Andy rystede på hovedet "jeg skal nok tage en snak med ham, for han skal ikke behandle mine venner sådan" sagde han og hævede det ene øjebryn og så bag på ham og nussede ham blidt i håret "ja du er forelsket i hans kæreste, han er mange for at jeg kommer til at være ham utro igen med dig" sagde han og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 03:03

Eolith så ned og nikkede. "Ja... det er han vel..." Svarede han, og kunne et eller andet sted godt forstå det. Men chokeret var han alligevel. "Men det er ligemeget. Jeg vil helst ikke have noget med ham at gøre" Sagde han og så op på Andy igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 03:52

Andy lyttede på hvad han sagde og smilte "behøver du heller ikke, så længe du stadig vil havde nået med mig at gøre" sagde han og strøj ham over kinden med nogle fingere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 03:58

Eolith smilte og lyste op, da Andy sagde det. "Tak. Det har jeg da tænkt mig. Desuden giver jeg heller ikke slip på dig, for vi skal til maskebal" Sagde han og smilte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 01:20

Andy gav et grin fra sig og nussede ham videre i håret "er det kun det du tænker på ?" spurgte han om og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:14

"Hehe" Grinte Eolith som svar, men mente det naturlivist ikke. Det var sandt at det var højdepunktet netop nu, og atdet var derfor han tænkte meget på det. Maskeballet var der jo lige rundt om hjørnet, og han manglede stadig at få lavet de sidste detaljer til sin maske. "Husk at vi skal have masker på...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:39

Andy smilte og prikkede ham på næsen og nikkede "ja det skal jeg nok huske" sagde han og så bare ned på ham og nussede videre i hans hår "tænk at du får mig overtalt til at tage med" sagde han og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:43

Eolith smilte og kiggede på ham. "Det bliver sjovt. Selvfølgelig skal du da overtales til at komme med" Svarede han "Og jeg har allerede lejet et kostume og jeg har selv lavet en maske der hører til... den er bare ikke helt færdig endnu, så jeg har travlt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:48

Andy så ned på ham og rystede på hovedet af ham "du går meget op i det" sagde han og hævede det ene øjebryn, og tog jo selv kun med for at gøre Eolith glad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et smut forbi hos Andy!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: