Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fik det jeg kom for...Hvad nu?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 09:01

Jake fik et opgivende blik på, men det gik hurtigt over, han fik en hurtig tanke gennem hovedet da han tænkte på det han kunne huske af lille Nick, vis der var noget han havde været god til så havde det været at hænge på sin storebror "ahaaa er man lidt jaloux over at nogen stjæler din elskede storebror?" spurgte han drillende og havde ikke tænkt sig at lade Nick undslippe så let, han skulle nok få det ud af ham om han så måtte tæske det ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 10:27

Nick lukkede kort øjnene og ønskede bare at synke i jorden og blive glemt af Jake for en stund, da han virkelig ikke ville besvare det spørgsmål selvom han nok blev nød til det, og nu var der jo ikke rgtig flere smutveje. "Nej faktisk ikke" svarede han med et lille grin "han lever jo sit eget liv med den person og det har jeg ikke noget imod" tilføjede Nick og løj ikke når han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010, 16:28

Jake hævede øjenbrynet en smule da han ikke følte at Nick var helt troværdig, men lod det ligge for nu, istedet fik han en anden ide, faktisk en ide han ofte fik når han var sammen med andre væsner "okay fint med mig" begyndte han med en henkastet tone og fortsatte "så hvad siger du til en lille fætterli kamp eh?" spurgte han og kiggede udfordrende hen mod nick dog med et lille glimt i øjet af drilleri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 03:35

Nick så Jakes løftede øjenbryn og bed sig kort i læben da han ikke vidste hvordan dette ville ende. En afsløring måske? Nej, det skulle hans fætter godt nok lede længe efter. Han hævede dog selv øjenbrynet en smule idet hans fætters spørgsmål kom på banen "og hvor kom den fra?" spurgte han lidt forvirret da han ikke kunne se hvad det skulle gøre godt for. Han havde heller ikke den store lyst til at nakke Jake, han elskede kun at gøre folk ondt når han fik et af sine hyppige anfald eller når han havde sex, men han regnede da ikke ligefrem med at skulle have samleje med sin fætter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeLør 22 Maj 2010, 08:15

Gake grinede kort af nicks bemærkning, han vidste godt at det var meget pludseligt denne idé var kommet, men alligevel kom den altid. Jake elskede at slås og det var sjællent han mødte nogen der var stærkere end ham selv, det var nok derfór det var så sjovt "Jeg vil jo bare se hvor stærk min lille fætter er blevet" smilte han udfordrende over mod Nick som han håbbede var med på denne idé.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 07:41

Nick så på ham og vrissede kort af ham da han kaldte ham 'lille fætter'. Det lød utrolig barnligt. "Det ville virke underligt at skulle til at kæmpe mod dig nu.." sagde han en smule tøvende og gad virkelig ikke til at starte en kamp lige nu...medmindre der kom en grund til det altså.

//and i'll continue looking after the crea...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeFre 28 Maj 2010, 07:50

Jake fik et opgivende ansigts udtryk mens han lukkede øjnene for at tænke sig om, han havde ingen ide om hvad han kunne tilbyde Nick som han ville slås om "vis du vinder køber jeg dig en masse chokolade eller sådan noget" prøvede han, men var ikke sikker på hvor godt det ville virke da det nok lød en smule børneloger agtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeLør 29 Maj 2010, 03:11

Nick morrede sig faktisk over Jakes opgivende ansigtsudtryk men var stadig langtfra i kamphumør. Især ikke med hans egen fætter. Medmindre han selvfølgelig pissede ham af. "Jeg æder ikke sådan noget" mumlede han en smule muggent men med et lille drillende smil på læberne. "Du er virkelig desperat" tilføjede han - bare for at irretere ham yderligere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeLør 29 Maj 2010, 07:09

Jake satte hænderne om bag hovedet og lænede sig en smule tilbage stadig med øjnene lukkede "du elskede det da du var lille" svarede han med et lille smil og huskede hvordan han havde stået med den lille Nick nede foran supermarkedet og han huskede Nicks ansigt der fyldt med chokolade og hvordan han havde grint af det "jeg vil jo gerne se hvor meget min lille fætter er vokset" fortsatte han og åbnede øjnene en smule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 05:43

Nick skar kort en grimasse af det Jake sagde og kunne ikke rigtig lide at hans fætter vidste mere end ham selv. Det fik ham til at føle sig uviden hvilket var noget han hadede. "Jeg elsker det også idg, men jeg har ikke brug for det og derfor æder jeg det ikke" sagde han og pillede lidt ved Jakes ærme. Nicks sorte øjne blev rettet mod ham igen og han tænkte sig lidt om "hvorfor angriber du mig så ikke?" spurgte han stille og undrede sig en smule over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010, 19:49

Jake smillede en smule henkastet og kløede sig lidt i nakken "se det kunne jeg også men så ville jeg kun se dit forsvar ikke?- det kan man ikke dømme et væsen ud fra man skal altid gå efter angrebet" svarede han og snakkede af erfaring man skulle ikke undervuderer et andet væsen på grund af dets forsvar, for selv det svageste forsvar kan have et stærkt modspil. han lænede sig lidt frem i sofaen og lod sig så dumpe ned i den igen, uden en bestemt grund faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 08:07

Nick så på ham med et tomt blik og rystede så sig selv ud af den korte trance "men hvis du angriber mig og jeg forsvare mig vil jeg jo angribe dig derefter" sagde han med et lille smil og synes egentlig situationen var en smule mærkelig. Han betragtede sin fætteres unødige bevægelse og pillede fortsat videre ved hans ærme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 08:11

´Jake kiggede lidt ud i luften og tænkte over det Nick sagde, det var ikke en dum ide slet ikke "måske har du ret" svarede han og satte tiden i stå han kom med en hurtig bevægelse fri fra Nicks ben og kom på benene, han satte tiden i gang lige som han rettede et langsomt og meget simpelt spark ned imod hans fætter, han håbbede virkelig at Nick ville kunne undviget dette ellers ville han være en meget svag dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 07:36

Nick lagde svagt hovedet på skrå og så på ham, bemærkede slet ikke at Jake manipulerede med tiden hvilket han dog heller aldrig ville have regnet med. Derfor undrede han sig over hvordan Jake var kommet så hurtigt fri men nu koncentrerede han sig jo mere om sparket. I en hurtig bevægelse havde han flyttet sig fra sparket så han ikke ville blive ramt og derefter tog han fat om Jakes ankel som han brugte til at tvinge Jake tilbage med ved selv at gå fremad. Nick endte omme bag Jake og tog rundt om hans håndled, låste hans arme fast på ryggen efter at have tvunget ham ned på jorden. Alt dette skete meget hurtigt. Et lidt legesygt smil lå på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 07:57

Jake havde ganske roligt fuldt Nicks bevægelser, men da han ramte jorden havde han snurret rundt og strakt sit ben rundt om Nicks fod og trukket til hvilket resulterede i at det nu var Hans fætter der lå på jorden. Hvorefter han med et elegant hop var på benene igen. Et udfordrende smil spillede på hans læber mens han gav Nick tid til at komme på benene igen. Han følte det uværdigt at angribe nogen der lå ned. Jake befandt sig nu ca en meter fra Nick og ville egentlig helst at Nick angreb nu, Han havde altid best kunne lide at vente på sin modstanders træk inden han gjorde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 07:40

Nick så op på sin fætter med et lidt utilfredst blik men hoppede på ham anyway. Han vidste stadig ikke om han ville bruge sin evne mod ham da han ikke havde lyst til at skade Jake med mere end et par skrammer, men på den anden side vidste han jo heller ikke om han havde en eller anden healer evne. Noget i den stil. Nick slog benene om hans liv og væltede ham på røven om i sofaen "Jake hvad for vi ud af det her, helt ærlig?" spurgte han og snoede en hårlok af hans om sin finger mens han ventede op svar. Han tog tydeligvis ikke dette seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:10

Jake tog fat i sin fætters arme og slyngede ham hårdt og præcist hen i den anden ende af lokalet så han smadrede ind ruden der splintrede, men ikke gik helt i stykker. "Intet, jeg gør det for morskabens skyld" svarede han mens han stadig afslappet lå på sofaen i et par sekunder inden han rejste sig op igen og børstede lidt sofasnug af ærmet. Ind til videre havde denne kamp ikke været speciel svær, han behøvede ikke engang bruge sin evne lige nu, men det havde Nick jo heller ikke og Jake havde ellers sådan glædet sig til at se den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fik det jeg kom for...Hvad nu?   Fik det jeg kom for...Hvad nu? - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fik det jeg kom for...Hvad nu?
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: