Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 englen i mørket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:18

Aija så vredt på pigen. hun lyttede ikke til Ray, selvom hun havde ret. Aija sprang igen på pigen for at få sin føde som hun havde brug for. det var snart et døgn siden sidst og hun var sulten nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:24

"NEJ" råbte Ray og lød faktisk lidt som en lille pige xD men fordi det var skyet slog der et lyn ned lige foran Aija men ramte hende dog ikke det var mere eller mindre en form for advarelse "hvorfor?" spurte Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:27

Aija hopper forskrækket tilbage, og væltede bagover. hun så rasende og irriteret på Ray, hvor hun derefter skreg højt og skingert. "Møg tøs!" hvæsede Hun af Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:31

"det er reaktioner hvad ville du ellers gøre vis du blev overfaldet?! " spurte Ray og nærmest skælde Aija ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:34

Aija lyttede nærmest ikke til Ray. hun var bare rasende over at hun havde brugt så lang tid inden hun havde angrebet.
Aija slogt sin hånd hårdt ned i jorden og bevægede sig ellers ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:42

"er du okau?" spurte Ray bekymret men gik ikke hen til hende da hun vidste hun bare ville angribe hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:46

Aija så rasende på Ray. "nej hva tror du selv?" hvæsede hun. "jeg har lige fået et stød sendt igennem min krop, næsten fået skræmt livet ud af mig og jeg er sulten" sagde hun irriteret og mumlede nogle ubetydeligt ord, hvor der engang imellem kunne genkendes nogen bandeord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:53

"jeg kan godt hjælpe dig med din sult ser du en af mine venner er også en sjæledæmon han er dog ikke mere en 9 år derfor har de sjæle nede i kældern i sådan nogne speciele glas jeg kan sikkert godt få givet dig et par stykker" sagde Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 02:55

Aija så lidt mistroisk på Ray. "en af de mest velsmagende sjæle står foran mig og så skal jeg nøjes med dåse sjæl" xD... sagde Aija denne gang mere mopset end vred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:11

"men de er friske nok og der er forskællige sjæle så du ville kunne vælge racen" sagde Ray og smilte hun grinte dog over 'dåsesjæl' xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:15

Aija stirrede stadig en smule mistrosik på Ray, men accepterede det så. "okay så... hvor er der henne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:26

"nede af gaden og til venstre det er et stort hus du kan ikke undgå at se det" sagde Ray og pejede imens hun begyndte at gå langsomt " kan du gå?.. du er ikke sorget meget vel? " spurte Ray
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:32

Aija så på Ray. "selvfølgelig kan jeg gå." svarede hun. hun rejste sig op og børstede sig af inden hun fulgte efter Ray.
Aija stirrede på Ray imens de gik og havde egentlig en stor lyst til at springe på hende igen, men hun beherskede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:36

der gik ikke langtid før de nåede til et stort hus det var nærmest en villa Ray bankede på døren og en lille dreng åbnede han var nok den dreng Ray fortalte om men han virkede så uskyldig i hans uddseene han lignede overhovdet ikke en dæmon Ray forklarede situationen hun sagde at hendes veninde havde brug for noget mad og om de gerne måtte få nogne sjæle og drengen nikkede forståene "kom" sagde Ray og gik ind i huset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:39

Aija var ikke helt så vildt med at Ray kaldte hende veninde, da de ikke kendte hinanden og faktisk var hinandens fjender, men hun fulgte med ind alligevel. hun så på den lille dreng imens hun gik forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:41

ordert veninde kom enlig kun fordi ellers ville drengen nok ikke gi noget af hans mad væk Ray gik ned i kældern hvor der var en hylle med en masse små glas hvor der var nogne lysene kugler inden i som var sjæle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:48

Aija så rundt på de små glas. hun tænkte lidt, men gik så på jagt efter en god sjæl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:54

"tag dem du vil self. må du jo ikke tag dem alle sammen " sagde Ray og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 03:56

"mmh" svarede Aija kort. hun var alledere dybt koncentreret om at finde den bedste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 04:03

"dem til venstre er lidt ældre end dem til højre hmm lad mit se" Ray tog en stol og gik op på dem hun tog en flaske som lå oven på hyllen og gav den til Aija "hvad med den her?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 04:05

Aija så på Ray. hun tog imod flasken og kiggede på den..
"mmh.. den ser vist fin nok ud. ikke den bedste men fin" svarede hu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 04:08

Ray mumlede et eller andet med 'kræsen' xD og sukkede så "jeg ved ikke hvordan de andre sjæle er "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 04:58

Aija så på Ray. "jo mere uskyldig racen er og jo renere den er jo bedre er den.... engle er de reneste og mest uskyldige væsner" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 05:03

"for det meste men ikke alle engle er uskyldige husk det " sagde Ray "arh her er en engle sjæl" sagde Ray og rakte den til pigen "i øvrigt jeg ved ikke engang hvad jeg skal kalde dig" sagde hun sukkene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





englen i mørket - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: englen i mørket   englen i mørket - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
englen i mørket
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Englen og Dæmonen - Ez.
» englen i kulden
» Englen ved Havnen
» Englen i skoven
» Til englen med de... mellemstore fødder.. xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: