Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeMan 15 Mar 2010, 04:37

Dag :Irl.
Vejr :Irl.
Sted :DTS
Tid : Irl
Omgivelser : Træer :3.
Påklædning:
http://z.about.com/d/fashion/1/0/y/Y/2/skinnyblackjeans.jpg
http://i24.ebayimg.com/01/i/001/1f/2b/b458_35.JPG

Cisse kom gående gennem skoven i højt humør.
Solen skinnede gennem bladende og gjorde skoven mere livagtig ud end den plejede. Og det var det der gjorde Cisse's humør så irreterende godt, dog var det også maskeballet der ville blive holdt i næste weekend. Hun glædede sig helt vildt, men der var bare det kæmpe problem. INGEN LEDSAGER!
Hun havde egentlig ikke tænkt så meget på det. Men det var jo egentlig ret vigtigt. Hun skubbede det fra sig og tænkte på dte positive.
Hvis hun have set en hare ville hun sikkert have sagt hej til den med et kæmpe smil. Hun lo lidt, bare fordi hun havde lyst og sprang op i et træ.
"Og nu!" Sagde hun med en cirkusstemme. "Den fantastiske Cisse!"
Hun sprang ned fra træet med en skrue og salto inden hun lavede in flikflak hen af jorden bare for at holde sig igang.
Hun have generelt svært ved at stå stille...
Sådan fortsatte hun hen af skovbunden et stykke tid inden hun landede på røven. Hun begyndte at grine og lagde sig ned i skovbunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 05:27

Evan kom gående med stille skridt hen ad skovbunden. Han var iført en blå og sort skjorte, et par slidte, grå jeans og et par hvide Converse hvor der stod noget med sort tus som han selv havde skrevet. Han smilede frækt da en pige kom hen ad jorden og landede på røven. Han satte tempoet op og gik hen til hende "Er fruen okay?" spurgte han med et drillende smil og rakte hånden ud som hjælp. Han lugtede pludselig vampyr. Pigen var vampyr. Han smilede mere da de var samme race. "Jeg er Evan," præsenterede han sig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 05:35

hun grinte højt.
"Hun er totalt okay!" SMilede hun og blinkede drillende.
Hun tog imod hans hånd og lod ham hjælpe hende op.
"Jeg hedder Cecilie. Men kald mig Cisse. Det gør alle andre." Sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 05:44

"Jamen det vil jeg da gøre Cisse," Små lo han og trak hende forsigtigt op " Hvad laver sådan en smuk vampyr som dig her?" Spurgte han med et drillende smil. Han snakkede som om han var kongelig, han vidste ikke helt hvorfor. "Og, hvordan laver du alle der triks? Jeg kan kun lave en flikflak," smilede han og lavede hurtigt en flikflak for at vise hende det. Han gik med hurtige skridt hen til hende igen og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:29

Hun begyndte at grine højt. "Jeg er ikke smuk Evan." Grinte hun med lattermilde øjne. "jeg kender et dusind af piger der er smukkere." SMilte hun. "Vampyr piger. Dem i Afrika er yderst delikate." Sagde hun og lod det lyde som oim dte var mad, inden hun grinte.
"Det er nemt." Smilte hun. "Hentyder du at jeg skal vise dig hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:37

"Jeg tror ikke man kan finde pænere piger." grinte han og fugtede sine læber.
"Vis du mig bare det du kan! Du kan lave et cirkus show for mig." Grinte han og kiggede på hende med stoe blå øjne som plajede hende til at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:44

"End de afrikanske? Nej du har fuldstændig ret." Lo hun.
"Cirkus?" Spurgte hun grinende "Neeej. Dte er jo pinligt. Men jeg lærer dig gerne mine abekunster." Sagde hun med latter i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 06:52

"Ej det er da ikke pinligt," Grinte han.
"Nåmen, så lær mig dine...... Abekunstner?" Små lo han og hoppede lidt på stedet for at vise at han var klar. "Kom med det," Grinte han og knak sine fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 07:04

Hun fniste og nærmest hoppede op i et træ.
"Okay.. Føøørst et skrue!" fniste hun, og satte af fra en gren og lavede en skrue og landede på fødderne ved at fjedre ganske lidt.
"Taadaaa!" Grinte hun og bukkede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Empty
IndlægEmne: Sv: Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!   Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Plotemnet: Det store maskebal!
» Shit Happens?::::Nicholas
» shit happen(Neekie-privat)
» Yeah I am getting tired of this shit. //Procella//
» Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: