Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et smut forbi hos Andy!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:51

Eolith nikkede lidt og kiggede på ham. "Især nu, hvor jeg har dig som partner" Svarede han "Jeg har heller aldrig prøvet den slags før... men det har du måske, fordi du har levet så længe?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 05:53

Andy træk på skulderne "et par gange, det er ikke nået særligt hvis du spørger mig" sagde han og nussede ham videre i håret og gav et lille grin fra sig "men nu er det jo også nyt for dig" sagde han og rakte drillende tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 06:00

//Så er det maskebalstid o.o//

Eolith trak på skuldrene og smilte stadig lidt. "Om lidt klipper jeg din tunge af" Lo han, og holdt tilbage på sin begejstring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 06:03

Andy grinte lidt og trykkede ham på næsen "nej du gør ikke" drillede han


//hehe x'D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi hos Andy!   Et smut forbi hos Andy! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et smut forbi hos Andy!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» I forbi farten
» ny dag som snart er forbi (Zophie-privat)
» Smut Sten - Mac
» Jeg slår smut som en pro! Felicia
» Smut tur i byen-Alissa-privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: