Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fik det jeg kom for...Hvad nu?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:42

Jake måtte give Nick ret i at han var fordomsfuld når det galt mennesker, men han var ret ligeglad, vis folk vidste hvad de havde gjort ville de nok også være det, men personligt fandt han Nicks komentar ret så dårlig, han fandt ikke sine fordomme overfor mennesker ubegrundede og derfor ikke dårlige ting "hvad så med hende?" Jake nikkede over mod den døde pige med et sørgmodigt ansigt der dog var falsk "Så ung og smuk, hvad så du hende som?" spurgte han mere intresseret end håndligt, dette var dog ikke skuespil, Jake var meget intresseret i hvordan andre dæmoner og især hans familie så på de mennesker de slog ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 11:48

Nick tænkte lidt over det og måtte smile men det blev kun svagt "et bytte...når jeg er på jagt tager mine instinkter over, og derefter er jeg ligeglad med hvem jeg slår ihjel, men selfølgelig kan jeg føle skyld bagefter" sagde han en smule koldt og så på sin fætter "hende der.." han pejede over på den døde pige "..kunne ligesågodt have været en engel, dæmon, elver osv" tilføjede han til sit forsvar da han synes det var meget vigtigt at få med i deres samtale, især når han skulle overbevise Jake om at han ikke var fordomsfuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:08

Jake smilede stadig mens han kiggede på pigen "Det kunne hun.." begyndte han med et lidt fjernt udtryk "men det var hun ikke" afsluttede han og slog blikket ned i jorden igen, godt nok havde han fætter ikke lagt mærke til det, men et eller andet sted så alle ned på de svage mennesker som man skulle gemme sig fra og derfor blev de oftest byttet, det var sjovt, selv om Jake ikke kunne fordrage mennesker havde han altid et reatual når han dræbte dem, for ikke bare at dræbe dem også selv om det ikke gav mening "fik du fat i hendes navn?" spurgte han og kiggede atter op på Nick denne gang med et ganske alvorligt ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:16

Nick synes det var et lamt argument han brugte der, for jo, han havde ret i at hun ikke var en af de overnaturlige men det havde ikke gjort nogen forskel hvis hun havde været, da Nick nok bare havde taget hende alligevel. "Cathy" sagde han roligt og havde fået navnet da han havde fristet hende over i hjørnet og charmeret hende med blikke, komplimenter og fysisk kontakt hvilket stort set alle unge kvinder faldt for, især det sidste. Han så roligt på ham og duftede blodet fra pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:29

Jake kiggede hen på pigen igen, hendes øjne var lukkede fredfyldt selvom han var ret sikker på at hendes død ikke havde været det "Cathy..." gentog han med et neutralt udtryk der måtte være svært at læse, af en eller anden grund var hans følelser lidt blandede, han slog det fra sig og vente opmærksomheden tilbage mod gulvet, det sorte hår hang ned i hans ansigtet, det blev dog hurtigt viftet væk af en hurtig bevægelse med hovedet.
Jake lagde sine ene hånd på Nicks højre skulder "Dig kan jeg lig Nick" sagde han så med et lille venligt smil der ikke rigtig machede hans personlighed end til nu, han havde løftet hovedet og kiggede nu igen på Nick.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:40

Han lagde hovedet lidt på skrå da Jake gentog pigens navn og nogle tanker fløj rundt i hovedet på ham. Nick så på ham da han vendte blikket mod gulvet og overvejede kort at spørge om der var noget galt, da Jakes opførsel ligenu ikke machede den fra før. Da hans fætter lagde hånden på hans skulder, blev Nick lidt overrasket men bed det hurtigt i sig så det næsten ikke var til at se, for han havde jo lært at det somregel var bedst at skjule sine følelser. "all of a sudden?" sagde Nick og hævede et øjenbryn men ikke med et mistænksomt urtryk. Han undrede sig blot lidt over Jakes personlighedsskift.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:51

Jake grinte lidt af hans komentar ikke et glad grin mere et grin der var tvunget frem, han grinede ellers aldrig men havde tænkt sig at være venlig overfor sin fætter "hvad snakker du om?" spurgte han med et skævt smil "Jeg har da kunne lide dig fra starten" fortsatte han og slap Nicks skulder, han plantede sine hænder i bukselommerne og lænede sig lidt tilbage, hans blik vilede stadig på Nick.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 12:56

Nick hørte godt anstrengelsen i Jakes grin men tog det som det var, da han jo indtil videre erfarede at hans fætter generalt var kold overfor ham. Han var egentlig bare glad for at han rent faktisk gad af forsøge at grine selvom det ikke gik så godt "du virkede bare meget...hånlig og kold?" sagde Nick men satte dog pris på det han sagde, men det kunne jo også bare være skuespil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 13:03

Jake holdt op med at grine da det ikke gik så godt, det var sandt at Jake båede var hånlig og kold, mest fordi han følte sig lidt bedre end alle andre, sådan var han generalt overfor alle, folk måtte bare lære ikke at tage det til sig vis de ville tæt på ham vilket var noget af en opgave "Tag det ikke personligt, sådan mener jeg det ikke, sådan er jeg overfor alle" svarede han stadig med et skævt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 13:11

Nick lyttede til hvad han sagde, tog det til sig og gav ham en chance "hmm du skal nok passe på med at være sådan overfor alle du møde...du ender med at få et dårligt rygte" sagde han og vidste ikke om det allerede var sket, men hvis det var, havde han nok hørt om det. Det skæve smil på Jakes læber, virkede mere oprigtigt end dem han havde skudt af før, og det gjorde derfor Nick lidt mere tryg i sin fætters nærvær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 13:22

Jake tøgede lidt op overfor sin fætter, selvom han så voksen ud virkede han stadig lidt barnlig, hvilket for Jakes skyld ikke gjorde noget, men gav ham derimod en barnlig charme "Naa.. Folk kan sige hvad de vil" sagde han mens han trak på skulderen "vis de vil lære mig at kende, må de også kende mine fejl" fortsatte han og var ærlig, Jake havde aldrig ville ændre sig for nogen andre, de måtte tage ham som han var vis de ville tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 13:33

Nick smilede lidt af sin fætter og var enig med det han sagde, for sådan havde han det jo også selv "godt sagt" sagde han og så over på pigen igen mens han overvejede at dette virkelig var hans egen fætter. Han kunne stadig ikke forstå det helt, og det faktum at han havde mødt sin storebror for ikke så lang tid siden, gjorde det bare mærkeligere at tænke på. Nick havde opnået at møde to ellers ukendte og forsvundende familiemedlemmer på under en måned *fuck jeg styre til det her* tænkte han med et lille smil og rettede sig lidt op "hvor bor du egentlig henne" spurgte han og gad godt vide lidt mere om sin fætter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 13:39

Jake havde stået og kigget lidt over på en engledreng i den anden ende af lokalet, han var stendød og Jake gættede på at han var blevet offer for en vampyrs charme, lidt ligesom Cathy der stadig sad med fredfyldt lukkede øjne, han kom igen til bevidsthed da Nicks spørgsmål ramte ham "Et palæ lige uden for Werclare" svarede han kort og sendte spørgsmålet tilbage "hvad med dig?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 13:52

Nick sniffede lidt til duften af blod der var omkring dem, og siden det jo var en af hans yndlingsdufte, følte han sig meget tilpas her. En tanke faldt ham dog ind. Hvad skete der egentlig med alle de lig som blev fundet næste morgen? Nick vidste jo hvor mange mennesker og engle der blev dræbt her, og han var da også selv en af morderne, så hvad gjorde Reggie? Clubben burde da have lukket og slukket for længst og folk ville nok tro der var en massemorder i byen, men hvordan klarede de alle drabene og frem for alt, hvordan skildte de sig af med ligene? "Wow" sagde Nick og smilte ved tanken om sin egen lille lejlighed i samligning med Jakes palæ "nice! men okay, jeg bor i en lejlighed, så måske kunne vi tage hjem til dig?" forslog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:01

Jake blev lidt overrasket over hans forslag men viste det ikke, det var en af de ting Jake var god til, at skjule sine følelser og sin frygt, det var noget han havde lært efter mange år alene, han vente sig mod Nick og løftede det ene øjenbryn "Okay det kan vi da godt" svarede han og gjorde et lille tegn til at Nick skulle følge med, han kastede et sidste blik hen med Cathy hvorefter han maste sig ind i mængden af dansende mennesker med kurs mod døren, de mange mennesker skøllede ind over ham og han havde mest lyst til skubbe dem væk men lod være da det ville skabe en masse besvær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:11

Nick troede et øjeblik han ville sige nej, men blev dog en smule lettet da han gjorde tegn til at han skulle følge med. Han fulgte efter så godt han kunne men tog istedet en anden vej end Jake. Han gik udenom mængden af dansende mennesker og videre hen til baren hvorefter han snildt snoede sig forbi en gruppe teenagere der stod og drak. Han fik øjenkontakt med Jake, åbnede døren og holdt den for sin fætter så han også kunne komme helskindet ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:17

Jake smuttede hurtigt ud gennem døren og gav sig til at børste sig af, "tak, et kort øjeblik troede jeg at jeg skulle blive smittet sf menneskesyge" sagde han og kiggede op på Nick med et lille skævt smil, månen stod højt på himlen og kastede sine blege stråler ned over byen der synes at være blevet opslugt af stilheden "Skal vi tage bussen til Werclare?" spurgte han nik men havde rettet sit blik op mod skulderen hvor han var ved at børste noget af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:27

Nick grinte af hans kommentar og smilede stort "racist" var det eneste han sagde men han sagde det med et varmt smil på læberne. Han nikkede en enkelt gang til hans forslag og betragtede ham lidt mens han børstede sin skulder af. For Nick så det en smule snobbet ud "yup!" sagde han friskt, satte kursen mod et busskur et par meter væk og stilte sig der mens han skimmede busplanen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:38

Jake tog et par rolige skridt efter ham "nejnej, mennesker er lige ynkelige om de er sorte eller hvide" svarede han med hans sædvandlige hånene tone der dog ikke var rettet mod Nick men menneskene, snart stod de ved busplanen, da skiltet var ret lille lod han Nick skimte det i stedet kiggede han til siderne for at se om der var en bus på vej hvilket han bare gjorde for at have noget at lave, det var jo ret usandsyndligt at bussen ville komme lige nu, han kiggede tilbage på Nick "hvornår går den næste?" spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:47

Nick kastede et blik tilbage på ham og smilte lidt "det er ikke det jeg mener Jake. Mennesker er jo en race, og derfor kalder jeg dig racist" forklarede han tålmodigt og vendte så opmærksomheden til busplanen igen. "2 sec..." mumlede Nick og fandt så endelig tiden til den næste bus "om 10 min" sagde han og rettede sig op igen og betragtede sin fætter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 14:54

Jake smilte lidt invendigt, han havde egentlig godt vidst hvad han mente, men havde sagt det for sjov, det blev dog ikke yderliger komenteret, istedet lagde han vægt på noget andet der lige havde været oppe og vende i hans hoved "Hvordan har Sean det egentlig?" spurgte han nik med et lidt ligegyldigt udtryk i ansigtet, det var længe siden at Jake havde set Sean og selvom Sean havde været yngre så havde han stadig været gode venner med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 15:09

Nick smilede lidt da Jake nævnte Sean og det var ligefør smilet blev frækt før han nåede at stoppe det "han har det fantastisk..." sagde Nick med et smørret smil og regnede ikke med at Jake vidste hvad der forgik mellem ham og Sean. Han vidste heller ikke om han skulle fortælle ham om deres forhold for det kunne jo være at han ville væmmes ved det. "Men jeg kan ikke få fat på hende, hun tager ikke sin mobil" sagde en ung teenage pige fortvivlet mens hende og tre veninder kom brasende ud gennem dørene til klubben. "Så ring igen, hun kan ikke bare ha gået sin vej uden at sige det til os" svarede den anden pige ligeså fortvivlet som den første. "Kom nu Cathy, Cathy, Cathy tag din fucking mobil" mumlede pigen med mobil mens hun igen lagde den for øret og ringede til den døde Cathy der nu lå inde på klubben. Alene i et hjørne, men en stor del af halsen flået af og stort blodtab. Forårsaget af Nick. Han skævede til pigerne og bed sig i læben og kunne med det samme mærke den dårlige samvittighed blusse op...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 23:35

Jake kiggede lidt på pigerne og gættede med det samme hvem de snakkede om, hans mistanke blev bekræftet da de nævnte navnet "Cathy.." mumlede han igen stadig med blikket rettet mod pigerne, hans læber formede sig i et lille smil ved tanken om den nyhed de ville få imorgen, men ad en eller anden grund holdt smillet ikke og det gled over i hans sædvandelige neutrale udryk, han rykkede blikket fra pigerne og over på Nick, at dømme efter hans udtryk i ansigtet havde han det ikke videre godt med det han havde gjordt, hvilket Jake fandt lidt underligt.
"hvad er der galt" spurgte han Nick mens han lagde armene over kors "Hun var jo bare et byttedyr for dig" fortsatte han og rettede hans blik mod pigerne, hans ansigt var ikke i det smil han gerne ville have når han fornærmede menneskene istedet var det i et lettere næsten usynligt sørgmodigt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 02:37

Nick så over på Jake da han sagde den døde piges navn, og med et tænksomt blik så han på hendes veninder der nu stod og indtalte en besked til Cathys mobil så hun kunne kontakte dem hurtigst muligt. Både Nick og Jake vidste dog at Cathy aldrig ville svarer eller overhovedet få at vide at hendes veninder var paniske over hendes pludselige forsvinden. "Som sagt tager mine intinkter over når jeg er på jagt" sagde han blot og så på Jake. Han forventede egentlig at se et hånligt smil eller et koldt blik fra ham, men underligt nok kom det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 21:56

Jake kiggede væk fra Nick igen med et lille "hmgh.." hans arme lå stadig over kors mens han så pigerne stille sig hen til busstoppestedet, de skulle nok også med bussen, der gik noget tid hvor det eneste man kunne høre var pigernes småchatten frem og tilbage til hinanden inden man kunne skimte bussens forlygter og dens motors rumlen så gled den hen og stoppede ved stoppestedet, Jake ventede til pigerne var kommet ombord inden han selv steg ind, bussen var temelig tom, men måske havde det noget med tiden at gøre, han satte sig ned bagers i bussen og slog fødderne ud mod midtergangen for at han bedre kunne kigge rundt i bussen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fik det jeg kom for...Hvad nu?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: