Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fik det jeg kom for...Hvad nu?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:30

Nick smilte svagt af sin fætters kommentar til sagen, men så sig så over skulderen da lyden af bussen der kom kørene, nåede ham. Han fulgte pigerne med øjnene et lille stykke vej, før han begyndte at gå hen til bussen, efter Jake, og gik ned bagerst i den med ham. Nick satte sig med skulderen til vinduet og lagde hovedet mod ruden, men havde dog blikket på Jake ved siden af sig som han synes var spændende at observere. Sådan var visse dæmoner og andre racer jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:36

Jake lagde godt mærke til Nicks stirren, men det gjorde ham på ingen måde utilpads, og istedet for at ignorere det som mange andre ville have gjordt stirrede han koldt tilbage på Nick, sådan sad de længe uden at sige noget, der var ligesom ikke behov for at sige noget, man kunne fornemme på stemningen at det ikke var her der skulle siges noget, denne stirre konkurrence begyndte dog at trække ud og blive lidt små kedelig efter et stykke tid, Jake ville gerne sige noget men vidste ikke helt hvad så han holdt sin mund istedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:48

//ehm nick stirre ikke..han betragter ham bare//

Nick holdt et smil tilbage og skjulte det godt, og selvom han havde lyst til at bryde blikket mellem dem, gjorde han det ikke af uforklarelige grunde. Tilsidst lod han dog sin opmærksomhed flyve fra Jake og omkring i bussen, hvor den landede på den lille gruppe piger der stadig sad med deres mobiler og sms'ede og ringede til Cathy, som de troede var i live endnu. Nick måtte anerkende at det var lidt ondt at de skulle lide pga hans handlinger, men han tænkte dog ikke synderligt meget over det, da der jo fandtes mange, hvis håb og drømme Nick havde knust. "Er der langt til Wereclare?" spurgte han stille Jake og så på ham mens han afventede svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 12:59

// ahem at betragte er et finere ord for stirre xD//

Jake fulgte Nick med blikket og så igen hen på pigerne, han smilede lidt af deres desperate forsøg på at få fat i deres veninde der uheldigvis var afgået ved døden, han kiggede over på Nick igen da spørgsmålet kom, men nåede ikke at svare på det inden bussen var stoppet og Jake rejste sig op "vi er her nu" sagde han så og gjorde et lille nik med hovedet der signalerede at han skulle følge med, blikket gled en sidste gang hen mod Cathys veninder inden han fortsatte ud af bussen og hans fødder landede på jorden med et lille bumb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 13:15

//nej det er da ej? det kan også betyde en anden ting. vi snakker om det senere, orker ikke at diskutere det nu//

Nick mærkede og så bussen standse og rejste sig derefter op og fulgte efter Jake på vej ud. Han gik lidt væk fra bussen da han var stået af, og ventede til den havde lukket dørene og var kørt, før han vendte sig mod Jake "where to go?" spurgte han og lagde hovedet på skrå mens han bare stod og vibbede lidt på fødderne for at holde sig besæftiget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 22:15

// det er det! jeg har ret ! xD //

Jake kiggede lidt efter de to baglygter man kunne skimte langt fremme lige indtil bussen drejede om et hjørne og var væk, han vendte sig rundt og kiggede hen ad en skovstig der lige var bred nok til to personer, træerne strækte sig ind over den lille stig og kastede lange skygger hen over den hvilket fik den til at ligne noget fra en gyserfilm, det var en genvej til hans hus, den var nok halvt så kort som hovedvejen så de manglene lygter på stigen var ikke en stor pris at betale for smutvejen "Denne vej" sagde han så og begyndte at gå hen langs stien, han opfangede hvordan mørket indhylede dem og snart skulle man koncentrere sig om at se noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:43

Nick vendte sig og fulgte Jakes blik ned af skovstien som faktisk var ret mørk. Han regnede ud at de skulle den vej og begyndte at gå mens han befandt sig ved siden af sin fætter "hvor er det bare mærkeligt.." sagde han stille og tænkte på at det underligt nok var et familiemedlem der gik ved siden af ham nu "...at møde sin fætter igen.." sluttede han og så ud i det indtrængende mærke der omringede dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 06:30

Jake vendte hovedet mod sin fætter nick, selvom man næsten ikke kunne se ham, hans læber gled over i et skævt smil "ja, det er ikke vær dag det sker" begyndte han i en seriøs og ligud tone men ændrede den hurtigt til en mere drillene tone "...og se hvor stor du er blevet!" sagde han så og lagde en hånd på Nicks hoved hvorefter han kørte den lidt frem og tilbage for at ugle hans hår, det var sjovt at tænke på at han havde kunne genkende nicks lugt da han kun havde været baby dengang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 00:47

Nick så på det af hans fætter han kunne se i mørket og nikkede for sig selv uden at svare på det, men det nåede han nu heller ikke før Jakes hånd var i hans hår "Argh Jake for satan!" udbrød han med et grin og en let rødmen over det han havde sagt, og tog fat i hans håndled for at stoppe ham, for var der noget han ikke kunne lide, så var det uglet hår og hans havde meget nemt ved at blive uglet hvilket til tider irreterede ham grænseløst. Han slap dog Jake igen og lagde armene om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 01:02

Jake grinede og fortsatte med hurtiger at køre hånden over Nickshoved, men tog hånden ned da den store bygning begyndte at tegne sig foran dem og Jake satte farten op så han hurtigt stod foran den store en smule gamle trædør. Han fiskede hånden ned i sin bukselomme for at få fat i hans nøglebund der altid lå i hans venstre bukselomme. Hans fingre fandt det kolde metal i hans lomme og fiskede det op hvorefter han begyndte at undersøge hver en nøgle for at finde ud af hvilken en der passede til den store dør, endelig fandt han nøglen og ramte nøglehulet og det gav en lille kliklyd da den store dør gled op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 20:49

nicks blik blev hurtigt rettet mod bygningen foran dem, og det tog et par sekunder for ham at fatte at dette virkelig var Jakes bopæl. Det havde han langtfra regnet med, og det kom da også som en overraskelse, men han viste det ikke på nogen måde, andet end af kigge lidt extra på bygningsværket. Han fulgte med sin fætter til den store, men også gamle trædør, og fik pludselig et deja vu. Som om han havde været her før? Eller i det mindste set billeder herfra? Det kunne jo et eller andet sted godt passe. "Bor du her alene?" spurgte han og så ind entréen, og gik så roligt derind mens han bare så sig omkring selvom der var mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 01:53

Jake kiggede tilbage mod Nick da han smed skoene og gik ind i den store forhal, det var et stort rum med et par potteplanterne og 2 trapper der strækte sig til vær sin side, mellem trapperne altså foran dem stod endnu en stor dør åben og viste stuen. det slog ham pludselig at selvom Nick var hans fætter så kendte han intet til Jakes fortid og om hvad der skete med resten af familien. et skævt smil bredte sig på hans læber mens han svarede "Ja" det var måske lidt kort og en smule koldt, men han vidste at Nick kunne tage det efter hvordan Nick selv var så han tænkte ikke så meget over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 08:52

Nick så kort på sin fætter hvorefter han bevægede sig længere ind i palæet. Det korte svar gjorde ham intet selvom han blev en smule irreteret over det. "Jake?" begyndte han og vidste ikke om han skulle spørge om det "Hvor gammel er du egentlig?" spurgte Nick og tænkte faktisk meget over det lige nu. De to vidste jo så godt som intet om hinanden trods de begge var fra samme slægt og forholdsvis tætte endda.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 19:58

Jake fortsatte ind i stuen, det var et stort rum, med 2 sofaer, et stort ildsted og andre småring som vaser og potteplanter rundt omkring. Han satte sine fødder ned på det mørkerøde tæpper der dækkede det meste af gulvet. han kiggede over på Nick da spørgsmålet kom og svarede lige efter det var stildt "jeg er 408" svarede han med et skævt smil og lod sig dumbe ned i en sofa tæt på ildstedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 05:19

Nick så imponeret på ham og havde langtfra forestillet sig at Jake var så gammel. Han var lige ved at sige noget a la 'hvor holder du dig bare godt', men fandt det uklogt at drille ham på den måde. Selv, følte han sig meget ung i forhold til sin fætter men bed det i sig, og gik hen til sofaen. Med et næsten usynligt smil lagde han sig ned med benene henover Jake bare for at provokere ham en anelse selvom det var kærligt ment. "Hvad er der sket med Eugene?" spurgte Nick henkastet og så på sin fætter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 05:53

jake lagde ikke så meget mærke til at Nick smækkede benene op over ham og ignorerede det en smule da han ikke havde noget imod det. Et lille sug gik igennem hans krop da hans far blev nævnt, dog reagerede han ikke på det, han stirrede lidt frem for sig inden han kiggede over mod Nick igen "jeg ved det ikke, jeg har ikke set ham længe" svarede han, det var dog en løgn da han havde mødt Eugene den anden dag og faktisk havde haft en voldsom kamp som Jake stadig kunne mærke en smule i sin venstre arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:37

Dæmonen betragtede ildstedet lidt før han igen vendte blikket mod sin fætter "hmm..." mumlede han og tænkte sig lidt om "jeg mindes at have hørt om noget dramatisk mellem jer?" han havde fået fortalt noget fra Sean om at Jake og Eugene så ondt på hinanden hvilket Nick godt kunne tænke sig at høre mere om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 07:47

Jake lavede et falsk smil i retning af Nick, han lod som ingenting og svarede derfor en smule undvigende da emnet jo langt fra behagede ham "nårh det, det er old news" smilte han og besluttede sig for at køre samtalen over mod noget andet "så fortæl mig igen hvordan det går med Sean? har han fundet en pige endnu?" spurgte han uvidene som han jo var på dette punkt, han var temelig nysgerrig når det kom til stykket det havde varet alt for længe siden han havde snakket med Sean og havde faktisk ikke vidst at han stadig boede i omegnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:14

Nick så igennem hans falske smil og tog sig ikke af det. Det var utroligt hvor meget de to egentlig lignede hinanden når det kom til stykket. "Så siger vi det" sagde han med en drillende undertone og et lille smil som dog forsvandt så snart Jake spurgte til Sean. Nick tøvede med svaret og havde egentlig ikke lyst til at lyve overfor sin fætter, men samtidig gad han ikke have endnu en på nakken for at have et forhold med sin bror. "Nej...han er single...eller det siger han ihvertfald" løj Nick og så kort hen på ildstedet før han så på Jakes ene hånd da han havde svært ved at se ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:20

Jake bemærkede en smule tøven i Nicks stemme og smilte en smule *det siger han i hvert fald* hvad var det for et svar? men på den anden side han svar havde sku heller ikke været for troværdigt "men du har mistanke om noget andet eller hvad?" spurgte han og kiggede fortsat på sin fætter der kiggede et andet sted hen, han gemte noget, men hvad? Jake var god til at gennemskue folk og det lyste ud af Nick at han løj, nu hvor Jake tænkte over det var han ret så dårlig til at lyve aelv så han skulle ikke komme for godt igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:28

Nick skævede diskret til ham og vidste godt hvor dårlig han havde løjet lige dér hvor det sikkert var mest nødvendigt, selvom han normalt var en meget god løgner. "Ja.." svarede han kortfattet da han virkelig ikke anede hvad han skulle sige. Var Jake pålidelig nok til at fortælle den store hemmelighed til? Eller ville han bare rende ud og plapre løs om det til resten af familien og andre? Måske..."Han er meget hemmelighedsfuld på det punkt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:33

Jake kunne godt mærke at Nick undvigede ham som sindsyg og det gjorde ham bare mere nysgerrig, nu ville han først for alvor have det ud af sin fætter. Jake kunne virkelig ikke forstille sig Sean med en pige rundt om armen da han aldrig havde virket som den store skirhtejæger "hvem havde du i tankerne han kunne have fundet?" blev Jake ved og vidste godt at Nick sikkert ville begynde at blive irreteret, men var ligeglad når han først havde sat næsen op efter noget ville han vide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:45

Nick skar kort en grimasse af det nærgående spørgsmål og kunne godt mærke at Jake var ved at gå ham på nerverne med sin ulidelige nysgerrighed "okay, han har fortalt mig det, og bedt mig om at holde det for mig selv, så dét der for du ikke noget ud af" sagde han en smule irreteret men også lidt nervøst. Hvad ville der mon ske hvis Jake fik det at vide?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:51

Jake kunne ikke lade være med at grine en smule, dog ikke hans sædvandelige håndlige grin, hvad kunne være så hemmeligt? han bed sig i læben for at stoppe et smil inden han fortsatte "kom nuu, stoler du ikke på mig?" sagde han med en bedene stemme og vidste godt at Nick ville se igennem den, men hey det var forsøget værd ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 08:57

Nick hørte godt den tydelige forandring i Jakes stemme og kom kort til at smile inden fætteren fik fyret det blødsødne pis af "jo..eller lidt.." sagde han drillende, bare for at skifte emnet overpå noget andet da han ikke brød sig om at være på kanten til afsløring. "Jo det gør jeg, men der er bare ting dæmoner som dig ikke skal vide"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fik det jeg kom for...Hvad nu?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: